abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212810408
quote:
14s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:32 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben als jongere ruim een jaar dakloos geweest voordat ik in de crisisopvang terecht kwam. Daar mag je in principe ook niet naar buiten zonder expliciete toestemming, en is kamerarrest aan de orde van de dag. De shitload aan misstanden stapelden zich in enkele weken torenhoog op, stuitend was het. Jeugdzorg is al sinds de jaren '90 aan het afbrokkelen, dit is ook binnen Jeugdzorg algemeen bekend.
Misstanden in de crisisopvang, of misstanden die specifiek met jou te maken hadden?
Het is niet goed gesteld met jeugdzorg, en helaas is dat lang niet alleen in Nederland het geval.
pi_212810479
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Misstanden in de crisisopvang, of misstanden die specifiek met jou te maken hadden?
Het is niet goed gesteld met jeugdzorg, en helaas is dat lang niet alleen in Nederland het geval.
Allebei, hoewel het voor mij nog meeviel, maar ik heb het anderen echt heel zwaar zien hebben. Ik vond dakloos zijn in elk geval leuker, ik ben hem na bijna 3 maanden gepeerd.
-nee-
pi_212810490
:{
En dat zijn dan allemaal jongeren die al in de hoeken zitten waar de klappen vallen.
pi_212812009
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:42 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Ja.
pi_212812058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:19 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Juist dwergen hebben hulp nodig van de GGZ, en die zou je warmte, voedzaam voedsel en een ruime vrijstaande woning kunnen geven, daar ben je lang genoeg voor.
Zet jij dan eventjes voor mij alle komieken aan de kant?
pi_212812092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:25 schreef torentje het volgende:

[..]
Zet jij dan eventjes voor mij alle komieken aan de kant?
Ik weet niet of er zich veel komieken melden bij het GGZ, maar die moeten dan sowieso snel geholpen worden want we hebben komieken hard nodig vanwege de droevige toestand waarin de wereld zich bevindt :Y
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_212812641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:28 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Ik weet niet of er zich veel komieken melden bij het GGZ, maar die moeten dan sowieso snel geholpen worden want we hebben komieken hard nodig vanwege de droevige toestand waarin de wereld zich bevindt :Y
Komieken durven slechts ruzie te zoeken met fysiek mindere mensen, omdat ze weten dat de laatstsgenoemden niet lang en harder terug kunnen slaan.
pi_212812798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 18:20 schreef torentje het volgende:

[..]
Komieken durven slechts ruzie te zoeken met fysiek mindere mensen, omdat ze weten dat de laatstsgenoemden niet lang en harder terug kunnen slaan.
Eens, het is inderdaad wel van belang de komieken van de dwergen te scheiden bij het GGZ :Y
pi_212814393
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 18:36 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Eens, het is inderdaad wel van belang de komieken van de dwergen te scheiden bij het GGZ :Y
Goed, dan wil jij dus ook dat de dwergen boven op elkaar gaan staan, zodat zij ook eens het fruit kunnen eten dat hoog hangt, en dus niet meer afhankelijk zijn van het laaghangend fruit en landbouwproducten?
pi_212820688
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:13 schreef torentje het volgende:

[..]
Goed, dan wil jij dus ook dat de dwergen boven op elkaar gaan staan, zodat zij ook eens het fruit kunnen eten dat hoog hangt, en dus niet meer afhankelijk zijn van het laaghangend fruit en landbouwproducten?
Zodra jij voedzaam voedsel aan ze geeft, hoeven ze niet langer boven op elkaar te gaan staan, zodat zij ook het fruit kunnen eten dat hoog hangt.
pi_212824755
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 10:22 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Zodra jij voedzaam voedsel aan ze geeft, hoeven ze niet langer boven op elkaar te gaan staan, zodat zij ook het fruit kunnen eten dat hoog hangt.
Training en veel voedzame warme maaltijden, geef ik slechts aan peuters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')