ik vind t een fris meisje met dromen en een goede basis thuis gehad zo te horen, Erg leuk!quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is inderdaad ook wel eens lekker....en mis je een stukje is ook niet erg....die twee hebben ook dezelfde humor...en kunnen goed overweg......
Kunnen ze dat niet beter aan Alice zelf vragen?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:38 schreef rinardo het volgende:
Vrijdag is Alice jarig🥳 dus mogen de bewoners een lievelingsgerecht van haar koken.🧑🍳 Helpen jullie mee kiezen welke het moet worden? Stemmen kan tot vrijdagochtend 10:00 door middel van de verschillende vind-ik-leuk emojis! https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ link | afbeelding ]
zodejuquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:54 schreef rinardo het volgende:
@:zodeju had het niet door, dus heb maar geopend
ik las dat Ashley op Jimmy had gestemt dacht ikquote:
ja 2 stokjesquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
Tyron en Alice deelde onderling wat dierenweetjes. Tyron vertelde Alice over hoe de poten van uilen eruit zien.
[ x ]
In dat lijstje hier stond dacht ik Glenn, ik weet nu ook niet meerquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik las dat Ashley op Jimmy had gestemt dacht ik
vandaar mijn vraag of Jimmy dat ook weet
standje Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die kan echt geen minuut rechtop zitten/staan, heeft 'n ruggegraat van gelatine vermoed ik.
[ afbeelding ]
nou ja geeft ook niets vroeg het me af hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Xilia het volgende:
[..]
In dat lijstje hier stond dacht ik Glenn, ik weet nu ook niet meer
nou vond sfeer verpesten echt wel meevallen hoor zwaar overdreven,zij zat er niet lekker mee maar ja ze heeft dingen besproken maar niet iemand zijn dag vergald ofzoquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Heb vanmiddag niet gekeken. Maar teruglezend is ashley bij veel mensen door de mand gevallen. Haar ware aard laten zien. Sfeer verpesten is het enige wat ze kan.
Denk dat je het gedeelte over Sonja mee kreeg?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:57 schreef Snoozey het volgende:
wow, er was iets met de mentale gezondheid van saba dat ze pas later kwam
helaas net te laat ingeschakeld
haha ja ! eerst met Jimmy gezeten, toen Glenn, toen karin, toen danny, toen weer karin..helemaal Tom zwart gemaakt...en even aan Karin laten weten dat Tom er elke keer bij komt als zij met karin is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Heb vanmiddag niet gekeken. Maar teruglezend is ashley bij veel mensen door de mand gevallen. Haar ware aard laten zien. Sfeer verpesten is het enige wat ze kan.
Ze heeft zichzelf goed voor schut gezet met haar gestook/ gedram en vooral gelieg.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is TV maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf goed voor schut gezet met haar gestook/ gedram en vooral gelieg.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |