Voor mij ook eentje graag.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
Honger, even volkorennoedelsoep maken
ja en denk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:54 schreef Sally het volgende:
[..]
De opmerking is al gemaakt.
Maar ik bolk alleen maar.
En ga zo slapen. Morgen leuke dingen doen!
Wat ben je toch ook een triest figuur ook he.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:50 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Hallo Sally. Ga je lief doen en niet zuigen? Thanks alvast.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan Hugo Kennis.
Hoi Champignonnetje - hoe is het?quote:
Kom hier dan...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
Dames, dames, maak je geen zorgen. Ik heb genoeg pik voor jullie allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom hier dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
FF3 may refer to:quote:
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3623 / +238 / +0 / 5981 / 6862
2. KillemWieft / 1120 / +89 / +1 / 396 / 654
3. SwJ / 935 / +0 / +0 / 75 / 95
4. Speklap3000 / 831 / +98 / +3 / 2320 / 2638
5. HappyCharly / 501 / +46 / +0 / 1925 / 2284
6. Mercedes. / 451 / +56 / +1 / 358 / 511
7. Mickytjuh / 342 / +5 / +17 / 793 / 971
8. mario390 / 316 / +26 / +0 / 171 / 338
9. kree / 304 / +12 / +18 / 458 / 640
10. hemarookworst / 280 / +48 / +0 / 499 / 662
11. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
12. DerRabbit / 252 / +17 / +0 / 497 / 603
13. devzero / 249 / +43 / +0 / 433 / 547
14. Kissingbird / 222 / +0 / +0 / 620 / 718
15. loveislikeakiss / 208 / +87 / +0 / 331 / 463
16. KoningWouter / 207 / +1 / +0 / 563 / 691
17. gebrokenglas / 187 / +8 / +0 / 381 / 505
18. Mazikeen / 126 / +0 / +0 / 548 / 657
19. Paul / 126 / +10 / +0 / 455 / 550
20. ieniminimuis / 125 / +29 / +0 / 481 / 605SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Hahaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:40 schreef kree het volgende:
[..]
nou als jullie me beetje kennen? idd jah
verder klets ik nog wel ff door hoor
haha zo niet waar is dat he als ik die tekst letterlijk neem. met meerdere trouwens van jullie .....quote:
ja kun je grappig over doen? maar ok ik denk check wel ff weer over weekje ofzo als ik tijd en zin heb.quote:
Of nooit meer. Who cares.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja kun je grappig over doen? maar ok ik denk check wel ff weer over weekje ofzo als ik tijd en zin heb.
nou min of meer dat dit hele topic de saaiheid zelfde is behalve als er mensen eens ff wat zeggen enzo. LOLquote:
Niet in iedereen tochquote:
neee en in jou niet, maar is omdat je bas speelt. maar ok denk we kunnen hier onwijs gezellig praten enzo ook zonder het met elkaar eens te zijn. maarja, tis beetje zeikerig weer hoor.quote:
Oh dat gelul weer. Het is geen SC, dus dat is denk ik een beetje het probleem.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou min of meer dat dit hele topic de saaiheid zelfde is behalve als er mensen eens ff wat zeggen enzo. LOL
nee hoor en vind t prima ook met spel enzo erin, maarja je weet mij boeit t niks he punten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh dat gelul weer. Het is geen SC, dus dat is denk ik een beetje het probleem.
Veel denken van welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh dat gelul weer. Het is geen SC, dus dat is denk ik een beetje het probleem.
Joh ik vind die conversaties hier ook niet allemaal interessant, maar dan ga ik even iets anders doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor en vind t prima ook met spel enzo erin, maarja je weet mij boeit t niks he punten.
Het is wel het is heel snel daardoor ook een onwijs saai topic. tenzij iemand wat gaat vertellen.
Ha nee dat was voor die utopia lui hier heen verhuisde dat was best gezellig kon je ook gewoon praten zoals jij doet maar minder negatieve sfeer was het vergelijkbaar met nu.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:05 schreef kree het volgende:
hoe zou dit topic eruit zien dan? als jullie allemaal het alleen nog maar als spel zouden zien?????
dikke saaie shit he?
mjah ok, tja smaken verschillen. maar ok vond alles wat ik vertelde altijd nog beter als bolk en etc 100x zelfde soort niks zeggende. maar ok idd. mss moet ik naar ander topic.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh ik vind die conversaties hier ook niet allemaal interessant, maar dan ga ik even iets anders doen.
Enige waar ik me echt aan stoor zijn mensen die zeuren dat het hier niet leuk is. Nou, dįįg!
wtf doe je hier, zieken dat er een spel wordt gespeeld in een spel elke keer godverdomme manquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:05 schreef kree het volgende:
hoe zou dit topic eruit zien dan? als jullie allemaal het alleen nog maar als spel zouden zien?????
dikke saaie shit he?
ja vind ik niet, nou doei hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ok, tja smaken verschillen. maar ok vond alles wat ik vertelde altijd nog beter als bolk en etc 100x zelfde soort niks zeggende. maar ok idd. mss moet ik naar ander topic.
Worstbolkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wtf doe je hier, zieken dat er een spel wordt gespeeld in een spel elke keer godverdomme man
ik weet niet, probeer nog wel eens ff verhaaltje te krijgen enzo. en maakt niet eens uit o, wat. maargoed zoals ik lees, liever wil iedereen alleen maar bolk posten enzo voor punten, tja dat is mij de moeite dus niet waard andere SC dan maar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha nee dat was voor die utopia lui hier heen verhuisde dat was best gezellig kon je ook gewoon praten zoals jij doet maar minder negatieve sfeer was het vergelijkbaar met nu.
Kreebolkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet, probeer nog wel eens ff verhaaltje te krijgen enzo. en maakt niet eens uit o, wat. maargoed zoals ik lees, liever wil iedereen alleen maar bolk posten enzo voor punten, tja dat is mij de moeite dus niet waard andere SC dan maar.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
mjah ok, tja smaken verschillen. maar ok vond alles wat ik vertelde altijd nog beter als bolk en etc 100x zelfde soort niks zeggende. maar ok idd. mss moet ik naar ander topic.
Ik ben er net weer ga je weg.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet niet, probeer nog wel eens ff verhaaltje te krijgen enzo. en maakt niet eens uit o, wat. maargoed zoals ik lees, liever wil iedereen alleen maar bolk posten enzo voor punten, tja dat is mij de moeite dus niet waard andere SC dan maar.
Ik las reflecteer.. hahaha..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:14 schreef hemarookworst het volgende:
De twee reflectielozen hebben elkaar gevonden
hangt er vanaf he? ik krijg duidelijk dingen en posts door dat het alleen maar om spel gaat en punten, dat is ok en best, maar moeten er wel nog ff leuke verhalen zijn erbij ook. en merk wordt niet gewaardeerd als ik wat ga vertellen om iig verhaal te maken. dus ok dan kan ik beter maar weg zijn en jullie zinloze posts laten plaatsen voor een zinloze score.quote:
Gewoon posten wat je zelf wil toch de rest hier heeft het wiel ook niet uitgevonden getrol over pizza ananas. Zure linkse libelle beurs vrouwtjes en mannetjes die daar voor kruipen niks van aantrekken joh zitten wel een paar toffe tussen vermaak je daarmee doe ik ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er vanaf he? ik krijg duidelijk dingen en posts door dat het alleen maar om spel gaat en punten, dat is ok en best, maar moeten er wel nog ff leuke verhalen zijn erbij ook. en merk wordt niet gewaardeerd als ik wat ga vertellen om iig verhaal te maken. dus ok dan kan ik beter maar weg zijn en jullie zinloze posts laten plaatsen voor een zinloze score.
gelukkig waren die van j9u echt wel boeiend ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:17 schreef hemarookworst het volgende:
Leuke verhalen vertellen is iig niet een kwaliteit van jou
Waarom heb je zo'n obsessie met pizza ananas/ mij?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je zelf wil toch de rest hier heeft het wiel ook niet uitgevonden getrol over pizza ananas. Zure linkse libelle beurs vrouwtjes en mannetjes die daar voor kruipen niks van aantrekken joh zitten wel een paar toffe tussen vermaak je daarmee doe ik ook.
Of ga of stop met zeuren..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
hangt er vanaf he? ik krijg duidelijk dingen en posts door dat het alleen maar om spel gaat en punten, dat is ok en best, maar moeten er wel nog ff leuke verhalen zijn erbij ook. en merk wordt niet gewaardeerd als ik wat ga vertellen om iig verhaal te maken. dus ok dan kan ik beter maar weg zijn en jullie zinloze posts laten plaatsen voor een zinloze score.
tja ach wie weet, geen haast mee enzo. ga jij sowieso ff met bas oefenen, want ok heeeeej plannen voor je.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je zelf wil toch de rest hier heeft het wiel ook niet uitgevonden getrol over pizza ananas. Zure linkse libelle beurs vrouwtjes en mannetjes die daar voor kruipen niks van aantrekken joh zitten wel een paar toffe tussen vermaak je daarmee doe ik ook.
ik heb geen verhalenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
gelukkig waren die van j9u echt wel boeiend ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |