quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Hmm ik zie dat niet als claimen. Ze geeft het aan en het is aan hem wat hij ermee doet natuurlijk. Niks moet. Volgens mij gaat het ook gewoon om respectvol met elkaar omgaan. En ik denk wel dat hij, als zij een opening creëert en hij doet er niks mee, daarmee zorgt dat zij nog minder tot hem aangetrokken is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 02:58 schreef W00fer het volgende: [..] Dat is helemaal niet zo 1 op1 te verklaren. Ik snap dat vrouwen dat graag doen (oh hij zat op zijn playstation ipv met mij te appen) maar dat claimerige gedrag dat werkt gewoon niet bij veel mensen.
Mee eens. Hij straalt iets negatiefs uit.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:18 schreef Magica het volgende:
Ik geloof Jeffrey niet.. maar misschien heb ik het mis
Hij komt heel onverschillig over op mij.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mee eens. Hij straalt iets negatiefs uit.
Alsof die mannen geen aantrekkingskracht nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kijk je nooit First Dates
Heb ik al eerder gezegd; de mannen willen wel, vrouwen hebben 'aantrekkingskracht' nodig. En vaak weten ze dat binnen 5 seconden.
Sarath en Dirk de boeman volgens wie?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Stel je niet aan man iemand is je bezit niet. Hij/zij heeft ook een eigen leven. Dat zijn dezelfde mensen die boos worden als een partner te lang wegblijft richting de supermarkt omdat hij even met een oud collega staat te praten.
Wat me vooral opvalt is dat Sarath en Dirk de boeman zijn, niet aantrekkelijk genoeg en dus wegwezen en Kim en Suzanne flikken hetzelfde (vinden hun match niet goed) en zij zitten wel een week lang in dat huisje, hebben een samenwoonperiode en veel meer vakantietijd. Waarom is daarvoor gekozen dan?
Ik kan me niet herinneren dat het in de vorige seizoenen zo duidelijk was dat de vrouwen massaal de mannen afwezen (of ze nou saai zijn of niet).
Dat vind ik nou juist van die David. Gaan lopen schelden als je iemand net kent. Raar gedrag. Je ziet ook dat zij zich heel ongemakkelijk bij hem voelt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef matthijst het volgende:
Nee, maar die Kim had misschien wel even een paar vinkjes op de vragenlijst aan moeten vinken.
Labieltje met een mega-rugzak.
Precies wat je zegt, hij komt op beeld over als iemand die continu zijn woede in houdt. Keurig opgevoede jongen/man die al aangekleed aan het ontbijt verschijnt terwijl de rest nog in pyama rond banjert.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef prunus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van die David. Gaan lopen schelden als je iemand net kent. Raar gedrag. Je ziet ook dat zij zich heel ongemakkelijk bij hem voelt.
Of misschien zitten er nu wel 3 heel maffe wijven in?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:59 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sowieso liggen gemiddeld genomen de vrouwen veel meer onder vuur dan de mannen in dit programma en maakt het programma ook veel misogyne reacties los. Als man ben je al snel een machteloos slachtoffer die pech had met een match die hem niet aantrekkelijk vond, maar die verder niks aan te rekenen valt. Terwijl de vrouwen in het programma structureel veel meer wordt verweten door kijkers.
Wel benieuwd wat daar gebeurd is inderdaad. Lafjes dat ze daar zo vaag over bleef.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:50 schreef prunus het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist van die David. Gaan lopen schelden als je iemand net kent. Raar gedrag. Je ziet ook dat zij zich heel ongemakkelijk bij hem voelt.
Ze kan in een scène 10 jaar ouder worden. Best bijzonderquote:Op woensdag 13 maart 2024 20:27 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind Kim een zeikwijf, haar hele gezicht staat in jankstand, zelfs als ze lacht
quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze kan in een scène 10 jaar ouder worden. Best bijzonder
Aandachtshoerquote:Op woensdag 13 maart 2024 21:43 schreef lily het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die Erik?
Hij is niet oprecht? Hij speelt het? Wordt genoemd.
Hij had het over meedoen met expeditie robinson, vertelde Gerben.
Tijdens dat koppelspel buiten aan het strand noemde hij zichzelf een bekende Nederlander…
Zou hij alleen meedoen om de bekendheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |