Nee, Quentin stond ook niet op mijn bingokaart vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ja die snapt niet dat Ty er niet op staat, gaat ze nooit achter komen ook haha
de wie hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, Quentin stond ook niet op mijn bingokaart vandaag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze heel halstarrig weigeren erover te praten komen ze er nu niet achter. Het vertrouwen in het leger is op een all time low.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:08 schreef Joyce-43 het volgende:
ja die snapt niet dat Ty er niet op staat, gaat ze nooit achter komen ook haha
volgens mijn had ze toch mensen laten weten dat Ty er niet door heen zou komen juist door randyquote:
Dus Ashley "ik vertrouw Danny niet meer" heeft bewust Dylano, Jimmy en Alice gestemd, toevallig 3 Nederlandse concurrentenquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben ze gestemd
Geen danny
Want daar kreeg hij de kans niet voor
Ja maar dat komt doordat Karen heeft laten doorschemeren dat het Tom was die op Danny is gegaan, dat klopt ook wel maar wat Karen er even 'vergeet ' bij te vertellen is dat ze steen schaar en papier hadden gedaan en dat Tom die had gewonnen .quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
gewoon een mes, in je rug fluisterd Ash
kan ik me wel iets bij voorstellen je hebt iets in je hoofd en dat is het anders en je snapt er geen hol van hahaquote:
Danny had er toch wel op gestaan ook als Ty niet was gesafed.quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:11 schreef Dotteke het volgende:
Ash hoooopt dat Danny overleefd zaterdag, ze is er ziek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |