abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 maart 2024 @ 12:20:25 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_212835491

quote:
Rel om ‘bangalijst’ van Utrechtse studenten waarop vrouwen worden beoordeeld: ‘Weerzinwekkend’
‘Lekker geil’. En: ‘Moet snel ff geneukt worden’. In de Utrechtse studentenwereld is een rel ontstaan over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Mannelijke leden van het Utrechtsch Studenten Corps hebben een ‘bangalijst’ gemaakt waarbij vrouwelijke studenten op hun uiterlijk en bedprestaties worden beoordeeld.
In de ‘Grietenpresentatie jaartje 23' staan zo'n dertig vrouwelijke studenten, opgesomd met foto's en beoordeeld op hun uiterlijk en bedprestaties. Ruim tien van hen worden weggezet als ‘draken’, omdat ze bij de makers kennelijk minder in de smaak vallen. De teksten gaan inmiddels rond door heel Nederland. Studenten van Amsterdam tot Delft en van Groningen tot Utrecht sturen de PowerPointpresentatie massaal door.

Extreem veel aanstootgevende teksten
Getroffen studenten zijn aangeslagen over de ‘extreem veel seksueel aanstootgevende teksten’. ,,Zij voelen de gevolgen hiervan enorm”, weet een ingewijde. Ze worden met voor- en achternaam genoemd, inclusief woonadres in Utrecht. ,,Slutshaming, online pesten en seksuele intimidatie is dit”, zo klinkt het.

De betrokken makers van de presentatie laten in een reactie aan deze site persoonlijk aan de deur weten: ,,Wij hebben hier niets over te zeggen en zijn niet geïnteresseerd om hierover te praten. Woordvoerding loopt via het corps.” Gevolgd door een dichte deur.
Smakeloze presentatie
Dat Utrechtsch Studenten Corps zelf stelt in een verklaring: ,,Gisteren is een smakeloze PowerPointpresentatie rondgegaan via sociale media, waarin meisjes van UVSV door enkele leden van USC worden besproken op basis van hun uiterlijk. Het USC neemt uitdrukkelijk afstand van deze weerzinwekkende actie. Vanzelfsprekend is de grootste prioriteit het goed opvangen van de slachtoffers, waarover nauw contact met het bestuur van UVSV is.”

Het corps heeft melding gedaan bij de Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht en de gemeente Utrecht van de kwestie. Ook zijn alle leden ingelicht met de mededeling dat ‘deze actie volstrekt haaks staat op alles waar het USC voor staat.’

De verantwoordelijken zijn per direct en voor onbepaalde tijd geschorst. De jongens mogen ook niet mee op de skireis, die vrijdag begint. ,,Zodra wij een beter beeld hebben over de situatie en over wie welke rol heeft gespeeld, kunnen wij tot een definitieve straf komen. Er mag geen twijfel over bestaan dat dit een zeer zware straf zal zijn, gezien het leed dat de betrokken meisjes is aangedaan.”

‘Onverenigbaar met cultuurverbetering’
De actie is volgens het corps ‘onverenigbaar met de cultuurverbetering’ die de afgelopen jaren zou zijn ingezet. ,,Er wordt veel aandacht besteed aan seksueel welzijn en seksuele veiligheid, zoals de ‘Ben-je-oké campagne’ die wordt gevoerd in de Woolloomooloo en door middel van verschillende workshops die door het jaar heen aan onze studentenhuizen en leden worden aangeboden.”

Des te schokkender is het voor het corps daarom dat de presentatie binnen het USC is gemaakt. ,,Dit laat zien dat wij als vereniging absoluut nog niet zijn waar wij willen zijn. Er zijn dus duidelijk meer maatregelen vereist om ervoor te zorgen dat dit soort acties en denkwijzen volledig verdwijnen van onze vereniging.”

Ook vorig jaar kwam het corps negatief in het nieuws, toen studenten seksspelletjes speelden met en ingehuurde stripper.
https://www.ad.nl/utrecht(...)zinwekkend~a88f89c5/

Heb jij wel eens bangalijstje gezien?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_212835525
bah bah

en door.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 12:22:10 #3
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_212835526
Vies en sneu.
Ever seen a coding fox? 🦊
pi_212835565
@Scjvb, hou je kinderen eens een keer in het gareel.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_212835566
Heel smerig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
  vrijdag 15 maart 2024 @ 12:24:36 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212835569
Al weer? Dit duikt elke twee-drie jaar weer op.

Maar wat wil je er aan doen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212835611
Bangalijst? Is het weer 2016?
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 15 maart 2024 @ 12:29:27 #8
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_212835626
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:24 schreef thedeedster het volgende:
Al weer? Dit duikt elke twee-drie jaar weer op.

Maar wat wil je er aan doen?
heb idd idee dat elk jaar paar x gedoe over studenten/bangalijstjes hebben
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_212835632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:24 schreef thedeedster het volgende:
Al weer? Dit duikt elke twee-drie jaar weer op.

Maar wat wil je er aan doen?
Heel boos worden op deze jongeren want ik beoordeel nooit mensen op hun uiterlijk!! :( :( :( :( :(

Echt iedereen denkt wel eens die zou ik wel/niet doen en heeft dat besproken met vrienden.
pi_212835766
Onze toekomstige politici, directeuren en artsen.
Sicker than your average.
pi_212835802
Another Banga
pi_212835822
Wat die kerels doen kan niet en ben persoonlijk van mening dat dit strafbaar moet zijn, vervolgen die hap. Sowieso een typisch cultuurtje in die hoogopgeleide kringen, die later dan bij de NPO uitkomen en dan met het morele vingertje gaan wijzen.

Maar misschien ook de vrouwtjes een heel klein beetje hand in eigen boezem steken, want merk toch dat de trend bij de vrouwelijke jongeren is dat ze voor hun 25e al met 30+ kerels het bed hebben gedeeld, en als je er aan 50+ je naaktfoto's stuurt kan het voorkomen dat er een paar klootzakken tussen zitten die zoiets delen of gaan bespreken met vrienden.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 12:53:06 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212835827
Pfoe boeiend.
Als die studentes nou gewoon ook een keer zo'n lijstje in elkaar draaien is d'r lol er snel vanaf.
Hein B. - micro penis.
Lukas O. - krijgt hem niet omhoog.
Sanil B. - Grote lul. Hijzelf.
Mees T. - Naait vooral met z'n maten.

Zoiets :7
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212835846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:53 schreef matthijst het volgende:
Pfoe boeiend.
Als die studentes nou gewoon ook een keer zo'n lijstje in elkaar draaien is d'r lol er snel vanaf.
Hein B. - micro penis.
Lukas O. - krijgt hem niet omhoog.
Sanil B. - Grote lul. Hijzelf.
Mees T. - Naait vooral met z'n maten.

Zoiets :7
Als je vrouwen kent weet je dat ze dit al jaren doen, onderling bespreken ze al jaren alles over hun seksuele veroveringen.
pi_212835862
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als je vrouwen kent weet je dat ze dit al jaren doen, onderling bespreken ze al jaren alles over hun seksuele veroveringen.
Iets doet mij vermoeden dat jij helemaal geen vrouwen kent. :')
pi_212835869
Het jaarlijkse topic. Tijd voor een reeks?
pi_212835893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Iets doet mij vermoeden dat jij helemaal geen vrouwen kent. :')
Wel eens gezien op TV en op de straat.
pi_212835903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Tekaschi het volgende:
Wat die kerels doen kan niet en ben persoonlijk van mening dat dit strafbaar moet zijn, vervolgen die hap. Sowieso een typisch cultuurtje in die hoogopgeleide kringen, die later dan bij de NPO uitkomen en dan met het morele vingertje gaan wijzen.
Wat moet er precies strafbaar worden? Een negatieve mening vormen over een vrouw? Deze mening delen met anderen? Ik ben benieuwd.

quote:
Maar misschien ook de vrouwtjes een heel klein beetje hand in eigen boezem steken, want merk toch dat de trend bij de vrouwelijke jongeren is dat ze voor hun 25e al met 30+ kerels het bed hebben gedeeld, en als je er aan 50+ je naaktfoto's stuurt kan het voorkomen dat er een paar klootzakken tussen zitten die zoiets delen of gaan bespreken met vrienden.
Waar merk jij deze trend aan? Heb je hier bewijs voor? Waarom zou een corpslid geen seksreview schrijven als desbetreffende vrouw géén naaktfoto's stuurt? Waarom zou er over een vrouw geen seksreview geschreven worden na 1x seks met een corpslid? Daar zijn toch geen 30 neukbeurten voor nodig denk ik zo.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_212835908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Tekaschi het volgende:
Wat die kerels doen kan niet en ben persoonlijk van mening dat dit strafbaar moet zijn, vervolgen die hap. Sowieso een typisch cultuurtje in die hoogopgeleide kringen, die later dan bij de NPO uitkomen en dan met het morele vingertje gaan wijzen.

Maar misschien ook de vrouwtjes een heel klein beetje hand in eigen boezem steken, want merk toch dat de trend bij de vrouwelijke jongeren is dat ze voor hun 25e al met 30+ kerels het bed hebben gedeeld, en als je er aan 50+ je naaktfoto's stuurt kan het voorkomen dat er een paar klootzakken tussen zitten die zoiets delen of gaan bespreken met vrienden.
Oja dus uiteindelijk is het toch weer de eigen schuld van die vrouwtjes. Alleen dan anders verpakt. Ofzo.
Sicker than your average.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:02:35 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212835918
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als je vrouwen kent weet je dat ze dit al jaren doen, onderling bespreken ze al jaren alles over hun seksuele veroveringen.
Ah, dus het enige dat ze missen zijn PowerPoint skills :+
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212835950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:00 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wel eens gezien op TV en op de straat.
Je er vanaf doen met een 'grapje' spreekt ook boekdelen.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:05:18 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212835958
USC soos (pikken)en UVSV krot (kutten) liggen op nog geen honderd meter afstand van elkaar. De hele opzet is dat er geneukt wordteen geschikte partner kan worden gevonden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212835970
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:01 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wat moet er precies strafbaar worden? Een negatieve mening vormen over een vrouw? Deze mening delen met anderen? Ik ben benieuwd.
Een lijstje maken is natuurlijk niet strafbaar, maar als ze foto's delen zou dat wel strafbaar moeten zijn.

quote:
Waar merk jij deze trend aan? Heb je hier bewijs voor? Waarom zou een man geen seksreview schrijven als een vrouw géén naaktfoto's stuurt? Waarom zou er over een vrouw geen seksreview geschreven worden na 1x seks met een corpslid? Daar zijn toch geen 30 neukbeurten voor nodig denk ik zo.
Laatste jaren gemerkt, een vriendin van mij in mijn leeftijd werkt bij een bedrijf waar veel jongeren werken. Nu hebben we geregeld spellen avondjes, zijn veelal meiden in de 20-25 jaar. Dan spelen we wat grappige spellen waar je persoonlijke vragen worden gesteld en keer op keer blijkt dat deze jongedames al heel wat meer bedpartners hebben gehad dan de generatie die 10 jaar ouder is, ze springen van lul naar lul. Ik bemerk het nu ook wel bij een familielid die 16 is, het is gewoon zo makkelijk voor de jeugd tegenwoordig door apps zoals Tinder of social media. Contact is zo gelegd. De samenleving veranderd, en dat is toch duidelijk al jaren, dus veel meer vrouwen gaan rondneuken, wat hun goed recht is he, begrijp mij niet verkeerd. :)
pi_212835976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als je vrouwen kent weet je dat ze dit al jaren doen, onderling bespreken ze al jaren alles over hun seksuele veroveringen.
Met goede vriendinnen ja, of een keer een vervelende opmerking wie niet, maar complete powerpoints om mannen te beoordelen op uiterlijk en seksprestaties? Nog nooit meegemaakt.
pi_212835978
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:02 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ah, dus het enige dat ze missen zijn PowerPoint skills :+
Mannen zijn wel van de lijstje maken :P
pi_212835979
Enkele quotes uit de ppt (van Insta rtvutrecht, heb m niet zelf)

- wel vrij dom maar boeie
- gaan we even verder op in

- heeft wel een vriend, maar dat is een rare knor dus lekker boeie

- allebij vrij geil
- dikke tieten

- kk ordinair, wel lekker geil
- kkr dom

- kkr enge vader
- moet make-up op hebben
- staat in smoelen boekje o.d.z.:
heeft GEEN hersenen
- neukt met [naam verborgen] dus moet snel ff geneukt worden
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_212835981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:02 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oja dus uiteindelijk is het toch weer de eigen schuld van die vrouwtjes. Alleen dan anders verpakt. Ofzo.
Dat is inderdaad precies wat ik zeg en waar ik op doel.
pi_212835990
hup voor het corps
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 15 maart 2024 @ 13:08:00 #29
206731 Mortaxx
Doomer
pi_212835996
Erg dom van ze om dit niet intern te houden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212836007
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Enkele quotes uit de ppt (van Insta rtvutrecht, heb m niet zelf)
- allebij vrij geil

Ergens hoop ik dat dit een foutje van jou was en niet van hen. :')
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:09:48 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212836018
Hoog iq, laag eq.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 15 maart 2024 @ 13:10:29 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_212836037
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Enkele quotes uit de ppt (van Insta rtvutrecht, heb m niet zelf)

- wel vrij dom maar boeie
- gaan we even verder op in

- heeft wel een vriend, maar dat is een rare knor dus lekker boeie

- allebij vrij geil
- dikke tieten

- kk ordinair, wel lekker geil
- kkr dom

- kkr enge vader
- moet make-up op hebben
- staat in smoelen boekje o.d.z.:
heeft GEEN hersenen
- neukt met [naam verborgen] dus moet snel ff geneukt worden
Zijn dit de reviews? Had toch wel wat bloemrijker taalgebruik verwacht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212836039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ergens hoop ik dat dit een foutje van jou was en niet van hen. :')
ik heb het letterlijk zo overgenomen van de screenshot, inclusief spelfout
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator vrijdag 15 maart 2024 @ 13:10:35 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212836040
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Enkele quotes uit de ppt (van Insta rtvutrecht, heb m niet zelf)

- wel vrij dom maar boeie
- gaan we even verder op in

- heeft wel een vriend, maar dat is een rare knor dus lekker boeie

- allebij vrij geil
- dikke tieten

- kk ordinair, wel lekker geil
- kkr dom

- kkr enge vader
- moet make-up op hebben
- staat in smoelen boekje o.d.z.:
heeft GEEN hersenen
- neukt met [naam verborgen] dus moet snel ff geneukt worden
Is dat tegenwoordig ook een ding voor Universiteit studenten om met kkr te schelden? Dacht dat dat alleen voor tokkies en onzekere 13-jarigen iets was.
pi_212836058
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Is dat tegenwoordig ook een ding voor Universiteit studenten om met kkr te schelden? Dacht dat dat alleen voor tokkies en onzekere 13-jarigen iets was.
Ik moest laatst op het USG zijn (toch wel een beetje een voorportaal voor het USC) en daar hoorde ik dat ook regelmatig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:13:57 #36
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212836075
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zijn dit de reviews? Had toch wel wat bloemrijker taalgebruik verwacht
Het oogt iig niet als de klassieke lullo-taal.
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:16:41 #37
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212836091
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:54 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Als je vrouwen kent weet je dat ze dit al jaren doen, onderling bespreken ze al jaren alles over hun seksuele veroveringen.
Bespreken is wat anders. Snap je dat niet?
En dat doen mannen ook al heel lang.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:17:36 #38
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_212836102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:02 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oja dus uiteindelijk is het toch weer de eigen schuld van die vrouwtjes. Alleen dan anders verpakt. Ofzo.
En de mannen die zoveel vrouwtjes scoren zijn stoer natuurlijk! :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 15 maart 2024 @ 13:19:43 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212836125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:45 schreef Aberkullie het volgende:
Onze toekomstige politici, directeuren en artsen.
Wat dat betreft is een sociaalkredietsysteem zoals in China niet heel verkeerd. Met al die minpunten die ze met dit zouden verdienen zouden ze nooit, politicus, directeur of arts kunnen worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 15 maart 2024 @ 13:23:08 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212836158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:10 schreef Momo het volgende:

[..]
Is dat tegenwoordig ook een ding voor Universiteit studenten om met kkr te schelden? Dacht dat dat alleen voor tokkies en onzekere 13-jarigen iets was.
Ik keek er ook raar van op. Net straatschoffies.
Krekker is de bom!
pi_212836163
Tsja de bangalijst is van alle tijden. 2017 ( ? ) nog bij Vindicat. En nog velen daarna bij diverse andere verenigingen.
pi_212836174
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik moest laatst op het USG zijn (toch wel een beetje een voorportaal voor het USC) en daar hoorde ik dat ook regelmatig.
Kankurrrrrr goos ik zeg kankurrrrrr
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 15 maart 2024 @ 13:24:22 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212836175
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 12:51 schreef Tekaschi het volgende:
Wat die kerels doen kan niet en ben persoonlijk van mening dat dit strafbaar moet zijn, vervolgen die hap. Sowieso een typisch cultuurtje in die hoogopgeleide kringen, die later dan bij de NPO uitkomen en dan met het morele vingertje gaan wijzen.

Maar misschien ook de vrouwtjes een heel klein beetje hand in eigen boezem steken, want merk toch dat de trend bij de vrouwelijke jongeren is dat ze voor hun 25e al met 30+ kerels het bed hebben gedeeld, en als je er aan 50+ je naaktfoto's stuurt kan het voorkomen dat er een paar klootzakken tussen zitten die zoiets delen of gaan bespreken met vrienden.
Bullshit: https://www.folia.nl/actu(...)-blauwtje-dan-fysiek

:') :') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212836176
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:06 schreef Nielsch het volgende:
Enkele quotes uit de ppt (van Insta rtvutrecht, heb m niet zelf)

- wel vrij dom maar boeie
- gaan we even verder op in

- heeft wel een vriend, maar dat is een rare knor dus lekker boeie

- allebij vrij geil
- dikke tieten

- kk ordinair, wel lekker geil
- kkr dom

- kkr enge vader
- moet make-up op hebben
- staat in smoelen boekje o.d.z.:
heeft GEEN hersenen
- neukt met [naam verborgen] dus moet snel ff geneukt worden
Dat studenten kennelijk schrijven als 14-jarige schoolverlaters is een groter probleem.
pi_212836179
quote:
84s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Wat dat betreft is een sociaalkredietsysteem zoals in China niet heel verkeerd. Met al die minpunten die ze met dit zouden verdienen zouden ze nooit, politicus, directeur of arts kunnen worden.
China is behoorlijk corrupt, met de juiste connecties, kom je daar met je wangedrag dus ook gewoon weg.
pi_212836220
Het is UtreGs, niet Utrechtsch. Het is hier godverdomme geen Haerlem. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_212836231
Rutger ouwe
pi_212836243
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2024 13:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Bespreken is wat anders. Snap je dat niet?
En dat doen mannen ook al heel lang.
Ik ben een man, en ik kan mij niet herinneren dat ik ooit met een andere man de bedprestaties heb besproken van een vrouw. Nu kan ik niet voor alle mannen spreken, maar ik denk dat je je vergist, wij mannen praten onderling niet over zo'n onderwerpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tekaschi op 15-03-2024 20:15:47 ]
pi_212836339
Het studentencorps en mensen die daar bij horen :')_!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 15 maart 2024 @ 14:01:49 #50
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_212836648
In Utrecht lopen ze blijkbaar een paar jaar achter op Groningen
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')