abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212961242
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2024 22:13 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Is er een reden opgegeven waarom dit 3 maanden later gaat worden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212961727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 00:11 schreef Willies0199 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lang verhaal kort de centjes om deze aflossing te doen zijn momenteel niet beschikbaar. De verkoop zal ook wel minder snel gaan dan gehoopt. Daarnaast heeft ze ook wel veel grote projecten tegelijk lopen en is ze niet bang om een risico’s te nemen.
Het zijn wel allemaal mooie panden die ze uitzoekt.
Ook ziet het er allemaal professioneel uit maar ik twijfel toch wel een beetje mbt het nieuwe project.
pi_212963237
Willie Overtoom (voormalig AZ) gaat een sigarenfabriek omturnen:

https://www.collincrowdfu(...)0c658df2c9d7876cf103
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_212963301
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 10:10 schreef nostra het volgende:

Succes voor die paar euro rente. Het risico lijkt mij nogal groot.
pi_212963434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 10:15 schreef quepos het volgende:

[..]
Ik blijf er ook vanaf, genoeg anders leuks.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_212963596
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 10:10 schreef nostra het volgende:

Vroegah namen de voetballers een sigarenwinkel. Nu een sigarenfabriek.

Willie Overtoom, geboren als William Steve Mbonkone-Sebé (Bertoua (Kameroen), 2 september 1986), is een voormalig Nederlands-Kameroens voetballer die bij voorkeur als middenvelder speelt.
Overtoom bleef anderhalf seizoen bij AZ, maar wist in zijn tweede periode bij de club nooit een vaste basisplaats te bemachtigen.

Ik wens de heer Mbonkone-Sebé veel succes.
pi_212963716
quote:
Goede solvabiliteit. Altijd prettig om te weten. :7
Pecunia non olet
pi_212963745
quote:

[..]
Zo redeneer ik ook altijd met dit soort projecten. Slechte verhouding baten en risico.

Profvoetballers zijn trouwens niet altijd succesvol met investeringen. Dat begon destijds al met Johan Cruijff en er zijn er vele gevolgd.

https://www.ad.nl/buitenl(...)an-varkens~ac1f0776/
Pecunia non olet
pi_212964114
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 10:39 schreef zeeland6 het volgende:

[..]

Ik wens de heer Mbonkone-Sebé veel succes.

waarom gebruik je deze naam?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_212964158
Nieuwe GvE, Spare Ribs Express Emmen

met linkje

SPOILER
pi_212964430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 11:36 schreef delcielo het volgende:
Nieuwe GvE, Spare Ribs Express Emmen

met linkje

SPOILER
Bescheiden meegepakt. Zekerheden zijn heel mager maar volgens mij draaien deze zaken allemaal uitstekend en worden de ondernemers goed bijgestaan door de franchise. Leuke rente voor een bescheiden inleg.
Pecunia non olet
pi_212964962
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:02 schreef obligataire het volgende:

[..]
Bescheiden meegepakt. Zekerheden zijn heel mager maar volgens mij draaien deze zaken allemaal uitstekend en worden de ondernemers goed bijgestaan door de franchise. Leuke rente voor een bescheiden inleg.
Mwah, Emmen, gaat richting 100% beschikbare vrije cashflow aan op een naar ik aanneem positief ingestelde prognose voor drie jaar, pure financiering van goodwill (niet te verpanden en de franchisegever is allang tevreden en draagt niets bij), en 13k eigen middelen dus als de wasmachine kapot gaat bij meneer dan heeft hij vermoedelijk al een probleem. Ik pas.
Friedman on Donahue
pi_212965177
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:58 schreef nostra het volgende:
bij meneer
Bij mevrouw
pi_212965195
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 12:58 schreef nostra het volgende:

[..]
Mwah, Emmen, gaat richting 100% beschikbare vrije cashflow aan op een naar ik aanneem positief ingestelde prognose voor drie jaar, pure financiering van goodwill (niet te verpanden en de franchisegever is allang tevreden en draagt niets bij), en 13k eigen middelen dus als de wasmachine kapot gaat bij meneer dan heeft hij vermoedelijk al een probleem. Ik pas.
Het is een vrouw :) (edit: Japie was me al voor)

Ja de goodwill is op zich niets waard natuurlijk maar het is wel een indicatie dat er geld te verdienen valt c.q. verdiend is door de vorige eigenaar. Ze neemt een draaiende winkel over waar ze zelf al als bedrijfsleider werkzaam was. Dat soort projecten waren bij mij als ik me goed herinner altijd wel succesvol. Maar we zullen ziet. Met een bescheiden bedragje en 10% rente durf ik wel een stapje te wagen.
Pecunia non olet
pi_212965345
Er is een email verzonden aan de aandeelcertificaathouders van een max entiteit. Uit het gebrek aan consternatie hier maak ik op dat jullie slimmer waren dan ik en die dingen niet gekocht hebben.

Lang verhaal kort: max komt binnenkort zelf als projectje op KoM voor een overbruggingskrediet om de boel solvent te houden. Totdat Blu*t**ch en C*rb*llo betalen.
  dinsdag 26 maart 2024 @ 13:45:25 #217
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_212965431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 13:34 schreef Gustaf86 het volgende:
Er is een email verzonden aan de aandeelcertificaathouders van een max entiteit. Uit het gebrek aan consternatie hier maak ik op dat jullie slimmer waren dan ik en die dingen niet gekocht hebben.

Lang verhaal kort: max komt binnenkort zelf als projectje op KoM voor een overbruggingskrediet om de boel solvent te houden. Totdat Blu*t**ch en C*rb*llo betalen.
Gaan we een kuil met een gat dicht gooien? Of is het andersom?
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_212965438
quote:
.....Uit het gebrek aan consternatie hier.......
Of reeds helemaal murw en lamgeslagen _O-
Pecunia non olet
pi_212965722
quote:
Rente wordt 28%?
pi_212965752
De titel van topic 383 doet zijn naam wel eer aan!!!
pi_212965797
Geldlener van Nieuwkoop Zuideinde lijkt 1 dag voor de openbare veiling alsnog over de brug te zijn gekomen.
Op het allerlaatste moment dus, zoals we van hem gewend zijn.

Ik zal blij zijn als ik dat project kan afsluiten. Die extra boeterente is de ellende niet waard.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212965856
quote:

Ze hebben natuurlijk ook nog een rekening van ¤ 75.000 voor de ECSPR aanvraag liggen. Wachten op Bl*e T**ch en vooral C*rb*lo kan lang duren hebben we gemerkt ook al omdat verkopen enkele keren niet doorgingen. Dit fenomeen belast de wel receivers en blijft dus geld kosten. En als er niks binnenkomt maar er wel uitgaat kom je snel in de problemen. Ben zeer benieuwd hoe het voorstel er uit gaat zien
  dinsdag 26 maart 2024 @ 14:31:59 #223
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_212965887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 14:17 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Rente wordt 28%?
We zullen zien wie daar in trapt.
Verwacht dat veel lezers hier, het toch even overslaan.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_212965993
quote:

[..]
Ik had in eerste instantie ingeschreven maar las toen pas dat er nog een lening overheen komt voor de verbouwingskosten, terwijl ik veronderstelde dat de kopers een koop/aanneemovereenkomst zouden krijgen en er dus vlot afgelost ging worden. Met mogelijke tegenvallers in de bouwfase wordt het risico wat groter dus toch maar afgehaakt.
pi_212966076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2024 14:31 schreef Zeghomaar het volgende:

[..]
We zullen zien wie daar in trapt.
Verwacht dat veel lezers hier, het toch even overslaan.
En intussen is de nieuwe HCN al weer vol, een dag voordat deze officieel live zou gaan. De horeca bij HCN bakt geen lucht, :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')