Geweldigquote:
Japanners op de maan?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:14 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
[ afbeelding ]
Hakuto-R Mission 1
Dat gaat nog wel een keer gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry mensen, het gaat niet zo goed. Woensdag tweede echo van mijn tiet en schouder ligt in kreukels.
Heb nu medicijnen voor de pijn in mijn schouder die ik gelukkig wel verdraag (lees: geen enge dromen)
Anders fysiotherapie. Brrr.
Sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry mensen, het gaat niet zo goed. Woensdag tweede echo van mijn tiet en schouder ligt in kreukels.
Heb nu medicijnen voor de pijn in mijn schouder die ik gelukkig wel verdraag (lees: geen enge dromen)
De pijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte
Wat is er eng aan de fysio?
Daarna zou je je wel beter moeten gaan voelenquote:
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat voor speelgoed?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Speelgoed is er
Nu weer tijdens bezig om alles te installeren
Succes dan maar weerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Speelgoed is er
Nu weer tijden bezig om alles te installeren
Mijn speelgoed ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
Speelgoed is er
Nu weer tijden bezig om alles te installeren
Ik hoop dat het mee zal vallen.quote:
Mooie set voor achter mijn stoomlocomotief. Helaas hebben ze niet allemaal een interieur en verlichting dus dat ga ik zelf maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Nice.
Ik had dat vroeger ookhele spoorbaan erbij. Geen idee waar het gebleven is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie set voor achter mijn stoomlocomotief. Helaas hebben ze niet allemaal een interieur en verlichting dus dat ga ik zelf maken.
Ik heb ook Marklin.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik ken nog Marklin en Fleishmann van vroeger... is dit ook zoiets?
Ik had van het merk Marlin. Veel mee gespeeld wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie set voor achter mijn stoomlocomotief. Helaas hebben ze niet allemaal een interieur en verlichting dus dat ga ik zelf maken.
Dat je ze stuk krijgt is wel knap want die van Marklin zijn van staal.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had van het merk Marlin. Veel mee gespeeld wel.
Ging wel snel stuk kan ik me herinneren.
Was meer de rails die geen contact maakte. De trein opzich deed het wel goed meen ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je ze stuk krijgt is wel knap want die van Marklin zijn van staal.
Prachtige figuren maken zequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:27 schreef chufi het volgende:
Leuk die vogeltjes, schijtbeesten zijn het
Daarom ga ik mijn treinbaan op meerdere plekken van stroom voorzien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Was meer de rails die geen contact maakte. De trein opzich deed het wel goed meen ik.
Ja of je auto binnen zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:52 schreef maily het volgende:
[..]
Prachtige figuren maken ze![]()
En jammer voor die Engelsen
Heb je nu eindelijk al een spoorbaan liggen ?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn treinbaan op meerdere plekken van stroom voorzien.
Alleen in dozen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk al een spoorbaan liggen ?
OK dat kanquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen in dozen.
Ik heb nog wat andere dingen aan mijn hoofd en die zijn belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |