MatxinGodquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten eerste: hup aardverschuivingen. Ik wil Le Manie.
Ten tweede: alles wijst erop dat we een absurd snelle Cipressa krijgen. Matxin wil zelfs onder de 9 minuten duiken, lmao. Pogchamp heeft Wellens hoogstpersoonlijk uit Denain gehaald, waar hij opgesteld stond, om hem fris in Milaan te krijgen. De wind staat zodra we rechts afslaan ten hoogte van Genoa altijd in de rug. Colombo en Gontchenkov hebben een groot probleem.
***** Tadej Pogacarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:03 schreef opgebaarde het volgende:
Welke tachtig renners staan op de lijst der favorieten?
Heb eigenlijk wel m’n bedenkingen bij hoe het hele idee tot uitvoer moet worden gebracht. Met deze 7 als ploeg van beneden naar boven rijden in 9 minuten, ja, dat zou best kunnen. Straks in koers, echter, rijden er nog 150 anderen mee. En die willen allemaal bij de eerste tien opdraaien.quote:
Dank. Het zijn er maar 62 maar het stelt niet teleurquote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
***** Tadej Pogacar
**** Mathieu van der Poel, Mads Pedersen
*** Tom Pidcock, Christophe Laporte, Matej Mohoric, Jasper Philipsen, Jonathan Milan
** Olav Kooij, Maxim Van Gils, Alberto Bettiol, Filippo Ganna, Corbin Strong, Jhonatan Narvaez, Benoit Cosnefroy, Laurence Pithie, Biniam Girmay, Alexander Kristoff, Luke Plapp, Michael Matthews, Simone Velasco, Luke Lamperti
* Danny Van Poppel, Arnaud Demare, Marius Mayrhofer, Caleb Ewan, Søren Kragh, Toms Skujins, Matteo Sobrero, Jasper Stuyven, Stefan Küng, Andrea Vendrame, Matteo Trentin, Christian Scaroni, Casper Pedersen, Kevin Vermaerke, Julian Alaphilippe, Cees Bol, Mike Teunissen, Carlos Canal, Cedric Beullens, Jasper De Buyst, Quentin Pacher, Georg Zimmermann, Gonzalo Serrano, Tim Wellens, Isaac Del Toro, Krists Neiilands, Vincenzo Albanese, Fred Wright, Nikias Arndt, Marijn van den Berg, Axel Zingle, Søren Wærenskjold, Alexey Lutsenko, Kasper Asgreen, Victor Campenaerts, Pascal Eenkhoorn, Axel Laurance, Oliver Naesen, Benjamin Thomas, Martin Marcellusi
Zelfs een Hirschi ofzo is hier niet zo goed in. Je hebt gelijk met een halve sprintvoorbereiding en al die ploegen zijn al helemaal kansloos als dit plan lukt, dus vergeet het altijd vervelende weg blokkeren ook niet. Dan rijd je inderdaad uit positie en kan je ook niks...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel m’n bedenkingen bij hoe het hele idee tot uitvoer moet worden gebracht. Met deze 7 als ploeg van beneden naar boven rijden in 9 minuten, ja, dat zou best kunnen. Straks in koers, echter, rijden er nog 150 anderen mee. En die willen allemaal bij de eerste tien opdraaien.
Ik mis toch een type Rowe of Van Hooydonck of zo, waar je er blind van op aan kunt dat hij ze in de broekzak steekt en perfect aflevert. Je kunt wel gigantische watts gaan lopen trappen, als je dat in positie 38 doet heeft het niet veel zin. Ze mogen me verbazen, maar ik zie geen renner hier die dat kan. Jij wel?
En houden jullie van Justin Bieber?quote:Bovendien praten Ovett en Van der Poel zeker niet alleen over wielrennen.
"We zijn allebei geobsedeerd door memes en reels op Instagram", lacht die eerste. "Elk uur buzzert mijn gsm met een of andere gekke reel van hem."
quote:En ook tijdens de trainingen mag de riem er al eens af.
'We houden elke training halt bij een koffiehuis om een koffietje en een taartje te eten. (grijnst) Tijdens een training van 7 uur eet Mathieu tijdens de koffiestop 3 croissants en drinkt hij 3 flat whites (dubbele espresso met melkschuim, red.)."
"We genieten er ook van om samen te zingen op de fiets. Toeristen kijken soms raar op als ze ons bezig horen. Mathieu is een grote Justin Bieber-fan, the old school-liedjes. (schaterlacht) Ik hou wat minder van die muziek, maar ik respecteer zijn muzieksmaak.”
Als je als normaal gezond mens anno 2024 gewoon op TikTok zit is het hoogst irritant als iemand je op Instagram belegen reels en memes stuurt die maanden eerder al op Tiktok trending waren. Mathieu is een vroege boomer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:39 schreef wimderon het volgende:
Hebben jullie ook zo'n vriend die de hele dag door schijtlol doorstuurt?
[..]
En houden jullie van Justin Bieber?
[..]
Ik denk dat hij zelfs nu al vertrokken is, daar hebben ze niet van terug!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is allemaal zand in de ogen gooien, Pogacar gaat al op de Turchino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |