Het is ook overal hetzelfdequote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:04 schreef MadMaster het volgende:
De katten zijn er klaar voor…
[ afbeelding ]
Helaasch mogen ze niet meequote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:04 schreef MadMaster het volgende:
De katten zijn er klaar voor…
[ afbeelding ]
Zo! Dat is ineens een heel andere avondinvullingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppfff gisteren kreeg ik een telefoontje van een vriend die het vreemd vond (mij kennende) waarom ik niet gereageerd had op de uitnodiging voor het feest vanavond voor zijn verjaardag (40e) ik had nooit een uitnodiging gehad, die bleek nog in zijn concepten te staan. Hij was bang dat ik ergens om boos was, maar nee. Dus vandaag snel nog een cadeaubon gekocht (had even geen inspiratie voor iets origineels) en aan vriendinnen gevraagd of ik mee kon rijden. Dat was prima, 18.30 beneden in de hal. Maar vanmiddag druk met van alles en totaal niet op de tijd gelet, wilde net gaan eten en toen moest is wegM’n avondeten bestond uit petit fours en later kaas en kipsate. T was wel heel gezellig
Herkenbaar @:madmaster zo gingen de diva’s ook altijd op de koffers liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 09:04 schreef Yinny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
En hij is niet zo oud, maar sinds hij vorig jaar thuis kwam te zitten is hij wel hard achteruit gegaanquote:Op zondag 17 maart 2024 05:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
@:Sarabi ik hoop dat het weer wat beter met je vader gaat. Op hoge leeftijd vallen is niet zo best, je hebt zo iets gebroken. Gelukkig is dat niet gebeurd.
Dat is ook zoquote:Op zondag 17 maart 2024 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:
@:sarabi Wat een zorg om je vader en ook om kat. Elin had dat een paar weken geleden ook maar vreet nu weer als een bootwerker. Iedereen heeft dat toch wel, soms heb je meer trek dan anders. In de tijd dat Nika nauwelijks at moest ik dat echt bijhouden met een weegschaal, misschien is dat voor je eigen geruststelling een idee
Je gaat naar St Moritz in maart en het eerste wat je inpakt is NIET je zonnebril?!quote:Op zondag 17 maart 2024 09:50 schreef derLudolf het volgende:
Maar goed, alvast een plaatje dan? Ik had m'n zonnebril wel mee kunnen nemen![]()
[ afbeelding ]
En voor @:dr_Flash
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |