quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haai haaiquote:
Ik start meteen m’n animal crossingquote:
Straks even mijn Switch opstartenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik start meteen m’n animal crossing
Chino galorequote:
Draag je daar boven een afdakje of een harde plank?quote:
quote:
Loop jij een minuut achter?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
al die reisprogramma's van de NPO. Weg ermee
Precies die linkse mensen vliegen alleen maarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Maar dat gevaarlijkste wegen programma, wat een toffe routes.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
Daar kijk ik ook graag naar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar dat gevaarlijkste wegen programma, wat een toffe routes.
Hou volquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Drie schijthondjes. Hopelijk heeft ze de zakjes en schepjes bij.
@Mortaxx draagt ook chino met loafers in de zomerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als deze gewoon in een nette omgeving was opgegroeid niets mis mee inderdaad
lol. Denk dat ze je alle hoeken van de slaapkamer laat zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als deze gewoon in een nette omgeving was opgegroeid niets mis mee inderdaad
vreselijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
lol. Denk dat ze je alle hoeken van de slaapkamer laat zien.
Jaquote:
Ik ben ook erg moe. We doen dit samen.quote:
Horse?quote:
Zeer urban.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
echt een schooier inderdaad. Dat er vrouwen zijn die hier op vallen
Zou je die hondjes accepten?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel iets te tokkie straat hoor dit. Met die wimpers.
Of is er nog een andere mooie dame?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel iets te tokkie straat hoor dit. Met die wimpers.
Ach het is weekend dus 2 dagen de tijd om alles weg te drinken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Enkel domme koppels vanavond
Ze treiteren ons op de vrijdag
Niet kloten met Hefquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Hij doet in ieder ge al niet alsof hij het elke avond met wat Chrystal en Henny nuttigs.
Nou ja, het is wel een beetje vaag. Consultant voor wat dan? In elke sector heb je wel consultants.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:42 schreef S_E het volgende:
Consultancy een moeilijk woord.
Mag hopen dat een verpleegkundige het woord consult wel kent. Maar er gingen geen lichtjes branden kennelijk.
Nieuw op de bingokaartquote:
En fibromyalgie en long covid.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
Deze vrouw heeft haar hele leven al pijntjes. Een ontzettende klagert.
pics van Rosaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een vreselijk wijf is dit. In niks zoalsRosa
van vorige week.
Deze zijn allemaal wel telkens goedlachsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een vreselijk wijf is dit. In niks zoalsRosa
van vorige week.
Precies. Hij moet maar zelf vaker present zijnquote:
Bad koelt af.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies. Hij moet maar zelf vaker present zijn
Met je heup gekanteld op de kruk naar de camera toequote:
Vond ik persoonlijk niet heel erg om te zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met je heup gekanteld op de kruk naar de camera toe
Lang en slank en bruin haarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Dit lijkt me wel een man voor @:pisces29
geilneef ben je ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Vond ik persoonlijk niet heel erg om te zien.
Dit moet ik opzoekenquote:
Een van de besten ooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Daar wordt niemand blij van.
Mondjequote:
Ik wacht vol spanningquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:51 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor de inclusieve 20 uur date
Verschrikkelijk dit
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning
Hopelijk weer een eng kraalogendpoppetje
Gollum, dan kan ik nog wel collega’s van werk laten meedoenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning
Hopelijk weer een eng kraalogendpoppetje
M’n onderzetters in de keukenquote:
Erm, nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als je van dronken gebral houdt zeker. Beetje niveau Harm van gisteren.
Stukje Glendaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Deze slaan elkaar kapot in slechte tijden
quote:
Kip is een dier.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Nog nooit een Anti gezien die van dieren houdt
Het is een pittige avond voor onsquote:
blief je kofFIE?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal toch naar Limburgs moeten luisteren als je net uit bed komt
Man man man
Wat is erger, Limburgs of Twents in de ochtend?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Je zal toch naar Limburgs moeten luisteren als je net uit bed komt
Man man man
Suikeggghhrrrquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
blief je kofFIE?
met suiKER?
en MEllek?
Beetje een kutje.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
From the side is hij wel aantrekkelijk
Maar dat karakter hè
Allebei. Echt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is erger, Limburgs of Twents in de ochtend?
nu heb ik trek in een bakkiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
blief je kofFIE?
met suiKER?
en MEllek?
Hardop gelachenquote:
Die is ook wat flauw. Haaland rockt het volledig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst "Christina Aguilera's zus met down" typen, maar dat vond ik aan de grove kant.
Welk beroep vind je leuk?quote:
Ik klei de hele dagquote:
Zij plukt je hele huis leeg op zoek naar sporen van een exquote:
Dankjequote:
Die moet ik nog kijkenquote:
Jammer dat Demi hier dat vreselijke korte kapsel had. Verderquote:
Op de wc bedoelt ze uiteraard.quote:
Lang geleden een keer gezien, maar dirty dancing blijft wel mijn favoriete Patrick Swayze film.quote:
Daniël de ridder houdt ook van kunst. Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |