SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook geweldig jaquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
Net als die Rolls Royce dat zwembad in rijden.Uh-huh....
Ik was ZOOOO pissed toen hij met die spuitbus begon!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was ook geweldig ja
Dat is balenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:34 schreef ToT het volgende:
Deed me denken aan een garage waar ik ooit een Rover 214 gekocht had die later ook een ouwe Rolls Royce (ZELFDE MODEL ALS IN DIE AFLEVERING!!!!) te koop had staan die binnen mijn budget viel!
quote:
Ohquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh![]()
je filmpje gaat over wat anders![]()
![]()
🤣😂🤣
Mailykequote:
ToTGodquote:
Vogeltjequote:
En last but not least, giannikequote:
Hallo KussendVogeltjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup
![]()
goedemorgen Stigs TOT en beertje![]()
OH dat is vandaagquote:
Lieve birdiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
OH dat is vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag lieve Moon![]()
Nu kun je me niet lastig vallen bij touw![]()
![]()
![]()
![]()
wat ik jammer vind want ik moet er vaak om lachen
haha oh je bent er nog evenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:54 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Lieve birdienu nog wel ff hoor
![]()
Jammer ja idd![]()
half 10 vertrekken met de hele zooiquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha oh je bent er nog even![]()
Hoe laat gaat de verhuizing beginnen?
fijn dat het eindelijk zo ver is![]()
![]()
Bijna weekendquote:
Maantjequote:
alles ingepakt?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
half 10 vertrekken met de hele zooi![]()
Ja zo blij
Denk dat je nog eens even alles moet gaan nakijken nu en niet kunt fok!'n nuquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:56 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
half 10 vertrekken met de hele zooi![]()
Ja zo blij
Wiekent is altijdquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je nog eens even alles moet gaan nakijken nu en niet kunt fok!'n nu![]()
![]()
dat denk ik egkt![]()
![]()
ik heb gezien waar jij al zit nu![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:58 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff doorstomen vanaf half tien maar dan heb ik de uhm huishoudelijke hulp hier
![]()
ga dan eerst een half uur of langer met haar koffie leuten
![]()
beetje beschaamd dat ik dat hebmaar het is wel fijn
![]()
Smile, it's free therapy.
Nou is niks voor je om te schamen , als het je maar helptquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ff doorstomen vanaf half tien maar dan heb ik de uhm huishoudelijke hulp hier
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:06 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nou is niks voor je om te schamen , als het je maar helpt
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja dat wel. Ben er wel blij mee maar vind er wel wat van
Je snapt het
Ik help altijd mee ook nog hahahaquote:
Ga d'r dan ff helpen met verhuizen!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk dat je nog eens even alles moet gaan nakijken nu en niet kunt fok!'n nu![]()
![]()
dat denk ik egkt![]()
![]()
ik heb gezien waar jij al zit nu![]()
![]()
hoezo beschaamd? Ook een tijd gehad. ik mis het welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ff doorstomen vanaf half tien maar dan heb ik de uhm huishoudelijke hulp hier
![]()
![]()
![]()
Helleu. Hier ook huishoudelijke hulp (ivm lichamelijke klachten)quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |