Of juist wel, BNW gaat om wat er achter de façade schuil gaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 05:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In jouw opinie wel ja, daarom snap je niet heel veel van BNW.
Ik ben er ook op vakantie geweest en ik heb daar niemand over gehoord. Ook niet van die familie van die vriend van mij.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:09 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En ik constateer dat in landen die afgelopen decennia kapot zijn gemaakt de mensen daar dondersgoed weten wie er achter zat. Die mensen zijn niet dom, de verhalen dat Milosevic en co destijds door de CIA betaald werden om haat en verdeling te zaaien zijn daar niet van de lucht.
En jij leest anti NAVO krantjes. Je bent echt niet anders dan iemand die NOS kijkt hoor.quote:Zulke haat komt niet zomaar uit de lucht gevallen terwijl voorheen de mensen in vrede samen leefden, vooral na de dood van Tito zagen ze hun kans. Mensen in Europese landen hebben dit nooit meegemaakt omdat ze altijd bondgenoten waren met Amerika en ja we lezen hier nu eenmaal pro NAVO krantjes. Dus wat is je punt nu eigenlijk? Het punt dat je probeerde te maken is er niet.
Ken je misschien ook eens reageren met bronnen die ons ongelijk bewijzen?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben er ook op vakantie geweest en ik heb daar niemand over gehoord. Ook niet van die familie van die vriend van mij.
Dus nu kan ik dankzij deze persoonlijke ervaring concluderen dat wat jij zegt daar helemaal niet besproken wordt.
[..]
En jij leest anti NAVO krantjes. Je bent echt niet anders dan iemand die NOS kijkt hoor.
Ons?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ken je misschien ook eens reageren met bronnen die ons ongelijk bewijzen?
Ik zie je namelijk alleen maar op de man spelen hier en niet op het onderwerp.
Als we dan wat vragen over het onderwerp krijgen we geen antwoord meer.
Ja want BNW bezit een soort hyvesmind waarbij de neuzen van alle users exact in dezelfde richting staan.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb de hint gegeven.
Zelfs NSA documenten werden er bijgehaald.
En toen opeens was er geen onderscheid tussen Rusland en de Sovjet Unie, terwijl die er wel was toen ik enige tijd geleden de Oekraïense geschiedenis met Rusland opnoemde...
En deze mag je ook nog even toelichten zonder verdraaiing van de werkelijkheid. Zo niet valt dit ook onder gaslighting.quote:Op zondag 17 maart 2024 08:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft niets met pacifisme te maken.
Klopt.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja want BNW bezit een soort hyvesmind waarbij de neuzen van alle users exact in dezelfde richting staan.![]()
Ah, gehoorzaamheidstraining.quote:Probeer niet andermans opvattingen in mijn schoenen te schuiven Wantie. Stop gewoon met je gaslightpraktijken.
Nog een gehoorzaamheidstraining....quote:Op zondag 17 maart 2024 17:33 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En deze mag je ook nog even toelichten zonder verdraaiing van de werkelijkheid. Zo niet valt dit ook onder gaslighting.
En dus wil een pacifist agressie bestrijden met nog meer agressie? Ik had je verzocht de werkelijkheid niet te verdraaien.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Anyway, een pacifist wil niet dat agressie wordt beloond.
Het lijkt idd iets chronisch te zijn.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:51 schreef Ali_boo het volgende:
Hij kan zichzelf niet zijn zonder de waarheid te verdraaien
Jij verdraait nu de boel, en dit is geen gehoorzaamheidstraining.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:49 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En dus wil een pacifist agressie bestrijden met nog meer agressie? Ik had je verzocht de werkelijkheid niet te verdraaien.
Nou, kom maar op, wat is volgens jou de waarheid, en op welke wijze heb ik die verdraaid in mijn reactie.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:51 schreef Ali_boo het volgende:
Hij kan zichzelf niet zijn zonder de waarheid te verdraaien
Waar niet is een betere vraagquote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, kom maar op, wat is volgens jou de waarheid, en op welke wijze heb ik die verdraaid in mijn reactie.
Ik wacht wel even...
Jij zegt dit:quote:Op zondag 17 maart 2024 17:56 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zonder enige onderbouwing iets roepen lijkt ook chronisch te zijn bij jou.
Dat is een reactie op een aanname die je doet.quote:En dus wil een pacifist agressie bestrijden met nog meer agressie
Op dit moment is het Rusland die bezig is met geweld tegen Oekraïne.quote:pacifisme is de filosofie en praxis waarbij geweldloosheid centraal staat en vrede als belangrijk doel wordt nagestreefd
Klopt en die vrede had er al lang kunnen zijn en Oekraïne was daar ook bereid toe.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij zegt dit:
[..]
Dat is een reactie op een aanname die je doet.
Anyway, dit is de definitie van pacifisme:
[..]
Op dit moment is het Rusland die bezig is met geweld tegen Oekraïne.
Van een pacifist verwacht ik dat die wil dat dat stopt, ipv dat van Oekraïne wordt verwacht zich niet tegen die agressie te verweren.
Want juist dan beloon je de Russische inzet van geweld.
Waarom negeer je hierbij het artikel uit de Sarajevo Times dat ik plaatste volledig? Oh wacht daarmee valt je reply in duigen natuurlijk, ik snap het.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben er ook op vakantie geweest en ik heb daar niemand over gehoord. Ook niet van die familie van die vriend van mij.
Dus nu kan ik dankzij deze persoonlijke ervaring concluderen dat wat jij zegt daar helemaal niet besproken wordt.
[..]
En jij leest anti NAVO krantjes. Je bent echt niet anders dan iemand die NOS kijkt hoor.
Totaal van het paadje, geeft nietquote:Op zondag 17 maart 2024 18:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom negeer je hierbij het artikel uit de Sarajevo Times dat ik plaatste volledig? Oh wacht daarmee valt je reply in duigen natuurlijk, ik snap het.
Want Putin wil Oekraïne niet vernietigen?quote:
Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt en die vrede had er al lang kunnen zijn en Oekraïne was daar ook bereid toe.
Ze zouden dus geen land en mensen verliezen.
Echter werd Oekraïne onder druk gezet om te blijven vechten en er werd militaire steun toegezegd.
Met dit als resultaat.
En daar zijn wij op tegen.
Daarom wordt de lezing van Medvedev die ik gepost heb genegeerd.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:22 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Want Putin wil Oekraïne niet vernietigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |