https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
"Hij heeft aangegeven dat hij het nu even laat lopen", vervolgt Wilfred. "Omdat hij steeds moet herhalen wat hij gezegd heeft wel een beetje vermoeiend begint te vinden." Volgens Johan heeft Eus 'zichzelf vastgeluld met dat filmpje dat niet bestaat'. "En dan moet je op een gegeven moment iets zeggen." Volgens de 75-jarige tv-analist zou Eus er goed aan doen om sorry te zeggen. "Dan ben je overal van af. En dat kan hij niet opbrengen. Hij ontkent het hier, maar niet met duidelijke argumenten en dan blijft het sudderen. Ja, hij heeft twee fouten gemaakt: hij heeft zich vastgeluld en hij heeft z’n beste vriend laten vallen."quote:“Eus heeft zich vastgeluld en z’n beste vriend laten vallen”
Volgens mij ook. Ik vind Wierd trouwens ijzersterk, zijn podcast 'Het land van Wierd Duk' vind ik echt heel goed. Vooral m.b.t. Rusland is er geen betere in mijn ogen. Welbespraakt en weet waar ie het over heeft. Hij wordt (in mijn ogen onterecht) vaak als Putin-versteher weggezet, terwijl hij in mijn ogen niet verder gaat dan behoorlijk objectief duiden waarom Putin iets doet (zonder dat te verdedigen of wat dan ook). Bij VI komt hij vaak wat minder goed uit de verf, jammer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 00:05 schreef Martinello het volgende:
Wilfred heeft een bloedhekel aan Weird Duck volgens mij. Maar ja, seniele Johan wil die demagoog erbij.
Zo is dat. Ik had weer een lakei als voetstoel gebruikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou dat allemaal niet doen als ik de koning was. Het volk kan de tering krijgen! Zoals in de tijd van Lodewijk XIV.
Had ze beter niet kunnen doen, zo vals als wat. Gordon was er niks bij.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom uploaden ze dit deel van de uitzending nooit?
Jawel, want nu is het hoofdstuk Ek met de fluit eindelijk afgesloten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had ze beter niet kunnen doen, zo vals als wat. Gordon was er niks bij.
OK, toch een bietje dom, want daar ligt haar expertise niet en ze heeft zich uit laten lokken door die drie testosteronkereltjes aan hun tafeltje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Jawel, want nu is het hoofdstuk Ek met de fluit eindelijk afgesloten.
Dat het enigzins vals was, Tsja, verassing, live en impulsief. Ze is een amateur, he? geen brood speelster, vind het een knappe prestatie.
Beter meteen in de kiem smoren dan jarenlang fluit grapjes moeten aanhoren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:02 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
OK, toch een bietje dom, want daar ligt haar expertise niet en ze heeft zich uit laten lokken door die drie testosteronkereltjes aan hun tafeltje.
Ok, ook mee eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Beter meteen in de kiem smoren dan jarenlang fluit grapjes moeten aanhoren.
alles hierboven x2.5quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:13 schreef GwaiLow het volgende:
Als je aan tafel zit als gast dan verdien je 1000 euro per uitzending, dacht ik(?) Niet slech voor die 45 minuutjes, en een kwartiertje reclame. En aan de bar verdien je dan vast 750 of 500 euries voor slechts een paar minuutjes praten. Tikt toch wel hard aan als je elke week 1 a 2 keer mag komen. Begrijp wel dat de meeste gasten zich een beetje inhouden en proberen om zo goed mogelijk met de heren mee te lullen.
Sam zit daar gratis. Dat had hij vorige week eens verteld. (Of Raymond, ik haal ze altijd door elkaar)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
alles hierboven x2.5
En 'vaste' gasten als Eus / Merel EK / Sam & Raymond Mens nog veel meer.
Zou kunnen. Angela doet het ook gratis maar indirect krijgen ze daardoor veel geld (raymond verkoopt zo makkelijk z'n boeken/theatertour. Angela verkoopt krantjes en krijgt hoger salaris AD etc.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sam zit daar gratis. Dat had hij vorige week eens verteld. (Of Raymond, ik haal ze altijd door elkaar)
Kan zijn dat Sam en Merel die compensatie niet krijgen omdat ze er zitten voor SBS.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Sam zit daar gratis. Dat had hij vorige week eens verteld. (Of Raymond, ik haal ze altijd door elkaar)
Dat klinkt wel logisch! Vandaar ook dat merel niet naar de tafel wil.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Kan zijn dat Sam en Merel die compensatie niet krijgen omdat ze er zitten voor SBS.
Dan moet je inderdaad over alles meepraten, en dat wil niet iedereen. Dan moet je net ietsje meer werk verzetten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel logisch! Vandaar ook dat merel niet naar de tafel wil.
Waarom is dat Eus’ bijnaam eigenlijk? Vandaag precies vijf jaar geleden trouwens.quote:
Ze lijken op elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Waarom is dat Eus’ bijnaam eigenlijk? Vandaag precies vijf jaar geleden trouwens.
Gezien ja, dramatisch, maar goed, ze zetten ook wel 3 types bij elkaar hè, 2 alcoholisten en 1 tokkie, komt geen zinnig woord uit.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je had Van der Meijde eens moeten zien bij Offside, ging nergens over..
Maar gelukkig kan Johan heel goed tegen kritiek of iemand met een andere mening!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:30 schreef Nober het volgende:
Cobelens wil wel aan de bar, Derksen niet vanwege meningsverschil Gazaconflict. Hij is vervangen door DitIsM coryfee Boekensteijn.
Bron: podcast Communicados
Zeker als het een vrouw is die Angela heetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef Marcoss het volgende:
Maar gelukkig kan Johan heel goed tegen kritiek of iemand met een andere mening!
Is wel zoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chris al aan het![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)tie-van-bitcoinprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |