quote:Op maandag 18 maart 2024 23:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ga geen opsomming maken van alle denkbare activiteiten, maar op zaterdag avond na een prettig diner met vrienden een gesprek hebben op zeker niveau zou toch de voorkeur moeten hebben boven een lullige spelletjes avond samen met je moeder.
Vanaf het moment dat Gerben zegt dat hij niet getrouwd wilt blijven zie je een glimlach bij Eric die hij ook gewoon niet onderdrukt krijgt. Hij is er heel blij mee, wat totaal niet past als het oprecht zou zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:22 schreef Post-its het volgende:
Het lijkt wel of Eric erop aan heeft gestuurd dat hij getrouwd wilde blijven en het nog een kans wil geenen dat gerben nu de boeman is om de deur dicht te gooien. Het leek wel of hij opgelucht was dat gerben wilde scheiden.
Ja, ook iedere keer dat denigrerende lachje erbijquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:49 schreef Donna het volgende:
Eric kijkt echt standaard verbaasd/onschuldig. Wat een nare houding heeft die man.
Ik zag ergens op insta, misschien was het die van Jeff zelf. Dat hij in een studio achter een microfoon stond. Zou hij dit als kickstart voor een zang "carriere" hebben gezien? Hij heeft het dan iig beter gespeeld dan Erik. Maar zou ook wel verklaren waarom hij soms in leek te houden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:38 schreef W00fer het volgende:
Jeffrey, ik wil er weinig over kwijt maar het is heel raar dat hij zomaar ineens de deur dicht knalt. En zij oogt ok ermee? Terwijl ze knetter verliefd was en wilde verhuizen? Dat hij haar ineens niet meer mist? Kan dat zomaar ineens?
Het is wel een vrij standaard verhaal zij vond alles goed en ik wil meer tegengas? Denk dat je je in je handen mag knijpen. Wil je dan iemand die alles afkeurt zoals Anneke?
Ik vond het ook een beetje apart worden dat ze meer dan ooit lijken te moeten knokken voor het programma. Dat het als onetisch zou worden gezien, dat het niet wetenschappelijk is. Boer Zoekt Vrouw heeft dergelijke stormen ook allemaal gehad in de afgelopen jaren en leeft nog steeds. Misschien ook omdat het in de seizoenen met Peter van der Vorst nog niet zo'n enorm programma was? Als ik nu door het lokale winkelcentrum fiets zie ik al een mafs sponsoring op de only for men winkel, het adverteren is veel groter geworden, het is nummer 1 serie op Videoland.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Ook de laatste aflevering gezien, dit was het en er komt ook geen reünie aflevering meer. Jeppe en Jantine als enig overgebleven het 'gelukte' stel, tel uit je zegeningen maar met je belabberde track record over alle seizoenen die nu geweest zijn is dit gewoon bedroevend treurig aan het worden. Dat was wel een mooie plottwist op het einde, dat 1 van die 'experts' aangaf dat het huwelijk tussen Jeffrey en Jerney geklapt is. Ik moest daar wel om lachen. In dat praatje wat Carlo verder met de 'experts' had kreeg ik het idee dat ze perse nog een seizoen er uit willen persen met de wijsheid van nu en moet mogelijke aanpassingen. Dat verhaaltje horen we jaarlijks na afloop maar elke keer falen ze hierin. Het beste is dat ze zelf in de spiegel kijken en vertrekken bij dit programma, die Patrick is lachwekkend triest. Ik zou dat hele trouwen achterwege laten en een heel nieuwe vorm gaan bedenken van een datingshow.
Dat wordt altijd beweerd dat mensen het doen voor de fame ja. Overigens was Jeffrey al veel eerder bezig met zingen en een plaatje opnemen dat kan iedereen. Er werd al eerder op Instagram beweerd door iemand dat ze uit elkaar waren maar dat zijn allemaal geruchten. Juicekanalen weten dat allemaal tot gigantische proporties op te blazen op basis van 1 quote van de user 1111KOEKIE94 ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:40 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Ik zag ergens op insta, misschien was het die van Jeff zelf. Dat hij in een studio achter een microfoon stond. Zou hij dit als kickstart voor een zang "carriere" hebben gezien? Hij heeft het dan iig beter gespeeld dan Erik. Maar zou ook wel verklaren waarom hij soms in leek te houden.
Hier zit een groot verbeterpunt. Zelfs de mafs videoland editie stopt de kandidaten (net als in buitenlandse MAFS) samen in een appartement voor een bepaalde tijd. Snap niet dat de echte MAFS dit niet kan. Want na de reis loopt het programma nooit echt lekker meer. Al zullen ze dan wel wat beter moeten matchen..quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat betreft het samenwonen daar erger ik me nog wel het meest aan. Sommige koppels trekken dagenlang bij elkaar in (Bastiaan bleef er meerdere nachten slapen zo leek het) terwijl anderen 1 midddagje of 1 avondje doorbrengen. Klopt voor geen meter natuurlijk.
[..]
Je bent niet de eerste hier die een spelletjesavond met moeder een prima activiteit vindt voor de zaterdagavond.quote:
Overigens krijgt de MAFS videoland editie (match or mistake) nog heel veel meer kritiek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:57 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Hier zit een groot verbeterpunt. Zelfs de mafs videoland editie stopt de kandidaten (net als in buitenlandse MAFS) samen in een appartement voor een bepaalde tijd. Snap niet dat de echte MAFS dit niet kan. Want na de reis loopt het programma nooit echt lekker meer. Al zullen ze dan wel wat beter moeten matchen..
Spoiler?quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:44 schreef prunus het volgende:
Oooh wat jammer van X en X. En hoe kan iemand nou zomaar helemaal niks meer voelen voor iemand? 😱
Jammer joh, verkeerde topic, ga maar weg.quote:
Steekt David drie messen in haar rug of hebben we nooit kunnen zien hoe Kim echt is omdat ze voor de camera's mooi weer speelde?quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer joh, verkeerde topic, ga maar weg.
Wat een figuur die david, wat een harde brief, steekt nog even 3 messen in de rug van haar.
Kansloos, echt een psychopaat buiten de camera's om.
Jammer voor Jerney, maar die jeffrey was maar een vaag mannetje die alleen leuk vond om met haar een paar keer naar bed te gaan
Ja? het lijkt mij wel een lieve man eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:40 schreef Donna het volgende:
Ik geloof het per direct als Kim zegt dat David helemaal niet zo'n lieve man is.
Ja, vanaf moment 1 dat hij in beeld was vond ik hem creepy. Dat is in dit topic toen ook best uitgebreid besproken wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja? het lijkt mij wel een lieve man eerlijk gezegd
Ik vind m vreemd robotisch, beheerst en kil.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja? het lijkt mij wel een lieve man eerlijk gezegd
O absoluut. En als je daar als "expert" niet tegen kan of vindt dat je goede naam als "wetenschapper" er zo aan gaat, dan moet je vooral niet meewerken als zoiets. Ik zou zo iemand in het echte werkveld iig niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:54 schreef freaky40 het volgende:
Dan kun je dus maar beter besluiten te stoppen want hier kom je nooit meer uit. Ik snap het van de kant van de TV makers dat ze goede spicy TV willen maken, en vind ik ook het leukst om naar te kijken. Maar hè, news flash alle programma's worden zo gemaakt of het nu B&B vol Liefde is of Lang Leve de Liefde. Ze matchen daar ook niet wat een goed setje kan worden maar gewoon welk setje het beste TV maakt. En dat het af en toe een match is, is puur toeval. En zo zie ik MAFS ook. Dus kun je het beter zonder zichzelf benoemde 'wetenschappers' doen dan met en haal dat hele trouwen er uit. Dan wordt misschien wel een doorsnee datingshow, maar ja dat is wat het beste scoort.
Maar dat heeft hij ook uitgelegd in zijn brief: hij ervaarde vanuit Kim steeds allemaal kleine afwijzingen. En daardoor vond hij het lastig om zich open te stellen en zichzelf te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind m vreemd robotisch, beheerst en kil.
En dan ineens breekt er toch een traantje (of blijkbaar offcamera ineens woede).
Ik denk dat ie gewoon HEEL veel moeite heeft om los te gaan, tenzij in z'n eentje op de gitaar.
Die man heeft denk ik meer tijd nodig.
En dan zeggen ze dat mannen met hun pik denkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:38 schreef W00fer het volgende:
De laatste aflevering gekeken (22). Het zou dus kunnen dat er volgende week nog wat komt maar ik denk het niet.
Het hele aantrekkingsverhaal is voor de dames een soort finaal oordeel. De aantrekkingskracht kan ook groeien zegt Eveline maar de dames lijken er niet voor open te staan om dat te ontdekken.
Nou ja, weird.... ik geloof best dat Patrick het ene contractueel moet zeggen IN de opnames, en nu na het seizoen in de media het "echte" verhaal verteld. Verbaasd me ook niks, want het ts TV. Kan me voorstellen dat volgend seizoen ene vers aantal "experts" heeft.quote:De disclaimer erin dat de experts de keuzes maken en niet het megabedrijf ITV.
Toch weird als Patrick nu zegt in de media dat de kaarten heel anders liggen...
Ik vind het wel echt jammer. Ik had t die 2 wel samen gegund. Maar dat "alles ok vinden" had ie al een keer gezegd tijdens de shopping trip. Dat was al ana het doorschemeren.quote:Jeffrey, ik wil er weinig over kwijt maar het is heel raar dat hij zomaar ineens de deur dicht knalt. En zij oogt ok ermee? Terwijl ze knetter verliefd was en wilde verhuizen? Dat hij haar ineens niet meer mist? Kan dat zomaar ineens?
Het is wel een vrij standaard verhaal zij vond alles goed en ik wil meer tegengas? Denk dat je je in je handen mag knijpen. Wil je dan iemand die alles afkeurt zoals Anneke?
Dit was echt de meest ongemakkelijke tv ever, vanaf het eerste momentquote:Bastiaan en Suzanne heel ongemakkelijk om naar te kijken. Suzanne krijgt toch wel wat commentaar maar het lijkt helemaal niet binnen te komen. Ik denk dat ze hem niet pas vanaf de toren geen kans meer gaf maar al op vakantie. Raar verhaal. Bastiaan heeft nu een berichtje van iemand die hij al kent. Goed voor hem. Hopelijk is het wat.
Ah joh, Gerben heeft al lang weer iets gehad (*kuch* carnaval, vriend van mij *kuch*)quote:Erik, tja too little too late kerel. Gerben weet dat hij goed ligt bij de kijker en de groep dus die heeft weinig te vrezen. Erik leek er in de een na laatste aflevering ook wel echt veel te gemakkelijk akkoord mee.
Ik vidn ze beide nog veel te kinderlijk.quote:Sarath die komt er wel. Goeie maten die hem steunen. Malou denkt alleen aan zazazoom of wat dat dan ook mag zijn?
Dit is precies de woke vs de non-woke bewegingquote:David en Kim. Heel bijzonder om naar te kijken. Kim beweert dat David voor en achter de camera anders is. Is dat ook zo? Ik geloof inderdaad zijn verklaring wel dat zij de hand of schouder wegtrok en dat hij op eieren moest lopen. Andersom ziet zij helemaal niet in dat iets wat zij zegt voor iemand heel shit kan binnenkomen. Ze draait het om, jij interpreteert het verkeerd ik bedoelde er niks mee. Andersom heeft zij wellicht ook zijn woorden te hard opgepakt. Ik heb daar moeite mee. Als je je woorden op een goudschaaltje moet leggen is niet goed, maar een beetje rekening houden hoe hard je overkomt kan geen kwaad.
De grote vraag is: Zit ie nu in de scheten app?quote:David heeft zich kranig verweerd. Dat de experts nu komen met een ja we moeten de bagage van iedereen ook meenemen. No shit sherlock
Jeppe en Jantine was gewoon mooi. Puur en mooi. Ik ben wel benieuwd of Jeppe niet aan teveel wensen moet voldoen maar de tijd zal het leren.
Nou dat was ook wel klaar toch? Dat neppe "we hebben elkaar nog een x gezien daarna" was puur om gezichtsverlies te beperken.quote:Dirk en Anneke zitten niet in de terugblik. Vreemd.
Maar toch kijken we. Moeten we ons dan ook niet schamen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 05:25 schreef Za het volgende:
Wat een brutaliteit van de "experts" om mensen er op aan te spreken online over de kandidaten te spreken.
Ze moeten zich als "experts" zijnde kapot schamen dat ze met als enig oogmerk geld en vermaak, bewust mensen met heel veel geestelijke bagage mis matchen, en vervolgens paraderen voor een miljoenen publiek.
Misschien moeten ze er nog een special aan vastplakken met Sarath, Milou, Gerben, Sarah, David, Kim etc. MAFS de ultieme terugblik, waarin de experts nog een keer tot het uiterste zullen gaan om met zalvende stem en begripvolle blik de laatste tranen uit de kandidaten te persen, onder het mom van persoonlijke groei.
Dat er commentaar is heeft niets te maken met de kandidaten, noch met de mensen die zich onprettig voelen bij het aanschouwen van dit programma, en misschien vervelende dingen schrijven.
Maar alles met de mensen die volgens eigen zeggen de screening hebben gedaan, en de matches hebben gemaakt, niet het programma, maar zij zelf, werd door hen benadrukt.
Ze laten achterwege dat hen wordt verzocht, niet om perfecte matches te maken, maar mensen te selecteren die opzien zullen baren, op welke manier dan ook, liefst labiel en onzeker zijn, licht ontvlambaar en niet zullen schromen zwaar emotioneel uit te halen naar hun mismatch, alles voor de kijkcijfers.
Het is een schande wanneer je je hiervoor leent, en daar dan zit als zogenaamde autoriteit tegenover alles wat je hebt aangericht.
Ze mogen zich heel erg gaan schamen.
Dit geloof ik dan weer niet. Vooral omdat het ze zo specifiek is gevraagd de laatste aflevering. Anders lopen ze daar gewoon glashard te liegen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 05:25 schreef Za het volgende:
Ze laten achterwege dat hen wordt verzocht, niet om perfecte matches te maken, maar mensen te selecteren die opzien zullen baren, op welke manier dan ook, liefst labiel en onzeker zijn, licht ontvlambaar en niet zullen schromen zwaar emotioneel uit te halen naar hun mismatch, alles voor de kijkcijfers.
Het is een schande wanneer je je hiervoor leent, en daar dan zit als zogenaamde autoriteit tegenover alles wat je hebt aangericht.
Ze mogen zich heel erg gaan schamen.
Dat het ook anders kan bewijst de Belgische MAFS.
🤣🤣quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:51 schreef freaky40 het volgende:
Vond Jerney ook wel iemand waar de spruitjes lucht om heen hing, als een bakvis zo blij dat iemand wat in haar zag want voor de rest zag ze er niet zo geweldig uit natuurlijk. Ik bedoel als je die moeder van haar zag, dat was zijn voorland....Dat had ik ook bij die Milou haar moeder, met dat poedelkapsel.
Dan ben je zelf ook jaren verder he? Ik snap dat nooit zo.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:58 schreef prunus het volgende:
[..]
🤣🤣
Das waar. Das altijd zo als iemand heel erg op z’n vader/moeder lijkt, weet je meteen hoe hij/zij eruitziet als je jaren verder bent.
Nee, want ik denk dat veel mensen een relatie als bij Jeppe en Jantien gewoon tof vinden om te zien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Maar toch kijken we. Moeten we ons dan ook niet schamen?
Lol. Het is voor het gros van de kijkers geen serieuze datingshow maar gewoon plat vermaak, en die willen drama en cringe.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:04 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, want ik denk dat veel mensen een relatie als bij Jeppe en Jantien gewoon tof vinden om te zien.
Ik denk dat niemand het fijn vindt om het verdriet te zien van Sarath, David, Kim, Gerben, Suzanne, Dirk.
Ik neem als voorbeeld Sarath en Gerben.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:46 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit geloof ik dan weer niet. Vooral omdat het ze zo specifiek is gevraagd de laatste aflevering. Anders lopen ze daar gewoon glashard te liegen.
Ik heb Blind Getrouwd België een paar keer gezien, en er waren geen markante types.quote:Wat wel zo is, is dat als je kandidaten zoekt die blind met iemand anders willen trouwen op tv en anderhalve maand een camerateam om zich heen willen hebben je sowieso op markante types stuit lijkt mij.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, maar dat is wat ze aangeboden krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Lol. Het is voor het gros van de kijkers geen serieuze datingshow maar gewoon plat vermaak, en die willen drama en cringe.
Het is ook niet negatief wat mij betreft, juist grappig om te zien.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan ben je zelf ook jaren verder he? Ik snap dat nooit zo.
Als je hem/haar nu aantrekkelijk vindt, dan zal dat over 20/30 jaar toch ook nog zo zijn? Als je er mee getrouwd bent?
Ik vind dit wel meevallen. Anneke was echt een gek voor de rest veel Jan Modaals die niet perse hele spannende tv opleveren. Dit is bij lang leve de liefde en first dates wel heel anders.quote:
Mwah, Kim was ook niet op dr mondje gevallen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Hele foute vibes van die man. Bordspelletjes avonden en gitaar spelen bij vrienden en dan thuis de vrouw verbaal afmaken.
Brrr.
Dit is hoe hij op me over komt. Ik heb het niet over niet op je mondje gevallen zijn. Ik denk dat het een hele nare kerel is, thuis, alleen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mwah, Kim was ook niet op dr mondje gevallen.
Was alleen niet gewend dat iemand uiteindelijk een keer tegenspraak bood.
Ah ja, dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is hoe hij op me over komt. Ik heb het niet over niet op je mondje gevallen zijn. Ik denk dat het een hele nare kerel is, thuis, alleen.
Als je daar zoveel stress van krijgt zal er wel een kern van waarheid in die geruchten zitten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Ja joh, wat een idioot is dat. Ga het lekker daar op afschuiven.
https://lovereality.nl/he(...)d-door-de-ambulance/
Was dat van David in de aflevering van vandaag? Want ik vond de laatste uitzendingen van vorige week zo tenenkrommend en voorspellend met veel doorspoelen ook nog dat ik geen zin had om deze week te kijken. Ga kijken om die brief van David, vond het direct al een eng kereltje.quote:Op donderdag 21 maart 2024 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een figuur die david, wat een harde brief, steekt nog even 3 messen in de rug van haar.
Kansloos, echt een psychopaat buiten de camera's om.
Jammer voor Jerney, maar die jeffrey was maar een vaag mannetje die alleen leuk vond om met haar een paar keer naar bed te gaan
Ben jij Kim toevallig?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
Allemachtig! Die brief van David, dat is dus een typische gaslighter! Alles ligt aan haar. Wel leuk in de aflevering ervoor die brieven van de koppels aan elkaar. Ik vermoed dat de deelnemers veel meer aan elkaar hebben gehad dan aan al die externe 'therapeuten'.
De wens om iemand tegen te komen die alles voor elkaar heeft zie ik zeer vaak op datingsites. Niet alleen is dat een heel vaag begrip (zoek je een miljonair, iemand met een eigen huis, andere materiele zaken of iemand die zichzelf goed op orde heeft?) maar het is ook compleet belachelijk. Iedereen kan morgen ziek worden of onder de bus komen dus het is niet te voorspellen. Het is een eis gesteld door mensen die vaak met ellebogenwerk ergens terecht zijn gekomen en helemaal geen oog hebben voor de ander. Oog hebben voor de ander betekend ook opofferingen doen en blijvend willen doen. Geven en nemen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:55 schreef Vivark het volgende:
Kim en David is complex. Kan mij goed inleven dat het bloedirritant is om vanaf begin af aan subtiel gekleineerd te worden en met iemand te zijn die zich wat verheven boven jou voelt en dat via kleine steekjes steeds laat gelden. Het kan ook uit Kim’s onzekerheid voortkomen dit gedrag. Voor juf Kim, 34 jaar en toch een beetje aan richting het einde van je vruchtbaarheid, snap ik ook wel dat een thuiswonende jongen niet ideaal was en dat ze liever wat iemand had gewild die de “objectief” de zaken op orde heeft. En dat David zich niet op de momenten zelf uitsprak is ook lastig. Hopelijk leren ze van zichzelf als ze de beelden terug zien.
Volgens mij is alles bij haar ongemak.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:52 schreef W00fer het volgende:
Dat Carlo dan zegt, de deur gaat open. En dat Suzanne dan zegt: dat merk ik.
Is dat dan gewoon ongemak of bijdehand?
[..]
De wens om iemand tegen te komen die alles voor elkaar heeft zie ik zeer vaak op datingsites. Niet alleen is dat een heel vaag begrip (zoek je een miljonair, iemand met een eigen huis, andere materiele zaken of iemand die zichzelf goed op orde heeft?) maar het is ook compleet belachelijk. Iedereen kan morgen ziek worden of onder de bus komen dus het is niet te voorspellen. Het is een eis gesteld door mensen die vaak met ellebogenwerk ergens terecht zijn gekomen en helemaal geen oog hebben voor de ander. Oog hebben voor de ander betekend ook opofferingen doen en blijvend willen doen. Geven en nemen.
Als je iemand zoekt die alles voor elkaar heeft dat kan morgen anders zijn. Faillisement, schulden, problemen met vergunningen. Het kan iemand omver trekken. En dan ben je ineens niet meer interessant?
Vaak zijn de mensen die iemand zoeken die alles voor elkaar heeft zelf helemaal niet zo veerkrachtig. Bij een kleine tegenslag haken ze al af.
Dat is allemaal heel relatief dat hard werken. Iedereen vind van zichzelf dat ie hard werkt. Work hard play hard, het vliegt je om de oren de dooddoeners tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:03 schreef prunus het volgende:
[..]
Volgens mij is alles bij haar ongemak.Bij haar vraag ik mij steeds af waarom ze ervoor heeft gekozen om zich op te geven voor dit programma. Alles wordt zo uitvergroot. Waarom jezelf in zo’n positie zetten?
Verder is het oké om graag een partner te willen die alles enigszins op orde heeft, vind ik. Zeker als je dat zelf ook hebt en daar (hard) voor hebt gewerkt. Dat betekent niet dat je een partner dan in de steek laat op het moment dat het minder gaat.
Ben ik met je eens. Denk alleen dat het niet verkeerd is om bepaalde eisen te hebben, dat moet kunnen. Ook als dat betekent dat je voor altijd alleen blijft.. 😆quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:17 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel relatief dat hard werken. Iedereen vind van zichzelf dat ie hard werkt. Work hard play hard, het vliegt je om de oren de dooddoeners tegenwoordig.
Als iemand crimineel is of aan de drugs zit, dat is misschien het andere uiterste, maar iemand die gewoon een goed mens is zonder al te veel prestaties daar is niks mis mee. Kijk naar Boer Zoekt Vrouw. Het zijn soms ook boeren die geen 1500 koeien hebben maar gewoon hun ding doen, geen gekke hobbies hebben en gewoon elke dag voor dag en dauw eruit moeten. Ook die hebben gewoon liefde. Op elk potje past een dekseltje zeggen ze wel eens.
Overigens een nieuwe aflevering met Lars en Caroline (kennen we haar nog van Joep?) mét de door jullie zo geliefde ijsbekers!
https://lovereality.nl/ma(...)-en-breuk-met-lizzy/
Gaslighterquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
Allemachtig! Die brief van David, dat is dus een typische gaslighter! Alles ligt aan haar. Wel leuk in de aflevering ervoor die brieven van de koppels aan elkaar. Ik vermoed dat de deelnemers veel meer aan elkaar hebben gehad dan aan al die externe 'therapeuten'.
Verzin zo een nieuwe: "nuffsaidventje"quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:21 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gaslighter![]()
2023 belde en wil z'n hipsterwoordje terug.
Gebruik gewoon geen termen die je niet begrijpt joh.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Verzin zo een nieuwe: "nuffsaidventje"
Hallelujah, namastequote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:23 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gebruik gewoon geen termen die je niet begrijpt joh.
Zal wel met rechten te maken hebben. In de eerste seizoenen zaten sponsoren die misschien nu niet meer met het programma geassocieerd willen worden. Of de kandidaten hebben bezwaar of wat dan ook. Sowieso was het destijds een andere producent misschien die geen toestemming geeft voor publicatie op Videoland?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zijn seizoenen 1 tot 6 niet terug te zien?
En verder was KIM te gast bij een MAFS podcast. Ook een vervelend type zeg.
Oh, dit was het enige topic dat ik zo snel tegenkwam. Niet dat ik het zo intensief volg, maar ik dacht: misschien vinden anderen spoilers niet prettig. Maar my bad, er zijn blijkbaar twee topics.quote:Op woensdag 20 maart 2024 23:57 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Videoland topic? Spoileren kan niet hier.
quote:Eén van hen, seksuoloog Eveline Stallaert, reageert in RTL Boulevard op de ophef. Ze benadrukt: "Wij maken de matches. Daar staan we honderd procent achter. Dat kunnen we ook altijd uitleggen tot op de dag van vandaag." Dat neemt echter niet weg dat de makers het laatste woord hebben in het matchmakingproces. "En dan zeggen we: 'Programmamakers, producers, kijk ernaar en jullie mogen kiezen.' Want wij hebben er dan altijd iets meer en zij mogen dan kiezen."
Ik gok/lees dit als dat de "wetenschap" 10 stellen weet te matchen maar dat de tv producenten de 6 spraakmakendste koppels door laat gaan.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:28 schreef W00fer het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit programma nog ging missen wekelijks. Ik weet nog wel dat het startte net na de jaarwisseling op 16 januari. Het was koud, een apart idee net na de oliebollen en kijk eens waar we nu zijn. 22 afleveringen en een grote hoeveelheid speculatie, social media posts en drama verder.
Tot volgend jaar dan maar weer
EDIT:
Hoe ze er ook omheen draaien he![]()
Eveline Stallaart zegt wij maken de matches. Niet de TV makers. In de laatste aflevering zeggen ze ook, wij maken de matches niet de tv makers. En nu blijkt het tóch weer anders te zitten, want de matches maken is niet de uiteindelijke beslissing.
[..]
ja met die irritante stem, heb mafs aftertalk geluisterd, matige podcastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 04:50 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zal wel met rechten te maken hebben. In de eerste seizoenen zaten sponsoren die misschien nu niet meer met het programma geassocieerd willen worden. Of de kandidaten hebben bezwaar of wat dan ook. Sowieso was het destijds een andere producent misschien die geen toestemming geeft voor publicatie op Videoland?
EDIT:
Wist niet dat er überhaupt 4 podcasts waren over zo'n serie![]()
De datingcast
MAFS Aftertalk
Iva en Mylene
De T kijkt TV
Jij bedoelt Kim uit seizoen 7, niet de kim van David uit seizoen 9.
Kennen we de mensen uit het archief nog van de vorige seizoenen?
https://sterrenoptv.nl/tag/married-at-first-sight/
Ergens zal het ook wel met verzekeringswerk te maken hebben. Als jij een stel samenstelt waarvan bekend is dat 1 van de 2 uitgezonden wordt op militaire missie, of iemand staat wat anders te wachten dan heb je een miljoenenproductie in de problemen. Dus het is niet gek dat ze wat mensen pakken als reserve, dat hoeft op zichzelf niet verkeerd te zijn. Gerben had het over dat het hele proces toch wel 2 maanden de tijd pakt. Misschien niet fulltime, maar dan nog. Het is me uberhaupt al opgevallen dat de deelnemers zomaar even al die dagen vrij konden hebben. Sommigen zijn zelfstandigen maar anderen in loondienst die zomaar even al die tijd pakken om voor de eerste de beste shoot van 30 seconden op te komen draven? Ik denk dat het toch best stiekem een behoorlijke tijdsinvestering is.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:23 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Ik gok/lees dit als dat de "wetenschap" 10 stellen weet te matchen maar dat de tv producenten de 6 spraakmakendste koppels door laat gaan.
Eens.quote:Op woensdag 27 maart 2024 00:37 schreef W00fer het volgende:
Wtf married at first sight België seizoen 8 skipt veel harder erdoorheen. Geen Carlo, geen vrijgezellenfeesten, geen testdagen. Je krijgt bijna het idee dat ze in NL karakters maken. In België gaat 't meer om de sfeer.
Er zitten ook veel minder gekke types tussen. Eentje is miss Gent geweest. Mensen die allemaal best good looking zijn. Opvallend wel dat er in de eerste 10 min al gezegd wordt dat ze het zeker niet na 3 weken af mogen kappen. In Nederland vinden ze het al goed als iemand na de huwelijksdag de deur dicht gooit
Ik weet niet wat het is maar het commitment lijkt me anders in de Vlaamse versie.
Dus seizoen 7 bedoel je?quote:Op donderdag 28 maart 2024 04:56 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Kijk svp de Belgische van vorig jaar, die was echt heel erg leuk.
Deze is OK, maar ietsje flat vergeleken bij de sfeer van vorig jaar.
Echt de moeite!
Vooral deze kerel:
[ afbeelding ]
Maar ook het heren koppel was erg tof.
Mooi, vond het maar een vreemde man! 😅quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Die Patrick doet niet meer mee volgend seizoen las ik zojuist, misschien knapt het programma er van op maar ik denk welke 'expert' je er ook neer zet dat het experiment niet lukt. Daarvoor is er al te veel gebeurd al die seizoenen wat dit feit ondersteund.Maak dus echt een andere datingshow zonder dat trouw element.
Vreselijke vent inderdaad, neemt zichzelf erg serieus maar bakt er seizoen op seizoen helemaal niets van, alleen maar uitmelken, pushen etc. Erg vermoeiend. Die blonde mag ook wel weg hoor, van hetzelfde laken en pak echt een hittepetit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:15 schreef prunus het volgende:
[..]
Mooi, vond het maar een vreemde man! 😅
Ik ben net met 8 begonnen. Als dat blijft bevallen zal ik wellicht ook 7 kijken. Maar meestal heb ik met oude seizoenen niks omdat de nieuwe wat moderner zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Za het volgende:
[..]
Ja.
Dat seizoen is echt fantastisch.
Veel plezier mocht je het echt gaan kijken.
Als hij het drie keer heeft aangegeven vind ik het sterk dat hij stopt. Van de andere kant was deze kritiek er al jaren. Eveline was bij Beau gisteravond en zij wuift dit allemaal weg om het plaatje van Jeppe en Jantine prima is. 1 op 7 stellen is dat echt goed?quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Die Patrick doet niet meer mee volgend seizoen las ik zojuist, misschien knapt het programma er van op maar ik denk welke 'expert' je er ook neer zet dat het experiment niet lukt. Daarvoor is er al te veel gebeurd al die seizoenen wat dit feit ondersteund.Maak dus echt een andere datingshow zonder dat trouw element.
Nou wat lullig zeg, hij vond haar al vanaf het begin niet aantrekkelijk 😳quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef W00fer het volgende:
Jeffrey heeft dus toneel gespeeld als dit klopt?
Interview met Jerney
https://www.kekmama.nl/artikel/persoonlijk/jerney-uit-mafs
Het is gewoon lachwekkend. Die 'experts' geloven in sprookjes en denken echt de wijsheid in pacht te hebben. Je wordt als TV kijker gewoon genaaid waar je bij zit, en ze lachen er nog om ook. Je zit echt naar niets te kijken, want vanaf de start van het seizoen weet je het einde al, en dat al die seizoenen al.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef W00fer het volgende:
[..]
Als hij het drie keer heeft aangegeven vind ik het sterk dat hij stopt. Van de andere kant was deze kritiek er al jaren. Eveline was bij Beau gisteravond en zij wuift dit allemaal weg om het plaatje van Jeppe en Jantine prima is. 1 op 7 stellen is dat echt goed?
De friendzone van Bastiaan vind ze helemaal prima terwijl ik nu lees in de krant van Bastiaan dat hij er toch wel last van had en nu Suzanne op TV dingen ziet zeggen die hij niet wist en niet fijn zijn.
Zou het kunnen dat sommigen van de experts alleen maar naar de successen kijken en het (financiele) plaatje?
8 Was een beetje tam, niet echt heel veel dynamiek tussen de koppels onderling, wel ok, maar forgettable.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef W00fer het volgende:
Ik ben net met 8 begonnen. Als dat blijft bevallen zal ik wellicht ook 7 kijken. Maar meestal heb ik met oude seizoenen niks omdat de nieuwe wat moderner zijn.
In aflevering 1 van dit seizoen zag je toch al een compilatie met alle drama gemonteerd. Je ziet niet een compilatie met de stellen die gelukt zijn zodat je tevreden gaat kijken. Carlo zegt dan ook dit is het boek van dit jaar, waarbij hij verwees naar het drama van Nicole en Martijn van vorige keer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend. Die 'experts' geloven in sprookjes en denken echt de wijsheid in pacht te hebben. Je wordt als TV kijker gewoon genaaid waar je bij zit, en ze lachen er nog om ook. Je zit echt naar niets te kijken, want vanaf de start van het seizoen weet je het einde al, en dat al die seizoenen al.
Het is misschien ook iets teveel dating TV achter elkaar, bij Boulevard vanavond hadden ze deze conclusie ook getrokken. Want je komt uit Een Winter vol Liefde toen kwam daar gelijk achter aan een nieuw seizoen MAFS met 2 afleveringen per week. Het is wel een beetje klaar met dating TV. Winter vol Liefde zou ik me nu op richten en B&B vol Liefde in de zomer, en MAFS in de ijskast een jaartje en terug komen met een variant zonder het trouw-element over 2 jaar.
Ik heb bij hem altijd al een tikkeltje raar gevoel had, die omslag dat hij ineens toch zei verliefd te zijn na dat diner. Maar ook zijn non-verbale houding. Maar het leek inderdaad wel een match, dus lekker toneel gespeeld door 'mquote:Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef prunus het volgende:
[..]
Nou wat lullig zeg, hij vond haar al vanaf het begin niet aantrekkelijk 😳
Bastiaan Sarath en David begrijp ik nog wel, teniet gedaan door de dames. Maar Jeffrey zit erbij omdat het met Jerney niks werd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Vivark het volgende:
Mooi hoe er 2 vriendengroepen zijn ontstaan;
Bastiaan, David, Sareth en Jeffrey
En
Jantine, Kim, Suzanne, Jeppe en Gerben (en Jerney)
En de loner: Erik
Ja klopt was van de week op de tv (boulevard geloof ik) leuk meisjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens een juice channel heeft Sarath buiten de uitzending een vriendin gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |