Ziet er toch goed uit?quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, heerlijk is niet het eerste woord wat me te binnen schiet als ik de lokale weersverwachting zie hier.
[ link | afbeelding ]
Het is geen mooi lenteweekje als de halve week koud en nat verloopt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier ziet het er iets zonniger uit. Maar wat is er dan mis met vier dagen droog en 17, 18 graden?
Maar dat is hier niet het geval. Dus hier wordt het een mooi lenteweekje.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen mooi lenteweekje als de halve week koud en nat verloopt.
Je reageert op een screenshot dat overduidelijk niet een mooie week is en vraagt je af wat er mis mee is.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar dat is hier niet het geval. Dus hier wordt het een mooi lenteweekje.
Troost je, bij mij is het nog minder deze week.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ik wil gewoon zon
Ben dat eeuwige grijze zooooooooooo zat
*gaat slapen verven
quote:Op maandag 18 maart 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Troost je, bij mij is het nog minder deze week.
Dat sowieso.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:04 schreef dick_laurent het volgende:
Als de zon straks echt een keer goed doorbreekt daar, all the white tatas be like:
[ afbeelding ]
In huize pisces schijnt sowieso altijd de zon volgens mij.quote:
Groot huis dan, aangezien de diameter van de zon zo'n 1,5 miljoen kilometer is 😱quote:Op maandag 18 maart 2024 11:06 schreef Salina het volgende:
[..]
In huize pisces schijnt sowieso altijd de zon volgens mij.
quote:Op maandag 18 maart 2024 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Groot huis dan, aangezien de diameter van de zon zo'n 1,5 miljoen kilometer is 😱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world is your oyster, jeweettog."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Mijn ouders noemden me als kind altijd sunshine, dus je zit er niet ver naast.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:06 schreef Salina het volgende:
[..]
In huize pisces schijnt sowieso altijd de zon volgens mij.
Ik word super langzaam bruin. Verbranden doe ik echter ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:04 schreef dick_laurent het volgende:
Als de zon straks echt een keer goed doorbreekt daar, all the white tatas be like:
[ afbeelding ]
Wat een bloedhittequote:Op maandag 18 maart 2024 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Lekker dagje. 15 gradens. En de komende dagen nog meer van dit, en nog een paar graden er bij!
@Geschiedkundigequote:Op maandag 18 maart 2024 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een bloedhitte![]()
![]()
En dan moet het nog zomer worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, wanne gek!quote:Op maandag 18 maart 2024 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een bloedhitte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit is gewoon soort van trollen of reacties uitlokkenquote:Op maandag 18 maart 2024 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat een bloedhitte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wind weer eens in de NW hoekquote:Op maandag 18 maart 2024 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat het weekend weer zo tegen gaat vallen qua neerslag en temperatuur. Geef ons die 18 graden en zon op zaterdag en zondag aub!
Zou je denken?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
dit is gewoon soort van trollen of reacties uitlokken
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef Starhopper het volgende:
Wel balenIk wilde vanavond weer ff de telescoop op het balkon zetten maar nu het donker begint te worden trekt het langzaam dicht
pervert gespotquote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef Starhopper het volgende:
Wel balenIk wilde vanavond weer ff de telescoop op het balkon zetten maar nu het donker begint te worden trekt het langzaam dicht
Na wat we deze werfst voor de kiezen hebben gekregen stelt dat flutbuitje natuurlijk niets meer voor. Zelfs StateOfMind en Nattekat zouden er niet wakker van liggen. Ik kan me heel goed voorstellen dat Buienalarm daarvoor z'n bed niet uit komt.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:44 schreef Frutsel het volgende:
Bienradar geeft een dikke vlek boven zuid en Oost Nederland.
Maar buienalarm geeft niets nada
Volgens mij draait ie na het weekend weer of zie ik iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf komend weekend weer die achterlijke shit wind aanwezig in de verkeerde hoek. Gewoon weer net als vorig jaar de wind uit de NW/N hoek en 6-9 graden. Kansloos
Ik zie in de berichten ook dat de wind na volgende week dinsdag meer vanuit het Zuidwesten komt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Volgens mij draait ie na het weekend weer of zie ik iets over het hoofd?
Dat viel hier de afgelopen maanden zo'n beetje per secondequote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:07 schreef dick_laurent het volgende:
Ook heel interessant dat weeronline in de 14 daagse voor mijn omgeving vanaf komend weekend haast elke dag een halve tot een mm aan regen voorspelt, terwijl het wel de hele dag zonnig en onbewolkt is.
Soort van wishful thinking voorspelling ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |