En vergeet Tim Haars nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:00 schreef Sorella het volgende:
Donny Ronny (oftewel stefano keizers) is samen met joost klein verantwoordelijk voor de uitvoering dus geen idee wat te verwachten ? misschien een naakte donny ronny die over het podium rent, denk wel dat het knotsgek wordt.
Niet zoiets als deze stof?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:55 schreef Dave het volgende:
En als laatste troef, costume change van blauwe pak naar zwarte hak pak met spikes op de schouders.
En dan Joost in het midden op een verhoging terwijl de gabbers/krumpers om hem heen dansen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:47 schreef einzeinz het volgende:
Zou die hakkers sowieso wel meenemen.
Gezellig ineens met z'n allen het podium op terwijl je amper beseft waar die ineens vandaan komen
quote:Op zondag 21 april 2024 12:09 schreef Greys het volgende:
Oké dan doe ik ook een gokje:
Ik denk iets als in de video met die game, dat hij van live beelden op het podium op een gegeven moment ineens *in* het LED scherm terecht komt zeg maar, dat je hem daar een stukje op ziet en hij er dan weer uit komt in andere outfit ofzo.
En dan aan het einde nog iets met een molen in de fik.
quote:Op zondag 21 april 2024 12:35 schreef Greys het volgende:
En ik denk (echt pure gok) dat dat gebeurt tijdens het tuh tuh tuh tuhtuhduhtuhtuh stukje. Dat hij dan in de LED verdwijnt, je hem daar ziet en hij er bv uit komt in de zwarte jas met de punten of in trainingspak of.. in de broek met wit hemd met bretels.
Ik heb er echt belachelijk veel zin in en voel aan alles dat ie de hele boel afbreekt en iedereen ervan moet bijkomen.![]()
Er zat toch een geheime hint in zijn optreden in Amsterdam mbt zijn act in Malmö, is die al bekend? BVDquote:
Hahaha ja dat was een troll van hem, want die avond kwam er heel groot op de LED's tijdens de optredens dat we maar gewoon op 9 mei moeten kijken. Ik zal het even terugzoeken.quote:Op zondag 21 april 2024 17:26 schreef Za het volgende:
[..]
Er zat toch een geheime hint in zijn optreden in Amsterdam mbt zijn act in Malmö, is die al bekend? BVD
Oh OK thanks, ik zag net dit:quote:Op zondag 21 april 2024 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja dat was een troll van hem, want die avond kwam er heel groot op de LED's tijdens de optredens dat we maar gewoon op 9 mei moeten kijken. Ik zal het even terugzoeken.
Edit: dit zagen we dus vorig weekend achter hem
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |