Jimmy hoeft niet in te likken , hij heeft zijn mensen allang gevondenquote:
dat heb ik dan even gemistquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jimmy hoeft niet in te likken , hij heeft zijn mensen allang gevonden
Daar kan Jimmy ook goed meequote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik let dan ook eigenlijk alleen maar op karen
En Absalom ligt ernaast.quote:
Ze hebben er wel wat over gesproken maar meer oppervlakkig , alleen Tom weet er wat meer vanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog wel een onderonsje tussen Jimmy en Tom willen horen over Dilano
Ze velt een veel te makkelijk oordeel door te stellen dat die vriendschap niet zoveel inhoudt omdat Dilano nooit met zorgen of problemen bij Jimmie aanklopt. Daarmee trekt ze Dilano's intenties in twijfel. Vriendschap hangt niet alleen af van één enkel aspect. Dilano heeft zelf meerdere keren gezegd dat hij zijn gevoelens moeilijk uit. Als je dan toch nog Dilano zo in diskrediet brengt, dan heeft ze niet alleen een beperkte kijk op vriendschappen, maar heeft ze ook nog eens geen gevoel voor tact.quote:
hoe weet je dat? Ty sprak uit dat hij Ash buiten niet meer hoeft te zienquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:19 schreef Mercedes. het volgende:
Na dit avontuur zijn ze allemaal goed met elkaar en zo hoort het.
Die vriendschap stelt ook weinig voor als een 'vriend' je zo belazertquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:20 schreef FBtje het volgende:
[..]
Ze velt een veel te makkelijk oordeel door te stellen dat die vriendschap niet zoveel inhoudt omdat Dilano nooit met zorgen of problemen bij Jimmie aanklopt. Daarmee trekt ze Dilano's intenties in twijfel. Vriendschap hangt niet alleen af van één enkel aspect. Dilano heeft zelf meerdere keren gezegd dat hij zijn gevoelens moeilijk uit. Als je dan toch nog Dilano zo in diskrediet brengt, dan heeft ze niet alleen een beperkte kijk op vriendschappen, maar heeft ze ook nog eens geen gevoel voor tact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |