SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook geweldig jaquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
Net als die Rolls Royce dat zwembad in rijden.Uh-huh....
Ik was ZOOOO pissed toen hij met die spuitbus begon!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig ja
Dat is balenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
Deed me denken aan een garage waar ik ooit een Rover 214 gekocht had die later ook een ouwe Rolls Royce (ZELFDE MODEL ALS IN DIE AFLEVERING!!!!) te koop had staan die binnen mijn budget viel!
quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh![]()
je filmpje gaat over wat anders![]()
![]()
🤣😂🤣
Mailykequote:
ToTGodquote:
Vogeltjequote:
En last but not least, giannikequote:
Hallo KussendVogeltjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup
![]()
goedemorgen Stigs TOT en beertje![]()
OH dat is vandaagquote:
Lieve birdiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OH dat is vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag lieve Moon![]()
Nu kun je me niet lastig vallen bij touw![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik jammer vind want ik moet er vaak om lachen
haha oh je bent er nog evenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lieve birdienu nog wel ff hoor
![]()
Jammer ja idd![]()
half 10 vertrekken met de hele zooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha oh je bent er nog even![]()
Hoe laat gaat de verhuizing beginnen?
fijn dat het eindelijk zo ver is![]()
![]()
Bijna weekendquote:
Maantjequote:
alles ingepakt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
half 10 vertrekken met de hele zooi![]()
Ja zo blij
Denk dat je nog eens even alles moet gaan nakijken nu en niet kunt fok!'n nuquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
half 10 vertrekken met de hele zooi![]()
Ja zo blij
Wiekent is altijdquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je nog eens even alles moet gaan nakijken nu en niet kunt fok!'n nu![]()
![]()
dat denk ik egkt![]()
![]()
ik heb gezien waar jij al zit nu![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff doorstomen vanaf half tien maar dan heb ik de uhm huishoudelijke hulp hier
![]()
ga dan eerst een half uur of langer met haar koffie leuten
![]()
beetje beschaamd dat ik dat hebmaar het is wel fijn
![]()
Smile, it's free therapy.
Nou is niks voor je om te schamen , als het je maar helptquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ff doorstomen vanaf half tien maar dan heb ik de uhm huishoudelijke hulp hier
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nou is niks voor je om te schamen , als het je maar helpt
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat wel. Ben er wel blij mee maar vind er wel wat van
Je snapt het
Ik help altijd mee ook nog hahahaquote:
Ga d'r dan ff helpen met verhuizen!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je nog eens even alles moet gaan nakijken nu en niet kunt fok!'n nu![]()
![]()
dat denk ik egkt![]()
![]()
ik heb gezien waar jij al zit nu![]()
![]()
hoezo beschaamd? Ook een tijd gehad. ik mis het welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ff doorstomen vanaf half tien maar dan heb ik de uhm huishoudelijke hulp hier
![]()
![]()
![]()
Helleu. Hier ook huishoudelijke hulp (ivm lichamelijke klachten)quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sallykequote:
Oh ja uhm ik vind altijd dat ik alles zelf moet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo beschaamd? Ook een tijd gehad. ik mis het wel
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Helleu. Hier ook huishoudelijke hulp (ivm lichamelijke klachten)
nou, ontsla haar/hem/het en doe het zelfquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ja uhm ik vind altijd dat ik alles zelf moet doen![]()
Ondanks dat ik het wel fijn vind dat ze er is en er blij mee ben
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ontsla haar/hem/het en doe het zelf
kan ze dat hier ook komen doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
het is een haar
ze doet stofzuigen / dweilen en de badkamer
rest doe ik zelfen uhm dus soms samen de hond trimmen
of samen even zooi naar het milieupark brengen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zal haar even doorsturen naar jou
![]()
Ze is wel heel erg leuk hahaik heb daar ook niets aan, want ik verwacht wel dat ze poetst als ik niet thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb daar ook niets aan, want ik verwacht wel dat ze poetst als ik niet thuis benZit te lachen. Nee daar heb je niets aan als je niet thuis bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit te lachen. Nee daar heb je niets aan als je niet thuis bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sippe beer nu
Zal jou eens sippen!quote:
Dat zijn de fijnste adresjesquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Challenge acceptedquote:
Begin jij nu ook alquote:
kun jij niks aan doen.quote:
ja, zo "hop" in die cloacaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat die vogeltjes gevingerd worden?
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
jij als vogel hoort te weten waar je eieren uit komen..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest dat woord opzoeken![]()
dat jij weet dat dat zo heet
Ik ben 49 jaar oud en ik weet het nog van de 3e klas havo!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij als vogel hoort te weten waar je eieren uit komen..
Ik heb dat niet geleerd op de Havoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben 49 jaar oud en ik weet het nog van de 3e klas havo!
ahhh kijk was was er mis mee?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat we een NOGAL opvallende biologieleraar hadden toen!![]()
graag gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]eigenlijk wel ja
![]()
Weer wat geleerd over mijn anatomie\
zag wel vanmorgen in een filmpje van beleef de lente dat de oehoe weer een ei erbij heeft
dat is wel een voorwaarde om biologieleraar te wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:33 schreef ToT het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat we een NOGAL opvallende biologieleraar hadden toen!![]()
je bent zelf een lekker dingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhh kijk was was er mis mee?
of was het juist een lekker ding?
Snotverquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is wel zo! Doe je dat wel eens?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag gedaan.
ik weet heel veel nutteloze dingen.
altijd handig bij een pubquiz
[..]
dat is wel een voorwaarde om biologieleraar te worden
1 cafe in het dorp organiseert er elk jaar 1. mijn teampje heeft 2 van de 8 edities gewonnenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo! Doe je dat wel eens?
Ik heb dat een tijd gedaan![]()
muziekvragen was meer mijn ding
ik heb nog niet naar je cloaca gegluurdquote:
1 per jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 cafe in het dorp organiseert er elk jaar 1. mijn teampje heeft 2 van de 8 edities gewonnen
Gratis drankjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 per jaar![]()
Netjes van jullie 2 van de 8.
Hadden jullie een prijs? Hier in de stad was iedere week zo'n quiz. Top 3 kreeg steeds een prijsje.
ja, maar best vakerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 per jaar![]()
Netjes van jullie 2 van de 8.
Hadden jullie een prijs? Hier in de stad was iedere week zo'n quiz. Top 3 kreeg steeds een prijsje.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog niet naar je cloaca gegluurd
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahhh kijk was was er mis mee?
of was het juist een lekker ding?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
IS: duivenmelken is verbodenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog niet naar je cloaca gegluurd
Oh een tegeltje krijg daar een fok associatie bijquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar best vaker
ja, top 3 wint consumptiebonnen. maar dat is altijd minder dan wat je wegdrinkt op zo'n avond
en een tegeltje en wisselbeker
ohh nou dat weet je niet. Misschien was hij bi.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]Zijn Schotse naam betekende "De zoon van de lelijke".
Hij had een grote bos grijze krullen en het straalde er van af dat hij op kerels viel, maar op de eerste schooldag zei hij al dat hij getrouwd was: "Kijk maar, deze ring is het bewijs hoor! En ik heb 2 kinderen!".
Kwam altijd heel verlegen over en met name als het over voortplanting ging, wist hij zich echt geen houding aan te nemen. Sterker nog: het hoofdstuk over menselijke voortplanting werd overgeslagen tot aan het eind van het schooljaar.
En tegen die tijd was het van: "Nou jongens.....ik...hihi, ga er geen doekjes om winden hoor! Ik benoem de dingen, hihi, gewoon zoals ze zijn! Dus ik ga het niet over een 'STOKJE' hebben en een 'GAATJE'....hihi! Nee, ik ga het echt over de PENIS...mwihihihihihi!!!!.....hebben en de VAGINA, hihihihihi!!!" (En blozen dat hij deed!)
Earl Greyskequote:
Duidelijk bi, en duidelijk verlegen!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh nou dat weet je niet. Misschien was hij bi.![]()
blijkbaar nogal verlegen als hij niet gewoon alles bij de naam durfde te noemen zonder er giebelend over te doen.
Ja duhhhquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik heb hem voor je terug geduwd
WAT? wist jij dat wel dan?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Earl Greyske
Jij mag altijd gratis
giannikequote:
Snel even downloaden dan maar!quote:
Dat hoeft tegenwoordig niet meer hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel even downloaden dan maar!
Zij.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geweldig, de buurkinderen zijn alleen thuis en ik heb al 5x het woord kanker gehoord in de tijdspanne van 10 seconden
9 en 12 dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zij.
Ik weet lang niet alles.
Ik weet nog niet eens wat ik straks ga eten
Ik doe boodschappen voor een week, heb altijd wel in mijn hoofd wat ik ga etenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet.. heb wel nog varkenshaas in de koelkast liggen. Misschien iets daarmee.
Ga eigenlijk bijna iedere dag naar de supermarkt en kijk daar waar ik zin in heb.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik doe boodschappen voor een week, heb altijd wel in mijn hoofd wat ik ga eten
Oh jawel. Heel makkelijk zelfsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
maar je kunt nu toch niet weten waar je over 5 dagen zin in hebt?
Heb het ooit wel gedaan.. weekschema gemaakt een tijd met wat ik iedere dag deed koken. Liet toen nog de boodschappen bezorgen.
Werd voor gek verklaard toen ik dat in het begin nog deed waar ik nu woon (2 min lopen van de supermarkt)
hoe laat ben je in de supermarkt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ik ook niet.. heb wel nog varkenshaas in de koelkast liggen. Misschien iets daarmee.
Ga eigenlijk bijna iedere dag naar de supermarkt en kijk daar waar ik zin in heb.
Veilig thuis meldingquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh, nu is er gekrijs. Misschien de politie eens bellen
Op naar de supermarktquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh jawel. Heel makkelijk zelfs
Of Lidl.quote:
Zat ik ook al aan te denken. Alsof er een hetze naar vleeseters is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:32 schreef ToT het volgende:
Jumbo steekt een dikke middelvinger op naar vleeseters, dus steek ik een dikke middelvinger op naar Jumbo.
Een aantal jaren geleden:quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Alsof er een hetze naar vleeseters is.
Prachtigquote:
Die was is er al.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Alsof er een hetze naar vleeseters is.
"Maar het wordt je heus niet opgedrongen om vegan te worden hoor! Wat een belachelijk idee, alsof ze bij je voor de deur staan om dat dierenlijk uit je handen te rukken! Vertel maar: hoe wordt het je opgedrongen dan?"quote:
Maar, maar! Voor een kilo vlees zijn duizenden liters water gebruikt!??!111!!!!!111111quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:58 schreef ToT het volgende:
Maar inderdaad; carbon footprint, you will eat ze bugs and be happy, koetjes moeten geknuffeld worden en vrij buiten in het verkeer dartelen enz.
Pure soja isolaat is een vrij goede proteïnebron, mits je het ook aanvult met andere proteïnebronnen om de balans van verschillende eiwitsoorten goed in balans te houden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar, maar! Voor een kilo vlees zijn duizenden liters water gebruikt!??!111!!!!!111111
Oh.
En jij denkt dat jouw plantje geen water gebruikt. En mest, en ruimte.
Er is niet genoeg ruimte op deze aarde om de hele wereldbevolking te VOEDEN (ipv vullen) met plantaardig spul.
Een dier zorgt ook nog eens voor mest en als het een beetje mee zit, kan het in een bos staan (groene longen), en sommige geven zelfs melk waardoor je weer andere producten kan maken. Over de eieren nog maar niet te spreken.
En dat is precies de reden dat ik overtuigd niet-vegan ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Pure soja isolaat is een vrij goede proteïnebron, mits je het ook aanvult met andere proteïnebronnen om de balans van verschillende eiwitsoorten goed in balans te houden.
Maar veel vegan diëten hebben grote gebreken aan het ene eiwit of het andere, maar ook bepaalde vitaminen (B12) en andere nuttige stoffen zoals creatine en taurine enzo.
Of de dooddoener: "Vleeseters houden dierenleed in stand!"quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Maar het wordt je heus niet opgedrongen om vegan te worden hoor! Wat een belachelijk idee, alsof ze bij je voor de deur staan om dat dierenlijk uit je handen te rukken! Vertel maar: hoe wordt het je opgedrongen dan?"
Nou, door er continu over te zaniken en nu dus te stoppen met die kiloknallers en die sojameuk te promoten.
Die aflevering was zo goed jaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
Series 14 of Top Gear Introduced “The Stig’s Vegetarian Cousin”, Janet Stig-Porter. This incarnation of The Stig wore all green overalls and similarly-coloured Diamondback Helmet, featuring solar panel stickers on top, as well as green socks, in Birkenstocks. He was apparently killed by the poisonous diesel exhaust when testing the Hammerhead Eagle i-Thrust around the track in Series 14, Episode 2.![]()
![]()
Ik heb laatst 2 sojaproducten bij Jumbo gekocht. Met die 1 + 1 gratis actie was net NÉT ietsjes goedkoper dan biefstukpuntjes bij de Lidl dus dit was echt een eenmalige keuze!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
En dat is precies de reden dat ik overtuigd niet-vegan ben.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de dooddoener: "Vleeseters houden dierenleed in stand!"
Ga fietsen, je doet zo omdat je te weinig proteïnen binnenkrijgt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:00 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga even wat whey proteïne nemen van melk dat van koeien komt die slaaf van de boeren zijn en van wie het kindje direct na de geborote is weggehaald zodat de boer de rest van d'r leven het melk uit de uiers kan zuigen dat voor dat kindje bedoeld is, en dan ga ik naar de sportzaal!
Ik eet volgens mij veel meer vleesquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb laatst 2 sojaproducten bij Jumbo gekocht. Met die 1 + 1 gratis actie was net NÉT ietsjes goedkoper dan biefstukpuntjes bij de Lidl dus dit was echt een eenmalige keuze!![]()
De ene soort was best aardig; ik had het onherkenbaar vermengd met allerlei andere ingrediënten en dat gerecht was gewoon prima.
De andere soort at ik zo met wat kruiden en daar at ik me snel in tegen.
Ja, je moet blijkbaar maar 100 gram per persoon eten van die zooi en dat was ooi echt mijn limiet daarmee, terwijl ik normaal 250 gram aan vlees of zo eet per maaltijd.
Dan kies je toch voor biologisch-dynamisch vlees?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of de dooddoener: "Vleeseters houden dierenleed in stand!"
Ga fietsen, je doet zo omdat je te weinig proteïnen binnenkrijgt.
Whehe, zou ik ook wel willen, maar m'n portemonnee is het daar niet zo mee eens!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik eet volgens mij veel meer vlees
Ik woon alleen dus ik heb nog wel eens wat keuzequote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, zou ik ook wel willen, maar m'n portemonnee is het daar niet zo mee eens!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kies je toch voor biologisch-dynamisch vlees?
Van dieren die lekker het hele jaar buiten hebben gestaan, en geslacht worden zo dicht mogelijk in de buurt waardoor de stress tot een minimum beperkt wordt?
Is nog lekkerder vlees ook nog.
En nee, niemand heeft vezels nodig, en ook geen fruit.
[voor de meelezers] Het is zelfs zo (dat zei ik laatst al) dat als je volledig carnivoor kop-tot-kont eet, je ook geen andere extra vitaminen nodig hebt dan hooguit Vitamine D en Vitamine K2.
Bewerkt vlees zoals worst wordt idd wel afgeraden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:13 schreef ToT het volgende:
Ja okee ik heb wel een hele tijd fuet worst gegeten, een halve op een avond, soms meer.
Maar daar zit erg veel vet en zout in.
De nitriet die in dat bewerkte vlees zit blijkt toch weer niet zo kankerverwekkend te zijn dan wat men een tijd lang gedacht heeft, maar toch denk ik niet dat het handig is om te veel van dat soort worst te vreten.
Die er uiteindelijk niks mee deedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Bewerkt vlees zoals worst wordt idd wel afgeraden.
Maar "rood vlees" is echt niet zo slecht als men eerder had gedacht.
Laatst nog een heleboel bronnen opgezocht voor iemand....
las dat de Jumbo nu helemaal stopt met aanbiedingen op vleesquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:00 schreef ToT het volgende:
[..]
"Maar het wordt je heus niet opgedrongen om vegan te worden hoor! Wat een belachelijk idee, alsof ze bij je voor de deur staan om dat dierenlijk uit je handen te rukken! Vertel maar: hoe wordt het je opgedrongen dan?"
Nou, door er continu over te zaniken en nu dus te stoppen met die kiloknallers en die sojameuk te promoten.
NWS / Jumbo stopt als eerste supermarkt met aanbiedingen op vers vleesquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
las dat de Jumbo nu helemaal stopt met aanbiedingen op vlees
Dan ga je elders vlees halenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
las dat de Jumbo nu helemaal stopt met aanbiedingen op vlees
Ja maar dan moet ik de auto pakkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ga je elders vlees halen![]()
![]()
Tevens KiiiiBiiii
Auto genotquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de auto pakken![]()
![]()
Hoi MAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik vanaf nu echt alleen voor de kleine losse boodschappen naar de Jumbo ga.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik de auto pakken![]()
![]()
Hoi MAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje contradictischquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf nu echt alleen voor de kleine losse boodschappen naar de Jumbo ga.
JAAAA!!!!quote:
Geen idee, maar het was een flinke crashquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:52 schreef ToT het volgende:
Ik geloof dat die beschadigde bumper 20.000 pond kostte?
ze komen er zo aan met een wit pak je hoort ze wellicht al aankomenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
JAAAA!!!!
* TheStigsDutchCousin maakt autogeluiden
Moeten ze me eerst zien te pakkenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ze komen er zo aan met een wit pak je hoort ze wellicht al aankomen
is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze me eerst zien te pakken
Ik kan goed opgaan in de menigtequote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk
je bent makkelijk herkenbaar door je outfit en autogeluiden die je maakt
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan goed opgaan in de menigte
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zit ik niet lang
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Krijgen ze mij niet inquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wel met een wit pak van hullie aan
![]()
Was benieuwd naar reacties op Xquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
NWS / Jumbo stopt als eerste supermarkt met aanbiedingen op vers vlees
Ik ben vandaag expres naar de Lidl gegaan!
Oh ja, dat mocht ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:15 schreef ToT het volgende:
Ik had een tijd geleden een filmpje gezien van een steel lui waarbij eentje als The Stig verkleed was en gewoon ergens stond te wachten en met gebaren aan een willekeurige automobilist duidelijk maakte dat hij haar auto wilde lenen.En vervolgens ging hij als een debiel stunten met die auto!
(Was wel een professionele coureur.)
Ja, helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die er uiteindelijk niks mee deed
Lovkequote:
Goede avond jongedamequote:
Mailykequote:
Ohaiquote:
Earl Greyskequote:
Snoepjequote:
Ja, jij niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik m'n erotische fantasieën hier zou openbaren..........
Ik dacht aan iets directer, zoals "ToT wil in Greyske's grot."quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met zijde, honing, rozenblaadjes en een forel.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets directer, zoals "ToT wil in Greyske's grot."
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets met zijde, honing, rozenblaadjes en een forel.
Da's een ander topic hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nouja, ze is ook geen Anouk he.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vind haar te tof om hier echt kutopmerkingen over te maken zoals een banaan in een gang gooien enzo!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nouja, ze is ook geen Anouk he.
Anouk heeft ze graag groot.quote:
Anouk wil pijnlijk grote lulquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anouk heeft ze graag groot.
Volgens mij is er een echo als ze gebeft wordt.
quote:
Dus eigenlijk als 99% van de vrouwen.quote:De blondine merkt wel dat ze door het stranden van eerdere relaties moeite heeft met een nieuw liefde. "Als ik iemand leuk vind, merk ik dat ik toch heel bang ben. Dan ga ik raar doen of laat ik niks meer horen."
Anoukraïnequote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk als 99% van de vrouwen.
Een relatie met een pijnlijk grote lul?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb je het nu over de pijnlijk grote lul of over bang zijn voor een relatie?
Het niks meer laten horenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]heb je het nu over de pijnlijk grote lul of over bang zijn voor een relatie?
It's hard sometimesquote:
Je kon erop wachtenquote:
Jaaaahhh.... dan......?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik m'n erotische fantasieën hier zou openbaren..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Been there done thatquote:
dat is wat jij hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het niks meer laten horen
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaahhh.... dan......?nou zoveel spannends is daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al veel te vaakquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Been there done that
[..]
dat is wat jij hebt meegemaakt?
Oh dat lijkt me echt vervelend en raar om mee te maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al veel te vaak
De ene dag een leuk en vlot gesprek, en de dag erna helemaal niets meer.
Gezellig zatquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou zoveel spannends is daar niet
Apps en sites.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt vervelend en raar om mee te maken.
via apps?
Volgens Tararaboemdiejiee is er wel veel loos in [KEL].quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nou zoveel spannends is daar niet
En dat bestaat niet eens meer!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens Tararaboemdiejiee is er wel veel loos in [KEL].
Oh dat stigma heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Apps en sites.
En vooral toen er nog een stigma hing over het studeren/werken in de IT.
Je wordt oud als je het nog KEL noemtquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Was, dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, je leert er wel van. Ik ben trots op wat ik heb gestudeerd en wat voor werk ik doe. Dat zou iedereen moeten zijn. Ik kijk ook niet neer op mensen die 'lager' werk doen. Als ze er happy mee zijn en ze verdienen er mee, dan is het goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat stigma heb ik dan gemist.
Vervelend om mee te maken. Domme vrouwen.
Ik ken het ook als [KEL] hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt oud als je het nog KEL noemt
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Was, dus.
Maar in de nadagen was het er stil.
En idd wel rellen over dingen die uitgelekt waren, plus kritiek op de diverse kunstzinnige uitingen dan wel de kinks van een ander.
Scroll dan door en zeg er niks over. Maar maak het niet belachelijk als je het niet zint, of niet begrijpt.
Ow, hoe heet dat gedeelte nu dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt oud als je het nog KEL noemt
Lager zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je leert er wel van. Ik ben trots op wat ik heb gestudeerd en wat voor werk ik doe. Dat zou iedereen moeten zijn. Ik kijk ook niet neer op mensen die 'lager' werk doen. Als ze er happy mee zijn en ze verdienen er mee, dan is het goed.
Ik heb niet veel met kinks, maar soms vind ik het best fascinerend wat iemand ertoe beweegt om iets te doen wat niet 'mainstream' is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Was, dus.
Maar in de nadagen was het er stil.
En idd wel rellen over dingen die uitgelekt waren, plus kritiek op de diverse kunstzinnige uitingen dan wel de kinks van een ander.
Scroll dan door en zeg er niks over. Maar maak het niet belachelijk als je het niet zint, of niet begrijpt.
Nee, KEL is weg. Dicht.quote:
Lager IQ?quote:
FOUT.quote:
Ik vind dat bijvoorbeeld @bondage heel mooi kan vertellen over zijn hobbyquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb niet veel met kinks, maar soms vind ik het best fascinerend wat iemand ertoe beweegt om iets te doen wat niet 'mainstream' is.
Whoop whoopquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
@:greysbones is te jong om dat te weten
En laat die nou ook weg zijn uit KPD inmiddels. Dankzij een paar k*topmerkingen bij foto's van zijn hobby, die hij had geplaatst.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat bijvoorbeeld @:Bondage heel mooi kan vertellen over zijn hobby
Met veel respect
I knowquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
En laat die nou ook weg zijn uit KPD inmiddels. Dankzij een paar k*topmerkingen bij foto's van zijn hobby, die hij had geplaatst.
Ja dit!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met veel respect
Zo flauw. Die opmerkingen dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
En laat die nou ook weg zijn uit KPD inmiddels. Dankzij een paar k*topmerkingen bij foto's van zijn hobby, die hij had geplaatst.
Dat denk ik soms bij meer (ex-)usersquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel dat een FOK!ster van toentertijd die echt SUUUUUUUUUPER leuk en lief was, daar ook foto's gepost schijnt te hebben, en als je haar kende had je echt zoiets van: "Ach meid, was dat nou wel zo verstandig?"
Snap ook nooit waarom mensen iets moeten vinden van mensen die met de handen werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je leert er wel van. Ik ben trots op wat ik heb gestudeerd en wat voor werk ik doe. Dat zou iedereen moeten zijn. Ik kijk ook niet neer op mensen die 'lager' werk doen. Als ze er happy mee zijn en ze verdienen er mee, dan is het goed.
ja waar is @bondage lang niet meer gezien hier?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met veel respect
De mensen die dat denken schijnen te vergeten dat er ook werk nodig is wat met de hand gedaan moet worden. Ik durf te wedden dat als mijn nichtje of neefje zeggen: ik wil iets met mijn handen doen later, dat mijn zus en zwager ze meteen zullen steunen daarin.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Snap ook nooit waarom mensen iets moeten vinden van mensen die met de handen werken.
Maak het mee op school van mn kind.. er wordt negatief gedacht over mensen die met de handen werkend pff
kinderen worden gepusht om vooral een zo hoog mogelijk niveau te halen...... vmbo is niet oké..
ipv te kijken wat het kind aankan of gelukkig van wordt.
Ja precies! Ik snap niet dat mensen er vaker op neer kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mensen die dat denken schijnen te vergeten dat er ook werk nodig is wat met de hand gedaan moet worden. Ik durf te wedden dat als mijn nichtje of neefje zeggen: ik wil iets met mijn handen doen later, dat mijn zus en zwager ze meteen zullen steunen daarin.
Oh bedankt hequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik soms bij meer (ex-)users
Ik heb mijn kinderen daarin vrije keus gegevenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mensen die dat denken schijnen te vergeten dat er ook werk nodig is wat met de hand gedaan moet worden. Ik durf te wedden dat als mijn nichtje of neefje zeggen: ik wil iets met mijn handen doen later, dat mijn zus en zwager ze meteen zullen steunen daarin.
Toen mijn tuin werd gerenoveerd, heb ik die mensen netjes behandeld en ook van koffie/thee en lunch voorzien. Aan het eind kreeg ik nog korting ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja precies! Ik snap niet dat mensen er vaker op neer kijken.
Alsof dat iets zegt over de persoon..
Jou bedoel ik niet mopskequote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En heel veel schijnen te vergeten dat je met je handen soms beter kan verdienen dan met je hoofd. Vooral als je als schilder/tuinman/timmerman/etc een klantenbestand begint op te bouwen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen daarin vrije keus gegeven
Wat ze wilden gaan doen
1. Van 17 doet mbo hovenier maar weet eigenlijk niet wat hij wil
Ander 19 doet managers opleiding
Uiteindelijk moet je iets gaan doen waar je gelukkig van wordt
Wat het dan ook is
M'n schooldirecteur vond dat ik nergens toe in staat was en vond dat ik maar het laagste van het laagste werk moest doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen daarin vrije keus gegeven
Wat ze wilden gaan doen
1. Van 17 doet mbo hovenier maar weet eigenlijk niet wat hij wil
Ander 19 doet managers opleiding
Uiteindelijk moet je iets gaan doen waar je gelukkig van wordt
Wat het dan ook is
Gek is dat he, soms.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n schooldirecteur vond dat ik nergens toe in staat was en vond dat ik maar het laagste van het laagste werk moest doen.
Mijn moeder vond dat ik naar het VWO moest.
De werkelijkheid lag ergens in het midden, maar beide kampen hebben me enorm geschaad.
Ff een paar raamkozijntjes laten schilderen, Christus te paard!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook zo. En heel veel schijnen te vergeten dat je met je handen soms beter kan verdienen dan met je hoofd. Vooral als je als schilder/tuinman/timmerman/etc een klantenbestand begint op te bouwen.
Precies datquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een paar raamkozijntjes laten schilderen, Christus te paard!Duizenden euro's ben je kwijt en e doen het zo in een paar uurtjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |