Ik heb ooit 6 maanden in italie gewerkt jaren geleden dat wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n obsessie met pizza ananas/ mij?
Het is geen getrol. Laat gaan.
Bied nou je excuses aan!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n obsessie met pizza ananas/ mij?
Het is geen getrol. Laat gaan.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit 6 maanden in italie gewerkt jaren geleden dat wel.
nou niet helemaal, als je nou zou vertellen waarom je nu misselijk bent dan is het mss nog verhaalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:22 schreef HappyCharly het volgende:
Gaap
Ik ben misselijk
Das een verhaal
Is dat je enige ervaring met het buitenland?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb ooit 6 maanden in italie gewerkt jaren geleden dat wel.
Ik ben misselijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet helemaal, als je nou zou vertellen waarom je nu misselijk bent dan is het mss nog verhaal
?
Dat pizza ananas hele tijd gewoon doet pijn is sneu voor die mensen.quote:
Het erge is.. je meent het volgens mij okk nogquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat pizza ananas hele tijd gewoon doet pijn is sneu voor die mensen.
Jij weet dat ik vroeg een Vlaamse vriendin had en vaak in Antwerpen was toen die tijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat je enige ervaring met het buitenland?
hahaha ja ok he dat kan ik had t ook. maargoed als je ff opgeknapt bent dan heb je vast verhaal?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben misselijk.
Zomaar.
The end.
Gooi je verhaaltjes eens op LinkedIn, dat is helemaal hip tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja ok he dat kan ik had t ook. maargoed als je ff opgeknapt bent dan heb je vast verhaal?
Nee dit is het.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:26 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja ok he dat kan ik had t ook. maargoed als je ff opgeknapt bent dan heb je vast verhaal?
Vroeger had je die reclame van een reisbureau eet zo een man paella zegt ie is toch gewoon een soort nasi in dat segment zit je dan een beetje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het erge is.. je meent het volgens mij okk nog
Zal onthoudenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gooi je verhaaltjes eens op LinkedIn, dat is helemaal hip tegenwoordig
Tja..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger had je die reclame van een reisbureau eet zo een man paella zegt ie is toch gewoon een soort nasi in dat segment zit je dan een beetje.
Hoe meer woorden je gebruikt om zo min mogelijk te zeggen hoe beterquote:
Klinkt als kreequote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger had je die reclame van een reisbureau eet zo een man paella zegt ie is toch gewoon een soort nasi in dat segment zit je dan een beetje.
Maar ken je die reclame nog zou ergens rond 2008 geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja..
Ik vind ananas op pizza lekker
Jij vindt dat dat niet kan
Let's agree to disagree?
Goed dat je dit aangeeft. Zal mijn best doen je woorden te herinneren zodra dit noodzakelijk is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe meer woorden je gebruikt om zo min mogelijk te zeggen hoe beter
Ken ik nietquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar ken je die reclame nog zou ergens rond 2008 geweest zijn.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:25 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mijn part tyf je hondenstront op je pizza
Ik geloof direct je gevoel. Dat kan ik niet veranderen en wil ik ook niet. En jij kunt mij niet veranderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staat nog gewoon op internet.
@:happycharly kijk hem even geeft dat gevoel goed weer.
Oke maar ook niet inwrijven danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geloof direct je gevoel. Dat kan ik niet veranderen en wil ik ook niet. En jij kunt mij niet veranderen.
Dus de oplossing is elkaar accepteren.
Waarom wil je dat niet?
Helemaal niksquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:35 schreef kree het volgende:
euhm happy wen zeg echt ff wart ik denk, want heb je gehaat enzo etc. en denk ook gewoon doe je het om. Maaaaar ok ff wat verder gepraat enzo en denk ja je bent wel ok. maar je doet xo moeilijk soms en dat maakt het lastig voor anderen om beetje te benaderen. eerlijke mening doe ermee wat je wil
Jij begint er al dagen over, op meerdere plekken. Ik niet.quote:
Je moet ook niet meteen dick pics Dm’en he!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:35 schreef kree het volgende:
euhm happy euh zeg echt ff wat ik denk, want heb je gehaat enzo etc. en denk ook gewoon doe je het om. Maaaaar ok ff wat verder gepraat enzo en denk ja je bent wel ok. maar je doet xo moeilijk soms en dat maakt het lastig voor anderen om beetje te benaderen. eerlijke mening doe ermee wat je wil
Ik heb zorgen over vanalles maar niet over jouw mening. Ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zie het als positieve he..... hahaha geen zorgen.
ho ho en ga deze rapporteren. want nu zeg je iets wat ik nooit deed.... en voor iedereen er drama van gaat maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen dick pics Dm’en he!
Met jou in het midden.quote:
We weten dat t n grapje is. Chillaxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho en ga deze rapporteren. want nu zeg je iets wat ik nooit deed.... en voor iedereen er drama van gaat maken?
Gast doe normaal met je TR.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho en ga deze rapporteren. want nu zeg je iets wat ik nooit deed.... en voor iedereen er drama van gaat maken?
ja maar toch niet zo fan van dit want het blijft wel staan en over 2 weken weten mensen het niet meer....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten dat t n grapje is. Chillax
Precies, iedereen weet dat je smult van dick pics.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten dat t n grapje is. Chillax
Is een brug in Londenquote:
Doe je ding. Maak die grap nog wel 10x wanneer je er niet bij bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar toch niet zo fan van dit want het blijft wel staan en over 2 weken weten mensen het niet meer....
Ahhhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat je smult van dic pics.
Je bent toch niet zwanger hč?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahhh
Ik weet waarom ik misselijk ben
Van de foto's in dm
je bent natuurlijik 100% gay maar dat mag he acceptatie enzo.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Godver, voel me nu een beetje gay.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:54 schreef kree het volgende:
[..]
je bent natuurlijik 100% gay maar dat mag he acceptatie enzo.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel lekker om een vrouw in d’r kont te neuken.
ben beetje uit inspiratie ook hoor moet ik zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:31 schreef devzero het volgende:
moet wel zeggen jullie zijn zo saai?
Haha echt niks boeiends kwam er voorbij deze avond
ja is toch zo min of meer? en vertel wel, maar wil ook niet dat het monoloog is van mij.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 04:31 schreef devzero het volgende:
ik ben niet tegen dit topic of het idee ofzo. Maar verbaas me dan soms hoe niks zeggende het is eigenlijk?
Bedoel toch heb ik saai leven min of meer maar elke keer elke dag kan ik wat grappigs vertellen. of anders.
Maar heeft de rest niet?
geh slapen het is genoegquote:Op zaterdag 16 maart 2024 05:20 schreef kree het volgende:
hmmms dat was ff kort slaap, doet iemand nog bakkie koffie mee?
nou nu al te vroeg voor mij, niet onwijs abnormaal tijd om op te staan nl. ietsjes vroeger, maar doe wel dutje ff vanmiddag.quote:
je was de hele nacht hierquote:Op zaterdag 16 maart 2024 05:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou nu al te vroeg voor mij, niet onwijs abnormaal tijd om op te staan nl. ietsjes vroeger, maar doe wel dutje ff vanmiddag.
vroeg me af ff en vertel maar hoor wat je wil, maar wat doe jij voor werk eigenlijk?quote:
niet maar was ff benieuwd sowieso krijg ik weinig hoogtje van je altijd dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |