Ik verwacht eigenlijk dat de hele wall daarboven instort , mu zeker met die overflowquote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef DemonRage het volgende:
Holy shit... het braakt nu lava.
Zou de afvoer die aan de onderkant zat afgedicht zijn?
Hij mag niet naar binnen .... ff afwachtenquote:
daarom is het gebied nu afgesloten ...quote:Op zondag 7 april 2024 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Er komt zo een lavatsunami aan nu alle lava de zijkant van de cone wegvreet.
IJsland loopt nu 2 uur achter op onze tijd idd.quote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef aloa het volgende:
Live om 19 uur staat er. Is dat IJsland tijd? Want het is daar nog maar 17.11 nu.
Nog even wachten dusquote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
IJsland loopt nu 2 uur achter op onze tijd idd.
Is onze tijd .. YT regelt dat automatisch volgens mij ... Hij wacht in Grindavik op toestemming , autoriteiten zijn een risico-analyse aan het doenquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef aloa het volgende:
Live om 19 uur staat er. Is dat IJsland tijd? Want het is daar nog maar 17.11 nu.
Ff afwachten dus:quote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is onze tijd .. YT regelt dat automatisch volgens mij ... Hij wacht in Grindavik op toestemming , autoriteiten zijn een risico-analyse aan het doen
Zelfs die drone gaat niet begrijp ikquote:
Mooie beelden...quote:Op maandag 8 april 2024 18:38 schreef DemonRage het volgende:
Ik dacht al dat ik op een van de webcams een drone zag vliegen tijdens de lavaval en die was niet van Isak.
Daar zijn blijkbaar deze beelden mee gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |