Ik geloof direct je gevoel. Dat kan ik niet veranderen en wil ik ook niet. En jij kunt mij niet veranderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staat nog gewoon op internet.
@:happycharly kijk hem even geeft dat gevoel goed weer.
Oke maar ook niet inwrijven danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik geloof direct je gevoel. Dat kan ik niet veranderen en wil ik ook niet. En jij kunt mij niet veranderen.
Dus de oplossing is elkaar accepteren.
Waarom wil je dat niet?
Helemaal niksquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:35 schreef kree het volgende:
euhm happy wen zeg echt ff wart ik denk, want heb je gehaat enzo etc. en denk ook gewoon doe je het om. Maaaaar ok ff wat verder gepraat enzo en denk ja je bent wel ok. maar je doet xo moeilijk soms en dat maakt het lastig voor anderen om beetje te benaderen. eerlijke mening doe ermee wat je wil
Jij begint er al dagen over, op meerdere plekken. Ik niet.quote:
Je moet ook niet meteen dick pics Dm’en he!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:35 schreef kree het volgende:
euhm happy euh zeg echt ff wat ik denk, want heb je gehaat enzo etc. en denk ook gewoon doe je het om. Maaaaar ok ff wat verder gepraat enzo en denk ja je bent wel ok. maar je doet xo moeilijk soms en dat maakt het lastig voor anderen om beetje te benaderen. eerlijke mening doe ermee wat je wil
Ik heb zorgen over vanalles maar niet over jouw mening. Ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:38 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zie het als positieve he..... hahaha geen zorgen.
ho ho en ga deze rapporteren. want nu zeg je iets wat ik nooit deed.... en voor iedereen er drama van gaat maken?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet ook niet meteen dick pics Dm’en he!
Met jou in het midden.quote:
We weten dat t n grapje is. Chillaxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho en ga deze rapporteren. want nu zeg je iets wat ik nooit deed.... en voor iedereen er drama van gaat maken?
Gast doe normaal met je TR.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef kree het volgende:
[..]
ho ho en ga deze rapporteren. want nu zeg je iets wat ik nooit deed.... en voor iedereen er drama van gaat maken?
ja maar toch niet zo fan van dit want het blijft wel staan en over 2 weken weten mensen het niet meer....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten dat t n grapje is. Chillax
Precies, iedereen weet dat je smult van dick pics.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We weten dat t n grapje is. Chillax
Is een brug in Londenquote:
Doe je ding. Maak die grap nog wel 10x wanneer je er niet bij bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar toch niet zo fan van dit want het blijft wel staan en over 2 weken weten mensen het niet meer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |