heelppppp jullie maken me gek ik heb het wel goed hahhaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh chips ja dan toch foutje 2 nederlanders bij Jimmy
even snel doorgegeven bij de draaideur hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ze mogen niet meer pingpongen hoor ik danny zeggen.
Puzz post OP klopt nietquote:
ze kunnen het pannenspel toch nog wel doenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even snel doorgegeven bij de draaideur haha
Oh dat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Puzz post OP klopt niet
Dilano staat er nog in
Denk niet dat het thema zo gaat heten want dat zou direct vertellen dat er mensen undercover gaanquote:
erg slap maar zijn ze het vergeten want niemand zegt er ook iets overquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
Danny zou in de hottube springen als hij zou winnen...maar dat doet hij niet
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:39 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet die Asley steeds kijken naar de andere kant van de tafel waar Tom , Randy en Karen aan t kaarten zijn ,met zo'n arrogante blik pffff.
Jawel tyron netquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erg slap maar zijn ze het vergeten want niemand zegt er ook iets over
die is echt knettergek. wat heeft dit nog met spel te maken..en Tom praat weer met die slang Karin?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:39 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet die Asley steeds kijken naar de andere kant van de tafel waar Tom , Randy en Karen aan t kaarten zijn ,met zo'n arrogante blik pffff.
aha ok ja dan is het slap van hemquote:
Bang dat zijn haar in de war raakt.quote:
En Jimmy zou naar huis gaan als Dilano naar huis zou gaan..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:36 schreef b_engeltje het volgende:
Danny zou in de hottube springen als hij zou winnen...maar dat doet hij niet
ze heeft een vriend, en hij heeft buiten ook ietsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:42 schreef -river- het volgende:
Ty en Alice plagen elkaar steeds meer, voor de finale hebben die twee iets.
Denk nominatie als ze betrapt worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk niet dat het thema zo gaat heten want dat zou direct vertellen dat er mensen undercover gaan
Maar dat er 3 undercover gaan dat is wel een feit
Ik hoop Tom Jimmy en een van de generaals leger..karen of danny
Nee joh. Ze hebben beide iemand thuis...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:42 schreef -river- het volgende:
Klopt, maar ze kent Ty nu langer dan haar vriend.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft een vriend, en hij heeft buiten ook iets
Ja terecht,die denkt kijk hem zitten de landverrader.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:39 schreef OmaJacky het volgende:
volgens mijn niet hoorquote:
ja maar der vriend vind ze leukerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kent Ty nu langer dan haar vriend.
hoef je niet te praten met elkaar tochquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh want ze speelde samen een spel toch
De secret room zal wel weer ingezet gaan worden als een soort control centre.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:45 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk is undercover zijn iets anders dan een geheime opdracht hebben....
![]()
de anderen mogen er niet achter komen, dus het zal wel geheim zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:45 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk is undercover zijn iets anders dan een geheime opdracht hebben....
![]()
ze hebben beiden iemand buiten, maar dat is nog nieuw en vers...mocht dat niet werken kunnen ze alsnog iets krijgen. zou wel leuk zijn want ze zijn leuk samenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:42 schreef -river- het volgende:
Ze zijn hem al een hele tijd kwijt, hij vreet van twee walletjes dat het een aard heeft...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Karen dicht naast jimmy gaan zitten. Slijm druipt er vanaf. Komt zo onecht over van die 2 vrouwen. Die zijn bang dat ze hem kwijtraken aan hun kant
Karen haar band met Jimmy is wel oprecht hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef Koos1958 het volgende:
Karen dicht naast jimmy gaan zitten. Slijm druipt er vanaf. Komt zo onecht over van die 2 vrouwen. Die zijn bang dat ze hem kwijtraken aan hun kant
Ook niet oprecht enige waar ze denk oprecht mee is dat is ashley. En zichzelf.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Karen haar band met Jimmy is wel oprecht hoor.
Van Ashley durf ik niet te zeggen.
de drakoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Voorraadkamer mag niet open
Alice hoort iemand
Feestjeeeeeequote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Voorraadkamer mag niet open
Alice hoort iemand
Ja dat zal. Maar ik vind het zwak als undercover week hetzelfde is als een geheime opdracht.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
de anderen mogen er niet achter komen, dus het zal wel geheim zijn
3 van de negen zei tatjana toch ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zal. Maar ik vind het zwak undercover week hetzelfde is als een geheime opdracht.
Ik hoop dat het iets anders is.
Dat mensen van buiten stiekem in het huis komen om iets te doen. Of zo iets
Ze gaan voor die paar weken niet hun relaties op het spel zetten. Ze hebben een goede band. Maar Ty had ook een heel goede band met Rohani.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:42 schreef -river- het volgende:
Tyron is een goede knul die respectvol met meiden om gaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaan voor die paar weken niet hun relaties op het spel zetten. Ze hebben een goede band. Maar Ty had ook een heel goede band met Rohani.....
Die valt bovendien op mannenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tyron is een goede knul die respectvol met meiden om gaat.
Jimmy zou ook zijn bek open kunnen trekkenquote:
Hij is vriendjes met allebei hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy zou ook zijn bek open kunnen trekken
Zeker weten maar dat is ook jimmy he.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy zou ook zijn bek open kunnen trekken
Hij vroeg vanavond op te praten dan moet en kan ze nu naar hem toegaan. Ipv weer te zeikenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen vertelt Jimmy dat ze graag wil praten met Tom, en dat Tom graag Jimmy er bij wil hebben.
Karen : Hij blijft me negeren he.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:56 schreef Koos1958 het volgende:
Karen klagen bij jimmy over tom dat hij haar negeert e jimmy zegt ja dat is niet leuk
Dat zei en zag ik al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
mwah vlak Ka niet uitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ga bijna denken dat karen moet bonden met jimmy van de generaal
Uhm.. Dilano vertelde Jimmy dat Ashley hem had genomineerd en vroeg hem dat voor zich te houden en letterlijk vijf minuten later vertelt Jimmy het in de tuin door aan Tom.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit wel, maar Dilano lult alles door
Ja, ze is Tom verloren dus kan ze niet ook Jimmy verliezen. Dan zijn ze in de minderheid.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ga bijna denken dat karen moet bonden met jimmy van de generaal
Op dag 1 gaf hij al aan dat hij niet de douche in ging als 1 van de vrouwen in het hokje er naast stond, vanwege zijn lengte.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En toen Alice ging douchen toen hij er al stond draaide hij zich netjes om.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op dag 1 gaf hij al aan dat hij niet de douche in ging als 1 van de vrouwen in het hokje er naast stond, vanwege zijn lengte.
Ja, zekers........zijn moeder kan super trots op hem zijn.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zekers........zijn moeder kan super trots op hem zijn.....
Ik heb geprobeerd via de SV's uit te vinden wat er nou precies is voorgevallen tussen Karen en Tom maar is er iemand die het even kort kan samenvatten, want ik heb het duidelijk gemist?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ze is Tom verloren dus kan ze niet ook Jimmy verliezen. Dan zijn ze in de minderheid.
Zou kunnen maar dat is aan hem...tegen mannen is hij ook heel respectvol. Zal je in ieder geval geen mes in je rug steken .....quote:
Jawel toch ze zei dat is goed.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij blijft der negeren zegt Karen geloof dar die bij de afwas voor gesprek vroeg daar ben jij niet op in gegaan trut.
hangt er nog van seizoen jill??quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is dat schermpje eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Tom en Karen hadden steen papier gedaan voor de nomis. Tom won dat en stemde op Danny. Karen wilde op Alice (want dat wilde Assley) maar Tom niet. Karen ging mee met stem op Danny maar wilde dat het geheim gehouden werd. Tom ging daarmee akkoord. Karen heeft het toen wel aan Danny en Assley verteld (in haar versie alsof Tom haar gepushed had). Tom is vooral boos dat ze het toch vertelt heeft ondanks afspraak en zonder hem erbij.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd via de SV's uit te vinden wat er nou precies is voorgevallen tussen Karen en Tom maar is er iemand die het even kort kan samenvatten, want ik heb het duidelijk gemist?
Dat weet ze wel, dus of ze weet dat ze alleen qua spel niet goed is of ze is echt goed en gehaaid....zelfs beter als Ashley.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:08 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja Karen is een spion van Ashley he, Karen verteld alles natuurlijk door aan Ashley erg jammer hoor dat Karen het niet door heeft dat ze gebruikt wordt door Ashley.
Heeft nog geen functie gehad dit seizoen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:08 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is dat schermpje eigenlijk voor?
[ afbeelding ]
Was dat niet met Jill dat spel van cijfers onthouden en ergens in moesten indrukken....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft nog geen functie gehad dit seizoen.
Klopt die ze op het scherm kregen te zien in de woonkamerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat niet met Jill dat spel van cijfers onthouden en ergens in moesten indrukken....
had geluid al snel uitgezetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
feestjeeeeeeeeeeee![]()
![]()
oh is SL
Dankjewel voor de uitleg!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tom en Karen hadden steen papier gedaan voor de nomis. Tom won dat en stemde op Danny. Karen wilde op Alice (want dat wilde Assley) maar Tom niet. Karen ging mee met stem op Danny maar wilde dat het geheim gehouden werd. Tom ging daarmee akkoord. Karen heeft het toen wel aan Danny en Assley verteld (in haar versie alsof Tom haar gepushed had). Tom is vooral boos dat ze het toch vertelt heeft ondanks afspraak en zonder hem erbij.
Moesten samen nomineren werden het niet eens. Papier steen schaar gedaan. Tom won dus Tom's keuze werd het....Danny.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd via de SV's uit te vinden wat er nou precies is voorgevallen tussen Karen en Tom maar is er iemand die het even kort kan samenvatten, want ik heb het duidelijk gemist?
BB heeft even wat bijgestuurdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Karen lijdt aan Korsakov? Paar rum-cola's en tussen Tom en haar is alles weer goed?
wapenstilstandquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:31 schreef Joyce-43 het volgende:
niet gesproken nog met elkaar maar feestje en drankje geeft wel een Time Out geloof ik haha
als Ash weeeeer iets magquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:33 schreef Krambo het volgende:
Er zijn er dus nog 3 in de gameroom, de 3 undercovers??
lenie, sabo en sonjaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:33 schreef Krambo het volgende:
Er zijn er dus nog 3 in de gameroom, de 3 undercovers??
Iets uit de wall kopenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:36 schreef Snoozey het volgende:
wat mag jim van bb als hij het hoog heeft zitten?
Daar heeft ze dr vent voor thuis danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:38 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft nog nooit voor drank betaald daar met coins
Met katers van hier tot daar in het huisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
eeerst feest en dan morgen weer serieuze zaken ja
LOL dat zei Alice niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:40 schreef Clasientjuh het volgende:
Alice staat meteen voorop Tyron ga je voor ons trakteren hahaha
Die deed toch nooit mee aan feestjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zoveel beter dit, gewoon een feestje na de liveshow ...![]()
En zonder Dilano ....![]()
partypooperquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die deed toch nooit mee aan feestjes
Dat snap ik, alles aan Alice is niet nep.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ashley is jaloers op Alice moet je eens kijken hoe ze kijkt naar Alice.
En zo is 'tquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
drinke en slikke, is het advies van karen aan jimmie
Party like it's 1999 ... jeweetoch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:45 schreef Ireth het volgende:
Ash op sloffen, randy op slippers, kaar op haar sokken
Undercover week voor drie bewoners.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:52 schreef woxxel2 het volgende:
Wat is t nieuwe thema?
En is t weer goed tussen Tom en team ash?
Zij is dan ook de enige die aan is gekomen daar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:53 schreef IkFok het volgende:
Kijk die ashley eens graaien. De noten heeft ze al allemaal opgegeten. Rekening houden met een ander kent ze niet
werrkt bij de iptv nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja moet je de stream beetje aanzetten grapjas
Zo vals kunnen zingen is eigenlijk ook best knapquote:
In dat jaar stond ik in mijn trouwjurk met mijn nikes er onder te dansenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Party like it's 1999 ... jeweetoch?
Ja dat weet jij @:ireth
Taalbarrière of niet, ik begin je opmerkingen merk ik steeds wat persoonlijker op te vatten. Wil je gewoon fatsoensnormen toepassen. Je mag best kwaad zijn (om wat dan ook) maar hou je fatsoen.quote:
ow dacht ff met niks....^^quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
In dat jaar stond ik in mijn trouwjurk met mijn nikes er onder te dansen
Ik bedoel maar. You rock!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
In dat jaar stond ik in mijn trouwjurk met mijn nikes er onder te dansen
Ik was buiten bij Alice, was niet heel veel beter gok ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zo vals kunnen zingen is eigenlijk ook best knapIk ga stuk om Karen
Iedereen zingt beter dan karen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik was buiten bij Alice, was niet heel veel beter gok ik
Dat is gewoon Tom.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:05 schreef mijntjexx het volgende:
En voor de 7e keer veranderd mijn mening over Tom weer. Lief dat hij zo op Jimmy let en meteen bij hem gaat zitten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |