abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212855940
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2024 22:38 schreef Cuendillar het volgende:
Chadi gaat uiteraard geen serieus antwoord geven, maar besef wel dat het grootste deel van de islamitische wereld, ook in Nederland, Israël vernietigd wil zien.

Ze gaan heel verbitterd zijn na deze oorlog. Maar ik heb geen greintje medelijden met ze.
En na Israël komen ze voor het Westen, daarom dus ook: hup Israël.
pi_212855949
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 05:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Zoals de Russen, Chinezen, moslims... slaap je nog wel lekker?
pi_212857124
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 05:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Dat willen ze wel... maar dat kunnen ze niet. :)

Als deze oorlog opnieuw iets aantoont, is het wel de totale onmacht van de islamitische wereld. Daarom zei ik ook: ze gaan extreem verbitterd zijn na afloop van deze oorlog. Er komt een moment dat zelfs de grootste extremist zal gaan twijfelen aan de superioriteit van de islam, aan de wil van Allah en aan de woorden van Mohammed. :)

En allemaal doordat ze het kleine Israël niet op de knieën kunnen krijgen.
Intolerant voor intolerantie
  zondag 17 maart 2024 @ 10:25:49 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212857458
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2024 05:09 schreef Chadi het volgende:

[..]
Hoe kan jij nou gelijke rechten willen als moslim hater? Dat wil je helemaal niet (hoe comfortabel zit dat label? ).
Dat willen ze in Isreal ook helemaal niet. Daarom wordt het ook een apartheidstaat genoemd door verschillende mensenrechtenorganisaties. Ik denk niet dat Isreal open staat voor gelijkheid. Het is wel hun garantie voor bestaanszekerheid maar zover zijn ze daar niet zolang ze alleen maar zichzelf zien als enige slachtoffer.
Raar dan dat mensen met het staatsburgerschap in Israël gewoon gelijke rechten hebben. Er zitten Arabieren, Christenen en Druze in het Israëlische leger. Er dient nota bene een Arabische moslima als rechter bij het hooggerechtshof en zijn er allerlei minderheden onderdeel van de Knesset. Sterker nog, er is zelfs een partij gericht op de belangen van Israëlische Arabieren.

Daarnaast is het ook best wel hilarisch te noemen dat moslims zich zo drukmaken over gelijkheid, terwijl men in de Islamtische wereld eigenlijk niets anders doet dan ethnische of religieuze minderheden onderdrukken. Of het nu om Koerden, Christenen Armenen, Joden of Jezidi's gaat, ze hebben allemaal te lijden (gehad) onder Islamtische heerschappij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212857580
quote:

[..]
Hoe kan jij nou gelijke rechten willen als moslim hater? Dat wil je helemaal niet (hoe comfortabel zit dat label? ).
Ah, de verwachte projectie. "No u" :')

Je gaat dit niet snappen, maar je projecteert je haat op mij. Omdat je zwart-wit denkt, moeten anderen ook wel zwart-wit denken. Ja toch? Cuendillar zegt "islam faciliteert jodenhaat" dus Cuendillar haat de islam. :Y

Cuendillar haat alleen de haat zelf. Cuendillar is intolerant voor intolerantie. Je kunt het onder al mijn reacties lezen. :)

En de islam (en hetwelke religie dan ook) staat niet gelijk aan haat. De islam is er wel extreem gevoelig voor, gevoeliger dan andere religies. Maar een paar reacties geleden betoogde ik al dat de islam per saldo haatvrij was, tot het zionisme opkwam en de joden terug begonnen te keren naar het Palestijnse mandaat.

Daarom moest ik ook zo lachen toen jij en Ronald-Koeman het woord "genuanceerd" gebruikten. :D
Haters zijn niet genuanceerd en denken ook niet zo. Dat geldt ook voor mij; ik heb geen enkele tolerantie voor jullie haatvolk. Je kunt niet een beetje haten, je haat. Net als liefde is dat een allesoverheersende emotie.

But I'm trying, Ringo. I'm trying real hard to be the shepherd.
quote:
Dat willen ze in Isreal ook helemaal niet. Daarom wordt het ook een apartheidstaat genoemd door verschillende mensenrechtenorganisaties. Ik denk niet dat Isreal open staat voor gelijkheid. Het is wel hun garantie voor bestaanszekerheid maar zover zijn ze daar niet zolang ze alleen maar zichzelf zien als enige slachtoffer.
Ja hoor, haatbaard. :Y

Ga absoluut door met jouw visie te posten, want ik vind dat het belangrijk is dat niet-haters zien hoe jullie redeneren.
pi_212859104
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212859236
quote:
2s.gif Op zondag 17 maart 2024 13:13 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Prachtig toch, net alsof je op vakantie bent in Gaza?
pi_212859375
quote:
[ x ]
Kunnen deze mensen niet gewoon een enkeltje Gaza krijgen?
pi_212859649
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2024 10:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Raar dan dat mensen met het staatsburgerschap in Israël gewoon gelijke rechten hebben. Er zitten Arabieren, Christenen en Druze in het Israëlische leger. Er dient nota bene een Arabische moslima als rechter bij het hooggerechtshof en zijn er allerlei minderheden onderdeel van de Knesset. Sterker nog, er is zelfs een partij gericht op de belangen van Israëlische Arabieren.

Daarnaast is het ook best wel hilarisch te noemen dat moslims zich zo drukmaken over gelijkheid, terwijl men in de Islamtische wereld eigenlijk niets anders doet dan ethnische of religieuze minderheden onderdrukken. Of het nu om Koerden, Christenen Armenen, Joden of Jezidi's gaat, ze hebben allemaal te lijden (gehad) onder Islamtische heerschappij.
Geen gelijkheid bij dezelfde staatsburgerschap.
pi_212859837
https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna143493

Dit soort privaat milities zijn altijd buitengewoon positief als het gaat om mensenrechten. Hierover valt genoeg te lezen als het bijvoorbeeld gaat om Wagner, of blackwater. Keer op keer laten dit soort privaat milities zien over hoge moraliteit te beschikken.

Lekker man.
pi_212859988
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 14:21 schreef theunderdog het volgende:
https://www.nbcnews.com/news/amp/rcna143493

Dit soort privaat milities zijn altijd buitengewoon positief als het gaat om mensenrechten. Hierover valt genoeg te lezen als het bijvoorbeeld gaat om Wagner, of blackwater. Keer op keer laten dit soort privaat milities zien over hoge moraliteit te beschikken.

Lekker man.
Ik zie het eerder gebeuren dat ze locals aannemen. Kunnen die overdag wat geld verdienen en in de vrije tijd Hamas helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2024 14:35:22 ]
pi_212860214
twitter

Islamsterdam.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212860272
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 14:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie het eerder gebeuren dat ze locals aannemen. Kunnen die overdag wat geld verdienen en in de vrije tijd Hamas helpen.
We gaan het zien. Je weet in elk geval zeker dat ze met een laag-IQ oplossing zullen komen.
pi_212860383
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 22:28 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Zo gaat het al jaren in de media.
De headline: Israel vuurt raketten af op Gaza!
Onderaan het artikel: het was een vergelding van een eerdere rakketaanval van de palestijnen.
Het is weer zover bij de NOS:

https://nos.nl/liveblog/2(...)en-verwacht-in-qatar

Israël voert luchtaanvallen uit in Zuid-Libanon

En dan verderop in het artikel:

quote:
naast de aanvallen op plekken waarvandaan Hezbollah raketten afschiet
pi_212860413
quote:

[..]
Onder apartheid had je geen zwarte burgemeesters, politici, zakenmensen e.d.

Zat Arabieren in Israël.

En jezelf als slachtoffer zien is niet erg lastig gezien jarenlange terreur vanuit Hamas.
  zondag 17 maart 2024 @ 15:23:04 #141
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212860683
quote:
[ x ]
Geweldig signaal dit telkens weer: massale intimidatie werkt en dan gelden er geen regels of wetten.
  zondag 17 maart 2024 @ 15:30:04 #142
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212860784
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 14:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
Geen gelijkheid bij dezelfde staatsburgerschap.
Kun je enkele voorbeelden noemen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212861142
quote:
14s.gif Op zondag 17 maart 2024 15:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je enkele voorbeelden noemen?
Stel hem nou niet zulke moeilijke vragen.

Binnen zijn eigen religie bestaat er al geen gelijkheid. In de sharia hebben vrouwen minder rechten dan mannen.

Die mensen hebben helemaal niets op met het begrip "gelijkheid".

Het is ook niet moeilijk te verklaren waarom moslims (vooral de vrouwen) het zoveel beter hebben in Israël en in het westen dan in islamitische landen.
pi_212861148
The people of light be like

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212861163
twitter

* Ulx mompelt iets over cease fire now.....
  zondag 17 maart 2024 @ 15:55:58 #146
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212861174
twitter

Paar filmpjes met verschillende bevolkingsgroepen zichtbaar plus het Ottomaanse leger in Jeruzalem 1896
  Moderator zondag 17 maart 2024 @ 15:58:52 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212861232
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 15:54 schreef egayalS het volgende:
The people of light be like

[ x ]
Ow jeetje

Een komiek maakt foute grappen ... snel, stop deze genocide!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212861248
lol
  zondag 17 maart 2024 @ 16:02:10 #149
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_212861295
vandaag duizenden kinderschoentjes die palestyijnse dode kindjes vertegenwoordigen, op het vredenburg utrecht, hele plein vol. en de namen oplezen.
zeer eenzijdig natuurlijk, maar indrukwekkende actie, moet ik ze geven.
  Moderator zondag 17 maart 2024 @ 16:05:52 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212861340
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 15:06 schreef havanagila het volgende:

[..]
Onder apartheid had je geen zwarte burgemeesters, politici, zakenmensen e.d.

zeker wel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')