quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ashley weer: ondertussen loopt hij ons altijd aan te sturen ook bij de spellen. Hij wil altijd een bepaalde leiding nemen.
aldus de generaal
ja en waarom word dat niet verteld dan hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley de hele dag al die moeite gedaan voor niks
Gaat ze nog excuus aanbieden of is ze daar te goed voorquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley de hele dag al die moeite gedaan voor niks
nou is maar goed want ze komen er nu achter dat wij ook wat gedaan hebben althans Jimmy de rest wilt het nog niet geloven hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:19 schreef danilel het volgende:
Het legertje komt verslag uitbrengen bij de generaal
Nou ja, dat deed ze bij Doriana in het begin wel, alleen pas na het zwartpraten..quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ze nog excuus aanbieden of is ze daar te goed voor
Precies. Er zijn er meer die die kaart gespeeld hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmie: staat ook in het contract dat dat niet mag (op jezelf stemmen)
wat dan hij verteld de stemming tochquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy alles weer doorvertellen aan de kliek. En niet helemaal naar waarheid weer.
BB bepaald de regels hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley wil gaan vragen wat er gebeurt als het gelijkspel is, want ze krijgen het niet te horen, en dat is heel raar, echt heel raar..
Niet raar, BB bepaalt het spel.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil weten wat ze gedaan hebben als er gelijk spel is.. want er was vandaag gelijk spel. Ze vindt het raar dat ze niks te horen krijgen
Ik hoop dat BB haar lekker laat gaar sudderenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley wil gaan vragen wat er gebeurt als het gelijkspel is, want ze krijgen het niet te horen, en dat is heel raar, echt heel raar..
Niet raar, BB bepaalt het spel.
Wat heeft Dilano met Alice dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
dilano wilde zichzelf erop zetten want hij wilde niet tussen Jimmie en Alice kiezen.. maar het mocht niet van BB
Wat liegt die dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy alles weer doorvertellen aan de kliek. En niet helemaal naar waarheid weer.
Hij verdraaid wat er met de stemming tussen hem en Alice is geweest. Nu doet hij alsof Alice als 1e dilano noemt maar vanmorgen met gesprek met 4 dilano, jimmy en tyron was duidelijk dat jimmy tyron noemde en Alice gelijk zei dan dilano ookquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat dan hij verteld de stemming toch
Ty wilde niet op Alice, Dilano niet op Jimmy. Dus Dilano wist dat hij er op zat en dus stelde hij voor op zichzelf te nomineren.quote:
wie had er nou 4 ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:35 schreef marky het volgende:
Ze kunnen het niet hebben dat Ty is vrijgesteld door het publiek.
Daar is inderdaad Danny nuchter in..B.B. beslist.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Dat ze niet snapt dat BB gewoon bepaalt en het kan steeds anders zijn.
Valt me mee van hem.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:38 schreef mazaru het volgende:
Danny is er hartstikke cool onder.
"Ja boys, het maakt niet uit."
BB mag wel oppassen, die wordt nog op 't matje geroepen om z'n eigen regels te verantwoordenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze suggereert dat bb het beslist heeft.
Zo had ik hem ook wel ingeschat. Danny is leukquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:39 schreef Koos1958 het volgende:
Ze kunnen er niet bij dat de kijkers voor vrijstelling van tyron hebben gekozen.
Glenn is het er ook totaal niet mee eens hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
BB mag wel oppassen, die wordt nog op 't matje geroepen om z'n eigen regels te verantwoorden
waarvan? dat ze niet lullen tegen hemquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Glenn is het er ook totaal niet mee eens haha
Over hemquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarvan? dat ze niet lullen tegen hem
Danny is gewoon bangquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Danny: "We zijn iets aan het opblazen wat helemaal niet nodig is"
mee eens dat moet big brother eens een keer zeggenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:42 schreef kiki2024 het volgende:
hoop dat BB met de mededeling komt: beste bewoners, dit zijn mijn regels...wie het er niet mee eens is weet waar de deur is
Ja over vrijstelling tijden King en queen weekquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy is boos. Dilano heeft geheime dingen verteld tegen Ty die ze niet mochten vertellen
ja wat precies iets met king en queens weekquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:50 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy is boos. Dilano heeft geheime dingen verteld tegen Ty die ze niet mochten vertellen
Heeft jimmy ook verteld dat hij mensen eraf gehaald had toen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja over vrijstelling tijden King en queen week
Ja, glenn ging thee halen en toen ging hij verhaal halen....Ashley misschien had je zelf thee moeten halen ipv altijd wachten totdat een ander het haaltquote:
met king en king week mochten Dilano en Jimmy iemand van de bank halen. dat was een geheim en heeft Dilano tegen Ty verteld, en nu is Jimmy boosquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja wat precies iets met king en queens week
Nou hij is er nu heel boos omdat dylano het heeft verteldquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jimmy ook verteld dat hij mensen eraf gehaald had toen.
snap ik ook niet, wss wil ash niet bekend maken dat ze alleen op NLers heeft gestemdquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:52 schreef woxxel2 het volgende:
En waarom maken ze zich druk dat Glenn t verteld
Zo ziet zij dat inderdaad. Projectie is het eigenlijk vooral..quote:
Ja maar dat is jimmy two face.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij is er nu heel boos omdat dylano het heeft verteld
aha ok ja is ook stom dan hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:52 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
met king en king week mochten Dilano en Jimmy iemand van de bank halen. dat was een geheim en heeft Dilano tegen Ty verteld, en nu is Jimmy boos
weet nu hoe ik moet terugspoelen in de stream, dank u @Schakeltopiaquote:
Er is opstandquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, gaat er iets mis, SL op beide streams ....
ja er gebeurt eindelijk iets en dan krijg je sl die alleen op mute kan, omdat dat zanggedoe niet om aan te horen is.quote:
niet van Glenn die klets het voorbijquote:
Boos omdat het dus dat piano verhaal en het telefoontje toch bevestigd dat Dilano niet te vertrouwen is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou hij is er nu heel boos omdat dylano het heeft verteld
Verteld maar dilano en de anderen maakte zich er niet druk om. Stonden 4 buiten toen Danny er heen liep in opdracht van zijn bazin.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
Is Glenn nog op tijd tegen gehouden of heeft hij het verteld?
Ashley wil niet dat hij vertelt wie op wie is gegaan dat gaat ze niks aan.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:52 schreef woxxel2 het volgende:
En waarom maken ze zich druk dat Glenn t verteld
Alles verteld , zo snel kan t gaan zegt zequote:Op donderdag 14 maart 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
Ik maak een geintje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
niet van Glenn die klets het voorbij
Maar ze weten het nu al wel van iedereenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley wil niet dat hij vertelt wie op wie is gegaan dat gaat ze niks aan.....
Maar wie verklapte het, sorry wandel net de cos binnenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Boos omdat het dus dat piano verhaal en het telefoontje toch bevestigd dat Dilano niet te vertrouwen is.
haha ja erg he en Glenn ook nog beschuldigen dat het vals is gegaan. kan echt nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:56 schreef marky het volgende:
Toch heel bijzonder als het plannetje van de club van Ashley niet gaat zoals ze verwachten zijn ze bijna in staat om Big Brother over zijn bureau te trekken.
tyquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:56 schreef juul. het volgende:
[..]
Maar wie verklapte het, sorry wandel net de cos binnen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:54 schreef Was-beer het volgende:
Omdat ze niet kunnen geloven dat Ty gered is door het publiek.quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha ja erg he en Glenn ook nog beschuldigen dat het vals is gegaan. kan echt niet
Op welke stream was dat 2? ga ik ff terugspoelenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:56 schreef marky het volgende:
Toch heel bijzonder als het plannetje van de club van Ashley niet gaat zoals ze verwachten zijn ze bijna in staat om Big Brother over zijn bureau te trekken.
Randy en Alice waren ook buiten erbijquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Op stream 1 heeft ie wel een balletje opgegooid bij Tyron, Jimmy en Dilano voor ie terug geroepen werd
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:57 schreef rinardo het volgende:
De tv uitzending begint met de doorvertelactie van Dilano aan Tyron waar Jimmy net achterkomt hahahah
En we weten hoe het kan gaan als B.B. boos wordt.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
haha ja erg he en Glenn ook nog beschuldigen dat het vals is gegaan. kan echt niet
Ja dus dat ja heeft hem 2 coins gescheeldquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:55 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Boos omdat het dus dat piano verhaal en het telefoontje toch bevestigd dat Dilano niet te vertrouwen is.
Ik snap nog altijd niet dat hier publiciteit wordt gemaakt voor eikel Olivier de Kolder van zijn FB-account..quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:01 schreef rinardo het volgende:
Wat voor FB groep is dat precies?
https://www.facebook.com/(...)ink/3693546097559622
Schermopname-5083.png
Sorry maar heb geen link gezet alleen dat daar een poll staat. Verder weet ik niet hoe die fb pagina gaat want heb geen fbquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik snap nog altijd niet dat hier publiciteit wordt gemaakt voor eikel Olivier de Kolder van zijn FB-account..
Steelt hier alles op FOK wat voor zijn FB account nuttig is, en smijt elke kritische poster uit zijn account op FB (waar ik gekend ben met mijn echte naam, volledig geblocked).
@:Dotteke , gelieve je bolide eens boven te halen. Ook @:Freak40 bezondigt zich hier dikwijls aan.
Want zonder haar vertrouwt iedereen iedereenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:57 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley maakt haar hele groep paranoïde met haar complotten en gelul.
Maakt ook niet uit, genoeg word hier gepost van sm.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar heb geen link gezet alleen dat daar een poll staat. Verder weet ik niet hoe die fb pagina gaat want heb geen fb
Dit komt echt niet van Ash. Ze waren aan het praten met Ka glen Jim en Ash. Toen kwam Glenn er achter dat de stemmen niet klopte Ash vond het raar dat hun hierover niets verteld was en zei de eerste die in de dbk moet komen moet hier dan om vragen. Hierna is Glenn bij de andere gaan vragenquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley stookt iedereen op en maakt ze allemaal gek.en als Glenn dan boos erom is en denkt het is vals spel en naar de anderen gaat moet Danny hem gaan halen.
welke ruimte zijn ze afluisterenquote:
en weer zeggen vindt het leuk voor je nieuwe connecties opbouwen maar kan je nu niet meer vertrouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:05 schreef woxxel2 het volgende:
Jimmy , gemene actie, ruzie maken als je vriend op de bank zit
wie hadden ze ook al weer van de bank gered?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano vertelde dat hij alleen het besloten had haha viel even verkeerd bij Jimmy
aha ok vroeg me al af welke ruimte ik ben ook JIm en Dilano luisteren hah hebben ook woordenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie met glas afluisteren. En dom lachen is de dbk die ze afluisteren geloof ik.
dat zegt hij ja eerst wat die zei was dat hij het gezegd had toen zei Jimmy wat en was het twijfelend aan terug trekkenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:03 schreef Was-beer het volgende:
Dilano heeft de schuld op zich genomen terwijl Jimmy en hij samen die beslissing hebben genomen
In BB is niets normaal. Het is FAN WEEK.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 14 maart 2024 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon verbaasd dat tyron eventueel is gekozen door publiek.
[/quo
Ze weten helemaal niet hoe of wat Zou ook vanmorgen beter zijn geweest dat BB dit kenbaar had gemaakt.
Ze willen alleen maar weten wat er gedaan word met gelijke stemmen.
Normaal zou het zijn dat ze dan alle 4 genomineerd hadden moeten zijn.
Ze luisteren de roze kamer afquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ok vroeg me al af welke ruimte ik ben ook JIm en Dilano luisteren hah hebben ook woorden
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
ja die sluit niet aan geloof ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
geen idee ze zitten in de cocoon. ik dacht gesprek tussen jimmy en dilano misschien
Nee hoor ze zijn boos dat ze niet wisten wat er gebeurde anders hadden ze de stemming heel anders gedaan.quote:[ afbeelding ] Op donderdag 14 maart 2024 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
Zijn gewoon verbaasd dat tyron eventueel is gekozen door publiek.
[/quo
Ze weten helemaal niet hoe of wat Zou ook vanmorgen beter zijn geweest dat BB dit kenbaar had gemaakt.
Ze willen alleen maar weten wat er gedaan word met gelijke stemmen.
Normaal zou het zijn dat ze dan alle 4 genomineerd hadden moeten zijn.
eem uitproberen bij mn burenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk het wel (nooit zelf uitgeprobeerd)
ja weet ik ook niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wie hadden ze ook al weer van de bank gered?
Dit is niet grappig. Dit is eigenlijk schandalig. Voor het zelfde geld praten over iets persoonlijks.quote:
Ik zie Ashley en Karen er voor aanquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:11 schreef BB-King het volgende:
Het enige wat nu nog ontbreekt is 2 wc-rollen aan een touwtje om als walkie talkie te gebruiken.
Ze zitten in Big Brother met ik weet niet hoeveel camera'squote:Op donderdag 14 maart 2024 21:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is niet grappig. Dit is eigenlijk schandalig. Voor het zelfde geld praten over iets persoonlijks.
Het hele clubje is achterbaks en vals.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:11 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat een fals mannetje die Danny. Die draait alles naar zichzelf. Hij doet alsof hij eerlijk is maar is gewoon achterbaks en vals.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zitten in Big Brother met ik weet niet hoeveel camera's
ok dacht dat die ergens anders lagquote:
Foutje is bedoel jimmy en niet Danny.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:13 schreef marky het volgende:
[..]
Het hele clubje is achterbaks en vals.
Dan nog kan het iets zijn wat ze samen willen bespreken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ze zitten in Big Brother met ik weet niet hoeveel camera's
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Foutje is bedoel jimmy en niet Danny.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:15 schreef marky het volgende:
[..]
Dan nog kan het iets zijn wat ze samen willen bespreken.
ik vind wel dat hij hierin gelijk heeft mocht van BB ook niet verder vertellenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nee dilano geef hem geen gelijk want dat heeft hij dus niet. Zo aanvallend van jimmy wat hij zegt tegen dilano.
Heeft hij zelf ook gezegdquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vind wel dat hij hierin gelijk heeft mocht van BB ook niet verder vertellen
Zit jij nou mee te luisteren?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
Gaat hij weer. Ty heeft Ronahi er niet uitgewerkt. Dat hebben jullie gedaan. Jullie hebben ze samen op de bank gezet.
Terwijl Tyron hem geen strobreed in de weg legt.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:16 schreef happyme28 het volgende:
Jimmy is zo tegen Ty, echt te sneu wat ie hem allemaal in de schoenen schuift.
Ja eng he. Hij slaat helemaal door en weet nu zeker dat jimmy het niet kan hebben als tom of dilano ook goed met anderen om kan gaan. Agossie weer dat hij niet geslapen heeft. Ik vind dat ashley en jimmy de nare personen zijn op dit momentquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:16 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy doet wel een beetje alsof Dilano is vreemdgegaan
Dus als Danny eruit moet gaan dan hebben Alice en dilano het eruit gewerkt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:17 schreef marky het volgende:
Gaat hij weer. Ty heeft Ronahi er niet uitgewerkt. Dat hebben jullie gedaan. Jullie hebben ze samen op de bank gezet.
Volgens mij voelt het voor hem ook gewoon zo. Hij is jaloers.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:16 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy doet wel een beetje alsof Dilano is vreemdgegaan
In Jimmy zijn theorie wel ja.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus als Danny eruit moet gaan dan hebben Alice en dilano het eruit gewerkt.
Nee hoor, Ashley heeft vrijstelling. We mogen nog een week van haar streken genietenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
Zo te lezen, in het streamverslagen topic, heb ik veel drama gemist. Ash genomineerd? Ik hoop dat ze blijft, want anders kant dit seizoen in, als een slap puddingbroodje
ik ben bang dat je de sv van de verkeerde week hebt gelezenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
Zo te lezen, in het streamverslagen topic, heb ik veel drama gemist. Ash genomineerd? Ik hoop dat ze blijft, want anders kant dit seizoen in, als een slap puddingbroodje
Dan vind ik ashley nog eerlijker. Jimmy liegt gewoon keihard tegen mensen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:22 schreef keesjedestamper het volgende:
Jimmy en Ashley zouden een leuk duo zijn samen hebben dezelfde streken zijn allebei zo manipulatief als mogelijk
zijn de 2 grootste stokers in het huis![]()
ik walg van die Jimmy eruit ermee kan hij Ashley gelijk meeenemen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog drie weekjes moet toch te doen zijn zonder Ashleyquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, Ashley heeft vrijstelling. We mogen nog een week van haar streken genieten
inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef Adat231 het volgende:
ik
[..]
ik ben bang dat je de sv van de verkeerde week hebt gelezen
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan vind ik ashley nog eerlijker. Jimmy liegt gewoon keihard tegen mensen.
En Ashley is alleen maar aardig.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan vind ik ashley nog eerlijker. Jimmy liegt gewoon keihard tegen mensen.
alle bedden en stoelen al gecheckt?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:25 schreef Snoozey het volgende:
ze hebben het over randi. maar waar is die gast. zie hem al uren niet
De laatste week mag wel van mij, maar laat haar er maar lekker in de komende twee weken. De rest van de bewoners zijn zo saai en politiek correct. Daar kijkt toch geen hond BB voor?quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
nog drie weekjes moet toch te doen zijn zonder Ashley
Ok. Zolang Dylano maar blijft😉quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, Ashley heeft vrijstelling. We mogen nog een week van haar streken genieten
Nee die wordt rood als hij zich druk maakt ergens overquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:28 schreef mazaru het volgende:
Jimmy is ook flink verbrand in zijn gezicht
[ afbeelding ]
O ok hahahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:34 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik zocht een ligger. hij is al gevonden. niks aan de hand
Wat is Glen nu aan het doen??quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:31 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat haar van Danny! Dat zou ik mijn ergste vijand nog niet aandoen
Een soort oefening geloof ik. Vlak daarna ging hij zich opdrukkenquote:
Kijk! Goed dat ze dat op stream zegt. Ik had hier al heel wat anders gelezenquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
bart is helemaal niet van de fillers. hij houd niet van toeters en bellen. wel blij met borsten, maar niet nodig.
leuk he!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk! Goed dat ze dat op stream zegt. Ik had hier al heel wat anders gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |