Tenenkrommend hypocriet, dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Tekaschi het volgende:
Wat die kerels doen kan niet en ben persoonlijk van mening dat dit strafbaar moet zijn, vervolgen die hap. Sowieso een typisch cultuurtje in die hoogopgeleide kringen, die later dan bij de NPO uitkomen en dan met het morele vingertje gaan wijzen.
Maar misschien ook de vrouwtjes een heel klein beetje hand in eigen boezem steken, want merk toch dat de trend bij de vrouwelijke jongeren is dat ze voor hun 25e al met 30+ kerels het bed hebben gedeeld, en als je er aan 50+ je naaktfoto's stuurt kan het voorkomen dat er een paar klootzakken tussen zitten die zoiets delen of gaan bespreken met vrienden.
Het is al bekend wie verantwoordelijk zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sowieso is wraak niet de oplossing, maar los daarvan is het maar de vraag of je de mannen pakt die hier verantwoordelijk voor zijn.
Je moet het maar zo zien....dan weet je ook met voor vrouwen @Tekaschi omgaat.quote:
In jouw tijd kwam het ook voor, alleen niet bij die studievereniging waar jij bij zat. Overigens gaat het hier over een studentenvereniging, dat is sowieso een heel ander verhaal.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:41 schreef Haushofer het volgende:
In mijn tijd kwam dit niet voor. Misschien ook omdat ik alleen bij een studievereniging Technische Natuurkunde zat waarbij het percentage vrouwen dezelfde orde van grootte had als het voorkomen van een Uranium-235 isotoop.
Typisch.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Tekaschi het volgende:
Wat die kerels doen kan niet en ben persoonlijk van mening dat dit strafbaar moet zijn, vervolgen die hap. Sowieso een typisch cultuurtje in die hoogopgeleide kringen, die later dan bij de NPO uitkomen en dan met het morele vingertje gaan wijzen.
Maar misschien ook de vrouwtjes een heel klein beetje hand in eigen boezem steken, want merk toch dat de trend bij de vrouwelijke jongeren is dat ze voor hun 25e al met 30+ kerels het bed hebben gedeeld, en als je er aan 50+ je naaktfoto's stuurt kan het voorkomen dat er een paar klootzakken tussen zitten die zoiets delen of gaan bespreken met vrienden.
Typisch.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hart leegstorten staat bij jou gelijk aan welk wijf goed kan pijpen en welke niet?
De 'hand in eigen boezem steken' vind ik niet de juist bewoording hier, want het is nul procent de schuld van de vrouwen in kwestie.quote:
Heb je wel eens gekeken op het VIVA forum, waar de helft van de vrouwen naar hun echtgenoot of vriend refereren als 'mannetje'. Laten we daar nou niet te moeilijk over gaan doen. Als je een hond wilt slaan vind je namelijk altijd wel een stok.quote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 15:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De 'hand in eigen boezem steken' vind ik niet de juist bewoording hier, want het is nul procent de schuld van de vrouwen in kwestie.
Maar los daarvan vind ik het niet per se hypocriet wanneer je vrouwen het advies geeft om voorzichtiger om te gaan met bepaalde mannen. Als ik mijn fiets met een goedkoop slotje vastzet en hij wordt gestolen is het 100% de schuld van de dief, maar de politie mag toch wel het advies geven om in de toekomst een beter slot te kopen?
Het is simpelweg zo dat met hoe meer mannen je date/slaapt/wat dan ook doet, de kans groter is dat er een idioot tussen zit. Dan kan je wel heel idealistisch gaan roepen dat die idioten er niet moeten zijn, maar daar worden het er niet minder van.
Precies die deden gewoon mondeling tips geven ipv lijstjes maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:03 schreef Red_85 het volgende:
Die ouders en oudere generatie die nu aan het zeuren zijn, hadden vroeger ook hun tips, verslagen, lijstjes en punten.
Dus hou ajb je muil.
Ok prima, maar ik neem aan dat je met me eens bent dat je liever een man kan hebben die vrouwen in alle opzichten enorm respecteert maar wel ''vrouwtjes'' noemt, dan een man die een vrouw ''prinses'' noemt maar in feite minacht.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik irriteer me al mateloos aan de VIVA-mensen die hier posten, laat staan dat ik op hun forum ga lezen
Misschien dat je iets meer kan beargumenteren waar je deze kwalificatie op baseert. Ik ben begonnen te zeggen dat dit niet de schuld is van de vrouwen.quote:
Wat een rare vergelijking.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok prima, maar ik neem aan dat je met me eens bent dat je liever een man kan hebben die vrouwen in alle opzichten enorm respecteert maar wel ''vrouwtjes'' noemt, dan een man die een vrouw ''prinses'' noemt maar in feite minacht.
Dit is inderdaad de beste reactie die je kan geven, naast de reactie dat je het ermee eens bentquote:
Dat moet je zelf weten, maar ik vind het wat kort door de bocht om dat alleen op basis hiervan te bepalenquote:Ik ga sowieso niet met mannen om die vrouwen wijf of vrouwtje noemen.
Oh, dus toch. Mooi, kunnen we weer inhoudelijk verderquote:Maargoed, ik ga Tekaschi het voordeel van de twijfel geven mbt dit topic.
Daar ben je ookal vaak genoeg op aangesprokenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwtje is gewoon respectloos en mensonterend taalgebruik.
Noem ze gewoon juffie.
Deze vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 17 maart 2024 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Noem ze gewoon juffie.
Of hertjesquote:Op zondag 17 maart 2024 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Noem ze gewoon juffie.
Er over lullen is nog heel wat anders dan een lijstje openbaar op internet zetten. Stel je voor dat vroeger iemand een lijst had opgehangen op de universiteit in de hal. Bart 7cm micro penis, Henk 10cm kan niet neuken. Dan had je daar toch ook niet mee gelachen?quote:Op zondag 17 maart 2024 16:29 schreef Origami94 het volgende:
En vrouwen lullen net zo hard over mannen die slecht zijn in bed of een kleine hebben zoals ondergetekende maar zie je ooit een man erover janken.
Kan je prima om lachen.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Er over lullen is nog heel wat anders dan een lijstje openbaar op internet zetten. Stel je voor dat vroeger iemand een lijst had opgehangen op de universiteit in de hal. Bart 7cm micro penis, Henk 10cm kan niet neuken. Dan had je daar toch ook niet mee gelachen?
Lachen om Bart en Henk, niet als je Bart of Henk bent. En je begint weer over roddelen.Het gaat niet om het roddelen maar het openbaar delen van de informatie.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kan je prima om lachen.
Vrouwen roddelen net zo hard. Maar dat boeit echt geen enkele man.
Wij mannen hebben ballen en kunnen daar dus tegenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:29 schreef Origami94 het volgende:
En vrouwen lullen net zo hard over mannen die slecht zijn in bed of een kleine hebben zoals ondergetekende maar zie je ooit een man erover janken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |