quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer Googlen met die gerechten van jou!
Oh jee, de verwachtingen zijn nu al hooggespannen voor de volgende mystery boxquote:
Deze komt aardig in de buurt. Ik klooi ook zo vaak met mijn kattenquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan geen passend plaatje vinden. Dan maar een gifje van Aoibhin.
Een echte klassiekerquote:
Staat hier op het menu vandaagquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een echte klassiekerKan je nooit de mist mee in gaan
Een echte Domni klassiekerquote:Op donderdag 14 maart 2024 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met spek, ui, spinazie en appelmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
LenteDaar passen een hoop spulletjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2024 20:24 schreef Treehut362 het volgende:
LenteMaximaal 1 stuk handbagage in het vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bal is rondquote:
Ik wist niet dat zij een kat was.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan geen passend plaatje vinden. Dan maar een gifje van Aoibhin.
Ze schoppen elkaar goed verrotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1959 Ray Conniff Singers - Buttons And Bowsandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nu moeten we 2 goalsquote:Op donderdag 14 maart 2024 21:26 schreef pullup het volgende:
Niet zo snel als gisteren maar wel beroerd
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen weer een dag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1959 Ray Conniff Singers - Buttons And Bows
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:32 schreef Treehut362 het volgende:
Morgen weer een dag...6 vingers aan die handschoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1959 Ray Conniff Singers - Buttons And Bows![]()
Volledig natuurlijk gedrag toch van die croc? Ze doen niet andersquote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volledig natuurlijk gedrag toch van die croc? Ze doen niet anders
Volgens mij zegt hij Jippie kay yeah.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Kijk maar hoe blij hij is, je ziet hem gewoon juichen
Ik hoor vooral engelsen juichenquote:Op donderdag 14 maart 2024 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Kijk maar hoe blij hij is, je ziet hem gewoon juichen
Die zijn stomquote:
Moet er wel wat kwaliteit bij... Want we zijn echt wel te kort geschoten. Iedere club eigenlijk wel...quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:46 schreef pullup het volgende:
Uithuilen en volgend jaar weer proberen voor de Nederlandse clubs
quote:Op donderdag 14 maart 2024 06:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Like a Birdie flying high in the sky![]()
Het gaat sowieso een spektakel worden, wat er ook met Starship gebeurt![]()
ToBiem or not to Biem![]()
En speciaal voor @:Prisha beeb: To the Moon and back
Geweldigquote:
Japanners op de maan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
[ afbeelding ]
Đ Hakuto-R Mission 1
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry mensen, het gaat niet zo goed. Woensdag tweede echo van mijn tiet en schouder ligt in kreukels.
Heb nu medicijnen voor de pijn in mijn schouder die ik gelukkig wel verdraag (lees: geen enge dromen)
Anders fysiotherapie. Brrr.
Sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry mensen, het gaat niet zo goed. Woensdag tweede echo van mijn tiet en schouder ligt in kreukels.
Heb nu medicijnen voor de pijn in mijn schouder die ik gelukkig wel verdraag (lees: geen enge dromen)
De pijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte
Wat is er eng aan de fysio?
Daarna zou je je wel beter moeten gaan voelenquote:
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat voor speelgoed?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Speelgoed is er
Nu weer tijdens bezig om alles te installeren
Succes dan maar weerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Speelgoed is er
Nu weer tijden bezig om alles te installeren
Mijn speelgoed ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Speelgoed is er
Nu weer tijden bezig om alles te installeren
Ik hoop dat het mee zal vallen.quote:
Mooie set voor achter mijn stoomlocomotief. Helaas hebben ze niet allemaal een interieur en verlichting dus dat ga ik zelf maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice.
Ik had dat vroeger ookhele spoorbaan erbij. Geen idee waar het gebleven is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie set voor achter mijn stoomlocomotief. Helaas hebben ze niet allemaal een interieur en verlichting dus dat ga ik zelf maken.
Ik heb ook Marklin.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ken nog Marklin en Fleishmann van vroeger... is dit ook zoiets?
Ik had van het merk Marlin. Veel mee gespeeld wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie set voor achter mijn stoomlocomotief. Helaas hebben ze niet allemaal een interieur en verlichting dus dat ga ik zelf maken.
Dat je ze stuk krijgt is wel knap want die van Marklin zijn van staal.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had van het merk Marlin. Veel mee gespeeld wel.
Ging wel snel stuk kan ik me herinneren.
Was meer de rails die geen contact maakte. De trein opzich deed het wel goed meen ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je ze stuk krijgt is wel knap want die van Marklin zijn van staal.
Prachtige figuren maken zequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:27 schreef chufi het volgende:
Leuk die vogeltjes, schijtbeesten zijn het
Daarom ga ik mijn treinbaan op meerdere plekken van stroom voorzien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Was meer de rails die geen contact maakte. De trein opzich deed het wel goed meen ik.
Ja of je auto binnen zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Prachtige figuren maken ze![]()
En jammer voor die Engelsen
Heb je nu eindelijk al een spoorbaan liggen ?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn treinbaan op meerdere plekken van stroom voorzien.
Alleen in dozen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk al een spoorbaan liggen ?
OK dat kanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen in dozen.
Ik heb nog wat andere dingen aan mijn hoofd en die zijn belangrijker.
Probleem is dat ik geen auto heb en wel een paar platen hout moet halen.quote:
Slim jaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn treinbaan op meerdere plekken van stroom voorzien.
Ik snap het ... bezorgen geen optiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen auto heb en wel een paar platen hout moet halen.
Hier ook. Lekker uitbuiken van het eten met pa net bij een Italiaan hier in het winkelcentrumquote:
Dat wordt helaas niet bezorgt.quote:
Pizza?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ook. Lekker uitbuiken van het eten met pa net bij een Italiaan hier in het winkelcentrum![]()
![]()
Maandag ook al vrij net als vandaag
Lekker hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Halve zak chips, reep pure chocolade met koffiezweem, en toastjes met gevuld eiprutje.
Avondeten kan niet altijd gezond zijn
Nu een rumkoffie
Ook al ff niet gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
Over rum gesproken, waar is @:Koen66? Of slaap ik elke keer al als hij hier opduikt?
Zet een schaaltje rum neer en hij duikt vast snel weer opquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Over rum gesproken, waar is @:Koen66? Of slaap ik elke keer al als hij hier opduikt?
Nee, ik had gekozen voor tagliatelle met gorgonzolaquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
![]()
Koen zit veel in de KSC. Laatst van daar nog een meet van gehad, waar hij ook wasquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook al ff niet gezien
Maar ben zelf doordeweeks ook meestal niet heel laat.
Zolang het maar gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik had gekozen voor tagliatelle met gorgonzola
Mijn vader zei dat hij zeker nog een keer terug wil komen daar. En dan ga ik denk ik wel voor een pizza, Die hadden ze ook volop...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang het maar gesmaakt heeft![]()
Morgen ook maar weer eens pasta maken hier.
Lang geleden dat ik bij een Italiaans restaurant ben geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn vader zei dat hij zeker nog een keer terug wil komen daar. En dan ga ik denk ik wel voor een pizza, Die hadden ze ook volop...
Ik ga ook zelden naar een Italiaan en vind Grieks ook vaak lekkerder. Maar ik mocht kiezen van Pa en omdat die Italiaan hier dichtbij zit en ik niet snel iets anders kon verzinnen hebben we hier voor gekozen en zeker geen spijt vanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik bij een Italiaans restaurant ben geweest.
Hier is het meestal een Griek in Leeuwarden
Zit die Griek op de Kruisstraat er nog, die was goedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga ook zelden naar een Italiaan en vind Grieks ook vaak lekkerder. Maar ik mocht kiezen van Pa en omdat die Italiaan hier dichtbij zit en ik niet snel iets anders kon verzinnen hebben we hier voor gekozen en zeker geen spijt van
Ja die heet nog steeds Athene. Maar daar ben ik echt heel lang geleden geweest. De laatste keer was ik naar Lithos (dacht ik) die op de Kerkstraat zit. OOk wel eens bij Irodion in Geldrop geweest, die staat/stond ook goed aangeschreven..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit die Griek op de Kruisstraat er nog, die was goed
Athene ben ik echt een heel aantal keer geweest, vond ik goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja die heet nog steeds Athene. Maar daar ben ik echt heel lang geleden geweest. De laatste keer was ik naar Lithos (dacht ik) die op de Kerkstraat zit. OOk wel eens bij Irodion in Geldrop geweest, die staat/stond ook goed aangeschreven..
Dat weet je bij chufi maar nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Athene ben ik echt een heel aantal keer geweest, vond ik goed.
Geloof dat ik die in de kerkstraat ook wel ken.
Die in Geldrop zeker niet.
Jij denkt dat Chufi Grieks restaurant Athene in Eindhoven kent?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet je bij chufi maar nooit.
Jij leest echt over alles heen....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Chufi Grieks restaurant Athene in Eindhoven kent?
Het is echt leuk gedaan live ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de live uitvoering gehoord zeker
Guiltyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de live uitvoering gehoord zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |