Nopequote:Op donderdag 14 maart 2024 15:44 schreef Ebinas het volgende:
Nu heeft ze iedereen gehad toch.
Zou het zo toch over moeten zijn
Dat zou ik wel een mooie ontwikkeling vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:44 schreef greysbones het volgende:
Ze zonderen zich af
Nu heeft ka het ook gedaan
Ka kruipt wel voor ashquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou ik wel een mooie ontwikkeling vinden.
Die twee niet meer elkaars back up zijn
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ka kruipt wel voor ash
En gooit Tom zo aan de kant
Het andere clubje heeft dat wel gedaan Do heeft het geprobeerd maar de queen wilde het niet aannemen. Ty heeft het bij haar geprobeerd maar was allemaal niet waar. Ty heeft met Tom gesproken dat ging redelijk maar blijft een beetje schuren. En zo in your face is mevrouw ook niet. Ze sprak ariana publiek aan maar dat durft ze bij Ty ook nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:42 schreef basicsaint het volgende: [..] Flauwekul. Het Ashley, Karen, Tom en Jimmy zijn allemaal mensen die "in your face" zijn. Daarom hebben ze ook vaker onenigheid. Het andere clubje heeft alleen maar praatjes over mensen als ze er niet bij zijn. Ronahi zei het al: ze zeggen het gewoon fel in uw gezicht!
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:47 schreef Snoozey het volgende:
hij wordt er zo niet knapper op, dat kapsel
Dat vind ik smerige streken .om alles af te schuiven op een persoon , Van Ka ook trouwensquote:
Zo meteen begint ze weer opnieuw bij de eerste persoon waar ze mee had gesproken..quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:44 schreef Ebinas het volgende:
Nu heeft ze iedereen gehad toch.
Zou het zo toch over moeten zijn
Wie weet is ze slimmer als wij denken.....valt me op dat ze al afstand neemt van Ashley en niet meteen komt al As roept.......en die heeft heus wel door dat Ashley weer koel doet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ka kruipt wel voor ash
En gooit Tom zo aan de kant
Dat krijgen ze zaterdag echt wel te horen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Aan de ene kant is het leuke TV dat ze nu helemaal niet weten hoe de stemming tot stand is gekomen omdat 'wij/Febo' (zo je wilt) invloed hebben gehad in deze nominatie ronde. Aan de andere kant gaan ze nu wel iemand vals beschuldigen, dus mag het wel weer duidelijk gemaakt worden aan ze hoe de vork in de steel zit.
Ze heeft toch gevraagd om te praten. Misschien heeft ze geleerd om het 1 op 1 te besprekenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Het andere clubje heeft dat wel gedaan Do heeft het geprobeerd maar de queen wilde het niet aannemen. Ty heeft het bij haar geprobeerd maar was allemaal niet waar. Ty heeft met Tom gesproken dat ging redelijk maar blijft een beetje schuren. En zo in your face is mevrouw ook niet. Ze sprek ariana publiek aan maar dat durft ze bij Ty ook niet
Tuurlijk niet, laat maar weer zien hoeveel ze elkaar vertrouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Aan de ene kant is het leuke TV dat ze nu helemaal niet weten hoe de stemming tot stand is gekomen omdat 'wij/Febo' (zo je wilt) invloed hebben gehad in deze nominatie ronde. Aan de andere kant gaan ze nu wel iemand vals beschuldigen, dus mag het wel weer duidelijk gemaakt worden aan ze hoe de vork in de steel zit.
te idioot voor woordenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, laat maar weer zien hoeveel ze elkaar vertrouwen.
Daarnaast is Ashley sowieso boos omdat Tom/Karen niet op Alice hebben gestemd.
Maar dat is toch niets nieuws.. dit doet ze altijd. Het zal ook nooit aan haar liggen als er iets is.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik smerige streken .om alles af te schuiven op een persoon , Van Ka ook trouwens
Komt nog wel een keer.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft toch gevraagd om te praten. Misschien heeft ze geleerd om het 1 op 1 te bespreken
Klopt want dat moest Karen doorduwen bij Tom van Ashley En Karen had daar al een hard hoofd in dat het niet zou lukken.....Dan maar ieder eentje apart.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, laat maar weer zien hoeveel ze elkaar vertrouwen.
Daarnaast is Ashley sowieso boos omdat Tom/Karen niet op Alice hebben gestemd.
Dit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch niets nieuws.. dit doet ze altijd. Het zal ook nooit aan haar liggen als er iets is.
Dat ze zit te janken omdat haar 'vertrouwen geschonden' is idd nieuw voor mijquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is toch niets nieuws.. dit doet ze altijd. Het zal ook nooit aan haar liggen als er iets is.
Dat heeft ze echt al vaker geroepenquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ze zit te janken omdat haar 'vertrouwen geschonden' is idd nieuw voor mij
Niet op deze manier iigquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze echt al vaker geroepen
Volgend jaar doet het Wereldnatuurfonds mee.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
Jimmy zou van het gewonnen geld wel iets weggeven zegt hij. Ashley zou niets weggeven zegt ze.. hoe verrassend
Ze zou wel wat nieuws voor zichzelf kopen zei ze.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
Jimmy zou van het gewonnen geld wel iets weggeven zegt hij. Ashley zou niets weggeven zegt ze.. hoe verrassend
quote:
Ik wil net tikken, dat we dat kunnen zien aan de beker.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Krijgen ze op de dameskappersschool niet in ieder geval een paar basislessen herenkapsels?
Is UV blockerquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:04 schreef Ebinas het volgende:
Dikke laag make-up en lekker bakken.
[ afbeelding ]
Glenn intussen ook al om zeep geholpen. Allemaal het uitzicht van een eikel. Zal wel een opdracht van Ash aan Karen zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Knap hoor, en dat zonder bloempot
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Glenn intussen ook al om zeep geholpen. Allemaal het uitzicht van een eikel. Zal wel een opdracht van Ash aan Karen zijn.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kon je ook merken toen de drie bekent gemaakt werden.quote:Op donderdag 14 maart 2024 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Glenn intussen ook al om zeep geholpen. Allemaal het uitzicht van een eikel. Zal wel een opdracht van Ash aan Karen zijn.
Ze zegt dat ze met kinderen en vriend op vakantie gaat en verder het geld op de bank zet en er iets van gaat investeren in iets.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zou wel wat nieuws voor zichzelf kopen zei ze.![]()
Nou Doe maar nieuw kapsel dan want die slierten zien er niet uit..
Precies heeft lang genoeg geduurd, Ashley heeft nu veel mensen zwart gemaakt, ze mag zich nu wel gaan beseffen wat ze heeft lopen doen vandaag, maak het maar bekendquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:45 schreef freaky40 het volgende:
Dat vind ik wel mee vallen want voor de rest zal de uitslag wel kloppen en zoals gegaan is, maar ze weten niet dat het Danny, Alice en Ty waren waar we uit mochten kiezen om vrij te stellen. Zij denken dat Danny er door Tom is opgezet maar dat is dus niet zo.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies heeft lang genoeg geduurd, Ashley heeft nu veel mensen zwart gemaakt, ze mag zich nu wel gaan beseffen wat ze heeft lopen doen vandaag, maak het maar bekend
OMG en die champignon er boven op wordt groter en hogerquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo meteen is ook Tyron nog aan de beurt
Hij laat het groeien want hij wil braids.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:11 schreef Kajmu het volgende:
[..]
OMG en die champignon er boven op wordt groter en hoger
Ok door wie wel dan??quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel mee vallen want voor de rest zal de uitslag wel kloppen en zoals gegaan is, maar ze weten niet dat het Danny, Alice en Ty waren waar we uit mochten kiezen om vrij te stellen. Zij denken dat Danny er door Tom is opgezet maar dat is dus niet zo.
Maar als je vlechten wilt laat je toch niet tot boven je oren afscheren???quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij laat het groeien want hij wil braids.
Oh nog steeds.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik snap het niet... ik snap het ECHT niet ... ik snap het niet.
Ik heb dit gisteravond gepost en ik denk dat dit kloptquote:
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:21 schreef Kajmu het volgende:
Ashsey weer Glenn proberen te manipuleren Ik denk dat hij er wel intrapt
Ja die gooit hard haar glazen in nu.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is toch dat geluid, zeg????? Oh .. ik weet het al ., dat is Ashley die neerstort in de popi polls.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is toch dat geluid, zeg????? Oh .. ik weet het al ., dat is Ashley die neerstort in de popi polls.
Jeetje ik zit met verbazing te kijken hoe ze met grof geweld te keer gaat bij die mannen, en wat een lelijke kapels zegquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:18 schreef Snoozey het volgende:
ze raust er nogal overheen. die hoofdhuid zal ze ook niet even glad houden
Het begint er wel op te lijken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:23 schreef marky het volgende:
Ik snap toch niet wat Ashley nu zegt. Zij was toch van het is een spel? Of is het alleen haar spel?
pasta pasta of pastaquote:
Kijk jij ooit streams??quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint er wel op te lijken.
Waarom moet iedereen doen wat zij wil?
Stemmen op wie zij wil?
Beetje vreemd dat ze hier zo punt van maakt
Ja Tom heeft niet gedaan wat zijquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:23 schreef marky het volgende:
Ik snap toch niet wat Ashley nu zegt. Zij was toch van het is een spel? Of is het alleen haar spel?
Volgens mij zie ik mij zelf niet op de streams??quote:
Zeg ik dat dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik mij zelf niet op de streams??
Ze hebben allemaal hun lievelings gerechten door moeten geven voordat ze het huis in gingenquote:
A: Met roomsaus en zalm.quote:
omdat hij een bang slaafje is zonder ruggengraat ?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:29 schreef mazaru het volgende:
Waarom zegt Glenn niet gewoon dat ze moet kappen met dat gejank?
Ze laat zich wel heel erg kennen op dit momentquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zit ze weer te smiespelen met Glenn, dat "hij" er weer tussen komt![]()
Het imperium van de Vrolijke Totaal Heerseres begint af te brokkelen
Ze denkt ook dat Tom Karen manipuleert en dat hij zijn mening doordrukt. Volgens mij hebben we al negen weken niets anders gezien van haarquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt wel of ze jaloers is op de band van Tom en Karen, ze heeft het er over dat hij constant bij haar is
Duidelijk geval van de pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denkt ook dat Tom Karen manipuleert en dat hij zijn mening doordrukt. Volgens mij hebben we al negen weken niets anders gezien van haar
Danny was voor later nog goed.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:31 schreef kiki2024 het volgende:
Ze moest en zou Ty en Alice op de bank krijgen daarom doet ze dit
ja omdat het een belg isquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Danny was voor later nog goed.......
Dat is gewoon slim. Belgen moeten Belgen eruit spelen zodat ze als laatste Belg overblijvenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:33 schreef OmaJacky het volgende:
Vertouwen schenden is het ergste wat haar kan overkomen.
Tom heeft dat gedaan zegt ze .
Nee trut Tom doet wat hij wilt en is geen volgeling van jou.
Volgens Ashley gaat het Tom erom om een Belg eruit te krijgen.
Aquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
A: Met roomsaus en zalm.
B:Spinazie met roomkaas.
C:Bolognese. ( Mag ook lasagne zijn)
Volgens mij is het andersom...quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:30 schreef zodeju het volgende:
Mijn god hoe krijgt ze het uit haar strot......als Glenn dit nou nog niet door heeft. Wat een ziekelijk mens.
Nu weer dat Tom Karen constant achtervolg en geen moment alleen laat.
Glenn en Danny trappen er keihard inquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:36 schreef zodeju het volgende:
Omg Glenn is ook sul.....Tom doet alles uit berekening al vanaf het begin zegt hij......
Nou Tom fans denk dat jullie moeten vechten voor hem....Madam heeft hem met haar ploeg al afgeserveerd.
Ga haar nog eng vinden ook.....quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Glenn en Danny trappen er keihard in
Dat begint ook op te vallen.quote:
Beter toch? Daar kijken wel voorquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt wel een heerlijke meltdown op tv
Handig sloofje met geen mening.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:41 schreef woxxel2 het volgende:
Ik zie aan t gezicht van ash dat ze irritaties heeft naar karin.
Nep vriendschap is t.
Heeft ze weer een rekensom gehad?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik snap het niet... ik snap het ECHT niet ... ik snap het niet.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:42 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Heeft ze weer een rekensom gehad?
hopen op Alice als favo zaterdag en dan massaal op Dillie stemmen om te blijvenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:35 schreef OmaJacky het volgende:
Als jij weg bent tegen Danny dan breekt de oorlog uit hier zegt ze .
Hé balen zeg dat Dilano eruit gaat , had nu liever dat Danny eruit gaat.
Die is slimmer dan dat ze zich voordoetquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Handig sloofje met geen mening.
Je kunt het ook overdrijven.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
hopen op Alice als favo zaterdag en dan massaal op Dillie stemmen om te blijven
zal ze leren die trashley
da's ook een kunst toch?quote:
Pardon? Die zat zich vanmiddag nog serieus af te vragen wrom vliegtuigen geen toeter hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is slimmer dan dat ze zich voordoet
doen doenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:45 schreef marky het volgende:
Ik zou haast nog een account aanmaken om op Dilano te gaan stemmen.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:46 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Pardon? Die zat zich vanmiddag nog serieus af te vragen wrom vliegtuigen geen toeter hebben
[..]
Pardon? Die zat zich vanmiddag nog serieus af te vragen wrom vliegtuigen geen toeter hebben
[..]
[..]
Zonder vizier is het lastig schieten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:49 schreef marky het volgende:
Voor de duidelijkheid Ash haar kampje is zo toxic als de pest. Iedere keer is er een ander in het vizier.
Tom mag niet zeggen dat hij niet op die en op die wil. Maar zij mag wel zeggen dat niemand op Danny magquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
Tom heeft op hun eigen kamp gestemd![]()
![]()
Ashley: je moet uitkijken met hem! Afgelopen week wou hij mij de pon gunnen.. dat was alleen maar om zich niet in die positie te zetten. Dat is bullshit! maar wel bij ons bij de gesprekken te zitten.. Ik snap echt wel dat hij jou onder druk kan zetten.
Hij kan zeggen ik wil die of die er niet ophebben waardoor je je bijna genoodzaakt? voelt om daarop te stemmen
Selectief geheugen van Ashely
zelf doet ze dit nooooooit
En nu zit ze Karen te bewerken en tegen Tom op te zettenquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:49 schreef marky het volgende:
Voor de duidelijkheid Ash haar kampje is zo toxic als de pest. Iedere keer is er een ander in het vizier.
Nu hoop ik duizend hopen op een hoop dat Danny zaterdag gaatquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef kiki2024 het volgende:
en weer dreigen : als Danny zaterdag vertrekt dan barst de bom
ik ook, maar zie het niet gebeuren. hij staat op 1 nuquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu hoop ik duizend hopen op een hoop dat Danny zaterdag gaat
Zo jammer dat Dilano nu erbij zit. Nu gaat Danny er zeker niet uit.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:53 schreef Dotteke het volgende:
Als Danny zaterdag vertrekt barst hier de bom, zegt Ash
quote:
Ja ben ook geswicht, ik heb moeite om de valsheid van haar aan te horen zeg pffff.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:49 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga maar even naar 1.
Kan het niet meer aanhoren.
Para vibes krijg ik hiervan
Ongelooflijk wat een vies achterbaks wijf is dat zeg. Zeldzaam...quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe zachter Ass praat hoe valser ze bezig is
Nee totaal nietquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:57 schreef Rhosyn het volgende:
Is Ashley zich er eigenlijk van bewust dat alles wat zij anderen verwijt zij zelf dus net zo goed doet.
Inclusief het gebruiken van anderen om zelf verder te komen.
Gelukkig heeft zij het niet voor het zeggen blijkt toch maar weerquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:55 schreef kiki2024 het volgende:
glenn zou gezegd hebben dat Tom alice en jimmy gebruikt.
ashley wil : Jimmy, ty en tom op de bank zegt ze
wat zei ze nu dat Karen uit moet kijken wat de buitenwereld over haar gaat denken als ze zou doet?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:57 schreef woxxel2 het volgende:
Zo ze gaat echt wel ver . Manipuleren op de top
Ze zegt eigenlijk heel weinig, ik denk dat die drie grijze celletjes van haar toch aan het werk zijn.quote:
Zo is ze altijd al geweest. Alles moet om haar draaien en gaan zoals zij wil.quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Alles, alles, maar dan ook alles weet ze in een negatief daglicht te zetten van Tom.
Wat heeft zij een haat op het moment
Een echt vriendinquote:
Ja. Ze willen op Tom stemmen, maar als ze Leuk blijft doen tegen Tom, komt dat heel raar over boj de buitenwereldquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat zei ze nu dat Karen uit moet kijken wat de buitenwereld over haar gaat denken als ze zou doet?
En dat komt allemaal omdat de fans Tyron ( op het nippertje) hebben gevrijwaard van de bank?quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Alles, alles, maar dan ook alles weet ze in een negatief daglicht te zetten van Tom.
Wat heeft zij een haat op het moment
Lief en leuk doen met Danny maar hem wel nomineren net zoals Ash van plan is met Jimmyquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
wat zei ze nu dat Karen uit moet kijken wat de buitenwereld over haar gaat denken als ze zou doet?
Dat weet ik niet helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat komt allemaal omdat de fans Tyron ( op het nippertje) hebben gevrijwaard van de bank?
( niet dat Ashley dat weet maar haar berekening zal niet kloppen ofzo
iets met hele dubbele moraalquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tom mag niet zeggen dat hij niet op die en op die wil. Maar zij mag wel zeggen dat niemand op Danny mag
Karen heeft angst voor haar....quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:03 schreef Soury het volgende:
Karen is ook een slappe hap hoor. Ze heeft het de laatste dagen leuk met Tom ze kaarten en praten veel.
oepsquote:
Daar hoop ik opquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oeps
Ze word bozer en bozer![]()
Gaat misschien leuke streams opleveren als de rest het zat is...
Ashley is niet slimquote:Op donderdag 14 maart 2024 16:47 schreef mangalie het volgende:
[..]Misschien is ze ietsje slimmer dan Trash, maar zal niet heel veel zijn...
En dat kan Ashley niet hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:03 schreef Soury het volgende:
Karen is ook een slappe hap hoor. Ze heeft het de laatste dagen leuk met Tom ze kaarten en praten veel.
Tom is daar niet goed in die loopt weg.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:06 schreef kiki2024 het volgende:
nu is het wachten op de clash tussen Ashley en tom want die komt er
Wist niet hoe ik hem moest aanpassen😱quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:09 schreef cat123 het volgende:
Karin valt ook echt heel vies vies tegen.
Maar hoeveel mensen van haar eigen groep heeft ze(ashley) nu al geprobeerd onder de bus te gooien, elke week een ander, eerst glenn, toen danny, nu weer tom,
Andere stream jimmy in gesprek met tom halelujah
Ohja daar zit ze ook mee natuurlijk......quote:Op donderdag 14 maart 2024 16:42 schreef Kajmu het volgende:
Ashley heeft Karen enkel nog nodig om haar touwenhaar enigsinds nog op iets te laten lijken
Yup, en ik durf haast met zekerheid te zeggen dat dat begonnen is nadat Ashley uit was gevallen tegen Arianaquote:
SPOILER: flashback naar 2/2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hij heeft een goed inzicht en heeft veel meer door dan ze denken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:08 schreef JosSmos37 het volgende:
Tom ontzettend rationeel op dit moment. Blijft kalm in de chaos en onthoudt zeer goed welke manipulatieve acties Ashley al op haar kerfstok heeft. Winnaarsmentaliteit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:06 schreef kiki2024 het volgende:
nu is het wachten op de clash tussen Ashley en tom want die komt er
quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik lig ook in een deuk hier.
Hij is aan het worstelen niet te kort
Ik weet niet of het klopt maar weet wel dat in het gesprek met karen en ashley het ging over het stemmen en dat Karen waarschijnlijk niet voor elkaar kreeg bij Tom om op Alice te gaan toen zei Ashley je moet het proberen door te duwen en anders ga je ieder voor zich Jij op Alice en hij op wie hij wil.......maar die gingen het spelletje doen papier schaar steen en daarbij won Tom dus ze hebben op dezelfde gestemd die Tom wilde.....wie dat is weet ik niet maar denk nu Danny.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dat komt allemaal omdat de fans Tyron ( op het nippertje) hebben gevrijwaard van de bank?
( niet dat Ashley dat weet maar haar berekening zal niet kloppen ofzo
quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:21 schreef Ebinas het volgende:
Tom is zijn redding hier, anders kost het de pot 500
Ja echt hequote:Op donderdag 14 maart 2024 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het is dat Tom weer begon te praten, zouden ze de hand als op de '-500 knop' gehad hebben bij de febo?
Als het goed is zien we dat vanavond in de uitzending toch?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt maar weet wel dat in het gesprek met karen en ashley het ging over het stemmen en dat Karen waarschijnlijk niet voor elkaar kreeg bij Tom om op Alice te gaan toen zei Ashley je moet het proberen door te duwen en anders ga je ieder voor zich Jij op Alice en hij op wie hij wil.......maar die gingen het spelletje doen papier schaar steen en daarbij won Tom dus ze hebben op dezelfde gestemd die Tom wilde.....wie dat is weet ik niet maar denk nu Danny.
En als Alice er nog een stem bij had van Karen stond ze ook op 4 denk ik.
Die open mond om te ademen is toch ook niet goed.....volgens mij zit zijn neus dicht want soms hapt hij ook naar lucht of het is een gewoonte geworden....altijd die open mond.quote:
Ik ook. Op de andere stream een monotoon, nietszeggend gewauwel van Alicequote:
Het is ongelooflijk allemaalquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Lief en leuk doen met Danny maar hem wel nomineren net zoals Ash van plan is met Jimmy
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt maar weet wel dat in het gesprek met karen en ashley het ging over het stemmen en dat Karen waarschijnlijk niet voor elkaar kreeg bij Tom om op Alice te gaan toen zei Ashley je moet het proberen door te duwen en anders ga je ieder voor zich Jij op Alice en hij op wie hij wil.......maar die gingen het spelletje doen papier schaar steen en daarbij won Tom dus ze hebben op dezelfde gestemd die Tom wilde.....wie dat is weet ik niet maar denk nu Danny.
En als Alice er nog een stem bij had van Karen stond ze ook op 4 denk ik.
ALs ik naar zijn ogen kijk lijkt het alsof hij heeft wat ingenomen, zat net al te kijken hoe flauw hij uit zijn ogen kijkt.quote:
Dat was een geintje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:29 schreef OmaJacky het volgende:
Hahahah Asley die zegt dat Tom zo graag met Alice en Jimmy wilt omdat het Nederlanders zijn.
Het vuile wijf dat zich helemaal omringd met Belgen.
Die Danny is ook vies hoor, lult nu alleen maar vuil over Tom tegen Asley terwijl hij haar vorige week op de bank wilde zetten want hij wilde haar eruit omdat ze de sfeer verpest.
De enige reden waarom zij zo close is en blijft met Danny en Glenn is ook daarom.. ze heeft hun gewoon nodig voor het spel en niet omdat ze beiden nou zo leuk gezellig of aardig vindt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:29 schreef cat123 het volgende:
Ashley, ja waarom tom met el en jim verder wil, ja dat zijn 2 Nederlanders,
En andersom dan ashley, zijn danny en karin beide nederlanders? Of zijn dat "toevallig" 2 belgen🤔🤔?
En dat is op zichzelf prima als je zo je spel speelt, maar om dan zo vies over een ander te praten dat hij dat zou doen, wat dus helemaal niet waar is , dan ben je een vies **** wijf.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
De enige reden waarom zij zo close is en blijft met Danny en Glenn is ook daarom.. ze heeft hun gewoon nodig voor het spel en niet omdat ze beiden nou zo leuk gezellig of aardig vindt.
Huh?quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:30 schreef Joyce-43 het volgende:
en heb een vraag weet Jimmy dat Ashley op hem gestemt heeft?
Heerlijk....quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. Op de andere stream een monotoon, nietszeggend gewauwel van Alice
Man man wat een stomme keuze, had dan spaghetti linguini of tagliatelle gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:38 schreef rinardo het volgende:
Vrijdag is Alice jarig🥳 dus mogen de bewoners een lievelingsgerecht van haar koken.🧑🍳 Helpen jullie mee kiezen welke het moet worden? Stemmen kan tot vrijdagochtend 10:00 door middel van de verschillende vind-ik-leuk emojis! https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
[ link | afbeelding ]
inhoudelijk heel leuk gesprek. Geen ge oh over het spel maar over hoe ze in het leven staat.quote:
Idd gewoon beschaafd gesprek...quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
inhoudelijk heel leuk gesprek. Geen ge oh over het spel maar over hoe ze in het leven staat.
ze hebben bij de intake hun lievelings eten moeten doorgeven, dit is van Alicequote:Op donderdag 14 maart 2024 17:44 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Man man wat een stomme keuze, had dan spaghetti linguini of tagliatelle gedaan
Is inderdaad ook wel eens lekker....en mis je een stukje is ook niet erg....die twee hebben ook dezelfde humor...en kunnen goed overweg......quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
inhoudelijk heel leuk gesprek. Geen ge oh over het spel maar over hoe ze in het leven staat.
De bolognese mag eventueel met lasagne.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:44 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Man man wat een stomme keuze, had dan spaghetti linguini of tagliatelle gedaan
En niet toegeven he,,,,van 10 toch maar naar 8gegaan. Help ik open niet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:49 schreef rinardo het volgende:
Alligators worden 2 tot 4 meter lang. Ze kunnen maximaal 5,5 meter worden. Echte krokodillen worden meestal 1,5 tot 7,5 meter lang. De gaviaal wordt gemiddeld 5 meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |