Ik was zo'n nerd die elk tentamen ging inzien, ook bij een 9.5, om te kijken wat ik fout had gedaan en wat ik daar nog van kon lerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ah ja, dag liep gewoon zo. Geen ramp. Staan genoeg dagen tegenover dat ik mn hele huis aan kans heb onder werktijd en ik ook nog een uurtje wandelquote:
👏👏👏quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 nieuwe ketting gemonteerd heeft
Natellen van schakeltjes om hetzelfde te krijgen als de oude ketting was nogal moeilijk. Hulplijn B ingeschakelddie kwam met de tip om de kettingen naast elkaar te leggen.
Daarna nog struggels om het wiel weer vast te zetten, of ja vooral om dan de clicker van de versnellingsnaaf er weer op te schroeven. Maar is gelukt en schakelt weer normaal
En natuurlijk was het monteren van de kettingkast het meest frustrerende werkje... hij zit nog steeds iets scheef. Maar ja, om er goed bij te kunnen had het wiel eruit gemoeten maar om het wiel eruit te halen moet de kettingkast eraf etc etc etc
Het schaap was altijd al "de weirdo"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
De wind is inmiddels op een niveau dat het rustiger is dan we tot nu toe deze reis hebben gehad. Prima te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:21 schreef AnneX het volgende:
@:MadMaster wat nu is, komt volgende week donderdag en vrijdag niet meer.
Toch!? 😳
Je gaat ook draaien in een strandtent?
In het weekend? Gaat dat door met de weerverwachting of wordt het een weekje uitgesteld?
Vandaag heb ik mijn eerste duik gemaakt en dat was best pittig tegen de stroom in. Maar wel goed voor de kuitspieren...quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:22 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 nieuwe ketting gemonteerd heeft
Natellen van schakeltjes om hetzelfde te krijgen als de oude ketting was nogal moeilijk. Hulplijn B ingeschakelddie kwam met de tip om de kettingen naast elkaar te leggen.
Daarna nog struggels om het wiel weer vast te zetten, of ja vooral om dan de clicker van de versnellingsnaaf er weer op te schroeven. Maar is gelukt en schakelt weer normaal
En natuurlijk was het monteren van de kettingkast het meest frustrerende werkje... hij zit nog steeds iets scheef. Maar ja, om er goed bij te kunnen had het wiel eruit gemoeten maar om het wiel eruit te halen moet de kettingkast eraf etc etc etc
Vast anders zwemmen dan in een IJmuidens wedstrijdbad jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag heb ik mijn eerste duik gemaakt en dat was best pittig tegen de stroom in. Maar wel goed voor de kuitspieren...
Vanavond zijn uitgenodigd door vrienden en gaan we ergens een BBQ diner meemaken...
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het schaap was altijd al "de weirdo"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP schaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0-3. Chelsea is gewoon vele malen beter dan Ajax.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:51 schreef borisz het volgende:
Groeten uit de JC ArenA. Ruststand is een beetje jammer 😋
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |