SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Betaling termijn 3 is niet voldaan. Termijn 3 is vanuit het depot aan u uitbetaald. 15-03-2024Project: J*st *sc*p* (27871)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit bericht klopt echter niet, termijn 18 is regulier betaald. En het depot was al aangezuiverd. Correctie gevraagd aan gve.
[ Bericht 6% gewijzigd door zeeland6 op 15-03-2024 19:51:35 ]
Gelukkig is het een escape room...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:41 schreef KrekelJapie het volgende:
Lekker begin om in periode 3 al niet te betalen
[..]
Er bestaat altijd een VvE voor dit soort panden. Of het een actief of een inactieve VvE betreft is de vraag.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:01 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Het valt mij op dat geen van beide weekend SIG-projecten een VVE noemt. Mogen we er vanuit gaan dat deze bestaat of dat er in elk geval een regeling is en dat dit onder onderhoudskosten valt?
Ik neig naar een investering in de Lepelaarsingel wegens bewezen staat van dienst van de leningnemer en een veel minder deprimerend pand en omgeving. Jammer dat het een project van 1 jaar is.
Doe mij maar groen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:30 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Er bestaat altijd een VvE voor dit soort panden. Of het een actief of een inactieve VvE betreft is de vraag.
Een minder deprimerend pand ? Nou.
Zaagmolenstaat (Bijdrage VvE ¤ 73,85 per maand ) ligt in het bruisend Oude Noorden.
Lepelaarsingel ligt in een (groene) wijk bij het Zuidplein waar ze alleen nog buitenlands spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat Greencrowd zelf inmiddels ook niet meer als zelfstandig platform bestaat.quote:Greencrowd heeft de deelnemers aan de crowdfundingscampagne inmiddels geïnformeerd dat Innolane failliet is en dat het voor het bedrijf ‘geen zin heeft’ om nog verdere acties te ondernemen richting het bedrijf en de betreffende ondernemers.
‘Het is erg jammer dat het Innolane niet gelukt is om de plannen te realiseren. U kunt uw investering derhalve afschrijven’, aldus Greencrowd in een email aan de investeerders.
Je moet er inderdaad wel voor klaar zitten. Wat een gekte.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Zaagmolenstraat in 1 minuut vol.
Maar als Dr*es en Fr*ek tegen hun baas G*ido zeggen dat ze de rente voor hem gaan verhogen van 5,9 naar 10%, dan worden ze waarschijnlijk op staande voet ontslagen...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:59 schreef Vioolblok het volgende:
[..]
Hier kan CRE een voorbeeld aan nemen.
Ik heb de update zojuist zelf ook maar eens even bekeken. Je hebt idd gelijk dat het hier over 10 panden gaat. Ik dacht dat je een tikfoutje had gemaakt, omdat Jer*en van E. in de AMA van 21 feb. heeft gezegd dat er 14 panden verkocht zouden zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef Slingervinger het volgende:
Zojuist bericht van MAX cf: collectieve verkoop van 10 C*rb*lo panden gaat toch niet door hoewel bod geaccepteerd was. Kennelijk kan dat in het VK, hadden we dat maar eerder geweten
Helaas gemist, dacht dat 11:02 wel vroeg genoeg was hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:01 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Zaagmolenstraat in 1 minuut vol.
Ach, ik zie net dat 133 Redearth Road, Darwen BB3 2AR (een corbelo project) op 31 januari is verkocht op een veiling (zie https://humphreys.sdlauctions.co.uk/property/42818) maar tot op heden geen enkel communicatie naar de geldgevers of update op de site bij het project, inmiddels zijn we 6 weken verder. De afschrijving is flink aangezien lening iets van 169k was en opbrengst iets van 75k (in eruro's) en dan moeten daar eerst nog de gemaakte kosten vanaf. Ik ben benieuwd of ze daar een fatsoenlijke administratie van hebben, ik verwacht eerlijk gezegd dus niet en dat dat ook een reden is waarom ze nog niets inhoudelijk hebben gecommuniceerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:16 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Ik heb de update zojuist zelf ook maar eens even bekeken. Je hebt idd gelijk dat het hier over 10 panden gaat. Ik dacht dat je een tikfoutje had gemaakt, omdat Jer*en van E. in de AMA van 21 feb. heeft gezegd dat er 14 panden verkocht zouden zijn.
Is dit gewoon weer één van de zeer vele slordigheden van Max of zijn er 4 panden wél verkocht (aan andere koper(s)?
Of op zijn minst - met wat we tegenwoordig grensoverschrijdend gedrag noemen - gecorrigeerdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:04 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Maar als Dr*es en Fr*ek tegen hun baas G*ido zeggen dat ze de rente voor hem gaan verhogen van 5,9 naar 10%, dan worden ze waarschijnlijk op staande voet ontslagen...
In het ergste geval hebben ze de centen gebruikt om andere gaten even te dichten. Laten we er een kaarsje voor opsteken dat dit (nog) niet aan de orde is.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:19 schreef tnhb het volgende:
[..]
......De afschrijving is flink aangezien lening iets van 169k was en opbrengst iets van 75k (in eruro's) en dan moeten daar eerst nog de gemaakte kosten vanaf. Ik ben benieuwd of ze daar een fatsoenlijke administratie van hebben, ik verwacht eerlijk gezegd dus niet en dat dat ook een reden is waarom ze nog niets inhoudelijk hebben gecommuniceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |