Hij heeft weer een drone.quote:
Fijne hot tubquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:35 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Blup!
[ afbeelding ]
Nog meer blup!
quote:
Het meeste waar wij tegenaan kijken is lava die al gestold is en enigszins afgekoeld is, rood en donkerrood gloeiend omdat het in contact is met de buitenlucht, maar onder heel dat veld is de lava nog heel heet en vloeibaar. Op plekken waar het vrij naar buiten kan stromen zie je dan weer de gele lava.quote:Op vrijdag 5 april 2024 20:12 schreef chufi het volgende:
ff kijken hoe het er nu live bijstaat ... Isak is weer live
I know ... een hooop stroomt gewoon onder de toplaag door ... Je ziet het er uit stromen en dat gaat ergens heen ... en zoals het met vloeistoffen gewoon is stroomt het van hoog naar laag ...quote:Op vrijdag 5 april 2024 21:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het meeste waar wij tegenaan kijken is lava die al gestold is en enigszins afgekoeld is, rood en donkerrood gloeiend omdat het in contact is met de buitenlucht, maar onder heel dat veld is de lava nog heel heet en vloeibaar. Op plekken waar het vrij naar buiten kan stromen zie je dan weer de gele lava.
Volgens mij ligt er inmiddels een heel reservoir aan hete lava ingekapseld in dat veld wat heel lang op temperatuur kan blijven omdat het ingekapseld zit.
Ik verwacht eigenlijk dat de hele wall daarboven instort , mu zeker met die overflowquote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef DemonRage het volgende:
Holy shit... het braakt nu lava.
Zou de afvoer die aan de onderkant zat afgedicht zijn?
Hij mag niet naar binnen .... ff afwachtenquote:
daarom is het gebied nu afgesloten ...quote:Op zondag 7 april 2024 19:00 schreef DemonRage het volgende:
Er komt zo een lavatsunami aan nu alle lava de zijkant van de cone wegvreet.
IJsland loopt nu 2 uur achter op onze tijd idd.quote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef aloa het volgende:
Live om 19 uur staat er. Is dat IJsland tijd? Want het is daar nog maar 17.11 nu.
Nog even wachten dusquote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
IJsland loopt nu 2 uur achter op onze tijd idd.
Is onze tijd .. YT regelt dat automatisch volgens mij ... Hij wacht in Grindavik op toestemming , autoriteiten zijn een risico-analyse aan het doenquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef aloa het volgende:
Live om 19 uur staat er. Is dat IJsland tijd? Want het is daar nog maar 17.11 nu.
Ff afwachten dus:quote:Op zondag 7 april 2024 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is onze tijd .. YT regelt dat automatisch volgens mij ... Hij wacht in Grindavik op toestemming , autoriteiten zijn een risico-analyse aan het doen
Zelfs die drone gaat niet begrijp ikquote:
Mooie beelden...quote:Op maandag 8 april 2024 18:38 schreef DemonRage het volgende:
Ik dacht al dat ik op een van de webcams een drone zag vliegen tijdens de lavaval en die was niet van Isak.
Daar zijn blijkbaar deze beelden mee gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |