Dat wordt volgend jaar gekkenhuis met die 2 groepen fansquote:
#TeamHamilTifosi.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar gekkenhuis met die 2 groepen fans
Ik las 'HamTosti'.quote:
Dan wel met KAAS er bijquote:
Ah ja, die kogel is dus al door de kerk. Maar ze waren vorig jaar ook met McLaren in gesprek, dus wie weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
AMR heeft toch al lang een akkoord daarover gesloten met Honda?
https://www.skysports.com(...)cial-return-to-sport
"That's tasty man."quote:
Waarschijnlijk zien wij iets over het hoofd ja... Waarom zo'n oud iemand die de laatste twee, bijna 3 jaar niets presteert en alleen maar huilt over de radio, dan iemand met écht talent!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef potjecreme het volgende:
Alleen in het kleingeestige Nederland snapt men niet waarom teams Hamilton zouden willen.
Daarom is het ook zo suf dat de boel nu exact hetzelfde is als vorig jaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
In het algemeen gesproken is Liberty Media ook een grote belanghebbende in rijderswisselingen omdat die de boel opschudden en het seizoen minder voorspelbaar maken.
Het zou ze waarschijnlijk ook heel wat waard zijn om de combinatie sterkste rijder / sterkste auto te breken om zo de kansen te spreiden.
Ze zouden het wel leuk vinden maar of ze het wat waard vinden in de zin van er voor betalen is weer wat anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
In het algemeen gesproken is Liberty Media ook een grote belanghebbende in rijderswisselingen omdat die de boel opschudden en het seizoen minder voorspelbaar maken.
Het zou ze waarschijnlijk ook heel wat waard zijn om de combinatie sterkste rijder / sterkste auto te breken om zo de kansen te spreiden.
Daar waren ze allemaal bij hoor (behalve Verstappen dan uiteraard) dus dat kan je niet alleen op Horner afschuiven, het was ook nooit gebeurd zonder toestemming van Mateschitz.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah ja, die kogel is dus al door de kerk. Maar ze waren vorig jaar ook met McLaren in gesprek, dus wie weet.
Eigenlijk denk ik dat Max wil dat RBR ook gewoon met Honda-motoren blijft rijden. Marko en Newey misschien ook. Horner uiteraard niet, want RBPT is zijn prestigeproject.
Ja dat snap ik, maar feit is dat Horner de leiding heeft over het motorproject. Het zou best kunnen dat de rest liever bij Honda blijft nu ze zich toch niet terugtrekken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar waren ze allemaal bij hoor (behalve Verstappen dan uiteraard) dus dat kan je niet alleen op Horner afschuiven, het was ook nooit gebeurd zonder toestemming van Mateschitz.
Het was Honda die dit veroorzaakt heeft door zich terug te trekken, toen ze weer terug wilden komen had Red Bull deze plannen al.
Vanuit RB en RBR wordt er echt niet 10 jaar vooruit gekeken hoor, in de F1.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar feit is dat Horner de leiding heeft over het motorproject. Het zou best kunnen dat de rest liever bij Honda blijft nu ze zich toch niet terugtrekken.
Op lange termijn is het voor RBR goed om niet van externe leveranciers afhankelijk te zijn, maar mensen als Marko, Newey en zelfs Verstappen zitten er niet voor de lange termijn in, die zijn allemaal sowieso exit binnen nu en 10 jaar.
Hoe is 4-5 jaar fluitend dezelfde kampioen interessant?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Toch vind ik het ook wel mooi, de oer-Ferrari fans die niks met Hamilton te maken willen hebben VS Team LH44, ook bij Ferrari zal het gaan rommelen volgend jaar. Tegen die tijd zal het bij RBR ook wel weer rustig zijn en fluit Max zo naar de 5e wereldtitel. 2026 is dan afwachten wat de regelwijzigingen doen maar als die goed vallen zie ik hem ook die pakken, net als 2027 en 2028. Dan heeft ie er 8 en vindt ie het wel mooi geweest. GOAT verslagen op alle fronten tegen die tijd hoogstwaarschijnlijk en gaat dan gewon doen wat ie leuk vindt. Ik denk dat er 4-5 zeer interessante jaren aankomen.
Dat zeg ik niet, je weet immers niet wat er in 2026 gebeurd, wellicht valt het dan allemaal anders. Wie zegt dat het bij RBR blijft zoals het nu is qua samenstelling? Wat gaat Ferrari doen met Hamilton? 4-5 jaar WK voor Max is nog verre van zeker. Dit jaar is al wel klaar als een klontje. Maar buiten dat om bevat F1 meer dan alleen de WK. Voor het zelfde geldt doet Williams ineens bovenin mee na 2026, of een Stake die de boel op de rit heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 07:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe is 4-5 jaar fluitend dezelfde kampioen interessant?
Ik denk dat zelfs Horner liever bij Honda was gebleven als ook Honda die intentie toen had gehad, maar ze hebben nu enorme investeringen gedaan in materieel en personeel, daar kan je niet zomaar de stekker uit trekken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 01:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar feit is dat Horner de leiding heeft over het motorproject. Het zou best kunnen dat de rest liever bij Honda blijft nu ze zich toch niet terugtrekken.
Op lange termijn is het voor RBR goed om niet van externe leveranciers afhankelijk te zijn, maar mensen als Marko, Newey en zelfs Verstappen zitten er niet voor de lange termijn in, die zijn allemaal sowieso exit binnen nu en 10 jaar.
Lijkt me überhaupt niet wenselijk dat ze dat zouden doen, maar lobbyen kan altijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 00:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zouden het wel leuk vinden maar of ze het wat waard vinden in de zin van er voor betalen is weer wat anders.
Als Max tot en met 2028 fluitend kampioen wordt dan bestaat de huidige F1 tegen die tijd niet eens meer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
Toch vind ik het ook wel mooi, de oer-Ferrari fans die niks met Hamilton te maken willen hebben VS Team LH44, ook bij Ferrari zal het gaan rommelen volgend jaar. Tegen die tijd zal het bij RBR ook wel weer rustig zijn en fluit Max zo naar de 5e wereldtitel. 2026 is dan afwachten wat de regelwijzigingen doen maar als die goed vallen zie ik hem ook die pakken, net als 2027 en 2028. Dan heeft ie er 8 en vindt ie het wel mooi geweest. GOAT verslagen op alle fronten tegen die tijd hoogstwaarschijnlijk en gaat dan gewon doen wat ie leuk vindt. Ik denk dat er 4-5 zeer interessante jaren aankomen.
Bernie deed nog weleens wat, uiteraard niet met z'n eigen geldquote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Lijkt me überhaupt niet wenselijk dat ze dat zouden doen, maar lobbyen kan altijd.
Uiteindelijk gaat het om het verdienvermogen van het hele F1-circus.
Wat een onzin, F1 bestaat ook dan nog, sterker nog ik denk dat het gezonder is dan ooit met Ferrari, Mercedes, Audi, Ford, Honda en Chevrolet die in wil stappen, niemand zal er nu een probleem van maken als Renault met Alpine eruit zou stappen, dat is weleens anders geweest.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 09:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Max tot en met 2028 fluitend kampioen wordt dan bestaat de huidige F1 tegen die tijd niet eens meer.
In Nederland wordt dan nog geredeneerd: "Ja maar Lewis... Mercedes... Goat..." maar ik denk niet dat er verder ook maar iemand op zo'n scenario zit te wachten.
Ik heb het niet over het moment dat de beslissing is genomen werd, ik heb het over nu. Dat Horner eraan vast wil houden vanwege investeringen in materieel en personeel is precies dat denken als een manager wat Max en wellicht Newey en Marko niet hebben. Wat kan die het schelen dat ze de tent weer afbreken en dat er wat geld door het putje gaat? Horner zit daar, zeker als directeur van RBPT, heel anders in dan deze drie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Horner liever bij Honda was gebleven als ook Honda die intentie toen had gehad, maar ze hebben nu enorme investeringen gedaan in materieel en personeel, daar kan je niet zomaar de stekker uit trekken.
Dit nog los van het feit dat de geruchten dat het niet goed zou gaan met dit project ook alleen maar geruchten zijn.
Maar als jij een bedrijf hebt en tig geinvesteerd (wat ze zeggen de grootste investering sinds het kopen Jaguar) voor een divisie erbij dan is het toch logisch dat je daar rendement uit wil? Het lijkt me dus niet dat beide aandeelhouders willen dat de stekker eruit getrokken wordt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het moment dat de beslissing is genomen werd, ik heb het over nu. Dat Horner eraan vast wil houden vanwege investeringen in materieel en personeel is precies dat denken als een manager wat Max en wellicht Newey en Marko niet hebben. Wat kan die het schelen dat ze de tent weer afbreken en dat er wat geld door het putje gaat? Horner zit daar, zeker als directeur van RBPT, heel anders in dan deze drie.
Dat zal zo zijn voor de aandeelhouders, maar het is toch ook logisch dat mensen als Verstappen en Newey geen zin hebben om hun talenten een aantal jaar te verspillen terwijl ze wachten tot de RBPT mee kan komen in het engine-veld?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als jij een bedrijf hebt en je tig geinvesteerd (wat ze zeggen de grootste investering sinds het kopen Jaguar) voor een divisie erbij dan is het toch logisch dat je daar rendement uit wil? Het lijkt me dus niet dat beide aandeelhouders willen dat de stekker eruit getrokken wordt.
49% is dan misschien niet de meerderheid maar toch bijna de helft dan hè van wat door het putje zou gaan.
Als dat zo zou zijn, voorlopig is dat allemaal speculatie maar Marko is een vertegenwoordiger van 1 van de grootaandeelhouders, dan klopt dat verhaal toch niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zal zo zijn voor de aandeelhouders, maar het is toch ook logisch dat mensen als Verstappen en Newey geen zin hebben om hun talenten een aantal jaar te verspillen terwijl ze wachten tot de RBPT mee kan komen in het engine-veld?
Gaat Honda niet gewoon over in RBPT?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:10 schreef Tijn het volgende:
Wat ik niet snap: waarom die RBPT-motor gelijk in de RB22 leggen? Waarom blijft RBR niet met Honda-motoren rijden terwijl Visa Cash App RB de nieuwe motor mag testen? Zodra blijkt dat het een beetje werkt, kunnen ze de switch altijd nog maken. Dat hebben ze destijds met de overstap naar Honda ook gedaan, maar nu willen ze opeens in het diepe springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |