Ik laat Charlie LeClerc en Italian Jesus gewoon tussen de race weekenden door een OnlyFans pagina beginnen. Dat moet wel genoeg opbrengen om een F1, Hypercar en GT team draaiende te houden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar wil je dan het (extra) geld vandaan halen?
(even vooropgesteld dat dit ook eender welke sportploeg zou kunnen zijn, @:drakin![]()
)
Studio NonBinair 100!quote:
Leclerc een OF1!quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat Charlie LeClerc en Italian Jesus gewoon tussen de race weekenden door een OnlyFans pagina beginnen. Dat moet wel genoeg opbrengen om een F1, Hypercar en GT team draaiende te houden.
[..]
Studio NonBinair 100!
Maar serieus genoeg om erop in te gaan hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, Enzo zelf heeft zijn ziel al in de jaren 50 aan de commercie verhoert toen hij straat auto's ging bouwen om de race teams te financieren.
Was net maar een garpje
Oh dat geloof ik ook wel. Ferrari en Lamborghini waren vroeger toch wel dé wagens die je mooi vond. Weet nog wel dat op school 2 groepen waren, Ferrari fans en Lambo fansquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
@:TheStigsDutchCousin Ferrari heeft een aantal zeer mooie straatwagens gebouwd, maar die afdeling is in eerste instantie opgericht om geld binnen te halen voor het F1 en LeMans team.
Autosport moet ook gewoon met de tijd mee gaan om relevant te blijven. Zowel op commercieel als technisch niveau. Ergens vind ik nog Liberty Media of een partij met dezelfde ideeën zelfs al ergens in de jaren 2000 Bernie had kunnen uitkopen en dan was F1 er niet slechter door geworden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar serieus genoeg om erop in te gaan hoor![]()
Helemaal vóór!quote:
Heeft het imago van de twee merken toch wel tot het terrein van legendes geduwd zulke rivaliteiten. Door bij jonge jochies al het idee in hun hoofd te zetten dat je ooit genoeg geld kunt hebben om een van die wagens te kunnen rijden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook wel. Ferrari en Lamborghini waren vroeger toch wel dé wagens die je mooi vond. Weet nog wel dat op school 2 groepen waren, Ferrari fans en Lambo fansEn elkaar maar proberen te overtuigen
En dan laten we Gertje meteen zijn naam veranderen naar Gertruda Verbouwtquote:
Ik zag laatst gert verhulst he over de nieuwe sneeuwwitje musical dat ze gewoon dwerg acteurs gebruiken weer en niet zoals bij Disney daar opeens tegen zijn die acteurs waren er erg blij mee anders hadden ze geen werk.quote:
Vind je New Line Cinema nu ook ineens een kut bedrijf omdat ze bij de Lord of the Rings geen dwergen hebben gebruikt dik 20 jaar geleden maar door camera trucage en andere dingen ze kleiner hebben laten lijken dan andere acteursquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst gert verhulst he over de nieuwe sneeuwwitje musical dat ze gewoon dwerg acteurs gebruiken weer en niet zoals bij Disney daar opeens tegen zijn die acteurs waren er erg blij mee anders hadden ze geen werk.
Je bent wel een beetje single-topic he makker.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag laatst gert verhulst he over de nieuwe sneeuwwitje musical dat ze gewoon dwerg acteurs gebruiken weer en niet zoals bij Disney daar opeens tegen zijn die acteurs waren er erg blij mee anders hadden ze geen werk.
Gimli had gespeeld moeten worden door Warwick Davisquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind je New Line Cinema nu ook ineens een kut bedrijf omdat ze bij de Lord of the Rings geen dwergen hebben gebruikt dik 20 jaar geleden maar door camera trucage en andere dingen ze kleiner hebben laten lijken dan andere acteurs
edit: was geen MGM, die hadden het script net als zovelen afgewezen. Alleen NLC wilde Jackson een deel van het budget en 3 films geven waar hij alsnog grof overheen ging met eigen geld![]()
Rara, hoe zou dat toch komen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje single-topic he makker.
ZEGquote:
Ik had wel schaalmodellen, dus dat was iets.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft het imago van de twee merken toch wel tot het terrein van legendes geduwd zulke rivaliteiten. Door bij jonge jochies al het idee in hun hoofd te zetten dat je ooit genoeg geld kunt hebben om een van die wagens te kunnen rijden.
Owja fuck, ik was Gimli helemaal vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gimli had gespeeld moeten worden door Warwick Davis
Die speelde toch in die ene horrorfilm? Leprechaun of hoe je dat ook schrijft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Gimli had gespeeld moeten worden door Warwick Davis
Ik heb tot in mijn begin 20-iger jaren nog een klein ingelijst foto van een Diablo op mijn slaapkamer hangen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rara, hoe zou dat toch komen...
[..]
ZEG
[..]
Ik had wel schaalmodellen, dus dat was iets.
Ik hoor graag jouw interpretatiequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Rara, hoe zou dat toch komen...
Sorryquote:
Overkomt de besten.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja fuck, ik was Gimli helemaal vergeten![]()
Klopt. Met Jennifer Aniston nog in een rolletje voordat ze Friends-famous werd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die speelde toch in die ene horrorfilm? Leprechaun of hoe je dat ook schrijft.
Diablo, en de Countash. Mooie wagens wel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb tot in mijn begin 20-iger jaren nog een klein ingelijst foto van een Diablo op mijn slaapkamer hangen.
En natuurlijk eind jaren 90 de '96 F1 Ferrari van Schumi als schaalmodel![]()
Nah, dan mag ik met vakantiequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hoor graag jouw interpretatie
[..]
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |