Puur graagquote:
Ik zou @MizzezAmy graag puur hebben.quote:
Ik heb 4 potten wit en 1 praline!quote:
Lievquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb 4 potten wit en 1 praline!
Maar 3 potten wit geef ik vrijdag aan mn zus. Neefje en nichtje vinden die heel lekker, maar een pot is normaal 3 euro en dat vindt mn zus te duur. Nu met 50% korting bij de Plus, dus dan kan het wel.
mag ik dan geen make-up op?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou @:MizzezAmy graag puur hebben.
Lief van jequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar 3 potten wit geef ik vrijdag aan mn zus. Neefje en nichtje vinden die heel lekker, maar een pot is normaal 3 euro en dat vindt mn zus te duur. Nu met 50% korting bij de Plus, dus dan kan het wel.
Ik had verwacht 5 pralines en 1 pot witquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ga je lekker slapen Just?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had verwacht 5 pralines en 1 pot wit
Goed ideequote:
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker!quote:
Waar?quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:41 schreef JustinK het volgende:
Het is tijd voor een @:Shii apreciation post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah lief.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om @:Shii te waarderen.Waar heb ik dit aan verdiend?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: