Nee dat ze begrijpt waarom zij bij elkaar zijn gezetquote:Op maandag 11 maart 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik nu goed dat ash twijfelt of ze wel door de fans bij alkaar gezet zijn?
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.quote:
Deed ze netjes naar Jimmy toequote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.
ik hoop dat hij iig iets te horen krijgt over Dillie ,maar dat lijkt me stugquote:Op maandag 11 maart 2024 19:53 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk vertelt iemand Jimmy dat Dilano een blok aan zijn been is.
Ze was snel om en zag dat Jimmy ook heel graag wilde. Ga maar schat, geniet ervan.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was snel om en zag dat Jimmy ook heel graag wilde. Ga maar schat, geniet ervan.
Meer van die ideetjes van de FEBO sneuvelen al dit jaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Febo zal wel balen dat er maar 1 vraag gekocht is.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Febo zal wel balen dat er maar 1 vraag gekocht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |