Natuurlijk niet, ze speelt een spel en heeft dat door. Ze heeft echt goed voorwerk gedaan door naar andere edities van BB te kijken en andere RLS's.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. kan het nog een beetje hebben dat ze een spel speelt maar als dit het is wat je buiten ook krijgt....
Liep ze langs een spiegel?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:38 schreef Ireth het volgende:
Ashley die het heeft over iemand die zo loopt te schreeuwen...
De ironie druipt er van af
Hoe durft hij.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Ty zit nooit in de cocoon, en nu ineens wel.
Heeft ze het over zichzelf??quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:38 schreef Ireth het volgende:
Ashley die het heeft over iemand die zo loopt te schreeuwen...
De ironie druipt er van af
Ze kan daardoor ook haar eigen graf graven......quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze speelt een spel en heeft dat door. Ze heeft echt goed voorwerk gedaan door naar andere edities van BB te kijken en andere RLS's.
Tegel !quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan nooit meer mensen nomineren dan dat er zijn.
Jimmy.
Ashley weer over dat Tyron en Dilano eruit moeten.....Nou Jimmy laat je je nu in je kaarten kijken.???quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Maar den Danny wordt nu pas niet meer vertrouwd door groepje Ash, ik zag dat al veel eerder.
@rinardoquote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze kan daardoor ook haar eigen graf graven......
Zo raar is dat niet. Ze wist ook zeker dat Turkije lid was van de NASAquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ashley weet niet wat een ex aequo is
Reebruine.quote:
Wat een tenenkrommend mens is dit, zij is de enige die het spel mag spelen in haar ogenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik kom de gameroom uit, wie zitten er in de cocoon? Ty, Danny en Glenn. Over, van alles en nog wat te bespreken"
Karen: "Echt?"
Ashley: "Ja, is zweer het, het is echt klaar hoor, ik zei het je vanochtend al, maar het is nu ook echt zo"
Jimmy: "Maar het ding is, ik denk dat het een laatste greep is naar iets"
Ashley: "Het is een laatste stuiptrekking"
Ashley: "En die lange vindt dat natuurlijk wel mooi, want die denk, das mooi, ik heb een nieuw poppetje, snappie? Die is niet meer te vertrouwen hoor, echt niet"
Karen: "En heeft hij dat gezien dat jij dat jij dat hebt gezien"
Ashley: "Nee, want hij zat met Ty op het groene bankje om het hoekje en Glenn zat op de roze poef"
Karen: "Ben jij naar binnen gegaan dan, want hoe weet je dat dan?"
Ashley: "Nah ik hoorde ze praten en ik kwam Glenn tegen en ik vroeg weet je waar Ka is, ja die is daar en daar. Dus... Danny doet heel raar hoor, die is echt zichzelf niet meer"
Karen: "Op wie gaan zij dan stemmen?"
Ashley: "Wat ik je gisteren al zei, zij gaan op jullie, maar wel met als tegenprestatie dat ze op mij gaan voor de Nederlander als het zover is"
Karen: "Maar ze kunnen nu toch niet op jou?"
Ashley: "Nu niet, maar stel dat ze er volgende week nog zijn allebei, dat ze volgende week op mij gaan. Dat willen ze, dat weet ik zeker."
Valt vaker op dat ze bepaalde woorden die toch best veel gebruikt worden niet weet.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor haar nu zeggen dat ze niet Danny er op moeten zetten maar Ty en Dilquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend mens is dit, zij is de enige die het spel mag spelen in haar ogen
En Alice hint ze opquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor haar nu zeggen dat ze niet Danny er op moeten zetten maar Ty en Dil
Slimme dame hoor
Waarom zegt ze dat Danny raar doet en ze hem juist nu niet op de bank moeten zeggen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen die minst doortastend is wil ze opstemmen. En elke keer zeggen je moet je moet. Erg hoe ze Danny nu neerzet als simpel. Ze is weer helemaal mensen aan het zeggen wat zij gaat doen zodat ze volgen.
Ze heeft de "tegenpartij" goed door.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend mens is dit, zij is de enige die het spel mag spelen in haar ogen
Eigenbelang natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat Danny raar doet en ze hem juist nu niet op de bank moeten zeggen?
Ja klok en klepelquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Valt vaker op dat ze bepaalde woorden die toch best veel gebruikt worden niet weet.
Ht ia haar goed recht natuurlijk ze speelt ook het spel en slim want ze hangen aan haar lippen.quote:
Zo toevallig dat het dan een Nederlandse bank is en ze in ieder geval een van haar directe concurrenten kwijt isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor haar nu zeggen dat ze niet Danny er op moeten zetten maar Ty en Dil
Slimme dame hoor
geef wel toe, vind wel moeilijk hoorquote:
Ze wil de Nederlanders eruit .. die zijn een gevaar voor haar.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat Danny raar doet en ze hem juist nu niet op de bank moeten zeggen?
uhm ikke ook niet hahaquote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik haal eruit dat ze gisteren iets bedacht heeft, nu ziet dat die 3 daar in die kamer zitten en vervolgens met een gigantisch theatrale intro buiten komt om wat olie op dat zelfverzonnen vuurtje te gooien.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo wijs gesproken!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
Je kan nooit meer mensen nomineren dan dat er zijn.
Jimmy.
Went vanzelf ,de eerste keer dat ik opende had ik gelijk de hele topicreeks verknald.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geef wel toe, vind wel moeilijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |