Helaas komt hier iemand binnen en krijgt hartklachten. Zit te wachten op de ambulancequote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komt hier iemand binnen en krijgt hartklachten. Zit te wachten op de ambulance
Sterkte.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helaas komt hier iemand binnen en krijgt hartklachten. Zit te wachten op de ambulance
sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
niet zeker dusquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weten we wie wat heeft genomineerd.
uh bij jou thuis? sterktee!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nou ze heeft geloof half uur tegen gesparteld en uiteindelijk alsnog toegegeven, want ze waren echt lang binnenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef Ireth het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Karen gewoon als een 5 jarige kleuter zitten zwijgen en heeft ze het Tom op laten knappen?
aha okquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb ook geen idee wat het is , maar daar is dot altijd druk mee
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nou ook daar is niet echt veel zekers uitgesprokenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
De uitzending loopt nog, maar voor de streamkijkers geen verrassing.
We weten wie definitief zijn genomineerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ook daar is niet echt veel zekers uitgesproken
Ze zei nu zelf dat ze niks meer ging zeggen. En of dat na 5 minuten, na 10, na 15 of na 40 was weten we niet. Feit is dat ze het Tom liet opknappen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ze heeft geloof half uur tegen gesparteld en uiteindelijk alsnog toegegeven, want ze waren echt lang binnen
nou nee dus ik weet nog steeds niet zeker of Ash nou op Jimmy gegaan isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
We weten wie definitief zijn genomineerd.
ik zie nu pas al je #team in je onderschriftquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zei nu zelf dat ze niks meer ging zeggen. En of dat na 5 minuten, na 10, na 15 of na 40 was weten we niet. Feit is dat ze het Tom liet opknappen.
ja ze zei wel dat ze niet op Danny wouquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zei nu zelf dat ze niks meer ging zeggen. En of dat na 5 minuten, na 10, na 15 of na 40 was weten we niet. Feit is dat ze het Tom liet opknappen.
Die staan er al een poosje hoor, de pannenkoek was er het laatste bij gekomenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie nu pas al je #team in je onderschrift
ik was nog bij alleen #team tomquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die staan er al een poosje hoor, de pannenkoek was er het laatste bij gekomen
Sowieso erg spot on met de muziek dit seizoenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
Ik herhaal, wat een geweldige muziekkeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |