SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn nu 3 rente bedragen in de wallet gezet, het voorstel is echter nog niet voorgelegd of heb ik iets gemist?
quote:Er is echter nog wel een achterstand in te lopen, daarom heeft men verzocht om opschorting van de aflossingen.
Zelf ben ik verbaasd dat die zo snel vol is gelopen.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:15 schreef Horsemen het volgende:
[..]
https://waardevoorjegeld.(...)1SCs&_hsmi=299671144
Het vorige project heb ik niet gelezen dus weet niet of dit al vermeld stond in die pitch maar anders had dat toch zeker wel gemogen... maar goed mensen kunnen nu natuurlijk nog wel annuleren (of WvjG daarom denkt met deze snelle publicatie is dan weer een ander verhaal, zou wel geinig zijn als het eerste project daarom niet meer vol komt maar zal wel niet)quote:Wegens succes verlengd!
Gisteren was een groot succes! Het 1e financieringsproject van Rogo machines was binnen 1 uur en 40 minuten volgeschreven. Om die reden hebben we besloten het 2e deel, wat gaat om een vastgoedfinanciering morgen al te publiceren.
Morgenavond om 19:00 D.V. kunt u weer investeren in de onderneming Rogo machines via onze website. Deze financiering gaat gebruikt worden voor de herfinanciering van de bedrijfspanden.
Investeerders specificaties
Benodigd: ¤ 600.000,-
Rente: 7.75% op jaarbasis
Leningsvorm: aflossingsvrij
Looptijd: 60 maanden
Geduld ze hebben nog twee werkdagen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:36 schreef Tjalala het volgende:
Wie zal er nu als eerste hier weer een bericht over sturen, WvjG of Tjalala?
Deze maand zal ik ook nog niet in actie komen.... maar zal WvjG werken op Goede Vrijdag? Ook wel weer gek dat ze op Witte donderdag dan wel een project live laten gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:42 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Geduld ze hebben nog twee werkdagen.
Dat is helemaal niet gek. Witte donderdag is meer een feest voor de katholieken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:50 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Deze maand zal ik ook nog niet in actie komen.... maar zal WvjG werken op Goede Vrijdag? Ook wel weer gek dat ze op Witte donderdag dan wel een project live laten gaan.
Als je het vorige project niet gelezen heb dan heeft het ook weinig zin om hier van alles over te zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Zelf ben ik verbaasd dat die zo snel vol is gelopen.
[..]
Het vorige project heb ik niet gelezen dus weet niet of dit al vermeld stond in die pitch maar anders had dat toch zeker wel gemogen... maar goed mensen kunnen nu natuurlijk nog wel annuleren (of WvjG daarom denkt met deze snelle publicatie is dan weer een ander verhaal, zou wel geinig zijn als het eerste project daarom niet meer vol komt maar zal wel niet)
Boven de rivieren is er echt niemand die daar überhaupt van gehoord heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:06 schreef Collin63 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek. Witte donderdag is meer een feest voor de katholieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van AV**M Sea*fo+od mag het ook wel een keer. Dat aangekondigde gesprek zal inmiddels toch wel hebben plaatsgevonden neem ik aan.
[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 28-03-2024 08:49:13 ]Pecunia non olet
Ik ken dit stukje aan de vecht zeer goed. Is zeer geliefd. Woonboten met ligplaats doen hier tussen de 600k en meer dan 1000k. Ik sta dus niet gek te kijken van een taxatie van 5000k voor dit gehele object.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:43 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met een 1 hypotheek:
Citoyen Food Group B.V.
¤ 800.000 | 7,0% rente | 24 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/citoyen-food-group-b-v/
Wel een zéér hoge taxatiewaarde t.o.v. de woz waarde en bijvoorbeeld de schatting van Huispedia.
Er blijft overigens wel meer dan genoeg dekking over. Mede door deze zekerheden wel een erg lage rente.
Wel kan deze meneer als het nodig is goedkoop procederen...
Dit is niet ongebruikelijk, NLInvesteert gebruikt ook twee stortingenquote:Op donderdag 28 maart 2024 07:53 schreef KrekelJapie het volgende:
Maandelijks bedrag van WvjG komt nog steeds in twee stortingen. Het lukt nog niet om alles via OPP te laten verlopen.
Bij WvjG zou dat niet de bedoeling moeten zijnquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:39 schreef ML45 het volgende:
[..]
Dit is niet ongebruikelijk, NLInvesteert gebruikt ook twee stortingen
quote:Uitbetalingen de komende maanden
In december kan het in uw geval zo zijn, dat de maandelijkse betaling in twee delen binnenkomt.
Dit heeft te maken met de omzetting van de stichting beheer klantgelden naar de betaalservice provider OPP. Als u twee bedragen ontvangt, is het wel zo dat u één specificatie ontvangt van alle betalingen in de afgelopen maand.
Als alles volgens planning verloopt, ontvangt u vanaf januari 2024 alle betalingen via Online Payment Platform (OPP).
Communicatie, communicatie en communicatie,…quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:57 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij WvjG zou dat niet de bedoeling moeten zijn
[..]
Ik denk dat dit stapje bij beetje gaat. Ik heb deze maand één gezamenlijke betaling ontvangen, alleen in januari en februari twee aparte transacties. Maakt mij verder niet uit, ik heb liever dat ze het zorgvuldig doen dan snel en met foutjes.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:57 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Bij WvjG zou dat niet de bedoeling moeten zijn
[..]
Woonboten zitten wel een beetje in het verdomhoekje natuurlijk. Bancair krijg je er geen hypotheek meer op (behalve Rabo en Triodos) en er is sprake van een bevriezingsbeleid qua ligplaatsen - hoewel je dat ook waardeverhogend kan uitleggen voor de plaatsen die er nog zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik ken dit stukje aan de vecht zeer goed. Is zeer geliefd. Woonboten met ligplaats doen hier tussen de 600k en meer dan 1000k. Ik sta dus niet gek te kijken van een taxatie van 5000k voor dit gehele object.
Ik wil wel meedoen als er een linkje is.
Toevallig heb ik hier recent bij Collin naar gevraagd. Hierbij (een deel van) de reactie:quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:40 schreef obligataire het volgende:
Het wordt tijd dat Collin weer eens met een update komt over onze vriend H*ans Mu***llink.
Een van ons had begrepen dat er begin maart een betaling zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegelijk denk ik dat geforceerde verkoop c.q. uitwinning tot serieuze kapitaalvernietiging kan leiden. Dat is niet fijn maar wel een enorme motivatie voor geldlener om toch nog met een oplossing op de proppen te komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Woonboten zitten wel een beetje in het verdomhoekje natuurlijk. Bancair krijg je er geen hypotheek meer op (behalve Rabo en Triodos) en er is sprake van een bevriezingsbeleid qua ligplaatsen - hoewel je dat ook waardeverhogend kan uitleggen voor de plaatsen die er nog zijn.
En verder zoals altijd met OG: locatie locatie locatie, wat dat betreft is dit gewoon AAA.
Ook meegenomen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:02 schreef obligataire het volgende:
Citoyen staat al open. Flinke hap ingelegd
Nog ¤500,- open voor de liefhebbers.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:02 schreef obligataire het volgende:
Citoyen staat al open. Flinke hap ingelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |