Ja, ik denk dat het meer 'kost' dan oplevert als je kinderen vaccineert... En het is ook een soort valse veiligheid denk ik, aangezien reactivatie ook gevaarlijk is...quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar over het geheel genomen is de afweging tussen de impact, en het ontwikkelen, gebruiken en nut van een vaccin totdusver zo uitgevallen dat men geen vaccin ontwikkeld, en het nauwelijks monitoort.
In NL ja, een zelfstandige verloskundige.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is dat in Nederland? Wellicht omdat die praktijk er meer mee te maken heeft (gehad), geen idee? In België is het meer standaard volgens mij.
Helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:33 schreef Oliebol23 het volgende:
Lieve zwangeren,
Mijn dochter is zwanger, ze heeft erg last van HG. Ze krijgt zetpillen met zofran maar deze zijn niet meer leverbaar.
Iemand een alternatief of andere zetpil die werkt?
Mijn of eigenlijk onze dank is groot.
Helemaal niet meer, er is al rond gebeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Helemaal niet meer?
Je kunt de apotheek vragen om rond te bellen of andere apotheken in de buurt ze wel nog hebben. Of een generieke ondansetron.
Emesafene kan misschien ter overbrugging maar is vaak niet sterk genoeg bij HG.
Ondansetron aurobindo of zofran zydis smelttabletten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:33 schreef Oliebol23 het volgende:
Lieve zwangeren,
Mijn dochter is zwanger, ze heeft erg last van HG. Ze krijgt zetpillen met zofran maar deze zijn niet meer leverbaar.
Ik heb destijds veel baat gehad bij primperan zetpillen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:33 schreef Oliebol23 het volgende:
Lieve zwangeren,
Alvast sterkte gewenst. Bij mijn vriendin werd het pas beter nadat ze sondevoeding kreeg en rond week 20 zat v/d zwangerschap.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:33 schreef Oliebol23 het volgende:
Lieve zwangeren,
2-3 weken.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Spannend, Cygne. Hoe lang duurt het voordat je de uitslag krijgt?
Welkom, Quattro!
Hier nu 15 weken en ik voel de baby sinds vorige week heel af en toe al licht kietelen en frommelen. Gezellig weer! Mijn oudste voelde ik ook met 16 weken al. Placenta toen achter en nu weer. 🥰
quote:
Wauw!quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 8 november 2024 15:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wauw. Hopelijk nu geen zorgen meer wat betreft dat soort zaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |