De 1ste vuile blik gaat naar Tomquote:Op maandag 11 maart 2024 15:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Daar gaat tie hoor!
Wat zal hij zich weer geweldig voelen straks.
Zijn zijn nichten bekenden voor ons ?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
Tom is kei trots op zijn nichten
Dat ze het zo goed hebben gedaan
En of ze zouden winnen of niet
Maakt hem niet uit
Denk dat ie zijn nicht van die proef voor de vrijstelling bedoeltquote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn zijn nichten bekenden voor ons ?
Ja. Britt.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Denk dat ie zijn nicht van die proef voor de vrijstelling bedoelt
Oh ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
het gaat om de nicht die voor hem gespeeld heeftquote:Op maandag 11 maart 2024 15:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zijn zijn nichten bekenden voor ons ?
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 15:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Voor sommigen wel.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:36 schreef greysbones het volgende:
Jimmy
Ben wel benieuwd wat ze bedoelen met dat het mentaal zwaarder gaat worden
Van je vrienden moet je het hebben, valse ratquote:Op maandag 11 maart 2024 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
Op 1 stond Tom maar dilano heeft niet het idee dat hij hem onderschat.
Of dat hij sterker staat in de buitenwereld.
Op 2 stond jimmie![]()
Maar wat betekent dit he? BB zei dit is persoonlijk op maat voor jou.. kijkers, fans hebben dit ingevuld.en op 3 stond Ashley dat vindt mastermind logisch want die komt dichterbij als ze hem nodig heeft.
Verder heeft ie geen info gekregen
Dilano gaat niks zeggen tegen jimmie
Ze overwegen om valse info te gaan delen met de groep. Dilano wil het eten laten zakken..
Hij weet niet goed hoe ze dat van Jimmie moeten opvatten " hij heeft me van de bank afgehaald".
Tyron: eigenlijk heb je hier helemaal geen moer aan
Hebben streamers weer zitten ouwehoeren door valse info te geven?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
Op 2 stond jimmie![]()
Maar wat betekent dit he? BB zei dit is persoonlijk op maat voor jou.. kijkers, fans hebben dit ingevuld.en op 3 stond Ashley dat vindt mastermind logisch want die komt dichterbij als ze hem nodig heeft.
Ze overwegen om valse info te gaan delen met de groep. Dilano wil het eten laten zakken..
Hij weet niet goed hoe ze dat van Jimmie moeten opvatten " hij heeft me van de bank afgehaald".
hebben ze nou antwoord gehad?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:37 schreef Kissingbird het volgende:
Op 2 stond jimmie![]()
Denk dat de steamers hem op een verkeerd spoor willen zettenquote:
Zegt die dat??quote:Op maandag 11 maart 2024 15:38 schreef Puzzie het volgende:
Ty en Dillie niets samen gekocht , het was niet voor samen
Ah Jimmy moet kapot
[ afbeelding ]
Dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat de steamers hem op een verkeerd spoor willen zetten
Hij heeft de bovenste 3 gehoordquote:Op maandag 11 maart 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kan dat, Tom moet toch niet onderschat worden, of heeft hij de hele top 10 gezien? Wat heeft Jimmy hier mee te schaften?
top3 heeft hij gezien.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Hoe kan dat, Tom moet toch niet onderschat worden, of heeft hij de hele top 10 gezien? Wat heeft Jimmy hier mee te schaften?
aha okquote:Op maandag 11 maart 2024 15:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
top3 heeft hij gezien.
1. tom
2. Jimmy
3. Ashley
Ik zie hem er rustig voor aan. En ja dat is mijn mening voordat er weer iemand op tilt slaatquote:
Ja hoor je kan toch een andere naam opgeven ipv pietje klaasje zeggenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk een popipoll. Dit valt niet te manipuleren.
Zo denkt niet iedereen natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor je kan toch een andere naam opgeven ipv pietje klaasje zeggen
onderschat de streamers niet als ze een hekel aan iemand hebben weten ze haarfijn wat ze moeten doenquote:
Nee maar je ziet toch een patroon in die popipolls, ook het best verklede Hallowoon character won Tom en als 2e Ashley etc.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
onderschat de streamers niet als ze een hekel aan iemand hebben weten ze haarfijn wat ze moeten doen
Het was ook geen popi polquote:Op maandag 11 maart 2024 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee maar je ziet toch een patroon in die popipolls, ook het best verklede Hallowoon character won Tom en als 2e Ashley etc.
Waarbij de uitslag hetzelfde was als bij andere vragen die ons gesteld werden de afgelopen weken dus zie hier niets tactisch in....quote:Op maandag 11 maart 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was ook geen popi pol
De vraag was: Welke bewoner moet Dilano niet onderschatten
Dan stemt niemandquote:Op maandag 11 maart 2024 15:47 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano zit te denken om nog 1 vraag te kopen: wie kan ik. het meest vertrouwen
Ja dat mocht hij zelf beslissen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed ,ik dacht dat je de info niet mocht delen , dat BB dat duidelijk had gezegd
Uhuhu net zeiden ze nog wat andersquote:Op maandag 11 maart 2024 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
Hoezo? Ze proberen gewoon een inschatting te maken. Gelukkig kunnen ze dit lachend.
Deze vraag is gewoon heel open. Je kan er alle kanten mee op.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:48 schreef Ireth het volgende:
Deze antwoorden geven toch alleen maar aan wie de kijkers als sterke spelers zien?? Wie je niet moet onderschatten als sterke speler? Zo zou ik het tenminste lezen en beantwoorden...
Tom had gewonnen omdat Dilano last had van zijn schouderquote:Op maandag 11 maart 2024 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gewoon een domme sukkel.
Als Tom straks als laatste naar buiten loopt is hij nog in staat te zeggen dat hij niet de populairste is.
Ja dat denk ik ook, maar ja hebben weer wat om over na te denkenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:48 schreef Ireth het volgende:
Deze antwoorden geven toch alleen maar aan wie de kijkers als sterke spelers zien?? Wie je niet moet onderschatten als sterke speler? Zo zou ik het tenminste lezen en beantwoorden...
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
En als hij de vraag koopt wie hij het meest kan vertrouwen, als antwoord Ashley, Tom en Karin noemen. Of precies dezelfde antwoorden, Tom, Ashley en Jimmy
De uitkomst op insta was Tom 2000 en Jimmy 1100 , omdat Tom Fans Blind op alles altijd hun Favoriet klikken ipv de vraag te lezen, Tom had hier niet op 1 gemoeten maar Jimmyquote:Op maandag 11 maart 2024 15:39 schreef freaky40 het volgende:
Tom gaat dit dan ook winnen en daar kunnen ze niets aan veranderenquote:
Nee precies maar ze kunnen het zich niet voorstellenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom gaat dit dan ook winnen en daar kunnen ze niets aan veranderen
Ik lees op de Fanbase groep van TOM dat heelveel op Tom hebben gestemd , omdat ze dachten dat BB daar misschien iets mee ging doen, Mensen met een blinde vlek voor hun Fan dusquote:
Niet generaliseren aub. Tom fan en heb Jimmy gestemdquote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
De uitkomst op insta was Tom 2000 en Jimmy 1100 , omdat Tom Fans Blind op alles altijd hun Favoriet klikken ipv de vraag te lezen, Tom had hier niet op 1 gemoeten maar Jimmy
Dilano is naar de dagboekkamer geweest, hij kreeg de top 3quote:Op maandag 11 maart 2024 15:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, het is duidelijk een popipoll. Dit valt niet te manipuleren.
Ja klopt, dus als ze de vraag anders zouden stellen had je nog dezelfde uitkomst gehad alleen maar door die domme schapen die achter Tom blijven staan.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
De uitkomst op insta was Tom 2000 en Jimmy 1100 , omdat Tom Fans Blind op alles altijd hun Favoriet klikken ipv de vraag te lezen, Tom had hier niet op 1 gemoeten maar Jimmy
Hier een Tom fan en heb niet gestemdquote:Op maandag 11 maart 2024 15:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub. Tom fan en heb Jimmy gestemd
Generaliseren is meer iets voor de generaalquote:Op maandag 11 maart 2024 15:56 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Niet generaliseren aub. Tom fan en heb Jimmy gestemd
klopt want de domme fans kiezen als Populair poll in plaats van de vraag te begrijpen /lezenquote:Op maandag 11 maart 2024 15:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarbij de uitslag hetzelfde was als bij andere vragen die ons gesteld werden de afgelopen weken dus zie hier niets tactisch in....
nee nooit gezegd BB zei alleen degene die het koopt krijgt het antwoordquote:Op maandag 11 maart 2024 15:49 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed ,ik dacht dat je de info niet mocht delen , dat BB dat duidelijk had gezegd
De streamers hebben waarschijnlijk doorgegeven wie hij niet mag onderschatten de drie die hoog staan.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat de steamers hem op een verkeerd spoor willen zetten
Meer daar, Dillie ook, die heeft alles weer van Jimmyquote:Op maandag 11 maart 2024 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoe dom is die Tyron???????
Gaat meedoen met een programma zonder te weten wat het inhoudt.
Juist jij snapt het, bij elke vraag zal tom op 1 staan , want de fans zijn domquote:Op maandag 11 maart 2024 15:51 schreef mazaru het volgende:
En als hij de vraag koopt wie hij het meest kan vertrouwen, als antwoord Ashley, Tom en Karin noemen. Of precies dezelfde antwoorden, Tom, Ashley en Jimmy
Die hoorde dat ie doekoe kon winnen bro, gelijk meedoen man!quote:Op maandag 11 maart 2024 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Of juist heel slimquote:Op maandag 11 maart 2024 16:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Juist jij snapt het, bij elke vraag zal tom op 1 staan , want de fans zijn dom
Gek hoor, hij wilde verleden week haar nog op de bank om van haar af te zijn....en nu is hij heel blij.quote:
Heerlijk toch.....dat wisten de eerste deelnemers ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
en misschien wel wat vette contractjes voor foto-shoots....quote:Op maandag 11 maart 2024 16:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die hoorde dat ie doekoe kon winnen bro, gelijk meedoen man!
Dat dusquote:Op maandag 11 maart 2024 16:03 schreef Verida het volgende:
[..]
en misschien wel wat vette contractjes voor foto-shoots....
Zo jong nog en dan al zo je huid mishandelen. triest hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 15:59 schreef mazaru het volgende:
Er zat nog niet genoeg op, hoe komt ze toch aan al die puisten?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron denkt niet dat Ashley perse heel sterk staat in de buitenwereld...
Hebben ze en vraag gekocht?quote:Op maandag 11 maart 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy en Alice DBK : 'Vergeet je pin niet'
Ik zou zeggen, think again Tyron.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron denkt niet dat Ashley perse heel sterk staat in de buitenwereld...
Wat een rare beredenering.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : "De eerste was met Tom en Sonja, toen was ze eigenlijk naar huis. Toen had ze facking veel haat van thuis. Toen kwam ze terug, heb ze gewonnen van Lenie wat niet moeilijk is, heeft ze gewonnen van Nouchka wat niet moeilijk is. En heeft ze gewonnen van Basiri en Karen. Kwam ze als favoriet. Basiri wou sws al naar huis. En als je Ashley leuk vindt, vind je Karen ook leuk. Ligt er maar net aan wie van de 2 je het leukst vindt... Dus ... Ik denk niet dat zij perse heel sterk staat buiten. Ik denk dat het wel mee valt."
Hij zit er in prencipe niet ver naastquote:Op maandag 11 maart 2024 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : "De eerste was met Tom en Sonja, toen was ze eigenlijk naar huis. Toen had ze facking veel haat van thuis. Toen kwam ze terug, heb ze gewonnen van Lenie wat niet moeilijk is, heeft ze gewonnen van Nouchka wat niet moeilijk is. En heeft ze gewonnen van Basiri en Karen. Kwam ze als favoriet. Basiri wou sws al naar huis. En als je Ashley leuk vindt, vind je Karen ook leuk. Ligt er maar net aan wie van de 2 je het leukst vindt... Dus ... Ik denk niet dat zij perse heel sterk staat buiten. Ik denk dat het wel mee valt."
Staat geen antwoord op de vraag of Jimmy en Alice naar de dbk moesten vanwege een gekochte vraagquote:Op maandag 11 maart 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]
de popi van trashley is dalende - dus Ty kan wel eens gelijk hebbenquote:
Dacht zelfs dat hij wel team Ashley zou worden ook omdat ze uit dezelfde omgeving komen en vlak bij elkaar wonen.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:12 schreef Snensie het volgende:
Ik hou niet van dat soort afgunstige types als Tyron. Ik vind hem steeds minder leuk.
En toen Ashley vorige week bijna bedelde om de pon te krijgen omdat ze zo graag wilde nomineren was dat ook haatdragend?quote:Op maandag 11 maart 2024 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik wil gewoon kunnen nomineren... alleen dat gevoel al, of het nu lukt of niet ...
Haatdragend ventje...
In principe niet maar ik denk toch dat Ashley het wint van Karen. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij zit er in prencipe niet ver naast
Ik vind hem juist steeds leuker wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:12 schreef Snensie het volgende:
Ik hou niet van dat soort afgunstige types als Tyron. Ik vind hem steeds minder leuk.
Nee. Tyron gaat het alleen om het gevoel.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
En toen Ashley vorige week bijna bedelde om de pon te krijgen omdat ze zo graag wilde nomineren was dat ook haatdragend?
O dat h aalde ik er niet uit omdat je alleen naar de DBK moet als je een vraag hebt gekochtquote:Op maandag 11 maart 2024 16:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat geen antwoord op de vraag of Jimmy en Alice naar de dbk moesten vanwege een gekochte vraag
en naast Ro willen zitten om de spanning en angst te ruiken is geen gevoel ?quote:Op maandag 11 maart 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee. Tyron gaat het alleen om het gevoel.
Ik had al een vermoedenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat h aalde ik er niet uit omdat je alleen naar de DBK moet als je een vraag hebt gekocht
Dat is een whataboutism .. ik had het over Tyron. Niet over anderen. Weet niet waarom jullie over Ashley beginnen als antwoord op mijn post.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en naast Ro willen zitten om de spanning en angst te ruiken is geen gevoel ?
Wat is afgunstig aan? Hij gunt iedereen alles behalve Ashley maargoed die gunt hem ook niets.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:12 schreef Snensie het volgende:
Nee, dat was logisch toch......dat ze zowat Karen voorbij renden en de ruzie ontstond.....Dat was het enige wat ze graag wilde het allermooiste wat ze wilde......OEPS die was ze dus al vergeten.....gisteren was de allermooiste uit haar leven......en die laat ze niet door een snotjong vergallen.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:13 schreef marky het volgende:
[..]
En toen Ashley vorige week bijna bedelde om de pon te krijgen omdat ze zo graag wilde nomineren was dat ook haatdragend?
Omdat het opvalt dat als de een het zelfde doet als een ander je daar toch een ander gewicht aanhangt.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is een whataboutism .. ik had het over Tyron. Niet over anderen. Weet niet waarom jullie over Ashley beginnen als antwoord op mijn post.
Whataboutism .. ik noem 1 bewoner in mijn post. Jij vult voor mij in wat ik van een ander vindt. Dat waardeer ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat het opvalt dat als de een het zelfde doet als een ander je daar toch een ander gewicht aanhangt.
Jij doet precies hetzelfde, maar dan met andere personen..Ieder voor zich dusquote:Op maandag 11 maart 2024 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat het opvalt dat als de een het zelfde doet als een ander je daar toch een ander gewicht aanhangt.
Tom omdat hij de populairste is tot nu toe.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:40 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
top3 heeft hij gezien.
1. tom
2. Jimmy
3. Ashley
Zo is de vraag niet gelezen door het overgrote deel van het schuim...quote:Op maandag 11 maart 2024 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom omdat hij de populairste is tot nu toe.
Jimmy omdat hij heult met Ashley en alles door lult aan haar.
Ashley omdat ze in je gezicht naar je grenst en slijmt "hoe is het met je" maar eigenlijk de pest aan je hebt.
HOu daar nu eens mee op.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Toch een beetje jammer dat je niet meer geheel met een open blik kan kijken.De een is haatdragend bij de ander gevoel. Ty is het ook gevoel om haar er gewoon op te rammen. Geeft hem een heerlijk gevoel.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee. Tyron gaat het alleen om het gevoel.
Zo werkt Jimmy nu eenmaalquote:Op maandag 11 maart 2024 16:21 schreef Kajmu het volgende:
Ik vind ineens Jimmy een creep, speelt hij nu het spel over de rug van anderen? Ook dus over Dilano's rug? Hij is ook in eens antie Danny hij wil Danny eruit
Mod edit Niet doenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Toch een beetje jammer dat je niet meer geheel met een open blik kan kijken.De een is haatdragend bij de ander gevoel. Ty is het ook gevoel om haar er gewoon op te rammen. Geeft hem een heerlijk gevoel.
Kan hij beter niet doen want dan krijgt hij tegenstrijdige antwoorden.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:47 schreef kiki2024 het volgende:
Dilano zit te denken om nog 1 vraag te kopen: wie kan ik. het meest vertrouwen
Volgorde exits komende weken, a.s. zaterdag Ty, week er op Dilano, week daar weer op Danny.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:21 schreef Kajmu het volgende:
Ik vind ineens Jimmy een creep, speelt hij nu het spel over de rug van anderen? Ook dus over Dilano's rug? Hij is ook in eens antie Danny hij wil Danny eruit
Mod Edit, niet doenquote:
Ik hoop dat ie het wel doet. Denk dat hij het zelfde antwoord krijgt omdat mensen gewoon op hun favoriet stemmen. Of liever gezegd, daar ben ik benieuwd naar.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen want dan krijgt hij tegenstrijdige antwoorden.
BV
1. Tom
2. Jimmy
3. Ashley < grapje 3. Tyron
Dat heb ik nooit zo in die lijst zien staan , alleen dat ze het populairste zijn , de rest is invullingquote:Op maandag 11 maart 2024 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom omdat hij de populairste is tot nu toe.
Jimmy omdat hij heult met Ashley en alles door lult aan haar.
Ashley omdat ze in je gezicht naar je grenst en slijmt "hoe is het met je" maar eigenlijk de pest aan je hebt.
Mod Edit: Niet doenquote:
De invulling is hoe Dilano er naar zou kunnen kijken. Hij moet toch wat met die info.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo in die lijst zien staan , alleen dat ze het populairste zijn , de rest is invulling
Wel leuk gedaan daar niet van, maar een aanname
Hij heeft wel gelijk...quote:Op maandag 11 maart 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOu daar nu eens mee op.
Laat iedereen lekker denken zoals hij of zij wil
En komt niet steeds met dit soort shit
En allen die er dan op reageren niet doen laat het gaan
Hij kan weinig met de info , dat werd snel duidelijk , je kan het op meerdere manieren invullen zei hijquote:Op maandag 11 maart 2024 16:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De invulling is hoe Dilano er naar zou kunnen kijken. Hij moet toch wat met die info.
Het is iig hoe ik er naar zou kijken.
Maar ik weet dan ook meer dan Dilano.
Éen user hoeft geen verantwoording aan een user af te leggenquote:
Mag Dilano eerst alsjeblieftquote:Op maandag 11 maart 2024 16:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgorde exits komende weken, a.s. zaterdag Ty, week er op Dilano, week daar weer op Danny.
Dat denk ik toch niet.....zag hte aan de vliegtuigjes......Een moet delen en de andere twee.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:14 schreef Snensie het volgende:
[..]
In principe niet maar ik denk toch dat Ashley het wint van Karen. Jammer maar helaas.
Omdat hij telkens jaloers is, ook op anderen bv toen Tom een vliegtuigje kreeg. Laatst met Halloween gunde ik het hem om te winnen maar daarna zijn er wederom weer dingen gebeurd waardoor ik vind dat hij een afgunstige inborst heeft. Hopelijk leert hij hiervan als hij eruit is.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Wat is afgunstig aan? Hij gunt iedereen alles behalve Ashley maargoed die gunt hem ook niets.
Dat is wel de bedoeling ja van dit spelquote:Op maandag 11 maart 2024 16:21 schreef Kajmu het volgende:
Misschien heb ik het mis en probeert hij Dilano deze week te sparen door Danny op de bank te willen?quote:
Die vliegtuigjes zeggen niets. Kan goed door 1 persoon of een klein groepje mensen zijn georganiseerd. Randy had ook een vliegtuig en die staat bij iedere populariteits poll ergens onderaan te bungelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.....zag hte aan de vliegtuigjes......Een moet delen en de andere twee.
Klopt, dit heeft BB niet tegen Dilano gezegdquote:Op maandag 11 maart 2024 16:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zo in die lijst zien staan , alleen dat ze het populairste zijn , de rest is invulling
Wel leuk gedaan daar niet van, maar een aanname
Alleen de eerste drie van de pollquote:Op maandag 11 maart 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, dit heeft BB niet tegen Dilano gezegd
Op 2 stond jimmie
Maar wat betekent dit he? BB zei dit is persoonlijk op maat voor jou.. kijkers, fans hebben dit ingevuld.
Op 3 stond Ashley dat vindt mastermind (Dilano) logisch want die komt dichterbij als ze hem nodig heeft.
Nee... speculazen in de CoS.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja? zeiden ze dat? ik heb stream niet aan
Ja broquote:Op maandag 11 maart 2024 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy heeft het jongleren geintroduceerd in het huis... Heeft ie toch nog iets gedaan.
den dennie en de rocker... oh nee ken weer nietquote:
hoe weet jij dit, niet zomaar dingen neerzettenquote:
niet te moeilijke vragen stellenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:42 schreef Blizzindy het volgende:
En als je weer liegt hoe iemand regeert want dat gebeurt nu toch ook vaak.
Fijn, dat was me nog niet opgevallen. Daar ga ik nou vast op letten. Ik vond het al zo irritant dat het me bij Dilano al mateloos irriteert met dat nasale gnagnagna achter een zinquote:Op maandag 11 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat toch met Karen dat ze na iedere zin die ze zingt( na ja zingen) begint te giechelen?
ik snapte de zin niet, jij ziet er een vraag in , maar ik zie geen vraagteken?quote:
Ik ga mij steeds meer ergeren aan dat gehinnik van Karenquote:
oh nee nu je het zegt valt me dat ook op.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn, dat was me nog niet opgevallen. Daar ga ik nou vast op letten. Ik vond het al zo irritant dat het me bij Dilano al mateloos irriteert met dat nasale gnagnagna achter een zin
Ik weet het niet, het is niet mijn humor.....quote:Op maandag 11 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat toch met Karen dat ze na iedere zin die ze zingt( na ja zingen) begint te giechelen?
Ik kijk regelmatig de streams zonder geluid. Zeker als ze gaan gillen, giechelen of zingenquote:Op maandag 11 maart 2024 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga mij steeds meer ergeren aan dat gehinnik van Karen
Gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 11 maart 2024 16:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh nee nu je het zegt valt me dat ook op.
dat doet hij inderdaad heel vaak.. dat lachje.
Moet je maar eens opletten, vanmorgen was het nog ergerquote:Op maandag 11 maart 2024 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fijn, dat was me nog niet opgevallen. Daar ga ik nou vast op letten. Ik vond het al zo irritant dat het me bij Dilano al mateloos irriteert met dat nasale gnagnagna achter een zin
Ik ken ook weinig volwassene die zo doen..quote:Op maandag 11 maart 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is niet mijn humor.....
Ahh natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2024 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Stream 2 doet weer mee, dus voorlopig waarschijnlijk klaar in de DBK.
Stream 2 is Tomquote:
Dat zit hem wel dwars , dat vroeg hij eerder vandaag al aan Ty:'waarom sta ik niet met Jimmy als leuk duo'quote:Op maandag 11 maart 2024 16:54 schreef mazaru het volgende:
Ashley geeft een compliment aan Danny en Glenn dat ze een leuk duo zijn.
Dilano roept gelijk dat hij en Jimmy ook zo'n leuk duo zijn
Hij snapt niet zoveel.. het enige waar hij met Jimmy over kan praten is het spel. Dat is niet perse wat de mensen altijd maar willen zien.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:54 schreef mazaru het volgende:
Ashley geeft een compliment aan Danny en Glenn dat ze een leuk duo zijn.
Dilano roept gelijk dat hij en Jimmy ook zo'n leuk duo zijn
Hij wil zo graag populair zijn dat hij zichzelf juist impopulair maaktquote:Op maandag 11 maart 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zit hem wel dwars , dat vroeg hij eerder vandaag al aan Ty:'waarom sta ik niet met Jimmy als leuk duo'
quote:Op maandag 11 maart 2024 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij wil zo graag populair zijn dat hij zichzelf juist impopulair maakt
Ze geeft een compliment aan de mensen die ze dichtbij wil houden.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:57 schreef mazaru het volgende:
Dat vind ik nou ook leuk aan Ashley, ze is niet bang om een compliment uit te delen.
en als het haar uitkomtquote:Op maandag 11 maart 2024 16:59 schreef marky het volgende:
[..]
Ze geeft een compliment aan de mensen die ze dichtbij wil houden.
Dat was gister.....gisteravond vond ze hem gewoon maar na lang praten met Ashley vindt ze hem ook raar.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron ook naar doen tegen Karen. Karen snapt niet waarom.
Is wel een beetje haar hobby om andere zwart te maken..quote:Op maandag 11 maart 2024 17:01 schreef zodeju het volgende:
Leuke gezellige lieve mensen......gosh weer over Ty ze kan er niet overheen zetten.
Doe toch net als hij en negeer.
Ik typ wat ze zegt. Hij negeerde haar en daarna ook in de WC haar negeren.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat was gister.....gisteravond vond ze hem gewoon maar na lang praten met Ashley vindt ze hem ook raar.
Generatiekloof volgens Ashley
Ik vind, dus mijn persoonlijke mening, dat Ashley groot gelijk heeft. Tyson gedraagt zich als een kleuter/puber.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Je kunt beter aangeven als er iets is.
Ashley : Dat is wat kleine kinderen doen. Die doen dat ook. Maar we zitten hier allemaal met volwassen mensen. Dat is toch kinderachtig.
Uit haar mind klinkt dat vreemd. Zij en tyron drukke met deze situaties allebei een stempel op de sfeerquote:Op maandag 11 maart 2024 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Je kunt beter aangeven als er iets is.
Ashley : Dat is wat kleine kinderen doen. Die doen dat ook. Maar we zitten hier allemaal met volwassen mensen. Dat is toch kinderachtig.
Alleen voelen de mannen het niet, want die spelen met hem en hebben lol......quote:Op maandag 11 maart 2024 17:03 schreef kiki2024 het volgende:
Ty valt de hele groep lastig met zijn gedrag- aldus Ashley. dit is wat kleine kinderen doen.
Ben benieuwd voor wiequote:
quote:
Hele sterke,slimme,goede eigenschap als speler van dit spelquote:Op maandag 11 maart 2024 16:57 schreef mazaru het volgende:
Dat vind ik nou ook leuk aan Ashley, ze is niet bang om een compliment uit te delen.
We zien het wel in de uitzendingquote:Op maandag 11 maart 2024 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jammer dat we niet binnen mochten kijken hoe Ashley en Randy dit besloten. Nu is het weer speculazen.
Ieeeuw niet iets wat je iemand wil zien doen.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef Ireth het volgende:
Ashley haalde iets uit haar neus, bekeek het, draaide het rond en probeerde het toen van de vingers af te frutten op de grond (S1)
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef Ireth het volgende:
Ashley haalde iets uit haar neus, bekeek het, draaide het rond en probeerde het toen van de vingers af te frutten op de grond (S1)
Randy is een watje. Hij liet Ariana ook altijd voor gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
Gaan ze papier schaar doen zegt Alice.
Wat denk je zegt Tyron
O Ashley gaat zegt hij kon niet anders
Ja, en ik hoorde haar gisteravond zeggen dat ze het verschil niet gemerkt had....toen Danny zei dat de buitenstaander dat nu niet ziet hoe hij doet...quote:Op maandag 11 maart 2024 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik typ wat ze zegt. Hij negeerde haar en daarna ook in de WC haar negeren.
Ik bedoelde eigenlijk voor welk koppelquote:
Was Ty weer aan het krijsen?quote:Op maandag 11 maart 2024 15:18 schreef kiki2024 het volgende:
hoorde jullie ook het geluid van een baby op de stream?
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:09 schreef kiki2024 het volgende:
Randy is ook een sukkel zonder ruggengraat zeg
Tom en karin hebben gehad, Danny en glenn, en nu Randy en ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk voor welk koppel
Is nog maar een iemand geweest toch die telefoon heeft gehad?
Ashley kennende , als het negatief is draait ze het om, zou wel slim zijnquote:Op maandag 11 maart 2024 17:07 schreef kiki2024 het volgende:
we zullen straks wel horen hoe het gegaan is
O ik heb alleen de eerste meegekregenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:10 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Tom en karin hebben gehad, Danny en glenn, en nu Randy en ashley
oh echt? geweldig dat BB dat door heeft laten komen lolquote:Op maandag 11 maart 2024 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy. Echte topper, super leuk om naar te kijken. Maar er is een maar. Zou je wat minder onderuitgezakt kunnen zitten. Want je bent de koning van het relaxen. Ze zouden wat meer van je willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |