MatxinGodquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten eerste: hup aardverschuivingen. Ik wil Le Manie.
Ten tweede: alles wijst erop dat we een absurd snelle Cipressa krijgen. Matxin wil zelfs onder de 9 minuten duiken, lmao. Pogchamp heeft Wellens hoogstpersoonlijk uit Denain gehaald, waar hij opgesteld stond, om hem fris in Milaan te krijgen. De wind staat zodra we rechts afslaan ten hoogte van Genoa altijd in de rug. Colombo en Gontchenkov hebben een groot probleem.
***** Tadej Pogacarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Welke tachtig renners staan op de lijst der favorieten?
Heb eigenlijk wel m’n bedenkingen bij hoe het hele idee tot uitvoer moet worden gebracht. Met deze 7 als ploeg van beneden naar boven rijden in 9 minuten, ja, dat zou best kunnen. Straks in koers, echter, rijden er nog 150 anderen mee. En die willen allemaal bij de eerste tien opdraaien.quote:
Dank. Het zijn er maar 62 maar het stelt niet teleurquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
***** Tadej Pogacar
**** Mathieu van der Poel, Mads Pedersen
*** Tom Pidcock, Christophe Laporte, Matej Mohoric, Jasper Philipsen, Jonathan Milan
** Olav Kooij, Maxim Van Gils, Alberto Bettiol, Filippo Ganna, Corbin Strong, Jhonatan Narvaez, Benoit Cosnefroy, Laurence Pithie, Biniam Girmay, Alexander Kristoff, Luke Plapp, Michael Matthews, Simone Velasco, Luke Lamperti
* Danny Van Poppel, Arnaud Demare, Marius Mayrhofer, Caleb Ewan, Søren Kragh, Toms Skujins, Matteo Sobrero, Jasper Stuyven, Stefan Küng, Andrea Vendrame, Matteo Trentin, Christian Scaroni, Casper Pedersen, Kevin Vermaerke, Julian Alaphilippe, Cees Bol, Mike Teunissen, Carlos Canal, Cedric Beullens, Jasper De Buyst, Quentin Pacher, Georg Zimmermann, Gonzalo Serrano, Tim Wellens, Isaac Del Toro, Krists Neiilands, Vincenzo Albanese, Fred Wright, Nikias Arndt, Marijn van den Berg, Axel Zingle, Søren Wærenskjold, Alexey Lutsenko, Kasper Asgreen, Victor Campenaerts, Pascal Eenkhoorn, Axel Laurance, Oliver Naesen, Benjamin Thomas, Martin Marcellusi
Zelfs een Hirschi ofzo is hier niet zo goed in. Je hebt gelijk met een halve sprintvoorbereiding en al die ploegen zijn al helemaal kansloos als dit plan lukt, dus vergeet het altijd vervelende weg blokkeren ook niet. Dan rijd je inderdaad uit positie en kan je ook niks...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel m’n bedenkingen bij hoe het hele idee tot uitvoer moet worden gebracht. Met deze 7 als ploeg van beneden naar boven rijden in 9 minuten, ja, dat zou best kunnen. Straks in koers, echter, rijden er nog 150 anderen mee. En die willen allemaal bij de eerste tien opdraaien.
Ik mis toch een type Rowe of Van Hooydonck of zo, waar je er blind van op aan kunt dat hij ze in de broekzak steekt en perfect aflevert. Je kunt wel gigantische watts gaan lopen trappen, als je dat in positie 38 doet heeft het niet veel zin. Ze mogen me verbazen, maar ik zie geen renner hier die dat kan. Jij wel?
En houden jullie van Justin Bieber?quote:Bovendien praten Ovett en Van der Poel zeker niet alleen over wielrennen.
"We zijn allebei geobsedeerd door memes en reels op Instagram", lacht die eerste. "Elk uur buzzert mijn gsm met een of andere gekke reel van hem."
quote:En ook tijdens de trainingen mag de riem er al eens af.
'We houden elke training halt bij een koffiehuis om een koffietje en een taartje te eten. (grijnst) Tijdens een training van 7 uur eet Mathieu tijdens de koffiestop 3 croissants en drinkt hij 3 flat whites (dubbele espresso met melkschuim, red.)."
"We genieten er ook van om samen te zingen op de fiets. Toeristen kijken soms raar op als ze ons bezig horen. Mathieu is een grote Justin Bieber-fan, the old school-liedjes. (schaterlacht) Ik hou wat minder van die muziek, maar ik respecteer zijn muzieksmaak.”
Als je als normaal gezond mens anno 2024 gewoon op TikTok zit is het hoogst irritant als iemand je op Instagram belegen reels en memes stuurt die maanden eerder al op Tiktok trending waren. Mathieu is een vroege boomer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:39 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie ook zo'n vriend die de hele dag door schijtlol doorstuurt?
[..]
En houden jullie van Justin Bieber?
[..]
Ik denk dat hij zelfs nu al vertrokken is, daar hebben ze niet van terug!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is allemaal zand in de ogen gooien, Pogacar gaat al op de Turchino.
Nieuwe koers Venetië-San Remoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelfs nu al vertrokken is, daar hebben ze niet van terug!
Genoten. En dan denken we hier acts te hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:15 schreef Pistolero het volgende:
Ik kan iedereen het Pogacar topic op CyclingNews van harte aanbevolen. Echt een genot is dat de afgelopen dagen.
We krijgen een nucleaire explosie aankomend weekend, dat wil je niet weten.
Fijn te vernemen dat het morgen is en niet op zondag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenmiddag rond lunchtijd pas het definitieve besluit.
De winnaar in Luik is gewetenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HIJ is op trainingskamp geweest in Sachsenhausen. Vlijmscherp.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Is Mathieu populair?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit lijkt me de bevestiging: San Millan is een frauduleuze charlatan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Er staat ons morgen wat te wachten. Die is voor de Cipressa al vertrokken.
San Millan is zeer zeker een frauduleuze charlatan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit lijkt me de bevestiging: San Millan is een frauduleuze charlatan.
Geen player?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Eurosport ook gewoon weer hele wedstrijd live uitzenden. Opnemen en zondag op mijn gemak terug kijken.
Spuitje erbij gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Koffieplanter: 9:12
Mani89: 8:56
Chiappucci: 9:03
Momo: 8:48
franklop: 9.00
Pistolero: 8:52
DeeBee: 9:09
McGrath: 8:50
steven184: 9:36
Szura: 9.08
H.Vviv: 9.20
Dale__Cooper: 9.22
Immerdebestebob: 9:11
Moeten hunnie weten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:40 schreef Idisrom het volgende:
Morgen ook op VTM te volgen met Jan Bakelants.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moedergods, wat een cringe.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moedergods, wat een cringe.
eerst zelf nog wat trappenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke echte liefhebber zit er nu al klaar voor??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moedergods, wat een cringe.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yes, vanaf 13u geloof ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef Felagund het volgende:
Karsten en Jeroen komen vanmiddag pas?
Sjoerd102 mist in het lijstje!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:10 schreef Felagund het volgende:
Pino112: 9:11
Immerdebestebob: DQ
Fretwork: 8:59
knijn1985 8:54
DIJk 9:39
dop 9:21
Idisrom 9:27
Bugno3 9:23
johannes_vermeer 8:45
kibo 8:44
Heywoodu 9:10
Felagund 9:13
Nu welquote:
Zie OP!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:11 schreef Felagund het volgende:
Karsten en Jeroen komen vanmiddag pas?
Thijs Z gelooft al heel erg lang veel te veel in zichzelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moedergods, wat een cringe.![]()
Wat een stijlicoon is het ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu in een witte koersbroek, dit is gespeeld.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu in een witte koersbroek, dit is gespeeld.
10 seconden sneller dan vorig jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:38 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onvoorstelbaar geil. Poggio 5:30
24/24.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:33 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2020(...)-2000~1596625331648/
23/24.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:39 schreef Faraday01 het volgende:
22/24Toch wel de meest legendarische editieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Die is al gekozen door Sjoerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Pino112: 9:11
Sjoerd102 9.01
Immerdebestebob: DQ
Fretwork: 8:59
knijn1985 8:54
DIJk 9:39
dop 9:21
Idisrom 9:27
Bugno3 9:23
johannes_vermeer 8:45
kibo 8:44
Heywoodu 9:10
Felagund 9:13
hhh38: 9:05
Slobeend: 9:02
Faraday01 9:04
vaarsuvius 9:17
TargaFlorio 9:14
Sheffield 9:06
WAvanBuren 9:01
Kan je nagaan hoeveel doping hij gebruiktequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Karsten is nooit bewust met voeding bezig geweest.
Of Osasuna v Real Madrid om 16:15?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef DeeBee het volgende:
Alpecin maakt al tempo, Matje wil op tijd binnen zijn voor een paar potjes Fortnite
Tattoos zijn voor enorme proleten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeroen is tegen tattoos, dit vinden lieden hier leuk.
¤300.000 maakt van mij een proleetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tattoos zijn voor enorme proleten.
Jeroen is een verstandige, nette jongen die het ver zal brengen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Jeroen is tegen tattoos, dit vinden lieden hier leuk.
Geen scheefpoeper?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Jeroen is een verstandige, nette jongen die het ver zal brengen.
Dat zou ik niet achter hem zoeken eigenlijk. Maar goed, de geest is gewillig maar het vlees is zwak.quote:
Dagjesmens gespot.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet denk ik maar even strafregels schrijven, zit even terug te kijken vanaf vanmorgen en ik hoor Bobbie vertellen dat Roglic bij BORA-Hansgrohe rijdt. Jeetje, even gemist.
Ik kijk wel vrijwel alles, maar lees vrijwel niks van het nieuws.quote:
Je kijkt met een blinddoek?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk wel vrijwel alles, maar lees vrijwel niks van het nieuws.
Dit begint sterk op een act te lijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet denk ik maar even strafregels schrijven, zit even terug te kijken vanaf vanmorgen en ik hoor Bobbie vertellen dat Roglic bij BORA-Hansgrohe rijdt. Jeetje, even gemist.
Ja, nee, dit geloof ik niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Nee, op dat ene jaar na heb ik er niet veel gemist (geen grote namen in elk geval), maar deze had ik oprecht niet door. Bobbie had het over een documentaire over Jumbo-Visma vorig jaar en dat daaruit wel bleek dat er geen andere optie was dan een vertrek van Roglic 'vanaf volgend jaar' ofzo, dus ik wilde even kijken waar hij volgend jaar zou gaan rijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit begint sterk op een act te lijken.
proleet zijn heeft weinig met de financiële situatie van een persoon te makenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:12 schreef Sheffield het volgende:
[..]
¤300.000 maakt van mij een proleet
https://www.youtube.com/watch?v=2OEdotgHfRw&t=43squote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:19 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Jeroen is een verstandige, nette jongen die het ver zal brengen.
quote:Waarom heb je je ingeschreven?
'Simpelweg omdat het mijn grote droom is. Ik wil niets anders doen dan dit. Voetbal is mijn favoriete sport en ik volg het op de voet. Ik ben al commentator van beroep en heb altijd al een voetbalcommentator willen worden. Het liefst nog onze eigen nationale competitie en de Engelse plus de Italiaanse competitie. Sporting Telenet heeft rechten voor al deze kampioenschappen, dus dan is mijn beslissing al snel gemaakt. Ik heb ook abonnement op Sporting Telenet en geniet van iedere moment voetbal op de tv!'
https://www.procyclingstats.com/quiz.phpquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk wel vrijwel alles, maar lees vrijwel niks van het nieuws.
Oei, dat was zo’n beetje de grootste transfer van het afgelopen jaar. Misschien wel van de afgelopen jaren?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
310W voor bijna een kwartier is niet misselijk hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:07 schreef DeeBee het volgende:
Cipressa even verkend op Zwift, 6.4km in 14:36 (@:310W, 4.1 W/kg, 937 VAM, 97% percentile).
Zou ik toch even mooi op meer dan 5 minuten gereden worden.Bovenmenselijke brommers rijden er rond tegenwoordig.
Mijn probleem met deze quiz is dat ik renners gewoon niet herken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.procyclingstats.com/quiz.php
U selecteert de optie 'Transfered riders'
Dit is zelfs voor jou wel wat opvallend.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn probleem met deze quiz is dat ik renners gewoon niet herken.Cosnefroy is the wrong answer. The correct name is Benoît Cosnefroy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Eindredactie van likmevesje dit.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Omg ik kom hier speciaal even deze post bekijken nadat deze werd voorgelezen door @Pino112quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:25 schreef heywoodu het volgende:
Net zo slecht als de search op PCS.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Cosnefroy is the wrong answer. The correct name is Benoît Cosnefroy.
Dat vind ik nogal meevallen, maar bij mij is dat maar 3.3 W / kgquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
310W voor bijna een kwartier is niet misselijk hoor.
Hij begint z'n Duitse accent steeds meer te overdrijvenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:23 schreef Felagund het volgende:
Jens op de motor blijft toch altijd ook een leuke rubriek.
Heeft ie een accent dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij begint z'n Duitse accent steeds meer te overdrijven
Gratis reclame voor Steef.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:17 schreef wimderon het volgende:
Het gaat nu uitgebreid over renners waarmee Karsten nog heeft samengereden.
Steefquote:
Jemig.quote:
Het zou wel een leuke plottwist zijn als jij eigenlijk Steef bent en je zelfhaat hier op het forum uit.quote:
Deze theorie heb ik ook al eens overwogenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het zou wel een leuke plottwist zijn als jij eigenlijk Steef bent en je zelfhaat hier op het forum uit.
Dan moet er een kern van waarheid inzitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze theorie heb ik ook al eens overwogen
En Karsten noemt namen waar hij niet mee heeft gereden maar hij is "99% zeker"quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:17 schreef wimderon het volgende:
Het gaat nu uitgebreid over renners waarmee Karsten nog heeft samengereden.
Ja een screenshot van een post van mij dacht ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:32 schreef DiegoFuser het volgende:
Steef leest hier toch ook mee? Hij had toch wel eens iets getweet over FOK!?
Ook als een bezetene SQL queries aan het schrijven om dit uit z'n database te trekkenquote:
Hij was ziedend toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja een screenshot van een post van mij dacht ik
Die mongolenploeg van Matje lossen ze wel op de Cipressa, maar die laatste twee vlakke kilometers van de Cipressa maken een aanval toch wel onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Alle 7 man van UAE voorlopig op de afspraak richting Capo Berta. Droomplan.
App werkt niet meer?quote:
Krauw Soren is een fenomeen in MSR.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die mongolenploeg van Matje lossen ze wel op de Cipressa, maar die laatste twee vlakke kilometers van de Cipressa maken een aanval toch wel onwaarschijnlijk.
Act Chainel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:44 schreef DIJK het volgende:
Lol welke kenner noemde Laporte ook weer als favoriet ?
Terwijl Doven Nomak nochtans getraind wordt door het fenomeen Sola.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:46 schreef wimderon het volgende:
Zo hard ging UAE ook nog niet eens. 7 seconden gewonnen op de kopgroep.
Watts was leukerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
reclames snap ik, maar waarom moeten we naar sport"fails" kijken terwijl er livesport is?
Ja... irritant. Dat ze geld moeten verdienen snap ik ook nog wel. Maar die achterlijke filmpjes. Van bobsleeën en zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:50 schreef Funzel het volgende:
[..]
Je bedoeld domme filmpjes van andere sporten?
Ja ik snap oprecht niet waar dat goed voor isquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja... irritant. Dat ze geld moeten verdienen snap ik ook nog wel. Maar die achterlijke filmpjes. Van bobsleeën en zo
Zouden ze denken dat mensen dan naar Bobsleeën gaan kijken bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ik snap oprecht niet waar dat goed voor is
Zoals altijd tactisch een amateuristische zooiquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UAE zit overal en nergens.
@heywooduquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze denken dat mensen dan naar Bobsleeën gaan kijken bijvoorbeeld?
Onverkochte reclametijd opvullenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja ik snap oprecht niet waar dat goed voor is
Denk niet helemaal dezelfde doelgroep eigenlijk. En paar maandjes in het jaar te laatquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden ze denken dat mensen dan naar Bobsleeën gaan kijken bijvoorbeeld?
Dat wordt internationaal geregeld. Bij Eurosport NL zijn blijkbaar niet alle reclameblokken verkocht. Dan worden er dus funny videos uitgezonden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja... irritant. Dat ze geld moeten verdienen snap ik ook nog wel. Maar die achterlijke filmpjes. Van bobsleeën en zo
Gewoon lekker geld smijtenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zoals altijd tactisch een amateuristische zooi
[..]
@:heywoodu
Of de best of the drone oid voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
reclames snap ik, maar waarom moeten we naar sport"fails" kijken terwijl er livesport is?
Dit is de meest fantastische wedstrijd van het jaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Het blijft toch eigenlijk ook een ongelofelijke kut wedstrijd heh?
Dit is toch heerlijk. Voor mij misschien wel het spannendste wielermoment van het jaarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Het blijft toch eigenlijk ook een ongelofelijke kut wedstrijd heh?
Dat is de eerste aankomst bergop in de Tour natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk. Voor mij misschien wel het spannendste wielermoment van het jaar
Dat zijn er 30 meer dan gepland. Broddelwerken van de rest om zo ver te zitten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:59 schreef wimderon het volgende:
Het waren 30 leuke secondes, Alessandro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |