Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is dit een SC?
If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
![]()
Mooie TT
SC het warme bad
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶![]()
Ik doe vandaag niet aan liefde, misschien morgen.quote:If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niet aan liefde, misschien morgen.![]()
![]()
Ok, de liefde heeft een dagje vrijquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niet aan liefde, misschien morgen.![]()
![]()
Vanochtend was er nog wel liefde, maar nu het avond begint te worden heb ik meer behoefte aan een slaap SCquote:
Alleen ligt de lat heel erg laag.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is toch een stuk handiger als het zo onder elkaar staat tochquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ja leest wel prettig iddquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Is toch een stuk handiger als het zo onder elkaar staat toch![]()
Een beetje moeite doen kan ook geen kwaad.If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Ja precies, Spekkie nam goed de moeite om de posts te verzamelenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Een beetje moeite doen kan ook geen kwaad.![]()
![]()
Ik offer mezelf op zodat andere mensen kunnen bloeien.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik bedenk me net dat ik iets heb laten verslonzen.
Een dikke lieve HUTS aan al mijn niffo's
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar er wordt stiekem nooit genoeg gehutst
Daarom waardeer ik jou ook zoquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:13 schreef JustinK het volgende:
Ik had er vandaag ook al een huts uitgegooid
Zulks een liefdevolle bromanceIf I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
@JustinK heeft een leegte in mij opgevuld.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
En daarom geloven wij beide dat dit een plek van liefde kan zijn en blijven
En dan echt zo'n dekseltje wat het potje vacuum zuigt he
Ik hoop zoiets ook nog ooit mee te maken
Ik zal zo ff in je DM's slidenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop zoiets ook nog ooit mee te makenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb je nog een leegte die moet worden opgevuld?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoop zoiets ook nog ooit mee te maken![]()
![]()
Jij hebt @Monsterkoekie al, niet hoarden hequote:Op woensdag 13 maart 2024 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je nog een leegte die moet worden opgevuld?
Ben jij niet monogaam?quote:
Om sommige scènes na te spelen heb je soms iets extra's nodigquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Jij hebt @:monsterkoekie al, niet hoarden he![]()
![]()
@JustinK en ik begrijpen elkaar op een ethereaal niveau en onze relatie gaat verder dan enkel het fysieke. We laten elkaar open om die vleselijke geneugtes elders op te zoeken.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bijna weekend!quote:
Of nou ja, iig al aan de goede helft van de week
Moe, koud, honger, dorstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Mooi gesproken makkerquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK en ik begrijpen elkaar op een ethereaal niveau en onze relatie gaat verder dan enkel het fysieke. We laten elkaar open om die vleselijke geneugtes elders op te zoeken.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je nog een leegte die moet worden opgevuld?steek in mijn hart dit
![]()
helemaal full HC ga ik, ben ik nogwat vergeten?Uw ADH vitamine Worst
Sorry voor mijn tekortkomingquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om sommige scènes na te spelen heb je soms iets extra's nodig![]()
Ik denk dat het een informatieve vraag was voor een vriendquote:
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jij, mijn broer van andere ouders! * Monsterkoekie begint dramatische gebaren te makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK en ik begrijpen elkaar op een ethereaal niveau en onze relatie gaat verder dan enkel het fysieke. We laten elkaar open om die vleselijke geneugtes elders op te zoeken.
Je hebt me verraden!![]()
Maar wat als ik meer wil dan alleen vleselijke geneugtes?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
@:JustinK en ik begrijpen elkaar op een ethereaal niveau en onze relatie gaat verder dan enkel het fysieke. We laten elkaar open om die vleselijke geneugtes elders op te zoeken.
Dan kan je beter een vrouw zoekenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat als ik meer wil dan alleen vleselijke geneugtes?![]()
![]()
I did not have sexual relations with that manquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij, mijn broer van andere ouders! * Monsterkoekie begint dramatische gebaren te maken
Je hebt me verraden!met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter een vrouw zoeken![]()
![]()
Heb ik ruimte genoeg voor. Ik heb zo ontiegelijk veel ruimte voor liefde in mijn hart.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar wat als ik meer wil dan alleen vleselijke geneugtes?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Is heel anders.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Hoho, was jij het niet die de vorige keer er iemand ging bijhalen![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan kan je beter een vrouw zoeken
Hardop gelachenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:25 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that man![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3143 / +220 / +194 / 5397 / 6140
2. KillemWieft / 993 / +65 / +30 / 363 / 593
3. SwJ / 932 / +7 / +9 / 67 / 86
4. Speklap3000 / 663 / +117 / +26 / 1925 / 2192
5. HappyCharly / 418 / +42 / +42 / 1723 / 2023
6. Mercedes. / 363 / +39 / +37 / 276 / 387
7. Mickytjuh / 302 / +23 / +35 / 717 / 864
8. mario390 / 275 / +21 / +35 / 153 / 310
9. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
10. DerRabbit / 223 / +116 / +48 / 413 / 494
11. Kissingbird / 221 / +0 / +27 / 619 / 715
12. hemarookworst / 215 / +13 / +41 / 414 / 541
13. devzero / 194 / +6 / +12 / 364 / 448
14. KoningWouter / 192 / +4 / +3 / 528 / 639
15. gebrokenglas / 179 / +0 / +40 / 345 / 455
16. Mazikeen / 126 / +45 / +12 / 548 / 657
17. Paul / 114 / +6 / +24 / 398 / 485
18. loveislikeakiss / 107 / +54 / +18 / 199 / 291
19. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
20. Monsterkoekie / 101 / +0 / +0 / 433 / 508SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis m'n mede heksjemocht je dit nog lesen: ik heb je m'n nummer gegeven. App me effe doosje
Ik heb er één en ik ben er trots op
Goeie vent welquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
1. JustinK / 3143 / +220 / +194 / 5397 / 6140met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maziiiiquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef DJMO het volgende:
Ik mis m'n mede heksjemocht je dit nog lesen: ik heb je m'n nummer gegeven. App me effe doosje
![]()
Dat ik hier de hele avond zal zijn.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar ook echt de hele avond?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat ik hier de hele avond zal zijn.![]()
Goed e-zusje welquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
20. Monsterkoekie / 101 / +0 / +0 / 433 / 508met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Jullie kunnne wel goed dts'ers naspelenUw ADH vitamine Worst
Misschien met een dekentje beginnen?quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
Jullie kunnne wel goed dts'ers naspelenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien met een dekentje beginnen?![]()
![]()
Waarom is Mazi weg?If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Vanochtend was ze er nog? Toen ik vanavond weer keek was ze weg
Auto correct. Ik heb SwiftKey op drie talen ingesteld. Nederlands, Engels en Duits. Soms verandert hij wel eens iets ten onrechte naar het Duits.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Had ze betere dingen te doen?quote:
hutsch me toch de rugquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Auto correct. Ik heb SwiftKey op drie talen ingesteld. Nederlands, Engels en Duits. Soms verandert hij wel eens iets ten onrechte naar het Duits.
naar beneden
Weet ik niet, DM haar ff, kan je het vragenquote:
Te vroeg.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:38 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Weet ik niet, DM haar ff, kan je het vragen
Ik denk niet dat PSV gaat winnen
Het is tijd voor een @Shii apreciation post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:41 schreef JustinK het volgende:
Het is tijd voor een @:Shii apreciation post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan niks met shiitakesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Oei, je weet jezelf wel aan te prijzenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:41 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat vertellen vrouwen me vaker ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is altijd tijd om @Shii te waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hou op met klagen, werkt niet, helpt niet en je wordt er niet gelukkig vanquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Als je het zelf wil ondervinden, kan ik je drie seconden van je leven geven die je nooit zult vergetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, je weet jezelf wel aan te prijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE BLIJFT VAN DR AFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Lekker snel welquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je het zelf wil ondervinden, kan ik je drie seconden van je leven geven die je nooit zult vergeten
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
NOUJA ZEGquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
OPPASSEN JIJ
Ik ben niet meer jouw beschermer. Nu ben ik @:JustinK 's beschermerWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Noem me je happy meal, want je bent zo met me klaarquote:
![]()
![]()
![]()
Ik heb jou opgebruikt om mijn huidige status te verkrijgen.quote:
spekkiesquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb jou opgebruikt om mijn huidige status te verkrijgen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
wat een wijsheidquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
hou op met klagen, werkt niet, helpt niet en je wordt er niet gelukkig van
Uw ADH vitamine Worst
ZIEDENDquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb jou opgebruikt om mijn huidige status te verkrijgen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik zoek de wijsheden overal waar ik ze kan vinden. Soms vind je ze op plekken waar je het niet verwacht hadquote:
quote:
Of omdat je met een speeltje komt? (of naja, ik dan)quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:45 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Noem me je happy meal, want je bent zo met me klaar
Ik ben best een trage eter, zelfs over fast food kan ik lang doen
daar moet een piemol inquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
Misschien ga ik naar bed
Misschien ook niet
Hoofdpijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of omdat je met een speeltje komt? (of naja, ik dan)
Misschien ga ik meequote:Op woensdag 13 maart 2024 21:47 schreef HappyCharly het volgende:
![]()
Misschien ga ik naar bed
Misschien ook niet
Hoofdpijn
Misschien ook niet
Pindakaas![]()
Ik heb vandaag een speklap in mootjes gehaktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag een speklap in mootjes gehakt![]()
![]()
![]()
Vandaag 3 potten uno penotti gekocht. Is het stiekem toch trio penotti.
(ik weet het)
spekkiesquote:
Met jus of met mosterd?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
Ik heb vandaag een speklap in mootjes gehakt
Dat dacht ik nou net bij het zien van Paul's UIquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik snap deze grap nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Vandaag 3 potten uno penotti gekocht. Is het stiekem toch trio penotti.
(ik weet het)
♡♡♡♡![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of omdat je met een speeltje komt? (of naja, ik dan)
Ik ben best een trage eter, zelfs over fast food kan ik lang doen
♡♡♡♡![]()
Sorry, mijn slechte humor vertoont zich soms wat later op de avondquote:
Nee, ik was verbaasd over de naam uno penotti. Maar wel lekker, een pot met alleen maar witte chocopasta (met amandel) en eentje met lichtbruine praline. Niet de vieze donkerbruine, ik hou niet zo heel erg van chocolade
Er is weer een auto afgevallen. Mijn shortlist is nu:
1. Mazda CX-5
2. Renault Austral
3. Volvo XC-40
Voorkeuren vragen jullie?
1. Mazda CX-5, maar dat is afhankelijk van leaseprijzen en budgetten. Ik moet het gesprek aangaan met mijn leidinggevende.
2. Volvo XC-40 als geniale 2e.
3. Renault Austral als ik economisch verstandig moet zijn.
Groetjes,
Je buurtspekkie.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Oh t bestond echtquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, mijn slechte humor vertoont zich soms wat later op de avond
Nee, ik was verbaasd over de naam uno penotti. Maar wel lekker, een pot met alleen maar witte chocopasta (met amandel) en eentje met lichtbruine praline. Niet de vieze donkerbruine, ik hou niet zo heel erg van chocolade![]()
Niet van chocolade houden
♡♡♡♡![]()
Hyundai Tucson is dus afgevallen trouwens
Ow! Volvo nog in de race?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef Speklap3000 het volgende:
Hyundai Tucson is dus afgevallen trouwens![]()
![]()
Is een kwestie van smaak, daarover valt niet te twistenquote:
Kwartettenquote:
Volvo was weer terug in de race gekomen nadat ik een nieuwe testronde had gedaan.quote:
Ik wil stiekem de Mazda, maar die is aan de dure kant. De Volvo is mijn logische 2e keuze. De Renault draait nog mee als een economisch verstandige keuze
Hoop dat ik bij jou in de smaak valquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is een kwestie van smaak, daarover valt niet te twisten
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh t bestond echt![]()
Niet van chocolade houden
Puur graagquote:
Ik zou @MizzezAmy graag puur hebben.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb 4 potten wit en 1 praline!quote:
Maar 3 potten wit geef ik vrijdag aan mn zus. Neefje en nichtje vinden die heel lekker, maar een pot is normaal 3 euro en dat vindt mn zus te duur. Nu met 50% korting bij de Plus, dus dan kan het wel.If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
Lievquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb 4 potten wit en 1 praline!
Maar 3 potten wit geef ik vrijdag aan mn zus. Neefje en nichtje vinden die heel lekker, maar een pot is normaal 3 euro en dat vindt mn zus te duur. Nu met 50% korting bij de Plus, dus dan kan het wel.![]()
![]()
mag ik dan geen make-up op?quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik zou @:MizzezAmy graag puur hebben.
Lief van jequote:Op woensdag 13 maart 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar 3 potten wit geef ik vrijdag aan mn zus. Neefje en nichtje vinden die heel lekker, maar een pot is normaal 3 euro en dat vindt mn zus te duur. Nu met 50% korting bij de Plus, dus dan kan het wel.
Ik ga onthouden♡♡♡♡![]()
Ik had verwacht 5 pralines en 1 pot witquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar 3 potten wit geef ik vrijdag aan mn zus. Neefje en nichtje vinden die heel lekker, maar een pot is normaal 3 euro en dat vindt mn zus te duur. Nu met 50% korting bij de Plus, dus dan kan het wel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ga je lekker slapen Just?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had verwacht 5 pralines en 1 pot wit
Goed ideequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Slaap lekker!quote:
Trusten aan de slapers
Slaap lekker!quote:
Hoop ik!
Waar?quote:If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah lief.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:42 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is altijd tijd om @:Shii te waarderen.Waar heb ik dit aan verdiend?
![]()
![]()
![]()
Je persoonlijkheid, je houding, en je gedragquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:10 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ah lief.Waar heb ik dit aan verdiend?
op schoolreisje?quote:Uw ADH vitamine Worst
volDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoonquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:10 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ah lief.Waar heb ik dit aan verdiend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen naar bed
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid, je houding, en je gedragDat klinkt wel weer, ja, uh.... zo officieel... maar toch lief.
![]()
![]()
NIET VREEMD GAANquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]Dat klinkt wel weer, ja, uh.... zo officieel... maar toch lief.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Sommige dingen zijn moeilijk in woorden te bevatten. Jouw bijdrage op dit forum is daar een vanquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:15 schreef Shii het volgende:
[..]Dat klinkt wel weer, ja, uh.... zo officieel... maar toch lief.
Netjes gepoetst!quote:![]()
Ik ken iemand die dat niet elke avond deed (en soms ook niet s ochtends)
Is Shii Wilma?quote:
Ik doe dat vaak ook rond de lunch nog een keerquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Netjes gepoetst!![]()
Ik ken iemand die dat niet elke avond deed (en soms ook niet s ochtends)
Schone tanden
Bahquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Netjes gepoetst!![]()
Ik ken iemand die dat niet elke avond deed (en soms ook niet s ochtends)![]()
Mijn tandarts was er weer blij mee vandaag![]()
![]()
Nee.quote:
Paul mag wel vreemdgaan, maar zijn partners niet
![]()
Ik bedoel: truste maat
sorry, botje vergeten uit te schakelen
Kan gebeurenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:20 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik bedoel: truste maat
sorry, botje vergeten uit te schakelen
Tot later makker![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn moeilijk in woorden te bevatten. Jouw bijdrage op dit forum is daar een van![]()
![]()
Nog even en ik lig eerderquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
is er nog een CV monteur hier trouwens? want heb vragen erover...
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Lekker 7km gerend. Zal ik eerst gaan koken of eerst gaan douchen. Lastig hoor, ik heb eigenlijk nog geen trek, maar nu douchen heeft ook weinig nut omdat ik nog wel even blijf zweten![]()
@JustinK is soms een CV monteur, maar ik zie hem hier niet en het zou best kunnen dat hij deze week alleen zwembaden graaftquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:39 schreef kree het volgende:
is er nog een CV monteur hier trouwens? want heb vragen erover...![]()
Maar hij slaaptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolken dusquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:48 schreef devzero het volgende:
Lekker 7km gerend. Zal ik eerst gaan koken of eerst gaan douchen. Lastig hoor, ik heb eigenlijk nog geen trek, maar nu douchen heeft ook weinig nut omdat ik nog wel even blijf zweten♡♡♡♡![]()
Kan de persoon die het volgende topic opent, de lijst van winnaars aanpassen?
Seizoen 62: anoniem_13032024032157
Seizoen 65: anoniem_13032024032157
Ipv een https://forum.fok.nl/user/profile/... gewoon de tekst Mazikeen van maken![]()
anoniem?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:51 schreef devzero het volgende:
Ipv een https://forum.fok.nl/user/profile/... gewoon de tekst Mazikeen van makenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lekker praktisch, daarom waardeer ik jouquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:51 schreef devzero het volgende:
Ipv een https://forum.fok.nl/user/profile/... gewoon de tekst Mazikeen van maken
uiteraard. Als stationchef op Utrecht CS moet dat welquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:52 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Lekker praktisch, daarom waardeer ik jou![]()
Ik twijfel aan de accuraatheid van dit statement.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
uiteraard. Als stationchef in Utrecht CS moet dat welmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Klopt, ik heb wel gesolliciteerd maar ben nog niet aangenomen. Ik wilde die baan alleen maar om @Paul in de gaten te houdenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de accuraatheid van dit statement.![]()
Oquote:
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: