Ben jij van Duitsen bloed?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
Kippenvel van hoe passioneel ze weer meezingen. Vooral depay.
Heel hard gelachenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:26 schreef AmaninFull het volgende:
Op papier is dit je beste elf momenteel. De opstelling kunnen we Koeman in ieder geval niet kwalijk nemen.
Hier schrik ik van.quote:
Memphis zijn Ghanese pa wil niets van hem weten, toch lijkt ie zich meer Ghanees dan Nederlander te voelen. Vreemd mannetje is het ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
Kippenvel van hoe passioneel ze weer meezingen. Vooral depay.
Als je hier alleen maar uitgekotst wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Memphis zijn Ghanese pa wil niets van hem weten, toch lijkt ie zich meer Ghanees dan Nederlander te voelen. Vreemd mannetje is het ook.
Komt door zijn gedrag, niet zijn kleur. Dat gejank altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar uitgekotst wordt.
doe normaal johquote:
NPO3 is ook iets voor jouquote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
ik ga niet naar de voorbeschouwing kijken
wordt zo moe van dat gelul voor de wedstrijd
ik schakel om 20-43 in
Duitsers en smaak. Lol.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Hele rare shirts hebben die moffen aan.
Nikequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een vreselijke shirts bij Duitsland
dat is geen wit neequote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Hele rare shirts hebben die moffen aan.
Staat voor diversiteit.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:47 schreef Cupfighter het volgende:
Wat een vreselijke shirts bij Duitsland
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga net doen alsof ik EK mod ben!
Vlaamse downies?quote:
Ik zal jou even formen.quote:
Dan zou meteen Amsterdam voor de helft leeg zijn. Amsterdamse Groen Linkser foetsie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Vlaamse downies?
Dubbele handicap zou verboden moeten worden.
Wel extra pijnlijk voor de mof dat het in '88 was.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Wij wonnen ook maar een keer van die moffen als het er echt om ging namelijk in 1988.
Gefeliciteerd met deze functie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga net doen alsof ik EK mod ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |