FREEZE.quote:
Klopt idd.. ejvjl is dan wel dat je een jaar weg bent natuurlijk en bij BB amper drie maanden. Bij de bondgenoten kun je in principe al in één maand een ton winnen en dat gaat dan een heel stuk sneller en dat is dan ook gegarandeerd een ton. Nou ja daar moet dan daarna ook nog wel die belasting afquote:Op maandag 11 maart 2024 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In vergelijking met andere programnmma's is het eigenlijk niet veel. Dure productiekosten vermoed ik.
Bij Bondgenoten al 4x een ton.
EJVJL 8 ton.
hij heeft dan ook 14 coins verdiend hequote:Op maandag 11 maart 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano altijd z'n shirt uit, behalve nu ... lekker stoer blijven rondlopen in z'n natte shirt.
Hij zal denken dat het sexy is met die stijve tepels in het shirtquote:Op maandag 11 maart 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Dilano altijd z'n shirt uit, behalve nu ... lekker stoer blijven rondlopen in z'n natte shirt.
om wat te doen, bewaren word het ook koud hahaquote:Op maandag 11 maart 2024 11:42 schreef rinardo het volgende:
Ze komen er ineens achter dat er overal warm water is en gaan snel pannen vullen
[ link | afbeelding ]
Ja idd die snap ik ook niet zo goedquote:Op maandag 11 maart 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
om wat te doen, bewaren word het ook koud haha![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Kirby reclame.quote:
lekker chillen en rockenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Randy heedft het er mar druk mee
karen had ook geholpenquote:
Ach het huis dondert nog net niet in elkaarquote:Op maandag 11 maart 2024 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
En al deze woeste arbeid voor een paar coins
Is het niet meestal zo,als ze veel coins hebben kunnen verdienen dat ze dan een feestje hebben?quote:Op maandag 11 maart 2024 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
En al deze woeste arbeid voor een paar coins
Zag Ash ook met handdoek de vloer van de badkamer drogen. Vervolgens naar de Dbk geroepen.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, zag als enige vrouw Karen ook bezig, die is nu douchen denk ik.
Of ze laten ze met grondwater douchen, dat stinkt ook als een malle.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Het douche water stinkt melden ze.
Legionella ole !!
Met een handoek gedweild ipv een dweil inderdaad, en ze heeft extra lang gedouched want Danny zei neem mijn minuten ook maar.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice en Ty hebben als 1e gedoucht, en zijn nu aan het opruimen. Ik geloof dat Ashley ook al gedoucht is, en die is haar extensions aan het fohnen. Heeft al wel de heel doucheruimte droog gemaakt.
Nee, ze mocht van Danny iets langer douchen, omdat hij geen lang haar heeft en geen 10 minuten nodig had om te douchenquote:Op maandag 11 maart 2024 11:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Met een handoek gedweild ipv een dweil inderdaad, en ze heeft extra lang gedouched want Danny zei neem mijn minuten ook maar.
Geen ideequote:
Alice en Ashley stonden samen in de douche.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice en Ty hebben als 1e gedoucht, en zijn nu aan het opruimen. Ik geloof dat Ashley ook al gedoucht is, en die is haar extensions aan het fohnen. Heeft al wel de heel doucheruimte droog gemaakt.
Alice gaf het door hij was in voorraad kamer op dat momentquote:Op maandag 11 maart 2024 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee
Ik zie hem niet
En ik hoorde BB ook niet
Ja ik hoorde Alice wel tetterenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Alice gaf het door hij was in voorraad kamer op dat moment
Hadden ze andere jaren niet een voordeel op een eind van het programma als je veel coins had?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
Tyron zegt 36 coins , ik ga ook echt wel wat lekker kopen hoor, we lopen toch op het eind
[ link | afbeelding ]
Konden ze vorig jaar gebruiken voor extra dingen in hun promofilmpjequote:Op maandag 11 maart 2024 12:06 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Hadden ze andere jaren niet een voordeel op een eind van het programma als je veel coins had?
Ooohja!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Konden ze vorig jaar gebruiken voor extra dingen in hun promofilmpje
Denk het ook niet. Dat gaat schimmelenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dat tapijt valt niet meer te redden
ja als je heel veel had kon je muziek toevoegen en foto's inderdaad, en had je niets moest je zelf wat knutselenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Konden ze vorig jaar gebruiken voor extra dingen in hun promofilmpje
Het zijn de laatste wekenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zegt Ty nu ik ga dingen kopen want het is toch mijn laatste week?
Ja, Jason met zijn 40 coinsquote:Op maandag 11 maart 2024 12:10 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja als je heel veel had kon je muziek toevoegen en foto's inderdaad, en had je niets moest je zelf wat knutselen
NEE, het zijn toch de laatste wekenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zegt Ty nu ik ga dingen kopen want het is toch mijn laatste week?
Nee, zal voor de aflevering zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:11 schreef zodeju het volgende:
Weten we al wat ze in de gameroom moesten doen??
koekje van eigen deeg voor Tyquote:Op maandag 11 maart 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron en Dilano zijn het niet eens over het besteden van Coins.
Zij hebben er 36 en Tyron wil wat lekkers kopen.
Maar Dilnao zegt dat ze wel een spelticket kunnen kopen eventueel of eiwitpoeder maar de rest moeten bewaren voor als je het laatst blijft en je het kan gebruiken in een game.
(om tijd te winnen of als eerste etc wat jason ook had gedaan om die reden)
Tyron wil gewoon wat lekkers. Ben ik benieuwd of hij doorzet.
Dilano weet het nog niet maar hij blijft niet tot het laatst.
Ja irritantquote:Op maandag 11 maart 2024 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy ... controleer eens even je microfoon.
Grote kansquote:Op maandag 11 maart 2024 12:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zit die mic verstopt in die vieze kraag onder zijn kin?
Zat wel een verschil in. Ty had zelf iets van 17 coins en Ashley had er 1. Dan had ze dus moeten kopen van zijn coins.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
koekje van eigen deeg voor Ty
Ty liep gisteren te verkondigen dat als hij een duo zou zijn geweest met Ashley, hij haar geen toestemming had gegeven om van hun gezamenlijke coins iets uit de wall te kopen
whahhah ja Ty wil soms wat lekkers voor het eten haha maar hij gaat echt wel Dill overrulen hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ty liep gisteren te verkondigen dat als hij een duo zou zijn geweest met Ashley, hij haar geen toestemming had gegeven om van hun gezamenlijke coins iets uit de wall te kopen
hij zei enkelvoud hoor , week hahaquote:
nou droogt wel hoor lucht is hartstikke droog daar dus zo droogquote:Op maandag 11 maart 2024 12:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Dat gaat schimmelen
quote:Op maandag 11 maart 2024 12:25 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe irritant dat pingpongen zeg, dat dat mag
BB moet binnen 2 uur nog eens een waterproef voorzien. Kan ze voor de derde keer vandaag gaan plamuren.quote:
Ik hoorde het ook, er is er maar 1 met de broek vast in de naadquote:Op maandag 11 maart 2024 12:34 schreef Snensie het volgende:
Alice die zegt dat Tom zijn broek te hoog optrekt zodat die in zijn naad zit. Wáaaaaaat?😲
Die huid kan nooit ademen, poriën worden dicht geplamuurd met troep en daardoor krijg je puisten, maar lekker doorgaan met plamuur. Over 20 jaar heb je een oude kopquote:
Ik mag hopen dat ze dit alleen voor deze 3 maanden doet, en dat ze thuis verstandiger is.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die huid kan nooit ademen, poriën worden dicht geplamuurd met troep en daardoor krijg je puisten, maar lekker doorgaan met plamuur. Over 20 jaar heb je een oude kop
Ik heb er een hard hoofd in. Ik zou niet eens weten wat ik er allemaal op moet smeren. Beetje mascara en oogpotlood en klaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dit alleen voor deze 3 maanden doet, en dat ze thuis verstandiger is.
tom en karen dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
Danny & Glenn hebben 12 coins er bij, Alice & Jimmy 6 coins, Ashley en Randy 4 coins, Tyron & Dilano 14 coins erbij
Wat mij wel eens is opgevallen is dat Tom vaak friemelt in zijn kruis. Alsof er iets niet lekker zit ofzo..quote:Op maandag 11 maart 2024 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
met een korte broek trekt Tom steeds die voorpijpen tot helemaal in zijn liezen, denk dat de beller dat bedoelde
Doet ie ook met een lange broek. Hij staat heel vaak heel klungelig en jongensachtig zijn broekspijpen omhoog te trekken.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
met een korte broek trekt Tom steeds die voorpijpen tot helemaal in zijn liezen, denk dat de beller dat bedoelde
Dat ziet er ook onnozel uit inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
geef het even door dmv van telefoontjequote:Op maandag 11 maart 2024 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die huid kan nooit ademen, poriën worden dicht geplamuurd met troep en daardoor krijg je puisten, maar lekker doorgaan met plamuur. Over 20 jaar heb je een oude kop
nou aan der instagram te zien is het thuis net zo ergquote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dit alleen voor deze 3 maanden doet, en dat ze thuis verstandiger is.
nee hij trekt echt iedere keer die pijp naar zijn liesquote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat mij wel eens is opgevallen is dat Tom vaak friemelt in zijn kruis. Alsof er iets niet lekker zit ofzo..
zou het door zijn Adhd komenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Doet ie ook met een lange broek. Hij staat heel vaak heel klungelig en jongensachtig zijn broekspijpen omhoog te trekken.
Mijn neefje van 10 doet dat ook als hij zenuwachtig is of moet plassen![]()
Neuh, moet ze lekker zelf weten.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geef het even door dmv van telefoontje![]()
Hypocriet noem je zo iets. Door dat ze in een duo zitten kan je gewoon praten maar spelletjes samen spelen.quote:
Ze zingt wel leuk Dido.quote:
Tom en Karen?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:27 schreef mazaru het volgende:
Danny & Glenn hebben 12 coins er bij, Alice & Jimmy 6 coins, Ashley en Randy 4 coins, Tyron & Dilano 14 coins erbij
Dat heb ik nog niet voorbij zien komenquote:
Jammer voor Ashley want dan had ze nu meer coins dan met Randy voor lekkere dingen.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een tikkie van hem net zoals het friemelen met zijn lipje in zijn tshirt of zijn knuffel en inderdaad als hij onrustig is.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:42 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat ziet er ook onnozel uit inderdaad.
Dat heeft hij verteld dat dat hem kalmeert.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is gewoon een tikkie van hem net zoals het friemelen met zijn lipje in zijn tshirt of zijn knuffel en inderdaad als hij onrustig is.
Wij doen dat hier thuis altijd met gewone schoonmaakmiddelenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Karen is de badkamer aan het schoonmaken met Tom
DAt Karen veel druk voelt als ze met Tom in een duo zit om te presteren, dat had ze met Basiri ook en daar wil ze met Tom over praten en ook dat ze daarom schrok dat ze met Tom in een duo zatquote:Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef Snoozey het volgende:
hoe deed tom naar karen? had het geluid net te zacht. iig iets wat niet leuk was
Ja, echt hoe durft ze......zij die zowat met iedereen woorden heeft gehad.....hij is verbaal niet sterk en erg brutaal....quote:Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashely doet even een analyse van Tyron zijn gedrag
Dat denk ik wel, hij dacht dat ze een 'team waren' maar niets is minder waar.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef zodeju het volgende:
Ashley weer ik denk dat hij jaloers is dat ik met Randy in een duo zit.......Hoe komt ze daar bij....
Nee joh, haar naam is Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Ty is gewoon een irritant idiootje die niet tegen zijn verlies kan. Heerlijk dit! Karma is a biatch!
Hij en Randy hebben vaker niet in een team gewerkt....hebben volgens mij of 1keer of helemaal niet in een team gezeten.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, hij dacht dat ze een 'team waren' maar niets is minder waar.
Tom is heel fanatiek in de spellen.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef Snoozey het volgende:
hoe deed tom naar karen? had het geluid net te zacht. iig iets wat niet leuk was
Ik blijf wel bij pingpongenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Bart is gewoon voor mij in alle opzichten goed.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, mensen hebben gezegd dat het zo'n mooi of knap stel zijn.......quote:Op maandag 11 maart 2024 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft ze al vaker over verteld,. ze heeft in een toxic relatie gezeten. Zo jammer, vind het echt een leuke meid, haar gegiebel komt op mij over als zenuwachtig lachen, onzeker.quote:
Welk wild dier probeert den Danny dood te meppen ?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:18 schreef mazaru het volgende:
Dit snap ik niet. Waarom nou dood maken? Vang dat beest en gooi het naar buiten
[ afbeelding ]
ik vind het een beetje ongeloofelijk voorkomen, vooral in de metro,quote:Op maandag 11 maart 2024 13:17 schreef Jockari het volgende:
Ashley zegt dat zij en Bart regelmatig worden aangesproken dat ze een mooi stel zijn.
Normaal zou je zeggen een mooi gezin als je over thuis hebt.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:17 schreef Jockari het volgende:
Ashley zegt dat zij en Bart regelmatig worden aangesproken dat ze een mooi stel zijn.
Welk verlies. Het ging helemaal niet over verlies. Het ging over het gedrag van Ashley die de hele game die Bart deed claimde. Hij vindt het wel jammer dat ze is vrijgesteld want nu kan hij haar niet nomineren mocht hij de pon krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Ty is gewoon een irritant idiootje die niet tegen zijn verlies kan. Heerlijk dit! Karma is a biatch!
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft ze al vaker over verteld,. ze heeft in een toxic relatie gezeten. Zo jammer, vind het echt een leuke meid, haar gegiebel komt op mij over als zenuwachtig lachen, onzeker.
Een motquote:Op maandag 11 maart 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welk wild dier probeert den Danny dood te meppen ?
Ze had het niet over op stap zijn als gezin, maar als koppel.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Normaal zou je zeggen een mooi gezin als je over thuis hebt.
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2024 13:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind het een beetje ongeloofelijk voorkomen, vooral in de metro,
een dame in de metro zei, mag ik even wat zeggen (trouwens dit zegt Ash ook vaak) , wat zijn jullie een mooi stel , ook in restaurants wordt het geregeld tegen hun gezegd
Dat gesprek is een herhaling van eerdere gesprekken. Het lijkt net Ping pongquote:Op maandag 11 maart 2024 13:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi gesprek. HIervoor kijk ik BB... (niet voor het pingpongen)
Jij vindt dat ze liegt?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik vind het een beetje ongeloofelijk voorkomen, vooral in de metro,
een dame in de metro zei, mag ik even wat zeggen (trouwens dit zegt Ash ook vaak) , wat zijn jullie een mooi stel , ook in restaurants wordt het geregeld tegen hun gezegd
snap ik ook nooit, ze hebben ook hersens en een hartje en een vader en een moeder. Dat zeg ik vaak, bv op een camping of zo en er zijn mensen die het overgenomen hebbenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dank je ... nuttige info...quote:Op maandag 11 maart 2024 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gesprek is een herhaling van eerdere gesprekken. Het lijkt net Ping pong
Dus.........zijn ze niet vaak op stap met het gezin of dat wil ze het daar niet over hebben?.....Haast nooit worden haar kinderen genoemd nergens bij.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze had het niet over op stap zijn als gezin, maar als koppel.
Jaquote:Op maandag 11 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus.........zijn ze niet vaak op stap met het gezin of dat wil ze het daar niet over hebben?.....Haast nooit worden haar kinderen genoemd nergens bij.
Ze heeft het vaak genoeg over haar kinderen en hoe trots ze op hun is. Mssn skip je haar te vaak wegquote:Op maandag 11 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus.........zijn ze niet vaak op stap met het gezin of dat wil ze het daar niet over hebben?.....Haast nooit worden haar kinderen genoemd nergens bij.
Dit jaquote:Op maandag 11 maart 2024 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft het vaak genoeg over haar kinderen en hoe trots ze op hun is. Mssn skip je haar te vaak weg
Ik neem aan dat je deze stream niet volgde ... want dan had je de vraag niet hoeven stellen.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar vind het ongeloofelijk, hier in Groningen zeggen mensen hallo tegen elkaar als je een bus in komt, maar ik hoor altijd dat dat in de grote steden niet zo is, ze heeft het over de metro in Amsterdam, daar trok een mevrouw haar aan de jas en zei, mag ik even wat zegen? ashley had gezegd jawel hoor, toen had die vrouw gezegd , wat zien jullie er mooi uit en wat zijn jullie een leuk stel. ik vind zoiets een beetje ongeloofwaardig jaquote:
Alles aan Ash is iets waar mensen over huilenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef Snoozey het volgende:
toen ze over haar kinderen spraak was het ook al niet goed
Nou ja... ze spreekt of de waarheid, of ze liegt...quote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar vind het ongeloofelijk, hier in Groningen zeggen mensen hallo tegen elkaar als je een bus in komt, maar ik hoor altijd dat dat in de grote steden niet zo is, ze heeft het over de metro in Amsterdam, daar trok een mevrouw haar aan de jas en zei, mag ik even wat zegen? ashley had gezegd jawel hoor, toen had die vrouw gezegd , wat zien jullie er mooi uit en wat zijn jullie een leuk stel. ik vind zoiets een beetje ongeloofwaardig ja
Ik vang ook al dat gedierte, zelfs als ik er als de dood voor ben. Dan begin ik met een glas er overheen te zetten. Daarna spring ik even walgend in de rondte en dan doe ik er een papiertje onder en zet ik het buiten. Heel snel het glas weghalen en naar binnen rennenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
snap ik ook nooit, ze hebben ook hersens en een hartje en een vader en een moeder. Dat zeg ik vaak, bv op een camping of zo en er zijn mensen die het overgenomen hebben
en btw, ik ben wel degene die meermalen gezegd heeft, dat liegen in dit spel een goede eigenschap is hequote:
Kan zo maar hoor, er zijn ook nog aardige mensen op de wereldquote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar vind het ongeloofelijk, hier in Groningen zeggen mensen hallo tegen elkaar als je een bus in komt, maar ik hoor altijd dat dat in de grote steden niet zo is, ze heeft het over de metro in Amsterdam, daar trok een mevrouw haar aan de jas en zei, mag ik even wat zegen? ashley had gezegd jawel hoor, toen had die vrouw gezegd , wat zien jullie er mooi uit en wat zijn jullie een leuk stel. ik vind zoiets een beetje ongeloofwaardig ja
Het feit dat ze dat denkt geeft prima weer dat Tyron met zijn analyse van haar spot on is. Het moet altijd draaien om haar. Vorige week zatrn ze samen te rumnikuppen toen vroeg ze aan hem of hij altijd op oudere vrouwen valt ( zijn vriendin is bijna net zo oud als ash). Effe nagaan of ze in zijn doelgroep valt want dan zou hij natuurlijk verliefd op haar zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:08 schreef zodeju het volgende:
Ashley weer ik denk dat hij jaloers is dat ik met Randy in een duo zit.......Hoe komt ze daar bij....
ja, het was koningsdag en ze wilden dat gaan vieren aan de andere kant van Amsterdam en namen daarom de metro met zn 2quote:Op maandag 11 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak ik ook vaak mee ik zie het probleem nietquote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig Puzzie....quote:Op maandag 11 maart 2024 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat soort dingen maak ik ook vaak mee ik zie het probleem niet
Ok. zonder de kinderen dat kan.....quote:Op maandag 11 maart 2024 13:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja, het was koningsdag en ze wilden dat gaan vieren aan de andere kant van Amsterdam en namen daarom de metro met zn 2
Dat ze iets niet benoemt betekent niet dat er er niet is.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
OMGquote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vang ook al dat gedierte, zelfs als ik er als de dood voor ben. Dan begin ik met een glas er overheen te zetten. Daarna spring ik even walgend in de rondte en dan doe ik er een papiertje onder en zet ik het buiten. Heel snel het glas weghalen en naar binnen rennen![]()
Deze haalde ik ooit uit de keuken.
[ afbeelding ]
Mag dat onder een spoiler!!!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vang ook al dat gedierte, zelfs als ik er als de dood voor ben. Dan begin ik met een glas er overheen te zetten. Daarna spring ik even walgend in de rondte en dan doe ik er een papiertje onder en zet ik het buiten. Heel snel het glas weghalen en naar binnen rennen![]()
[ afbeelding ]
Oh wat leuk voor je......quote:Op maandag 11 maart 2024 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zei ze er ook duidelijk bij, dat zij samen met Bart op stap was om koningsdag te vieren. Kids waren er niet bijquote:
Ik lieg vast ookquote:
Ik gooide dan glas met papiertje de tuin in.......durfde niet het glas eraf te halenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JIJ WAS HET!!!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik ben overigens wel zo iemand die wildvreemden aanspreekt om ze een compliment te geven. (Mooie jas, jurk, whatever)
oke, dan zijn mijn vooroordelen over Amsterdam dus verkeerd. De westerlingen die hier in Groningen komen, ( wij hebben een bed en Breakfast) zeggen altijd dat ze er zo aan moeten wennen dat iedereen elkaar hier groet op straat en in de winkelquote:Op maandag 11 maart 2024 13:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dat ook iddquote:Op maandag 11 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Ik ben overigens wel zo iemand die wildvreemden aanspreekt om ze een compliment te geven. (Mooie jas, jurk, whatever)
En ik geloof ook best dat Ashley en Bart dat over zich af roepen, het zijn niet de doorsnee grijze muizen en leuke mensen om te zien (vind ik )quote:Op maandag 11 maart 2024 13:31 schreef Ireth het volgende:
Mijn wens is de vader van zijn gedachte.quote:
omdat ze dat echt wel doen ookquote:Op maandag 11 maart 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
ty het hoogste woord over het niet in de zon mogen slapen
oke, dan zijn mijn vooroordelen over Amsterdam dus verkeerd. De westerlingen die hier in Groningen komen, ( wij hebben een bed en Breakfast) zeggen altijd dat ze er zo aan moeten wennen dat iedereen elkaar hier groet op straat en in de winkelquote:Op maandag 11 maart 2024 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lieg vast ook![]()
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met hoe open je overkomt en hoe ontvankelijk je bent voor gesprekken
Met Alicequote:Op maandag 11 maart 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
Ik denk echt dat het meer te maken heeft met je eigen houding/uitstraling en hoe open je/ontvankelijk je bent of overkomtquote:Op maandag 11 maart 2024 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, dan zijn mijn vooroordelen over Amsterdam dus verkeerd. De westerlingen die hier in Groningen komen, ( wij hebben een bed en Breakfast) zeggen altijd dat ze er zo aan moeten wennen dat iedereen elkaar hier groet op straat en in de winkel
Is ook lastig om in de zon te zitten met de ogen open. Ze mogen ook geen zonnenbril.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
ze doen het ook echt niet veel hier in Amsterdam hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 13:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, dan zijn mijn vooroordelen over Amsterdam dus verkeerd. De westerlingen die hier in Groningen komen, ( wij hebben een bed en Breakfast) zeggen altijd dat ze er zo aan moeten wennen dat iedereen elkaar hier groet op straat en in de winkel
quote:Bewoners, jullie weten allemaal dat overdag slapen in jullie bed niet mag. Maar jullie denken mij te slim af te zijn door te slapen op de bank, in de cocoon, in de tuin in de zon. Ik heb nieuws voor jullie. Overdag wordt er niet geslapen in mijn huis. Nergens. Niet buiten in de zon, niet in de regen, niet op het toilet, niet in de douche, niet in de wall. Nergens. Doen jullie dat wel, dan kennen jullie inmiddels de gevolgen. 500 Euro uit de pot. Zonder waarschuwing.
Valt mij ook telkens op als ik in Nederland in de winkel kom.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak dat mensen waarmee je in de rij staat vooral oudere tegen mij hun verhaal kwijt moeten en blijf dan ook luisteren want wil niet bot doen. Dat valt niet altijd mee als je met andere bent.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het meer te maken heeft met je eigen houding/uitstraling en hoe open je/ontvankelijk je bent of overkomt
Misschien dat ik het daarom ook makkelijk doe op straat, bij mij in de winkel doe ik het namelijk ook idd. (Maar das ook wel een "compliment-uitlokkende" doelgroepquote:Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Valt mij ook telkens op als ik in Nederland in de winkel kom.
Nou nou, poeh poehquote:Op maandag 11 maart 2024 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
Hij zei wel wat meer
mopperkont (ty he)
Ik woon in een drukke stad maar als ik mensen op straat tegenkom en ze kijken me aan dan groet ik ze.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alice heeft na een dag de striemen op haar verhemelte staan door dat strakke broekjequote:Op maandag 11 maart 2024 12:34 schreef Rhosyn het volgende:
Tom heeft van een fan commentaar gekregen dat hij zijn broek normaal moet aan doen ofzoiets.
Tom snapt het niet echt maar Alice zegt dat het waarschijnlijk gaat omdat hij al zijn broeken te hoog optrekt zodat zijn naad te zien is. Dat heeft Alice van Karen gehoord.
Dat is mij nog nooit opgevallen maar die naad van Alice ken ik goed.
Helaas.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alice heeft na een dag de striemen op haar verhemelte staan door dat strakke broekje
Hier ook, altijd goedemorgen of middag ook als ik in de winkel komquote:Op maandag 11 maart 2024 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon in een drukke stad maar als ik mensen op straat tegenkom en ze kijken me aan dan groet ik ze.
De woonplaats doet er helemaal niet, toe, ik snap niet zo waarom daar nu ineens zo'n over ding wordt gemaakt. Het gebeurt overal , ook in A'dam maar ook ergens andersquote:Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze doen het ook echt niet veel hier in Amsterdam hoor
Sowieso, vooral bij het passeren ......quote:Op maandag 11 maart 2024 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon in een drukke stad maar als ik mensen op straat tegenkom en ze kijken me aan dan groet ik ze.
Ik zat toevallig op Glenn te letten die op de bank lag.quote:
Dilano moet excuses gaan verkopen en er centen voor vragen. Dan heeft-ie aan het eind van de rit nog meer dan degene die de jackpot wint.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:22 schreef mazaru het volgende:
Iedereen wint van Dilano. Maar dat komt omdat Danny links is zegt Dilano.
nou ja, bij ons in Groningen doet iedereen het zeg maar , en ook overal, en ik begreep, maar snap dat ik voorzichtig moet zijn met wat ik zeg, van onze gasten uit de bed en breakfast die we al 15 jaar runnen, dat dat echt alleen hier zo is. maar het kan natuurlijk prima dat die allemaal overdrijven he. sorry ik neem mn woorden terug!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De woonplaats doet er helemaal niet, toe, ik snap niet zo waarom daar nu ineens zo'n over ding wordt gemaakt. Het gebeurt overal , ook in A'dam maar ook ergens anders
Zo bijzonder is A'dam nou ook weer niet
Waar heb je dat gehoord?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:24 schreef zodeju het volgende:
Dus.........zijn ze niet vaak op stap met het gezin
Buiten de poort zijn die coins niets waardquote:Op maandag 11 maart 2024 13:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dilano moet excuses gaan verkopen en er centen voor vragen. Dan heeft-ie aan het eind van de rit nog meer dan degene die de jackpot wint.
Leer mij die gekkies van zaterdagavond kennen.....quote:Op maandag 11 maart 2024 13:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Buiten de poort zijn die coins niets waard
Dus 020-ers zijn stugger dan 050-ers?quote:Op maandag 11 maart 2024 13:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nou mensen uit Grunn kunnen ook stug zijn, mijn hele familie komt uit de stadquote:Op maandag 11 maart 2024 13:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus 020-ers zijn stugger dan 050-ers?
Die zitten op die leeftijd waarschijnlijk ook niet meer te wachten om aan het handje van hun ouders naar de vrijmarkt te gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zei ze er ook duidelijk bij, dat zij samen met Bart op stap was om koningsdag te vieren. Kids waren er niet bij
Onvoorstelbaar, Ashley verteld een situatie waar ze zonder kinderen op pad ging en er wordt zo van gemaakt, dat ze niet vaak op stap zijn met het gezinquote:
Zo ongeveer jaquote:Op maandag 11 maart 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
Maar lang verhaal kort : Als Ashley over uitjes met alleen Bart praat is het een schande dat ze nooit uitjes met haar gezin heeft en als ze over haar kinderen praat, dat ze die mist, dan had ze maar niet in BB moeten gaan, dan had ze ze niet hoeven missen.
En enthousiasme als je je partner na al die weken ineens op een scherm ziet verschijnen is natuurlijk ook helemaal uit den boze.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
Maar lang verhaal kort : Als Ashley over uitjes met alleen Bart praat is het een schande dat ze nooit uitjes met haar gezin heeft en als ze over haar kinderen praat, dat ze die mist, dan had ze maar niet in BB moeten gaan, dan had ze ze niet hoeven missen.
En enthousiasme als je je partner na al die weken ineens op een scherm ziet verschijnen is natuurlijk ook helemaal uit den boze.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:54 schreef Verida het volgende:
I know, maar ik heb wel de ervaring dat als ze je eenmaal kennen en ze je accepteren, dat het dan wel goed zit.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou mensen uit Grunn kunnen ook stug zijn, mijn hele familie komt uit de stad
Daar houd ik ook niet van.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:18 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ow Dannyquote:Op maandag 11 maart 2024 13:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Welk wild dier probeert den Danny dood te meppen ?
Het was ook nog zo dat bij Ashley als enige haar partner ineens op het scherm verscheen om voor haar te spelenquote:Op maandag 11 maart 2024 13:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De dames hebben het over de game van gisten, Alice verteld dat ze als een viswijf heeft lopen schreeuwen. Ashley was dus niet de enige en gaf ook toe dat zij ook tekeer was gegaan.
Die fladdert al een paar dagen rond daar. Volgens mij heeft de helft van de bewoners al een poging tot doodslag gedaan. Het was een taaie en nu rust hij in vredequote:Op maandag 11 maart 2024 13:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Daar houd ik ook niet van.
Wie doet dit?![]()
Tis iig een sukkel
Was hij ook niet degene die zijn honden op een oude krant liet schijten i.p.v. met ze te gaan wandelen?quote:
Dat was Glenn.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was hij ook niet degene die zijn honden op een oude krant liet schijten i.p.v. met ze te gaan wandelen?
Klopt, ik had Alice wel eens willen zien en horen als het haar vriend was geweest of Randy, Glenn, Ty, Danny als het hun partner was geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was ook nog zo dat bij Ashley als enige haar partner ineens op het scherm verscheen om voor haar te spelen
de anderen hadden collega's, vrienden, broer of zus of stiefvader.
Daar klim je niet echt voor in het scherm om een zoen op het scherm voor te geven
Dacht Glenn.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was hij ook niet degene die zijn honden op een oude krant liet schijten i.p.v. met ze te gaan wandelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |