quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ook weer een type dat niks met vrouwen heeft maar voor de sex en relatie is ze nodigquote:
Zij ook hoorquote:
Gewoon tennis is leuker. Buiten.quote:
Ze heeft ze, maar dan richting albinoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:15 schreef Benny het volgende:
Er zijn kale mannen die meer haar op hun hoofd hebben dan dat deze meid wenkbrauw heeft
Liefde is inclusivitiesquote:
Allesies jaaaaquote:
Haai haaiquote:
Je 2 Mastino’s meenemen of je ene Doberman @Sapstengelquote:Op maandag 18 maart 2024 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Honden op je eerste date meenemen
Afknapper
Type Rick Dickpic of type Quillindschy?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Categorie Karsdorp
Lekker maar nee
Al oogt deze wel lief
Q heeft de Donald Duck op z’n slappe buik. Daar kan ik niet van eten.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Type Rick Dickpic of type Quillindschy?
Ik vrees dat Rick jou eerst belt, dat is toch een beetje ordinaire troep.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Q heeft de Donald Duck op z’n slappe buik. Daar kan ik niet van eten.Rick mag wel bellen.
Zou jij ook je hond meenemen?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Wel een trend of niet, hond meenemen.
Hoe heten ze trouwens, echt iemand die ze Guccci en Prada noemt ofzo.
Pretoogjes van Q zijn wel goud.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat Rick jou eerst belt, dat is toch een beetje ordinaire troep.
Q is een veel leukere gast maar ik snap dat het met het zaterdagochtendprogramma van Fox Kids op zijn buik wel klaar is.
Kilo?quote:
Echt hè?quote:
Oh die vind ik echt niet leuk. Dan liever die van jou.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn date mag haar pomeriaan wel meenemen, vind dat wel leuke hondjes. Hoe die ook bij hem op schoot zit.
Die is echt al afgeknapt, is best een complexe gast tegenover dit ordinaire typequote:Op maandag 18 maart 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant is echt te nuchter voor deze lellebel
Ik moet dit nog een keer lezen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Leeftijd terwijl dat haarden die bril dat flink omhoog brengen.
Ik ga goed op complex. Dat verklaart vast dat ik hem wel leuk vind.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is echt al afgeknapt, is best een complexe gast tegenover dit ordinaire type
Heeft je vriendin al een goeie comment gegeven?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Max heeft geen eisen.
Alles is goed.
Mijn buurmeisje heeft er een. Heet natuurlijk ook Gucciquote:Op maandag 18 maart 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die vind ik echt niet leuk. Dan liever die van jou.
Ik ben vanavond in mijn eigen appartementquote:Op maandag 18 maart 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft je vriendin al een goeie comment gegeven?
quote:Op maandag 18 maart 2024 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
happinez agenda, rustmomentjes inplannen
Haj nog een favoriet met et'n?quote:
Zoals deze tukker, een beetje maarquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Tattoo man is haar beste vriend
Beetje neuken voor wat gratis inkt
Idd wel lief, wat dat betreft dan weer niks mis mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jeetje, dit meisje heeft wel echt alle red flags terwijl het wel echt een lieve meid is volgens mij
Lijkt een beetje of hij altijd een coltrui aan heeft.quote:
Ik zou eigenlijk puur op z’n karakter vallen. En z’n lekkere zonnige kleurtje.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Best wel een imposante tattoo.
Wel een leuke man eigenlijk
Ik vind zn uiterlijk ook wel iets hebbenquote:Op maandag 18 maart 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk puur op z’n karakter vallen. En z’n lekkere zonnige kleurtje.
Hij is zeker niet lelijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind zn uiterlijk ook wel iets hebben
Haai haaiquote:
quote:
Wil graag domineren.quote:
Dit jaquote:Op maandag 18 maart 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Quincy is wel leuk. Zijn date lijkt een beetje alsof die uit een tbs kliniek komt.
Bizarre matchquote:Op maandag 18 maart 2024 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Quincy is wel leuk. Zijn date lijkt een beetje alsof die uit een tbs kliniek komt.
Vandaar het verhaaltje over temmen.quote:
Manic Monday representquote:
Dit is er ook wel eentje die in elke horecagelegenheid uit z’n dak gaat als het einde van de ochtend nadert.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar als het anders is draait ie totaal door.
Die snapte ik ook niet echt, hij wil alleen langer zijn als hij ouder is.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vandaar het verhaaltje over temmen.
En iets vaags over lengte en leeftijd.
Ja, je hebt het gevoel dat er een kans is dat je het onderwerp wordt van een True Crime serie over een x aantal jaar als je met hem een relatie aan zou gaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar als het anders is draait ie totaal door.
Zoiets dacht ik inderdaad/ook.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, je hebt het gevoel dat er een kans is dat je het onderwerp wordt van een True Crime serie over een x aantal jaar als je met hem een relatie aan zou gaan.
En hondjes houden je nooit uit je slaapquote:Op maandag 18 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt niet van kinderen maar heeft irritante intolerante hondjes. Lol.
Lieve, leuke jongen. Uniek hier.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha hij moet ook een hondje vasthouden
Beetje zoals Pien van Heel Holland Bakt.quote:
Haai haaiquote:
Nee dus. Slimme meid blijkbaar wel.quote:
Zijn sector is voor mij een red flag. Hoeveelheid inkt ook.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stuur je al een berichtje of jij met hem op date mag?
Valt mee, valt mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dus. Slimme meid blijkbaar wel.
quote:
Dit.quote:
Luchtvaarttechniek toch?quote:
Veel psychiatrie vanavondquote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Depressieve periode beleefd
Therapieën
Er beter uitgekomen
Heel
Erg
Fijn
Ik was nieuwe kleding ook altijd voor ik het draag, schijnt ook niet iedereen te doen.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuwe borden moet je toch ook gewoon als eerste afwassen? Of eet je van een bord waar iedereen aan heeft gezeten.
Nee, dat is het niet. Volgens google.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Luchtvaarttechniek toch?
Was toen ik ging studeren een van de zwaardere opleidingen wel.
Dat wel!quote:
Ja ik ook, zit vaak ook een raar geurtje aan als het nieuw is.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was nieuwe kleding ook altijd voor ik het draag, schijnt ook niet iedereen te doen.
Een biertje zou ik wel doen.quote:
Zou mn tweelingzus kunnen zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die snoezen
Is dit die eten als hobby heeft? Go figure
Ik wil zeker weten dat ik 100% goed op tv kom. Al kan 1 drankje wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een biertje zou ik wel doen.
Maar ook niet veel meer dan dat. Rutger die dronken Arnesen ging bellen staat mij helder bij
Haai haaiquote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik op tv kom moet ik wel half lam zijn.
Anders durf ik niet.
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik op tv kom moet ik wel half lam zijn.
Anders durf ik niet.
Zo irritant ja. Mensen die een uur voordat ze er uit moeten alvast wekkers zetten elke 10 minuten. Ga weg man, wat heb je dan aan dat laatste uur slaap? Je zou er maar naast moeten liggen.. Gewoon wekker en direct er uit.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die snoezen
Is dit die eten als hobby heeft? Go figure
Begrijp ik wel.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Anita is een van de weinigen die in coronatijd juist uit een depressie is geraakt
Oh ik zie het. Naja op zich wel leuk dat ze iets technisch doet en geen stewardess is.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Volgens google.
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
Dat horrormuziekje op de achtergrond ook.
Ik schrok er wel in het begin van.quote:
Ze zijn allebei leuk.quote:
Met die kin gaat het altijd lastig worden, maar inderdaad, slechte haarstijl plus outfitquote:Op maandag 18 maart 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Pak die bril af en geef haar langer haar
En groene colberts. Nee.
Cavia op het menuquote:
Dieren in een hele grote kooi zonder dak?quote:
Dat zou dan een van de beste opties zijn, als het moet.quote:
Nee, Quincy had wel goed ingeschat dat hij beter niet kon lachen om het eerde incident.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Hij kon niet echt lachen om de met twee handen vasthouden grap
Ze hebben toch wel een afdakje tegen de regen?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dieren in een hele grote kooi zonder dak?
Ik hoop het wel. Ik ben er heel lang niet meer geweest.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een afdakje tegen de regen?
Helaas gemist. Foto graag ter beoordeling.quote:Op maandag 18 maart 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:bugno3 er komt een vrouw binnen voor innerlijke rust. Misschien jouw type?
wat jammerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:57 schreef Pisces29 het volgende:
De voetballers voetballen dus geen First Dates vanavond.
De kijkcijfers van de Champions League-wedstrijden van de Ajaxvrouwen schommelen rond de miljoen. Uitschieter is het eerste duel tegen Paris Saint-Germain, leert navraag bij het Nationaal Media Onderzoek. Daar keken 1.584.000 geïnteresseerden op televisie naar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Programmering aanpassen voor vrouwenvoetbalvolgens mij heeft zelfs first dates nog meer kijkers.
Dat zegt meer over die mensenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
De kijkcijfers van de Champions League-wedstrijden van de Ajaxvrouwen schommelen rond de miljoen. Uitschieter is het eerste duel tegen Paris Saint-Germain, leert navraag bij het Nationaal Media Onderzoek. Daar keken 1.584.000 geïnteresseerden op televisie naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |