abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2024 @ 01:17:09 #51
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855723
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:11 schreef Wantie het volgende:
Het is een populaire complottheorie, dat Amerika achter alles zit dat in de wereld gebeurt...

De onzichtbare elite die achter de schermen aan de touwtjes trekt.

En dat gaat met alle tijden mee, nu is Poetin daar het slachtoffer van..
Ik snap je post niet zo goed, er is toch vaak genoeg gezegd dat verschillende wereldmachten aan de touwtjes trekken in deze reeks?

De onzichtbare elite zoals jij het noemt, kun je dat ontkrachten dat die er niet is? Anders blaat ook jij maar 1 richting op.

Waar is Putin het slachtoffer van dan? Ik denk dat juist iedereen wil dat die oorlog stopt, hier zit niemand op te wachten namelijk.
Lach met een schone bips
pi_212855765
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik snap je post niet zo goed, er is toch vaak genoeg gezegd dat verschillende wereldmachten aan de touwtjes trekken in deze reeks?

De onzichtbare elite zoals jij het noemt, kun je dat ontkrachten dat die er niet is? Anders blaat ook jij maar 1 richting op.

Waar is Putin het slachtoffer van dan? Ik denk dat juist iedereen wil dat die oorlog stopt, hier zit niemand op te wachten namelijk.
Deze reactie is ook warrig.

Eerst spreek je van verschillende wereldmachten en vervolgens moet ik aantonen dat die onzichtbare elite er niet is ..

Verder merk ik hier niet dat men wil dat Rusland met deze oorlog stopt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212855777
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Eerst spreek je van verschillende wereldmachten en vervolgens moet ik aantonen dat die onzichtbare elite er niet is ..

Maar waar is Putin slachtoffer van?
  zondag 17 maart 2024 @ 01:42:04 #54
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855778
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou ja, misschien snap je dan de reeks hier niet helemaal. Dat kan, en is ook niks mis mee. Wereldmachten als in landen? USA, Rusland, China e.d.

Onzichtbare elite zijn degenen die die het echt voor het zeggen hebben, degenen die de werkelijke economie in handen hebben.. Dat is nogal een verschil met de wereldmachten. Die kunnen natuurlijk wel redelijk wat invloed uitoefenen.

En, dat laatste? Ik zie hier juist dat bijna iedereen wil dat die hele oorlog stopt. Dat er een besef is dat de UA dit niet kan winnen is heel wat anders. Ik zie juist hier minder agressie dan in andere topics over dit onderwerp.
Lach met een schone bips
pi_212855783
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zie hier juist dat bijna iedereen wil dat die hele oorlog stopt. Dat er een besef is dat de UA dit niet kan winnen is heel wat anders. Ik zie juist hier minder agressie dan in andere topics over dit onderwerp.
Dat zie ik ook. Maar misschien kan Wantie met voorbeelden komen waaruit blijkt dat men juist niet wil dat de oorlog stopt?
  zondag 17 maart 2024 @ 01:46:37 #56
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855784
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat zie ik ook. Maar misschien kan Wantie met voorbeelden komen waaruit blijkt dat men juist niet wil dat de oorlog stopt?
Bang misschien dat Putin dan in de ochtend op de stoep staat? Ik weet het ook niet.
Lach met een schone bips
  zondag 17 maart 2024 @ 01:48:55 #57
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855788
Ow las vandaag nog wel stukje in geloof de Telegraaf dat de kleinzoon van Stalin zei dat Putin al jaren dood is en dat het alleen dubbelgangers en AI is dat we zien.. Dat vind ik dan wel weer lekker BNW :D

Niet achter betaalmuur: https://www.telegraaf.nl/(...)k-dat-poetin-dood-is
Lach met een schone bips
pi_212855806
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow las vandaag nog wel stukje in geloof de Telegraaf dat de kleinzoon van Stalin zei dat Putin al jaren dood is en dat het alleen dubbelgangers en AI is dat we zien.. Dat vind ik dan wel weer lekker BNW :D

Niet achter betaalmuur: https://www.telegraaf.nl/(...)k-dat-poetin-dood-is
Gaat de msm zich nu ook al bezighouden met complotten? Dan haak ik af hoor :+
  zondag 17 maart 2024 @ 01:59:59 #59
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855815
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:56 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Gaat de msm zich nu ook al bezighouden met complotten? Dan haak ik af hoor :+
Vond het eerlijk gezegd ook wel een aardig artikel, ik las het en dacht WTF? :D
Lach met een schone bips
pi_212855822
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Vond het eerlijk gezegd ook wel een aardig artikel, ik las het en dacht WTF? :D
Ik kreeg een beetje een flashback naar Bin Laden. Daar gingen ook dit soort verhalen over rond toen.
  zondag 17 maart 2024 @ 02:10:47 #61
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855831
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 02:05 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik kreeg een beetje een flashback naar Bin Laden. Daar gingen ook dit soort verhalen over rond toen.
Tja, hoeveel dubbelgangers zal Biden nu hebben als Putin er al 3 heeft? Misschien daarom ook de oranje kleur van Trump? Makkelijker voor dubbelgangers :) Het staat nu in de MSM media dat Putin mogelijk niet meer leeft of dubbelgangers gebruikt, dus zal wel waar zijn :+
Lach met een schone bips
pi_212855844
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 02:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Het staat nu in de MSM media dat Putin mogelijk niet meer leeft of dubbelgangers gebruikt, dus zal wel waar zijn :+
Inderdaad :+

En het grappige is, over Biden zullen ze zoiets nooit schrijven he. Terwijl daar ook genoeg dat soort geruchten over zijn.
  zondag 17 maart 2024 @ 02:21:54 #63
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855849
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 02:18 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Inderdaad :+

En het grappige is, over Biden zullen ze zoiets nooit schrijven he. Terwijl daar ook genoeg dat soort geruchten over zijn.
Dat mag nie... Past niet in het narratief :+

Maar ik ga nu ff verder met aflevering van Dominica op Prime, ben halverwege en dan slapen :) Trouwens wel een aardige serie hoe verder die vordert.
Lach met een schone bips
pi_212855850
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 02:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dat mag nie... Past niet in het narratief :+

Maar ik ga nu ff verder met aflevering van Dominica op Prime, ben halverwege en dan slapen :) Trouwens wel een aardige serie hoe verder die vordert.
ok snurk ze alvast! :z
pi_212855909
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Maar waar is Putin slachtoffer van?
Tja, daarmee haal je de vorige discussie over de NAVO onderuit.
pi_212855912
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 01:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, misschien snap je dan de reeks hier niet helemaal. Dat kan, en is ook niks mis mee. Wereldmachten als in landen? USA, Rusland, China e.d.

Onzichtbare elite zijn degenen die die het echt voor het zeggen hebben, degenen die de werkelijke economie in handen hebben..
Dat spreekt elkaar tegen.

quote:
Dat is nogal een verschil met de wereldmachten. Die kunnen natuurlijk wel redelijk wat invloed uitoefenen.

En, dat laatste? Ik zie hier juist dat bijna iedereen wil dat die hele oorlog stopt. Dat er een besef is dat de UA dit niet kan winnen is heel wat anders. Ik zie juist hier minder agressie dan in andere topics over dit onderwerp.
Ik zie juist meer agressie, er wordt nogal heftig gereageerd op de steun die Oekrane uit het westen ontvangt.
pi_212855915
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 03:56 schreef Wantie het volgende:
Ik zie juist meer agressie, er wordt nogal heftig gereageerd op de steun die Oekrane uit het westen ontvangt.
Dat heeft juist met pacifisme te maken en dat weet jij ook wel.
pi_212855919
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 03:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, daarmee haal je de vorige discussie over de NAVO onderuit.
Nee, jij stelt dat Putin slachtoffer is. Geef gewoon antwoord.
  zondag 17 maart 2024 @ 05:54:00 #69
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855962
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 03:56 schreef Wantie het volgende:
Dat spreekt elkaar tegen.
In jouw opinie wel ja, daarom snap je niet heel veel van BNW.
Lach met een schone bips
  zondag 17 maart 2024 @ 06:02:29 #70
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212855972
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 04:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
@Wantie op deze opmerking die je gaf zou ik dan ook wel graag een antwoord zien.
Lach met een schone bips
pi_212856403
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 04:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat heeft juist met pacifisme te maken en dat weet jij ook wel.
Nee, dat heeft niets met pacifisme te maken.
pi_212856441
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 04:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik heb de hint gegeven.
Zelfs NSA documenten werden er bijgehaald.
En toen opeens was er geen onderscheid tussen Rusland en de Sovjet Unie, terwijl die er wel was toen ik enige tijd geleden de Oekraense geschiedenis met Rusland opnoemde...
pi_212856762
O nu gaan we spelletjes spelen in BNW 'raadt wat ik denk'
pi_212856927
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 06:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
@:Wantie op deze opmerking die je gaf zou ik dan ook wel graag een antwoord zien.
Wat hij doet heet in de psychologie 'gaslighting' en is een vorm van manipulatie.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gaslighting
quote:
Gaslighting is een vorm van psychologische manipulatie waarbij de pleger er, al dan niet bewust,[1] op uit is het slachtoffer (tegenstander) mentaal te ontredderen. Dit probeert de pleger te bewerkstelligen door bij het slachtoffer twijfel te zaaien aan het eigen gezonde verstand. De gaslighter zal de werkelijkheid glashard ontkennen, of precies het tegendeel beweren van eerder door hem/haar gedane uitspraken. Deze vorm van manipulatie kan zeer schadelijk zijn voor de mentale gezondheid van de andere partij, wanneer deze vorm van manipulatie veelvuldig wordt toegepast.[2].
https://www.inspirerendle(...)echniek-20-signalen/
quote:
Gaslighters zaaien verwarring en twijfel

Ze manipuleren iemand zo, dat diegene gaat twijfelen aan zijn eigen realiteit.
Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor hun handelen. Ze proberen de geloofwaardigheid van iedereen die hun handelingen in twijfel trekt te ondermijnen.
Ze proberen de gaslightees te controleren door ze hun realiteit te laten betwijfelen en erop te blijven hameren dat ze het met hen eens moeten zijn.
Om aan hun eigen behoeften tegemoet te komen, ondermijnen ze het zelfbesef van een ander door hun realiteit in twijfel te trekken, hun meningen te kleineren en te herdefiniren wie ze zijn.
pi_212857083
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')