Helaas komt hier iemand binnen en krijgt hartklachten. Zit te wachten op de ambulancequote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komt hier iemand binnen en krijgt hartklachten. Zit te wachten op de ambulance
Sterkte.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komt hier iemand binnen en krijgt hartklachten. Zit te wachten op de ambulance
sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
niet zeker dusquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weten we wie wat heeft genomineerd.
uh bij jou thuis? sterktee!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nou ze heeft geloof half uur tegen gesparteld en uiteindelijk alsnog toegegeven, want ze waren echt lang binnenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef Ireth het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Karen gewoon als een 5 jarige kleuter zitten zwijgen en heeft ze het Tom op laten knappen?
aha okquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb ook geen idee wat het is , maar daar is dot altijd druk mee
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nou ook daar is niet echt veel zekers uitgesprokenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
De uitzending loopt nog, maar voor de streamkijkers geen verrassing.
We weten wie definitief zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ook daar is niet echt veel zekers uitgesproken
Ze zei nu zelf dat ze niks meer ging zeggen. En of dat na 5 minuten, na 10, na 15 of na 40 was weten we niet. Feit is dat ze het Tom liet opknappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze heeft geloof half uur tegen gesparteld en uiteindelijk alsnog toegegeven, want ze waren echt lang binnen
nou nee dus ik weet nog steeds niet zeker of Ash nou op Jimmy gegaan isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
We weten wie definitief zijn genomineerd.
ik zie nu pas al je #team in je onderschriftquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zei nu zelf dat ze niks meer ging zeggen. En of dat na 5 minuten, na 10, na 15 of na 40 was weten we niet. Feit is dat ze het Tom liet opknappen.
ja ze zei wel dat ze niet op Danny wouquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zei nu zelf dat ze niks meer ging zeggen. En of dat na 5 minuten, na 10, na 15 of na 40 was weten we niet. Feit is dat ze het Tom liet opknappen.
Die staan er al een poosje hoor, de pannenkoek was er het laatste bij gekomenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie nu pas al je #team in je onderschrift
ik was nog bij alleen #team tomquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die staan er al een poosje hoor, de pannenkoek was er het laatste bij gekomen
Sowieso erg spot on met de muziek dit seizoenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
Ik herhaal, wat een geweldige muziekkeuze.
Ty is idd online gesaved, was close met Danny.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:32 schreef superniger het volgende:
Tyron > Alice volgens de kijkers dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hmm.. meteen maar even op Alice gestemd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ty is idd online gesaved, was close met Danny.
3 inderdaad, ja dus weet je nog niet alles hahaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:33 schreef Ireth het volgende:
Moesten ze nou 2 of 3 namen kiezen?? Ik dacht 3, maar er werden er nu maar 2 genoemd?
nee 3 dit keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik weet het niet meer hoor. Op streams dacht ik ook te "horen" 3, maar de uitzending suggereert weer 2quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
3 inderdaad, ja dus weet je nog niet alles haha
O, oke. Wel apart dan, dat dat niet in de uitzemding zit!quote:
Thnx. Hij is nu net met de ambu weg. Wacht op mijn dochter en ga dan ook. Moet helemaal naar Deventer omdat ze hier na 20 uur geen patiënten meer opnemen.en ik heb geen rijbewijs en met de scootmobiel niet te doen. Lang leven de bezuinigingenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ty is idd online gesaved, was close met Danny.Dan denk ik dat Dilano morgen gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hoop het ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:45 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Dilano morgen gaat.
Sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Hij is nu net met de ambu weg. Wacht op mijn dochter en ga dan ook. Moet helemaal naar Deventer omdat ze hier na 20 uur geen patiënten meer opnemen.en ik heb geen rijbewijs en met de scootmobiel niet te doen. Lang leven de bezuinigingen
Jemig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Hij is nu net met de ambu weg. Wacht op mijn dochter en ga dan ook. Moet helemaal naar Deventer omdat ze hier na 20 uur geen patiënten meer opnemen.en ik heb geen rijbewijs en met de scootmobiel niet te doen. Lang leven de bezuinigingen
Ik mag toch hopen dat Danny verdwijnt!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:45 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat Dilano morgen gaat.
Ik begrijp er ook niets van, het is een smerige manier van het spel beïnvloeden, heel vies.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:13 schreef Hoylei het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het resultaat van die paar kijkers die stoken dat Dilano Jimmy zou naaien (of onoprecht zijn of wat dan ook), nu dat Jimmy Dilano genaaid/genomineerd heeft?
Ik snap nog steeds niet waarop dat gebaseerd is. Ja, Dilano praat ook met andere (net als Jimmy), maar hij zegt toch altijd dat hij Jimmy niet wil nomineren?
en ondertussen Ashley die gewoon Jimmy voor de bus gooit.
Dat kan ik eigenlijk ook helemaal niet volgen, als ik eerlijk ben. Ik had gisteren ook een error. Ik snap niet dat Dilano alles zo gelaten ondergaat.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:13 schreef Hoylei het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is het resultaat van die paar kijkers die stoken dat Dilano Jimmy zou naaien (of onoprecht zijn of wat dan ook), nu dat Jimmy Dilano genaaid/genomineerd heeft?
Ik snap nog steeds niet waarop dat gebaseerd is. Ja, Dilano praat ook met andere (net als Jimmy), maar hij zegt toch altijd dat hij Jimmy niet wil nomineren?
Als de kijkers ook geloven dat Dilano, Jimmy aan het voorliegen was, dan wordt het denk ik, Dilano.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Danny verdwijnt!
Jij kan nog stemmen....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:46 schreef Dotteke het volgende:
Alice mag blijven, nu kijken welke van de andere twee er uit moeten
Ik hoop echt Danny
Denk niet dat die stem wat uit haaltquote:
De queen krijgt altijd haar zin!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 20:52 schreef livelink het volgende:
Krijgt Ashley toch haar zin. Een Nederlander eruit.
Dat gebeurt ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:01 schreef Dotteke het volgende:
Jammer, had liever Dilano zien vertrekken
Precies ditquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:13 schreef Hoylei het volgende:
Ze hebben er wel alles aan gedaan vanuit de redactie om Dilano bij Jimmy zwart te maken ja... ik vind die kijkersinvloeden op zo'n manier echt een farce.... Wel weer grappig dat Jimmy er eigenlijk zelf het minst loyaal uitkomt, die kan de zege ook wel vergeten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:24 schreef livelink het volgende:
Nu net de aflevering gekeken. Goh, wat is Jimmy door de mand gevallen. Wel na absurde manipulatie door BB trouwens.
Niet leuk om te zien allemaal. Geen fijne aflevering. Ik was er al bang voor, had ook eigenlijk geen zin om te kijken omdat ik deze zogenaamde fanweek echt een rotweek vond.
Alice mag er van mij echt graag uit. Zal wel weer niet gebeuren, helaas.
Ik vind het overigens ook echt pijnlijk om te zien hoe Randy er iedere keer doorheen zwijnt. De eerstvolgende keer dat hij op de bank komt gaat hij er denk ik gegarandeerd uit.
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Zo, Jimmy is al over het verlies heen, zie ik. Lekker aan het feesten met champagne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus dat Jimmy niet helemaal te vertrouwen is.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:44 schreef Gert het volgende:
Goed idee Jimmy. Helaas heb je daar ook veel kijkers voor nodig, om de trollenkop "plaats rust" te laten gaan.
Hmm.. niet helemaal? Of helemaal niet?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Plus dat Jimmy niet helemaal te vertrouwen is.
Jimmy durft denk ik niet tegen Ashley in te gaan. Stoere praat, maar meer ook niet. Tom wel, denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. niet helemaal? Of helemaal niet?![]()
Nou ja, zolang ze elkaar alleen met een stem exit kunnen sturen en BB geen jachtgeweren o.i.d. beschikbaar stelt, zal het wel loslopen met de slachtoffers.
p.s.En nee, zelfs Ashley hoeft van mij beslist geen kogel door haar kop. Al zou ze er fysiek en mentaal best wel van opknappen.![]()
Ik heb nog geen idee bij dat undercover gedoe. Ik vrees dat het iets flauws wordt van eten stelen en spelletjes saboteren en zo.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:50 schreef spapaars het volgende:
Zo te zien heeft BB zelf de undercover mensen aangewezen, beetje raar wel.
Klopt wel ongeveer, ze moeten de boel saboteren.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee bij dat undercover gedoe. Ik vrees dat het iets flauws wordt van eten stelen en spelletjes saboteren en zo.
Ik kijk om een reden niet naar 'Wie is de Mol'.
Dat weet je helemaal niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer, ze moeten de boel saboteren.
Maar we vroegen ons af hoe die mensen die het moeten uitvoeren zijn gekozen, en het blijkt dat BB ze zelf heeft aangewezen, beetje rare beïnvloeding.
vond wel even leuk spontaniteitquote:
en lekker zogenaamd jankenquote:
En soort zoekt soort.quote:
Begrijpelijk. 4 ogen principe.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
Wel grappig dat Tom alleen wil praten met Jinny erbij.
Ja, dan is het hoog opgelopen bij hem. Maar dat bleek ook.quote:
Ik snap dit heel goed!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef livelink het volgende:
Wel grappig dat Tom alleen wil praten met Jinny erbij.
klopt hoor haha kan aan mijn slechte hebben ookquote:
me too omdat het de waarheid is en bij hem legtquote:
Neuhquote:Op maandag 18 maart 2024 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, Tom viel behoorlijk door de mand.
Ik vind Tom ook een tikje eng. Zo iemand die je beter zoveel mogelijk uit de weg kan gaan vanwege de onvoorspelbaarheid.quote:Op maandag 18 maart 2024 23:53 schreef freaky40 het volgende:
TeamKaren, wat een toxic idiootje is die Tom zeg! Zijn hele vriendelijke gezichtsuitdrukking veranderd gelijk in die van een psychopaat pur sang!
Juist omdat hij weet dat hij kán ontploffen doet hij aan conflict-vermijdend-gedrag.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Tom ook een tikje eng. Zo iemand die je beter zoveel mogelijk uit de weg kan gaan vanwege de onvoorspelbaarheid.
Ik ga jou nog eens aardig vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:34 schreef marky het volgende:
Goeie uitzending wel. Krijg steeds grotere hekel aan het legertje en de generaal. Dat gedoe van Karen over Tom. Ze heeft gewoon keihard gelogen ze moet niet slachtoffer gaan spelen. Silent Disco was lachen.
Ik kan hem totaal niet meer pijlen of het nu echt is of nietquote:Op maandag 18 maart 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
Zo, Jimmy is al over het verlies heen, zie ik. Lekker aan het feesten met champagne.
Hij had wel gelijk, ja. Maar het wordt ook wel weer enorm opgeblazen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:03 schreef Hoylei het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk...?
En Karen zit gigantisch te liegen. Zowel tegen team generaal als tegen Tom. Waarschijnlijk omdat ze niemand boos wil maken, maar uiteindelijk helpt dat toch ook niet.
Tis jammer dat je geen streams kijkt, kan er dus niet teveel op ingaan zonder dingen te verklappenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had wel gelijk, ja. Maar het wordt ook wel weer enorm opgeblazen.
Zowel door hem als door Karen.
Ik ga het dan vast wel zien. Ik laat me ook wel overtuigen hoor als het anders is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis jammer dat je geen streams kijkt, kan er dus niet teveel op ingaan zonder dingen te verklappen
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:03 schreef Hoylei het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk...?
En Karen zit gigantisch te liegen. Zowel tegen team generaal als tegen Tom. Waarschijnlijk omdat ze niemand boos wil maken, maar uiteindelijk helpt dat toch ook niet.
ja ik zat het net te kijken, ze is in de uitzending dus al net zo gods irritant als op de streamsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:58 schreef Gert het volgende:
We moeten mij toch gewoon weer effe m'n zin laten doordrukken dit toch gewoon even bespreken met elkaar? [ afbeelding ]
wat was er dan?quote:
Het gaat ook nergens over, dat klusje van Alice en Tom, maar vind het leuk om naar te kijken. Zonder gesneer en berekenend gedoe. Én met A's billen onder de douchedeur.quote:
Sorbo had het al eens schoongemaakt en toen iedereen er bij geroepen om te laten zien dat het vaker moest gebeuren.quote:
oja dat is waar was dat niet ook samen met Nous toevallig?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorbo had het al eens schoongemaakt en toen iedereen er bij geroepen om te laten zien dat het vaker moest gebeuren.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oja dat is waar was dat niet ook samen met Nous toevallig?
Haar ster kwam messscherp door die legging heen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over, dat klusje van Alice en Tom, maar vind het leuk om naar te kijken. Zonder gesneer en berekenend gedoe. Én met A's billen onder de douchedeur.
Ik vind het ook weinig interessant ja... Een soort slecht aftreksel van wie is de mol of de verraders ofzo. Laat dat gewoon lekker bij die andere programma's.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:23 schreef livelink het volgende:
Zitten jullie je ook te ergeren aan dat undercover gedoe? En wat had Alice nu voor een openbaring?
Ik vond het juist leuk, dat vissen naar wie het is en van de undercovers zich onschuldig proberen voor te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:23 schreef livelink het volgende:
Zitten jullie je ook te ergeren aan dat undercover gedoe? En wat had Alice nu voor een openbaring?
Ze vindt alles wat haar geen voordeel oplevert en wat haar niet vooraan zet vervelend en oneerlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:16 schreef Ireth het volgende:
"Bewoners kom naar de woonkamer"
Ashley wil al naar binnen rennen, maar mag niet van BB. En vervolgens zegt ze "Tom staat natuurlijk weer vooraan!"
Echt ik trek dat mens steeds slechter
Ashley ziet t zelf ook afbrokkelen: Niemand luistert meer naar me. Ik word genegeerd. Zelfs door jou Karin!quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
Goede vlot gemonteerde aflevering die mooi bloot legt dat de zelf bedachte macht van Ashley niet meer bestaat. Ty had het goed in de gaten gelijk die wacht op je nemen onder het mom wij zitten al buiten. Mevrouw werd totaal niet gehoord. Alice nam het binnen over. Tegen de avond waren alle undercovers al bekend.
Ja, eerst roepen dat zij en Karin wel eerst willen. Overleg bij haar betekent 'wil door de strot drukken'. Snap wel dat er dan zijn die gewoon meteen gaan doen ipv dat gedram..quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Trashley is weer "boos" dat iemand anders eerst gaat hoor. "Dat overleg je toch?"
Ja, zoals jij al die andere keren hebt overlegd bedoel je?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef superniger het volgende:
Big Brother geeft dus tips aan de undercovers.
Nou, het is ook wel iets in zijn karakter hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:08 schreef Ireth het volgende:
Tom half paranoia door al die haat tegen hem...
Nou, inderdaad. Ik weet alleen niet of Jimmy het nu echt niet meer leuk vindt, of dat dit nog helemaal bij zijn undercover rol hoort.quote:
Hahaha inderdaad..quote:
Puddingquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Als zeiken pudding was, was Tom dr. Oetker.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:33 schreef Gert het volgende:
"JAÄÄÄAAAAAAAAÄAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
IK ben OOK EEN BEWONER!!!!!!!"
Danny heeft zich als eerste verraden natuurlijk. Maar Karen heeft wel Jimmy verraden. Maar Jimmy trekt de verkeerde gevolgtrekking. Hij mag niet nomineren, maar komt niet vanzelfsprekend op de bank natuurlijk. Hoewel ik het wel een kans geef.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:34 schreef superniger het volgende:
Ashley gooit haar BFF karen onder de bus.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen toen het gebeurde.
Precies ditquote:Op donderdag 21 maart 2024 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
Omdat ie die babypaprika naast zich neerlegt? Wat had ie dan moeten doen, 6 rondjes door het huis rennen terwijl ie hard joepie de poepie roept?
Dát was pas eng geweest
Die begint ook in zichzelf te geloven...quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit
Jimmy is echt zo egocentrisch, "dus omdat iemand zijn mond voorbij heeft gepraat heb ik geen stemrecht en ga ik naar huis". Mijn god
Ik snap Alice wel een beetje (denk ik). D'r billen zijn natuurlijk fantastisch, dus trekt ze gewoon een strak broekje aan voor de kijkers, maar er moet eerst een dikke plamuurlaag op het gezicht voordat het een beetje presenteerbaar is (met al die acne). Stukje onzekerheid wellichtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben wel gelijk over Tom, die is in de verste verte niet meer de Tom die het was. Heel in zichzelf gekeerd en apathisch, van mr. 'good looking' nice guy naar autistische patient in een kliniek....
Wel weer een leuke aflevering, Karen en Ash hebben echt een chemie samen die het leuk maakt om te kijken. Vond ook dat Ash gelijk had over Alice die niet even kwam kijken nadat ze een nacht hadden doorgehaald, mevrouw moest eerst haar make up doen. Die blaag is nog veel te jong om empathisch te zijn, ze heeft echt geen idee!
Ja, Jimmy is voor mij de afgelopen twee weken echt door het ijs gezakt. Zuur en kinderachtig geworden. Vorige week dat gedoe met Dilano en deze week had ik echt het idee dat hij wel lol zou kunnen hebben in dat undercover-gedoe. Als hij er net als Danny gewoon een feestje van had gemaakt, dan had hij zichzelf weer uit het dal kunnen trekken. Wat dat betreft is Danny in mijn aanzien gestegen. Die heeft gewoon echt lol gehad en maakt zich niet druk over het feit dat het mislukt is.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt nu in de uitzendingen wel heel erg geknipt alsof het allemaal aan Tom ligt. Die heeft echt wel een gecompliceerde persoonlijkheid, maar het damesduo loopt hem al een week zwart te maken. Vind je het gek dat hij er op een bepaald moment klaar mee is En Jimmy is ook vooral bezig om zichzelf als zielig en slachtoffer te kwalificeren ten koste van Tom, nog even los van dat oeverloze gezeik op alles.
Wel tof hoe Glenn Tom aansprak, die heeft in ieder geval oprecht het beste met m voor en is niet zoals de dames en Jimmy met zijn eigen agenda.bezig
Tom heeft echt zo een persoonlijkheid dat-ie de ene week megalief is, en je de andere week totaal kan negeren. Dat bedoel ik, ja. Dat lijkt me op een rare manier ook best moeilijk hoor, om mensen zo totaal te negeren?quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt nu in de uitzendingen wel heel erg geknipt alsof het allemaal aan Tom ligt. Die heeft echt wel een gecompliceerde persoonlijkheid, maar het damesduo loopt hem al een week zwart te maken. Vind je het gek dat hij er op een bepaald moment klaar mee is En Jimmy is ook vooral bezig om zichzelf als zielig en slachtoffer te kwalificeren ten koste van Tom, nog even los van dat oeverloze gezeik op alles.
Wel tof hoe Glenn Tom aansprak, die heeft in ieder geval oprecht het beste met m voor en is niet zoals de dames en Jimmy met zijn eigen agenda.bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kan al stemmen, dus dat is toch geen spoileren, dan?
[ Bericht 3% gewijzigd door Gert op 22-03-2024 09:43:14 (nog niet in uitzending geweest? Dan is het spoiler) ]
Nee Karen is gewoon domquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:14 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit 'undercover' spel was echt zo slecht gespeeld. Jimmy die meteen al een rij Domino stenen omgooit terwijl iedereen erbij zit. Danny die meteen gesnapt wordt door al het kabaal wat hij maakt bij het wisselen van de balletjes. Karen die meteen heel overdreven reageert als het balletje verdwenen is en als ze haar verdenken. Geen van drieën acteerde echt goed en maakte zichzelf direct al verdacht, misschien hadden ze er geen zin in ofzo.
Sorry, ik ga wel uit dit draadje.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:04 schreef superniger het volgende:
Bedankt voor de spoiler. 👍
Misschien was de TT niet duidelijk genoeg.
/s
Joh, je bent -uiteraard- van harte welkom hier hoor!quote:
Gewoon tijdens de uitzendingen meepraten over wat je dáár dan ziet, dan kan je gewoon lekker meepraten hierquote:
ahhhhhh * Joyce-43 ''moeten we even lopen?''quote:
komt wel goedquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Verwijten verwijten van karen aan tom. Pfff
En ook daar is hij boos over.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:03 schreef odie22 het volgende:
jimmy is de enige die geen vliegtuig heeft gehad
En Alice maar is hij even vergeten ik open nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:03 schreef odie22 het volgende:
jimmy is de enige die geen vliegtuig heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |