abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212884130
Inzage?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212884176
Al een tijdje weer thuis. Spreekuur was idioot druk vergeleken met vorige week. Op 1 na iedereen fijn geholpen. De ene was een arrogant stuk vreten die van mening was dat wij alles nu meteen moesten invullen en regelen. Ook de tolken haalde hij het bloed onder de nagels vandaan.

Langzaam naar huis gefietst om te genieten van het lekkere weer. Nog even gekeken voor wat planten op het balkon maar kon niet echt iets vinden, morgen maar eens richting Velp fietsen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212885184
Dood aan mn collega, die kwam vandaag met versgebakken cake aan. De cake was goddelijk :')

Ik ga haar aangeven bij de vertrouwenspersoon

[ Bericht 13% gewijzigd door DancingPhoebe op 19-03-2024 19:34:56 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212885195
En nu pas klaar met werk :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212885230
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 16:49 schreef Vanyel het volgende:
Inzage?
Ik was zo'n nerd die elk tentamen ging inzien, ook bij een 9.5, om te kijken wat ik fout had gedaan en wat ik daar nog van kon leren :+

Ik was ook vreselijk voor de docenten wel. Altijd wel een of meer tentamenvragen die ik multi-interpretabel vond enzo. Wel altijd vanuit oprecht 'huh hoezo is dit fout want... ' en uit intentie om er van te leren, nooit gewoon proberen want hoger cijfer willen ofzo (dat maakte ook wel dat docenten het opzich wel konden waarderen). Studenten waren ook wel blij met me want regelmatig werden door mijn acties bij vragen twee antwoorden goed gerekend oid.
Maar ik begreep echt niet hoe moeilijk het nou kon zijn om gewoon goede tentamenvragen te maken. Nou, best ingewikkeld blijkt dus, nu ik zelf tentamens moet maken :+ karma haha.
pi_212885814
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
En nu pas klaar met werk :'(
Why
pi_212885827
Groetjes vanuit in de bios :W
The great escaper.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 19:27:49 #283
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212885878
ik moest hard studeren, wat moeilijk was, want dat had ik nooit geleerd :+
het fijnste vond ik vakken die gewoon logisch was ( alle wiskunde en natuurkundige vakken)
Met entropie en enthalpie heb ik nog steeds wat moeite, ik vond het vaak te warrig..
wij hadden denk ik wel iedere dag zo'n 4 tot 6 uur college.. en dan moest je daarnaaast dus ook nog je opdrachten maken :X ach jah.. een mooie studie was het O+

hier een beetje wisselvallige dag, op werk ging het lekker , heerlijk zitten knutselen aan een xls bestand EN mijn werkplek heeft een interview met mij online gegooid, dus altijd leuk ^O^
boer-technisch gaat het wat minder -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212885944
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Why
Ah ja, dag liep gewoon zo. Geen ramp. Staan genoeg dagen tegenover dat ik mn hele huis aan kans heb onder werktijd en ik ook nog een uurtje wandel
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 maart 2024 @ 19:51:09 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212886110
Groeten uit de JC ArenA. Ruststand is een beetje jammer 😋
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212886237
Wat was met schaap, barrel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212886421
Gisterochtend om 8 uur thuis ingelogd op kantoor en ik heb het idee dat ik sinds die tijd, met uitzondering van eten, slapen en even sporten tot vandaag 17.00 uur gewerkt heb.
Wat niet zo is, en met thuiswerken kun je tussendoor makkelijk af en toe een uur pauze pakken. Maar ik ga er toch maar geen gewoonte van maken, zo’n versnipperde lange dag.

En toen kwam er volgende week een spoedoverleg bij, wat ik een prima excuus vond om een dan geplande toetsing uit te stellen. Lag al achter met mijn huiswerk en halen van de theorietoets O~)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212886435
* Tele6 nieuwe ketting gemonteerd heeft

Natellen van schakeltjes om hetzelfde te krijgen als de oude ketting was nogal moeilijk. Hulplijn B ingeschakeld :') die kwam met de tip om de kettingen naast elkaar te leggen.
Daarna nog struggels om het wiel weer vast te zetten, of ja vooral om dan de clicker van de versnellingsnaaf er weer op te schroeven. Maar is gelukt en schakelt weer normaal ^O^
En natuurlijk was het monteren van de kettingkast het meest frustrerende werkje... hij zit nog steeds iets scheef. Maar ja, om er goed bij te kunnen had het wiel eruit gemoeten maar om het wiel eruit te halen moet de kettingkast eraf etc etc etc :')
pi_212886487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef Tele6 het volgende:

Natellen van schakeltjes om hetzelfde te krijgen als de oude ketting was nogal moeilijk. Hulplijn B ingeschakeld :') die kwam met de tip om de kettingen naast elkaar te leggen.
Daarna nog struggels om het wiel weer vast te zetten, of ja vooral om dan de clicker van de versnellingsnaaf er weer op te schroeven. Maar is gelukt en schakelt weer normaal ^O^
En natuurlijk was het monteren van de kettingkast het meest frustrerende werkje... hij zit nog steeds iets scheef. Maar ja, om er goed bij te kunnen had het wiel eruit gemoeten maar om het wiel eruit te halen moet de kettingkast eraf etc etc etc :')
👏👏👏
We have far more in common than that which devides us..
pi_212886579
Ik zat zomaar in het verkeerde topic (8>
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 19 maart 2024 @ 21:02:50 #291
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_212887081
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:04 schreef sigme het volgende:
Wat was met schaap, barrel?
Het schaap was altijd al "de weirdo"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_212887120
RIP schaap 💐 is er nou een lammetje op zoek naar zijn moeder?

Goed gedaan @Tele6 👍🏼
  dinsdag 19 maart 2024 @ 21:24:02 #293
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212887289
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 13:21 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster wat nu is, komt volgende week donderdag en vrijdag niet meer.
Toch!? 😳

Je gaat ook draaien in een strandtent?
In het weekend? Gaat dat door met de weerverwachting of wordt het een weekje uitgesteld?
De wind is inmiddels op een niveau dat het rustiger is dan we tot nu toe deze reis hebben gehad. Prima te doen.

Mijn draaibeurt is in principe volgende week dinsdag of woensdag. Hangt af van de dan wel/niet aanwezige huis DJ's. Ik mag tijdens een dan vrijgekomen tijdslot draaien, dus dat is even afwachten...
  dinsdag 19 maart 2024 @ 21:25:46 #294
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212887304
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 14:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Lekker zwemmen!
Vandaag heb ik mijn eerste duik gemaakt en dat was best pittig tegen de stroom in. Maar wel goed voor de kuitspieren...

Vanavond zijn uitgenodigd door vrienden en gaan we ergens een BBQ diner meemaken...
pi_212887493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef Tele6 het volgende:

_O_
pi_212887499
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vandaag heb ik mijn eerste duik gemaakt en dat was best pittig tegen de stroom in. Maar wel goed voor de kuitspieren...

Vanavond zijn uitgenodigd door vrienden en gaan we ergens een BBQ diner meemaken...
Vast anders zwemmen dan in een IJmuidens wedstrijdbad ja ;)
Leuk!
pi_212887507
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 21:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Het schaap was altijd al "de weirdo"
SPOILER
-O- RIP schaap.
pi_212887553
Ik heb nog wel wat commentaar op de uitwerking van de film die we net zagen.
SPOILER
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 maart 2024 @ 21:56:52 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212887668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef borisz het volgende:
Groeten uit de JC ArenA. Ruststand is een beetje jammer 😋
0-3. Chelsea is gewoon vele malen beter dan Ajax.

Twente wordt in principe kampioen dus hopen dat Ajax via de lastigere route volgend seizoen opnieuw de groepsfase haalt. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212887714
Ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')