ach, jij Dick, moeten we maar slachtofferhulp bellen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:07 schreef dick_laurent het volgende:
Ook heel interessant dat weeronline in de 14 daagse voor mijn omgeving vanaf komend weekend haast elke dag een halve tot een mm aan regen voorspelt, terwijl het wel de hele dag zonnig en onbewolkt is.
Soort van wishful thinking voorspelling ofzo?![]()
Why?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ach, jij Dick, moeten we maar slachtofferhulp bellen?
Why? Ik volg 'm oprecht niet. Ik zei wishful thinking als in, dat het juist fijn zou zijn als er hier elke dag een mm regen zou vallen, maar dat gebeurt ws toch niet...quote:
ooh, je wilt regen ipv zon, dat is nogal de omgekeerde wereld,lolquote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Why? Ik volg 'm oprecht niet. Ik zei wishful thinking als in, dat het juist fijn zou zijn als er hier elke dag een mm regen zou vallen, maar dat gebeurt ws toch niet...
Als de muggen maar dood gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:51 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat juist het weekend koud en wisselvallig is
[ x ]
Anders nog iets?quote:
Ja, komt in zicht. Volgend weekendquote:
In delen van Spanje zouden ze daar zeker een stuk vrolijker van worden ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, je wilt regen ipv zon, dat is nogal de omgekeerde wereld,lol
Ahhh zaalig, heb een dagje tuin op de agenda staanquote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja, het zonnetje was vanmiddag goed heet weer. Woensdag mogelijk smelten bij 19 graden
Wat maken ze er weer een drama van. Het is 1 of 2 dagen wat minder en daarna gewoon weer prima en droog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:51 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat juist het weekend koud en wisselvallig is
[ x ]
kinders zijn hetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat maken ze er weer een drama van. Het is 1 of 2 dagen wat minder en daarna gewoon weer prima en droog.
Morgen weer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |