abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:56:14 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212852548
... want ik mos pissen

Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 16 maart 2024 @ 20:57:21 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212852573
Eelsk of eelskerd zijn ook mooie woorden
  zaterdag 16 maart 2024 @ 23:04:09 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212855016
Ppfff gisteren kreeg ik een telefoontje van een vriend die het vreemd vond (mij kennende) waarom ik niet gereageerd had op de uitnodiging voor het feest vanavond voor zijn verjaardag (40e) ik had nooit een uitnodiging gehad, die bleek nog in zijn concepten te staan. Hij was bang dat ik ergens om boos was, maar nee. Dus vandaag snel nog een cadeaubon gekocht (had even geen inspiratie voor iets origineels) en aan vriendinnen gevraagd of ik mee kon rijden. Dat was prima, 18.30 beneden in de hal. Maar vanmiddag druk met van alles en totaal niet op de tijd gelet, wilde net gaan eten en toen moest is weg o|O M’n avondeten bestond uit petit fours en later kaas en kipsate. T was wel heel gezellig

Herkenbaar @MadMaster zo gingen de diva’s ook altijd op de koffers liggen
We have far more in common than that which devides us..
pi_212855052
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:04 schreef MadMaster het volgende:
De katten zijn er klaar voor…

[ afbeelding ]
Het is ook overal hetzelfde :D

Goede reis!
Spoilers!
pi_212855222
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:04 schreef MadMaster het volgende:
De katten zijn er klaar voor…

[ afbeelding ]
Helaasch mogen ze niet mee ;(
Herkenbaar idd :D O+

Goeie reis en veel plezier! :W
pi_212855938
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppfff gisteren kreeg ik een telefoontje van een vriend die het vreemd vond (mij kennende) waarom ik niet gereageerd had op de uitnodiging voor het feest vanavond voor zijn verjaardag (40e) ik had nooit een uitnodiging gehad, die bleek nog in zijn concepten te staan. Hij was bang dat ik ergens om boos was, maar nee. Dus vandaag snel nog een cadeaubon gekocht (had even geen inspiratie voor iets origineels) en aan vriendinnen gevraagd of ik mee kon rijden. Dat was prima, 18.30 beneden in de hal. Maar vanmiddag druk met van alles en totaal niet op de tijd gelet, wilde net gaan eten en toen moest is weg o|O M’n avondeten bestond uit petit fours en later kaas en kipsate. T was wel heel gezellig

Herkenbaar @:madmaster zo gingen de diva’s ook altijd op de koffers liggen
Zo! Dat is ineens een heel andere avondinvulling :D Mooi dat je zo snel kan schakelen en een leuke avond hebt gehad. En je vriend zich niet bleef afvragen waarom je niet bent gekomen.

@Sarabi ik hoop dat het weer wat beter met je vader gaat. Op hoge leeftijd vallen is niet zo best, je hebt zo iets gebroken. Gelukkig is dat niet gebeurd.

@Blues mooie vakantie gehad zo te zien! Mooie foto's en leuke dingen gedaan. De muziek in dat restaurantje zou niet mijn ding zijn geweest :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212856052
Hallo.

De kipjes zijn verder op avontuur. Ik doe even wakker worden en onverhoopt een paar uur werken zo. Vanmiddag gaan we paar dagen weg boeken. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212856066
Grapje ze zitten toch gewoon in de tuin.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2024 @ 08:17:38 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212856274
Het is vandaag welnessweekend in de sportschool. Lees Open Dag(en). Alle reguliere lessen zijn geschrapt en iedere yogavorm komt in een half uur aan bod. De RPM zou ook geschrapt worden. Daar kwam van de reguliere mensen te veel commentaar op, waardoor die terug in het schema kwam. :+.

Goeie trip MM!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 maart 2024 @ 08:22:55 #11
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zondag 17 maart 2024 @ 08:23:48 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212856318
In alweer een half uurtje in de trein onderweg, van Chur (585m) naar St Moritz (1775m)

De gewone Interregio, geen fancy panorama ding, maar deze trein heeft ook al behoorlijk grote ramen, eerste klas sowieso, meeste van de 2e klas ook.

Wat een mooie uitzichten al, nu op ~700m O+
pi_212856367
Mogge!
Goede reis hr+mw @MadMaster

Komen er ook foto’s @derLudolf

Door de gordijnen heen lijkt het hier zonnig, hopelijk is en blijft dat zo
pi_212856393
Mogge!
Goede reis voor alle reizigers :Y

Goede zondag gewenst voor iedereen :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212856737
Fijne vakantie! @MadMaster en @derLudolf

Hier had ik ziek kind in huis, een of andere virus, hij is nog niet helemaal beter. Vrijdag toch maar naar school en toen was hij wel moe.
Ik hoorde toen ook een vreemd geluid bij achterband, maar vergat te kijken bij het naar school brengen. Weer in de auto om boodschappen te doen, tijdens het rijden weer dat geluid. O, ja! Dus maar stoppen en kijken....lekke band...een schroef echt in het midden. Band verwisselen, waarbij ik gelukkig hulp kreeg! Naar garage, waar de band gerepareerd kon worden.
Bij boodschappen doen wel weer blij, want blik confit de canard voor 7 euro in uitverkoop al (en nu zit ik te twijfelen of ik die andere 2 blikken eigenlijk ook had moeten meenemen) en ook mijn lievelings caramel seasalt pindakaas in die bak (wat dus ook slecht nieuws is, want is dus uit het assortiment).
Gisteren door Alphen aan den Rijn gebanjerd, aangezien we daar nooit door het centrum hebben gelopen.
En net de no knead overnight rolls uit de oven gehaald, dan kunnen we zo ontbijten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212856809
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef Yinny het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212856859
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 05:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

@:Sarabi ik hoop dat het weer wat beter met je vader gaat. Op hoge leeftijd vallen is niet zo best, je hebt zo iets gebroken. Gelukkig is dat niet gebeurd.

En hij is niet zo oud, maar sinds hij vorig jaar thuis kwam te zitten is hij wel hard achteruit gegaan -O-

Binnenkort maar eens kijken of we de bedden van mijn ouders naar beneden kunnen verhuizen.
pi_212856877
Verder eet de kat nog steeds niet als vanouds -O-
Ik ben wel 90% zeker dat ik hem (en niet zijn broer) vannacht heb horen eten dus hopelijk gaat hij weer snel normaal doen.
pi_212856962
Zo, nu echt wakker en uit bed weer een hele rare droom gehad, liep rond in new york met een koffer, een kat en een tafeltje

Balen van de band @Yinny wel fijn van de koopjes. Jammer van je werk, wat doet je vriend met kippendij? Daar heeft ook een bot in gezeten.

@Sarabi Wat een zorg om je vader en ook om kat. Elin had dat een paar weken geleden ook maar vreet nu weer als een bootwerker. Iedereen heeft dat toch wel, soms heb je meer trek dan anders. In de tijd dat Nika nauwelijks at moest ik dat echt bijhouden met een weegschaal, misschien is dat voor je eigen geruststelling een idee
  Moderator zondag 17 maart 2024 @ 09:43:03 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212857038
@Kaatje1 ja hier staan een paar van gisteren

derLudolf in TRV / derLudolfs Interrail avontuur
pi_212857061
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:

@:sarabi Wat een zorg om je vader en ook om kat. Elin had dat een paar weken geleden ook maar vreet nu weer als een bootwerker. Iedereen heeft dat toch wel, soms heb je meer trek dan anders. In de tijd dat Nika nauwelijks at moest ik dat echt bijhouden met een weegschaal, misschien is dat voor je eigen geruststelling een idee
Dat is ook zo :)
Hij heeft nog genoeg interesse in lekkers dus we houden het in de gaten.

Ik moet ook leren om niet zorgen te maken over dingen die nu nog niet van toepassing zijn.
  Moderator zondag 17 maart 2024 @ 09:50:30 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212857117
Maar goed, alvast een plaatje dan? Ik had m'n zonnebril wel mee kunnen nemen :D

En voor @Dr_Flash
  zondag 17 maart 2024 @ 09:57:13 #23
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212857181
Oeh! :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212857227
Ik ben #teamgeenbot, ik vind het echt akelig. Ook als ik het van het bot afsnij. Kippendij vind ik ook absoluut onaangenaam vlees. Het idee van kluiven kan echt mijn eetlust bederven. Zicht erop ook trouwens :P Heb ik ook met steenvruchten en olijven met pit, die eet ik ook maar zelden.

Dus ik snap de teleurstelling van het doen van de moeite maar ik weet ook niet of ik me er overheen zou kunnen zetten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212857244
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 09:50 schreef derLudolf het volgende:
Maar goed, alvast een plaatje dan? Ik had m'n zonnebril wel mee kunnen nemen :D

[ afbeelding ]

En voor @:dr_Flash
[ afbeelding ]
Je gaat naar St Moritz in maart en het eerste wat je inpakt is NIET je zonnebril?! :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 17-03-2024 13:56:32 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')