heb je ervaring met GGZ ?quote:Op maandag 11 maart 2024 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja.
Overdrijf en zielig doen en je heb de wereld al in paniek.
Ze zitten daar niks voor niks .
En er is altijd 24/7 bewaking via camera of wat dan ook.
En wat moet je dan met deze mensen.
Gevangenis ?
Los laten lopen.
Spuitje geven ?
Helaas de wereld is slecht en naar de klote .
Deal er mee.
Wat loop je nou te zeiken?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:45 schreef sturmpie het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)stops-ingevoerd.html
[..]
===
===
vooral dit: Daarnaast beschreven jongeren situaties waarin ze werden gekleineerd en maken ze meldingen van fysiek geweld en seksueel grensoverschrijdend gedrag. === het moet niet gekker worden
Sam the Horsequote:Op maandag 11 maart 2024 23:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken?
Die medewerkers waren er net lekker op los aan het meppen, en als zo'n jongere dan opeens stop zegt dan hoef je daar natuurlijk niet naar te luisteren.
Ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:31 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heb je ervaring met GGZ ?
ben je wel eens opgenomen geweest in GGZ?
ik heb ook ervaring met GGZ, ik ben opgenomen geweest en verkracht, mishandeld en vergiftigd door begeleiding. ik weet dat ik niet de enige benquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja.
Een collega van mij zijn vrouw werkte daar.
Ik kan je verhalen vertellen maar dat wil je niet weten
Soms kan dingen beter verzwegen worden.
Beter voor de wereld
Ja er zijn ook mensen die in de ggz zitten en proberen de personeelsleden aan vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb ook ervaring met GGZ, ik ben opgenomen geweest en verkracht, mishandeld en vergiftigd door begeleiding. ik weet dat ik niet de enige ben
ook begeleiders die aanpappen met clienten
dat mag heel Nederland weten, voordat je naar de GGZ gaat, er is 'n risico op verkrachting/mishandeling/vergiftiging door begeleiding.
de kans is groot dat je slechter uit de GGZ komt
ja die weg gaat duidelijk 2 kanten op in de GGZ dat maakt de situatie extra ziek.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:43 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die in de ggz zitten en proberen de personeelsleden aan vallen.
Verkrachten en enzz
De weg gaat twee kanten op helaas .
Smeerlappen heb je nu overal zitten.
Sommige zitten in een ggz de anderen werken daar .
Heeft met de persoon te maken niet de instanties.
"Ze zitten daar" niet omdat ze crimineel zijn maar omdat ze vaak heel veel shit hebben meegemaakt op jonge leeftijd en daar logischerwijs last van hebben. Dan heb je hulp en liefde nodig, zeker als kind. Niet nog meer opsluiting en mishandeling.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja.
En er is altijd 24/7 bewaking via camera of wat dan ook.
Gevangenis ?
Los laten lopen.
Spuitje geven ?
Helaas de wereld is slecht en naar de klote .
Deal er mee.
Jezus wat ergquote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik heb ook ervaring met GGZ, ik ben opgenomen geweest en verkracht, mishandeld en vergiftigd door begeleiding. ik weet dat ik niet de enige ben
dat mag heel Nederland weten, voordat je naar de GGZ gaat, er is 'n risico op verkrachting/mishandeling/vergiftiging door begeleiding.
Eens en niet eens.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:47 schreef _flore het volgende:
[..]
"Ze zitten daar" niet omdat ze crimineel zijn maar omdat ze vaak heel veel shit hebben meegemaakt op jonge leeftijd en daar logischerwijs last van hebben. Dan heb je hulp en liefde nodig, zeker als kind. Niet nog meer opsluiting en mishandeling.
Dit gebeurt natuurlijk lang niet in elke kliniek/instelling. Al zullen misstanden er zeker zijn, maar om dan te zeggen dat de kans groot is dat je slechter uit de GGZ komt is wel heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 00:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
Heeft idd in aardig wat programma's gezeten de afgelopen jaren. Begon met dat programma van die Tygoquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:34 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Zat die Jason niet ook in een of ander programma over jongeren die tegen al dit soort problematiek aanlopen in de jeugdzorg?
Je moet die mensen gewoon warmte, voedzaam voedsel en een ruime vrijstaande woning geven. Dan zouden het namelijk gewoon normale modelburgers worden.quote:Op maandag 11 maart 2024 23:09 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tja.
Geef het goede voorbeeld, ga je gangquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Je moet die mensen gewoon warmte, voedzaam voedsel en een ruime vrijstaande woning geven. Dan zouden het namelijk gewoon normale modelburgers worden.
Ik heb in mijn peuter, kleuter -en jeugdjaren te weinig voedzame warme maaltijden gekregen, ik ben dus niet lang genoeg, om veel te kunnen betekenen voor de patiënten van de GGZ.quote:
Juist dwergen hebben hulp nodig van de GGZ, en die zou je warmte, voedzaam voedsel en een ruime vrijstaande woning kunnen geven, daar ben je lang genoeg voor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn peuter, kleuter -en jeugdjaren te weinig voedzame warme maaltijden gekregen, ik ben dus niet lang genoeg, om veel te kunnen betekenen voor de patiënten van de GGZ.
Tygo in de psychiatrie inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Heeft idd in aardig wat programma's gezeten de afgelopen jaren. Begon met dat programma van die Tygo
Zoiets?quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:57 schreef torentje het volgende:
[..]
Je moet die mensen gewoon warmte, voedzaam voedsel en een ruime vrijstaande woning geven. Dan zouden het namelijk gewoon normale modelburgers worden.
Mijn vader werd geboren in een jappen-kamp in Indonesie, tijdens WWII. Die had dus in zijn eerste jaren ook slecht en weinig eten gekregen. Later had hij veel gezondheidsproblemen, die op zich daar wel mee te maken zouden kunnen hebben. Ook mentale problemen die er mee te maken zouden kunnen hebben. In groepen zien ze die links wel, maar in een individueel geval is die link veel lastiger te leggen, omdat elk afzonderlijk probleem ook door heel veel andere dingen veroorzaakt of verergerd kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik heb in mijn peuter, kleuter -en jeugdjaren te weinig voedzame warme maaltijden gekregen, ik ben dus niet lang genoeg, om veel te kunnen betekenen voor de patiënten van de GGZ.
Misstanden in de crisisopvang, of misstanden die specifiek met jou te maken hadden?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:32 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben als jongere ruim een jaar dakloos geweest voordat ik in de crisisopvang terecht kwam. Daar mag je in principe ook niet naar buiten zonder expliciete toestemming, en is kamerarrest aan de orde van de dag. De shitload aan misstanden stapelden zich in enkele weken torenhoog op, stuitend was het. Jeugdzorg is al sinds de jaren '90 aan het afbrokkelen, dit is ook binnen Jeugdzorg algemeen bekend.
Allebei, hoewel het voor mij nog meeviel, maar ik heb het anderen echt heel zwaar zien hebben. Ik vond dakloos zijn in elk geval leuker, ik ben hem na bijna 3 maanden gepeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Misstanden in de crisisopvang, of misstanden die specifiek met jou te maken hadden?
Het is niet goed gesteld met jeugdzorg, en helaas is dat lang niet alleen in Nederland het geval.
Zet jij dan eventjes voor mij alle komieken aan de kant?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Juist dwergen hebben hulp nodig van de GGZ, en die zou je warmte, voedzaam voedsel en een ruime vrijstaande woning kunnen geven, daar ben je lang genoeg voor.
Ik weet niet of er zich veel komieken melden bij het GGZ, maar die moeten dan sowieso snel geholpen worden want we hebben komieken hard nodig vanwege de droevige toestand waarin de wereld zich bevindtquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Zet jij dan eventjes voor mij alle komieken aan de kant?
Komieken durven slechts ruzie te zoeken met fysiek mindere mensen, omdat ze weten dat de laatstsgenoemden niet lang en harder terug kunnen slaan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:28 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er zich veel komieken melden bij het GGZ, maar die moeten dan sowieso snel geholpen worden want we hebben komieken hard nodig vanwege de droevige toestand waarin de wereld zich bevindt
Eens, het is inderdaad wel van belang de komieken van de dwergen te scheiden bij het GGZquote:Op woensdag 13 maart 2024 18:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Komieken durven slechts ruzie te zoeken met fysiek mindere mensen, omdat ze weten dat de laatstsgenoemden niet lang en harder terug kunnen slaan.
Goed, dan wil jij dus ook dat de dwergen boven op elkaar gaan staan, zodat zij ook eens het fruit kunnen eten dat hoog hangt, en dus niet meer afhankelijk zijn van het laaghangend fruit en landbouwproducten?quote:Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Eens, het is inderdaad wel van belang de komieken van de dwergen te scheiden bij het GGZ
Zodra jij voedzaam voedsel aan ze geeft, hoeven ze niet langer boven op elkaar te gaan staan, zodat zij ook het fruit kunnen eten dat hoog hangt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Goed, dan wil jij dus ook dat de dwergen boven op elkaar gaan staan, zodat zij ook eens het fruit kunnen eten dat hoog hangt, en dus niet meer afhankelijk zijn van het laaghangend fruit en landbouwproducten?
Training en veel voedzame warme maaltijden, geef ik slechts aan peuters.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Zodra jij voedzaam voedsel aan ze geeft, hoeven ze niet langer boven op elkaar te gaan staan, zodat zij ook het fruit kunnen eten dat hoog hangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |