abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 maart 2024 @ 20:41:31 #176
174940 W00fer
Maar echt
pi_212958985
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:23 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Ik gok/lees dit als dat de "wetenschap" 10 stellen weet te matchen maar dat de tv producenten de 6 spraakmakendste koppels door laat gaan.
Ergens zal het ook wel met verzekeringswerk te maken hebben. Als jij een stel samenstelt waarvan bekend is dat 1 van de 2 uitgezonden wordt op militaire missie, of iemand staat wat anders te wachten dan heb je een miljoenenproductie in de problemen. Dus het is niet gek dat ze wat mensen pakken als reserve, dat hoeft op zichzelf niet verkeerd te zijn. Gerben had het over dat het hele proces toch wel 2 maanden de tijd pakt. Misschien niet fulltime, maar dan nog. Het is me uberhaupt al opgevallen dat de deelnemers zomaar even al die dagen vrij konden hebben. Sommigen zijn zelfstandigen maar anderen in loondienst die zomaar even al die tijd pakken om voor de eerste de beste shoot van 30 seconden op te komen draven? Ik denk dat het toch best stiekem een behoorlijke tijdsinvestering is.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 27 maart 2024 @ 00:37:43 #177
174940 W00fer
Maar echt
pi_212973083
Wtf married at first sight België seizoen 8 skipt veel harder erdoorheen. Geen Carlo, geen vrijgezellenfeesten, geen testdagen. Je krijgt bijna het idee dat ze in NL karakters maken. In België gaat 't meer om de sfeer.

Er zitten ook veel minder gekke types tussen. Eentje is miss Gent geweest. Mensen die allemaal best good looking zijn. Opvallend wel dat er in de eerste 10 min al gezegd wordt dat ze het zeker niet na 3 weken af mogen kappen. In Nederland vinden ze het al goed als iemand na de huwelijksdag de deur dicht gooit :')
Ik weet niet wat het is maar het commitment lijkt me anders in de Vlaamse versie.

[ Bericht 43% gewijzigd door W00fer op 27-03-2024 00:57:53 ]
pi_212974642
Ik vind het sowieso langdradig worden, en maar uitmelken en maar blijven vragen hoe het nu gaat en wat ze er aan doen om het te kunnen laten slagen (terwijl alles al op zijn gat ligt) het gaat vervelend worden en dat is voor het eerst dat ik hier last van heb.
  woensdag 27 maart 2024 @ 17:07:51 #179
174940 W00fer
Maar echt
pi_212980337
Van de andere kant hebben mensen echt jarenlang geklaagd online dat er geen terugblikken zijn :')
pi_212986714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2024 00:37 schreef W00fer het volgende:
Wtf married at first sight België seizoen 8 skipt veel harder erdoorheen. Geen Carlo, geen vrijgezellenfeesten, geen testdagen. Je krijgt bijna het idee dat ze in NL karakters maken. In België gaat 't meer om de sfeer.

Er zitten ook veel minder gekke types tussen. Eentje is miss Gent geweest. Mensen die allemaal best good looking zijn. Opvallend wel dat er in de eerste 10 min al gezegd wordt dat ze het zeker niet na 3 weken af mogen kappen. In Nederland vinden ze het al goed als iemand na de huwelijksdag de deur dicht gooit :')
Ik weet niet wat het is maar het commitment lijkt me anders in de Vlaamse versie.
Eens.
Kijk svp de Belgische van vorig jaar, die was echt heel erg leuk.
Deze is OK, maar ietsje flat vergeleken bij de sfeer van vorig jaar.
Echt de moeite!

Vooral deze kerel:

Maar ook het heren koppel was erg tof.

[ Bericht 7% gewijzigd door Za op 28-03-2024 05:03:41 ]
pi_212991709
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 04:56 schreef Za het volgende:

[..]
Eens.
Kijk svp de Belgische van vorig jaar, die was echt heel erg leuk.
Deze is OK, maar ietsje flat vergeleken bij de sfeer van vorig jaar.
Echt de moeite!

Vooral deze kerel:
[ afbeelding ]

Maar ook het heren koppel was erg tof.
Dus seizoen 7 bedoel je?
pi_212995190
Die Patrick doet niet meer mee volgend seizoen las ik zojuist, misschien knapt het programma er van op maar ik denk welke 'expert' je er ook neer zet dat het experiment niet lukt. Daarvoor is er al te veel gebeurd al die seizoenen wat dit feit ondersteund.Maak dus echt een andere datingshow zonder dat trouw element.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212995272
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Die Patrick doet niet meer mee volgend seizoen las ik zojuist, misschien knapt het programma er van op maar ik denk welke 'expert' je er ook neer zet dat het experiment niet lukt. Daarvoor is er al te veel gebeurd al die seizoenen wat dit feit ondersteund.Maak dus echt een andere datingshow zonder dat trouw element.
Mooi, vond het maar een vreemde man! 😅
pi_212995286
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 18:15 schreef prunus het volgende:

[..]
Mooi, vond het maar een vreemde man! 😅
Vreselijke vent inderdaad, neemt zichzelf erg serieus maar bakt er seizoen op seizoen helemaal niets van, alleen maar uitmelken, pushen etc. Erg vermoeiend. Die blonde mag ook wel weg hoor, van hetzelfde laken en pak echt een hittepetit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_212997157
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:38 schreef W00fer het volgende:

Dus seizoen 7 bedoel je?
Ja.
Dat seizoen is echt fantastisch.
Veel plezier mocht je het echt gaan kijken.
pi_212998941
Jeffrey heeft dus toneel gespeeld als dit klopt?

Interview met Jerney

https://www.kekmama.nl/artikel/persoonlijk/jerney-uit-mafs
pi_212998968
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 19:53 schreef Za het volgende:

[..]
Ja.
Dat seizoen is echt fantastisch.
Veel plezier mocht je het echt gaan kijken.
Ik ben net met 8 begonnen. Als dat blijft bevallen zal ik wellicht ook 7 kijken. Maar meestal heb ik met oude seizoenen niks omdat de nieuwe wat moderner zijn.
pi_212999146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Als hij het drie keer heeft aangegeven vind ik het sterk dat hij stopt. Van de andere kant was deze kritiek er al jaren. Eveline was bij Beau gisteravond en zij wuift dit allemaal weg om het plaatje van Jeppe en Jantine prima is. 1 op 7 stellen is dat echt goed?

De friendzone van Bastiaan vind ze helemaal prima terwijl ik nu lees in de krant van Bastiaan dat hij er toch wel last van had en nu Suzanne op TV dingen ziet zeggen die hij niet wist en niet fijn zijn.

Zou het kunnen dat sommigen van de experts alleen maar naar de successen kijken en het (financiele) plaatje?
pi_212999504
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:12 schreef W00fer het volgende:
Jeffrey heeft dus toneel gespeeld als dit klopt?

Interview met Jerney

https://www.kekmama.nl/artikel/persoonlijk/jerney-uit-mafs
Nou wat lullig zeg, hij vond haar al vanaf het begin niet aantrekkelijk 😳
pi_212999947
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:18 schreef W00fer het volgende:

[..]
Als hij het drie keer heeft aangegeven vind ik het sterk dat hij stopt. Van de andere kant was deze kritiek er al jaren. Eveline was bij Beau gisteravond en zij wuift dit allemaal weg om het plaatje van Jeppe en Jantine prima is. 1 op 7 stellen is dat echt goed?

De friendzone van Bastiaan vind ze helemaal prima terwijl ik nu lees in de krant van Bastiaan dat hij er toch wel last van had en nu Suzanne op TV dingen ziet zeggen die hij niet wist en niet fijn zijn.

Zou het kunnen dat sommigen van de experts alleen maar naar de successen kijken en het (financiele) plaatje?
Het is gewoon lachwekkend. Die 'experts' geloven in sprookjes en denken echt de wijsheid in pacht te hebben. Je wordt als TV kijker gewoon genaaid waar je bij zit, en ze lachen er nog om ook. Je zit echt naar niets te kijken, want vanaf de start van het seizoen weet je het einde al, en dat al die seizoenen al.
Het is misschien ook iets teveel dating TV achter elkaar, bij Boulevard vanavond hadden ze deze conclusie ook getrokken. Want je komt uit Een Winter vol Liefde toen kwam daar gelijk achter aan een nieuw seizoen MAFS met 2 afleveringen per week. Het is wel een beetje klaar met dating TV. Winter vol Liefde zou ik me nu op richten en B&B vol Liefde in de zomer, en MAFS in de ijskast een jaartje en terug komen met een variant zonder het trouw-element over 2 jaar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213001008
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:13 schreef W00fer het volgende:

Ik ben net met 8 begonnen. Als dat blijft bevallen zal ik wellicht ook 7 kijken. Maar meestal heb ik met oude seizoenen niks omdat de nieuwe wat moderner zijn.
8 Was een beetje tam, niet echt heel veel dynamiek tussen de koppels onderling, wel ok, maar forgettable.
7 is niet ouderwets, was gewoon vorig jaar, en de sfeer tussen de kandidaten was heel tof, Joren maakt die echt compleet, zijn lach en dat relaxte is zo aanstekelijk, en zijn match is vrij opmerkelijk en het verloop ervan ook.
Het is aan jou, of wie het verder overweegt, maar het was echt een heel leuk seizoen.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 00:12:00 #192
174940 W00fer
Maar echt
pi_213001294
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:50 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het is gewoon lachwekkend. Die 'experts' geloven in sprookjes en denken echt de wijsheid in pacht te hebben. Je wordt als TV kijker gewoon genaaid waar je bij zit, en ze lachen er nog om ook. Je zit echt naar niets te kijken, want vanaf de start van het seizoen weet je het einde al, en dat al die seizoenen al.
Het is misschien ook iets teveel dating TV achter elkaar, bij Boulevard vanavond hadden ze deze conclusie ook getrokken. Want je komt uit Een Winter vol Liefde toen kwam daar gelijk achter aan een nieuw seizoen MAFS met 2 afleveringen per week. Het is wel een beetje klaar met dating TV. Winter vol Liefde zou ik me nu op richten en B&B vol Liefde in de zomer, en MAFS in de ijskast een jaartje en terug komen met een variant zonder het trouw-element over 2 jaar.
In aflevering 1 van dit seizoen zag je toch al een compilatie met alle drama gemonteerd. Je ziet niet een compilatie met de stellen die gelukt zijn zodat je tevreden gaat kijken. Carlo zegt dan ook dit is het boek van dit jaar, waarbij hij verwees naar het drama van Nicole en Martijn van vorige keer.

Gemonteerde toestanden om de drama nog heftiger te laten lijken. Net als destijds met Henkie en Chantal.

Rtl doet er ook een schepje bovenop door dit soort sneren breed uit te meten ipv te laten rusten

https://www.rtl.nl/rubrie(...)ntal-mafs-sneer-henk

Als ik dan later in de media lees dat sommige kandidaten er serieus last van hadden dan is dat niet fris.

De montage kan ook echt beter als de focus meer op het laten slagen zal gaan liggen. Of die keuze gemaakt wordt zullen we pas in 2025 zien.

Ik denk echter dat Patrick het als eenling niet kon winnen want Radboud, Eveline en Anne blijven. Zij kennen ook de kritiek maar kennelijk leggen ze zich erbij neer? Of zou het voorstel van Patrick heel anders zijn geweest?

Hij zegt dat hij de matches op camera had willen uitleggen. Wat valt er uit te leggen aan sommige mismatches dan? Dat had ik je na een kwartier al kunnen vertellen dat dat niks werd.

[ Bericht 6% gewijzigd door W00fer op 29-03-2024 00:18:40 ]
  vrijdag 29 maart 2024 @ 09:59:01 #193
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_213003549
Pff die experts, die eveline is er ook in gaan geloven.
ze gaat een eigen theater tour doen
pi_213004023
Mooi hoe er 2 vriendengroepen zijn ontstaan;

Bastiaan, David, Sareth en Jeffrey

En

Jantine, Kim, Suzanne, Jeppe en Gerben (en Jerney)

En de loner: Erik
pi_213006799
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 21:31 schreef prunus het volgende:

[..]
Nou wat lullig zeg, hij vond haar al vanaf het begin niet aantrekkelijk 😳
Ik heb bij hem altijd al een tikkeltje raar gevoel had, die omslag dat hij ineens toch zei verliefd te zijn na dat diner. Maar ook zijn non-verbale houding. Maar het leek inderdaad wel een match, dus lekker toneel gespeeld door 'm :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 29 maart 2024 @ 16:30:21 #196
174940 W00fer
Maar echt
pi_213008178
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 10:32 schreef Vivark het volgende:
Mooi hoe er 2 vriendengroepen zijn ontstaan;

Bastiaan, David, Sareth en Jeffrey

En

Jantine, Kim, Suzanne, Jeppe en Gerben (en Jerney)

En de loner: Erik
Bastiaan Sarath en David begrijp ik nog wel, teniet gedaan door de dames. Maar Jeffrey zit erbij omdat het met Jerney niks werd.
pi_213013024
Volgens een juice channel heeft Sarath buiten de uitzending een vriendin gevonden.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 30 maart 2024 @ 09:51:48 #198
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213016518
Belgische mafs ook 's aan het kijken. S5 best geinig. Minder gezwam van experts, gewoon 4 koppels volgen en kijken of het lukt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213019868
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
Volgens een juice channel heeft Sarath buiten de uitzending een vriendin gevonden.
Ja klopt was van de week op de tv (boulevard geloof ik) leuk meisje ^O^
  dinsdag 2 april 2024 @ 22:17:32 #200
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213067068
Hoeveel koppels van Blind getrouwd zijn nog samen?
Na 8 seizoenen zijn 33 koppels samengesteld door 8 experten waarvan 17 koppels ja zeiden op het definitieve beslismoment en waarvan nog 8 koppels nog steeds getrouwd zijn.

Toch aardig, die Belgen.
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')